Ik wil er nog eens heen met mijn vriend (want hij heeft een auto)quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef taxibabe het volgende:
Owja! Ik ben afgelopen week bij WaWollie in Haaksbergen geweest. Nou, daar ga ik vaker naar toe zeg! Wat groot daar, echt een hele grote hal. En dan loop je een hoek om en dan zit daar nog weer een ruimte.![]()
En qua prijzen echt gunstig. Goedkoper dan de kringloop in Groenlo. Sommige leunstoelen kosten bv. maar 8-10 euro. Ok, de bekleding is dan wel viezig en niet echt supermooi meer.
Maar als je in de buurt van Haaksbergen woont dan is 'ie echt leuk om te neuzen.
Dat ziet er heel apart uit, grappig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:57 schreef trovey het volgende:
Nog vergeten...lampje met ledlicht (Ikea zo te lezen op de adaptor). Licht is meer blauw dan hier op de foto.
Plaatjes zijn te draaien dus je kunt het aanzien van je lamp nog eens veranderen.
![]()
[ afbeelding ]
Ik lees dit nu pas, sorry!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Marrije het volgende:
Klinkt goed. Is die markt jaarlijks?
Ik dacht gisteren nog aan jou toen ik over een rommelmarkt liep. Ik zag een tegeltje met spreukEen hele stomme, weet ook niet meer precies wat het was.
Mooi gedaan hoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:35 schreef Burger_Queen het volgende:
Kaptafel gekocht bij de kringloop. Hij was geel, nu issie zwart.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 17 juni 2012 10:35 schreef Burger_Queen het volgende:
Kaptafel gekocht bij de kringloop. Hij was geel, nu issie zwart.
[ afbeelding ]
Ben al een tijdje niet naar een rommelmarkt geweest, heb wel weer wat dingetjes gevonden bij waar ik werk, zoals een wc tegel, en een jasje, zal er nog foto's van maken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Skitzofrenix !! Nog gekringlooprommelmarktshopt ?
Ik was vanmorgen op een ieniemini rommelmarkt in de buurt..
Er stond genoeg spul, maar zag weinig van mijn gading ertussen zitten.. Spul was voornamelijk, te nieuw!
Het enige wat ik wilde was de Trivial Pursuit, maar de dame in kwestie wilde er 7.50!! voor hebben
Absolute no way dus..
Ik heb uiteindelijk een omnibus van Pinkeltje meegenomen voor 1 euro
Over de datum prijs klinkt leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:45 schreef Mylene het volgende:
Ik ben weer een keer de naar Kringloop Tiel geweest. Daar zijn de winkel aan het vernieuwen. Nu meer ruimte, babykleding enzo heeft een aparte hoek gekregen. IJzeren trappen zijn vervangen door brede houten trappen, nieuwe scankassa, alle kleding is nu beveiligd zoals bij een H&M. Er is nu ook een toilet en aparte keuken.
Ze hebben veel oude spellen en niet duur. Het goede is ook dat ze allemaal compleet zijn. Ze plakken er dan een groen stickertje op. Ze verpakken het ook in een plastic omhulsel.
Een aanrader als je in de buurt komt. En de over de datum prijs voor 50% blijft ook leuk.
Wat ik daar wel een beetje duur vind zijn de complete serviezen. Zo zag ik nu een compleet Janneke Brinkman servies voor de prijs van bijna 100 euro. Van de Blokker.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
die kaptafel is gaaf zeg! mijn oma had vroeger zoiets met zo'n pluche kruk ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |