dat was namelijk een conspiracy gerelateerd aan 09/11. Met een specifieke agenda er achter, met veel gemanipuleerde media ophef.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, las het. Heb daar van gehoord inderdaad, maar zie niet echt een verband.
Care to explain?
Ik geloof er geen snars van. Je kunt roepen wat je wilt, maar als je het niet aantoont, dan hecht ik weinig waarde aan jouw woorden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Snel liegen door jokken veranderen?
Je denkt dat het dan minder ernstig is ofzo?
Een beetje tegengeluid hier lijkt me bijzonder nuttig. En je kunt me uitdagen wat je wil. Ik laat het achterste van mijn tong toch niet zien. Ik snap dat het vanuit jouw positie moeilijk te geloven is dat er mensen zijn die mensen over de hele wereld kennen en toch bestaan die mensen.
Zijn ze niet in het 'officieel' 911 victims list dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach het is niet bekend, mevrouw heeft geen zin in publiciteit dus het is niet gebeurd LOLZ.
Jawel hoor, niet dat ik er expliciet naar geinformeerd heb, zij is hollandse en ze was getrouwd met een amerikaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zijn ze niet in het 'officieel' 911 victims list dan?
Als hij het werkelijk kan aantonen, dan neem ik mijn woorden terug en stop ik met dit onderwerp. Fair deal, of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zijn ze niet in het 'officieel' 911 victims list dan?
Aantal jaren geleden had ik voor het eerst geposte op 'n forum over 911.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mods die trollen hebben we hier niet nodig.
Welke?quote:Every one of the eight child victims of the Sept. 11 terror attacks was, as President Bush described it earlier this month, “the most important person on Earth to somebody.” The latest Associated Press Sept. 11 victims’ list names the following:
Christine Lee Hanson, 2, Groton, Mass.
David Brandhorst, 3, Los Angeles, Calif.
Juliana McCourt, 4, New London, Conn.
Bernard Brown II, 11, Washington, D.C.
Asia Cottom, 11, Washington, D.C.
Rodney Dickens, 11, Washington, D.C.
Dana Falkenberg, 3, University Park, Md.
Zoe Falkenberg, 8, University Park, Md.
Actie = -reactequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarom ligt de top dan niet nog redelijk intact bovenop de rest van het puin? De top lijkt ook langzaam te verpulveren.
Ik plaats nogmaals de link.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de eerste beelden die we te zien kregen hoorden we toch ooggetuigen vol ontzetting vertellen wat er gebeurde?
Dankje wel Einstein.quote:
Dat blijkt ook uit die Toronto hearings, waarvan ik eerder een lezing heb geplaatstquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik plaats nogmaals de link.
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Lees het 's , deze mensen (waaronder verslaggevers) zagen juist alleen de explosie.
Pas na de (fake?) rewinds begon men over het vliegtuig te spreken
Klopt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Tingo het volgende:
Wat ook interssante is die aantal 'one-posters' op bepaalde forums die zeggen dat 'ja die was 'n echte slachtoffer,ik kent hem/haar wel enzo. dan als er zijn onder de loep gezet horen je niks meer van.
Dit gaat echt niet verder dan 1-2de jaars middelbare school natuurkunde. Zo moeilijk is het echt nietquote:
Nou dan. Besef je hoe beledigend en kwetsend het is voor nabestaanden om dit soort dingen te lezen? Alsof ze niet bestaan hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik plaats nogmaals de link.
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Lees het 's , deze mensen (waaronder verslaggevers) zagen juist alleen de explosie.
Pas na de (fake?) rewinds begon men over het vliegtuig te spreken
Neuh dat beseft ie niet. Het is toch niet waarquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan. Besef je hoe beledigend en kwetsend het is voor nabestaanden om dit soort dingen te lezen? Alsof ze niet bestaan hebben.
En over fora down krijgen: wat kun je beginnen tegen mensen die allerlei complotten verzinnen en die overal verspreiden? Niks. Vrijheid van meningsuiting toch?
Condolences.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
Oh well at least you're honest about it now.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh dat beseft ie niet. Het is toch niet waar
Dat besef had ik ook al voor mijn vader overleed. For the records.... Ik kom niet uit een ei.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan. Besef je hoe beledigend en kwetsend het is voor nabestaanden om dit soort dingen te lezen? Alsof ze niet bestaan hebben.
En over fora down krijgen: wat kun je beginnen tegen mensen die allerlei complotten verzinnen en die overal verspreiden? Niks. Vrijheid van meningsuiting toch?
Dan weerleg je dus je eigen reactie ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
Sidenote: dit waren primaire (live) reacties. Niet gekleurd door wat anderen zeiden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de eerste beelden die we te zien kregen hoorden we toch ooggetuigen vol ontzetting vertellen wat er gebeurde?
Verdiep je eerst in wat ik stel, voor je komt trollen. Ga zelf op onderzoek uit en probeer uit te vinden waarom ik sterk vermoed dat 9/11 een terror simulatie was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh dat beseft ie niet. Het is toch niet waar
Ik wacht vol spanning op de volgende mythe; er waren geen torens
Waarom? jij zou die familieleden niet eens geloven. Die zijn dan volgens jou door USA goverment op ons pad gestuurd om desinformatie te verspreiden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat besef had ik ook al voor mijn vader overleed. For the records.... Ik kom niet uit een ei.
Maar goed... Als er werkelijk familieleden op die fora verschenen en zouden vragen of men alsjeblieft met die onzin wilde stoppen, dan zou dat iig credibility aan het officiële verhaal kunnen geven. Het gebeurt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |