Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Een spelfoutje is zo gemaakt ja....quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was al weken geleden bekend. En hoezo typisch feyenoord. Gebeurd heel vaak in de wereld
Dat was Stoereboii.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was het niet jij die voorstelde om de lapo de TT te laten pakken?
Reemi heeft gelukkig geen 5atb pace team meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het trouwens wel balen dat ik tegen Reemi moet. Al had ik ook niet graag tegen Lindgren gespeeld
Ja, anders zit iedereen de eerste pagina al te haten op die topicsteal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Rijst het volgende:
Zullen we gewoon doen. Wie de lapo pakt opent een nieuw deel?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Rijst het volgende:
Zullen we gewoon doen. Wie de lapo pakt opent een nieuw deel?
Hopen dat dit ook de stand blijft na dit weekend.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
1. Ajax 29 61
2. Feyenoord 30 58
3. AZ 30 58
4. FC Twente 30 57
5. PSV 30 57
6. SC Heerenveen 30 57
Blijft wel spannend wie de 2e plek gaat pakken.
Feyenoord en AZ omdraaien, scheelt een doelpunt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
1. Ajax 29 61
2. Feyenoord 30 58
3. AZ 30 58
4. FC Twente 30 57
5. PSV 30 57
6. SC Heerenveen 30 57
Sneijder een CAM -> CM kaartje geven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/476178
Op of aanmerkingen?
U serious?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sneijder een CAM -> CM kaartje geven.
Weg met pepe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/476178
Op of aanmerkingen?
Als Hveen maar 4e staat aan het einde van de rit dan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
1. Ajax 29 61
2. Feyenoord 30 58
3. AZ 30 58
4. FC Twente 30 57
5. PSV 30 57
6. SC Heerenveen 30 57
Tja, Serie a heeft een zwakke rechtervleugel, daarom ben ik ook meer fan van 4222. Linkerkant heb je eigenlijk ook alleen lavezzi voor.quote:
Oh... ja... ik zie het.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord en AZ omdraaien, scheelt een doelpunt.
Niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh... ja... ik zie het.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Godverquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
Dan hadden Feyenoord en Twente omgedraaid moeten worden om alfabetisch te zijn.
Hele vieze plaatjes door een homofiele hacker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Net terug van PSV, net goed afgelopen![]()
Nog wat gemist vandaag?
Nee. Wordt dus ook niet gepricefixed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Zit die italiaan die, heel spijtig overigens, om het leven kwam in FUT?
Wou ik dus gaan vragen of de FUT community weer zo lekker hard was...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee. Wordt dus ook niet gepricefixed.
Inderdaad. Te triest voor woorden dat mensen dat doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wou ik dus gaan vragen of de FUT community weer zo lekker hard was...
quote:there were some songs on the North Bank directed to the Briighton fans, along the lines of "We can see you holding hands" and "Stand up if you can't sit down", in references to Brighton's reputation as the UK's gay capital.
Van het zelfdequote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van het zelfde
Miste je die penalty expres?
Reemi, link je team eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]Zeg jij.
Onze teams zijn even snel ongeveer.
@Walxie http://futhead.com/12/squad/269923
---------------Benzema--quote:
Neymar - Wallysonquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
--Benzema--
Ronaldo-----------------Ben Arfa
Haha, ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh, had je die er later bij gezet?
Achja, wat voor custom tactic heb jij eigenlijk?quote:
Marcie zit zich af te trekken op de winst van PSVquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
Nu alleen Lindgren en Marcie nog volgens mij.
Op eigen helft statisch met hoge druk, op jouw helft dynamisch met hoge druk. Boel schuifjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, wat voor custom tactic heb jij eigenlijk?
Kwam er niet 1 keer doorheen
Ik werd compleet weggespeeld, hij tikt heel snel doorquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef diedjuh het volgende:
Is Reemi zo goed of GJE zo slecht, want behalve Ronaldo maken jullie teams weinig uit.
Haal je er ook geen winst meer uit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet meer zoveel geluk met 400c packs, te vaak is de enige rare een contract (gisteren 6 packs achter elkaar)
Dat nog wel maar niet veel. Ik krijg soms nog wel gewoon een squad fitness en soms een redelijke speler zoals Vuckic die veel te weinig waard is voor een speler met zijn statsquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haal je er ook geen winst meer uit?
Ow das niet mooi, gelukkig haal je er nog winst uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nog wel maar niet veel. Ik krijg soms nog wel gewoon een squad fitness en soms een redelijke speler zoals Vuckic die veel te weinig waard is voor een speler met zijn stats
Hij laat zien waarom hij 90 shot power ofzo heeft. Ik vind hem echt niet zo slecht als sommige mensen zeggenquote:
Uiteraard, het is wel Frank Snoeks hè.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Triest publiek zat er vandaag bij PSV ja. Maar ik vind dat die commentator wel ontzettend overdrijft
Is ook gewoon een M.I.L.F hoor ....quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:48 schreef diedjuh het volgende:
Ze zongen liedjes over de moeder van Kuijpers XD
quote:
twitter:Toefjes twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 23:09:09Schalke-dortmund helemaal gek. Super agressief, supporters onderling knokken. Best lachen. Veel bier en morgen terug! reageer retweet
Wel toch in FUT 10 denk ik wel een keer toen hij nog bij liverpool speelde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Als ik terug denk aan alle FIFA FUTS, is Torres eigenlijk nooit IF geworden![]()
In FUT10 had hij een 92 rated IF en die was heel erg duur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Als ik terug denk aan alle FIFA FUTS, is Torres eigenlijk nooit IF geworden![]()
Ik heb er vanmiddag 5k door gewonnen, terwijl ik na penalties verloor, maar wel team of the tournament was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Reemi het volgende:
De reward van het nieuwe toernooi was toch 5k? Nu opeens 3.5k.
pff 2e keer alweer maar 3.5k dus.. blijft het wel op 3.5k staan daarna?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag 5k door gewonnen, terwijl ik na penalties verloor, maar wel team of the tournament was.
Van mij wel..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Vinden jullie het goed, dat wanneer Toefjes mee wil doen aan het toernooi (wat ik wel denk), hij nog kan aansluiten in de poule B? Dan hebben we 2 poules van6 man. Aangezien hij nu weg is geweest.
Ik vind het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Vinden jullie het goed, dat wanneer Toefjes mee wil doen aan het toernooi (wat ik wel denk), hij nog kan aansluiten in de poule B? Dan hebben we 2 poules van6 man. Aangezien hij nu weg is geweest.
Liever niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
tweet hemquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Maak je dan maar op voor een miljoenenteam weer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
oh, tha fuck. Nooit gezien danquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:16 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wel toch in FUT 10 denk ik wel een keer toen hij nog bij liverpool speelde.
Team zegt niet zo heel veel hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maak je dan maar op voor een miljoenenteam weer.
Nee, weet ik, alleen maar leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Team zegt niet zo heel veel hoor
Haha handig, dan heb je al bijna winst door alles te discarden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik open een 2.5k pack en er zitten maar liefst 10 spelers in en 2 consumables, het leek wel happy hour
Wie kijkt er nou derde divisie niveau van Engelandquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk iets goeds in een bronze pack, Gobern
Heeft niemand Grabban genomineerd voor het league 2 TOTY? Hij is ook 1 van de topscorers. Als hij een IF krijgt wordt hij te goed
Ik, straks weer The Football League showquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou derde divisie niveau van Engeland.
Hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik, straks weer The Football League show
Na MotD, maar dan komt eerst de Championship, dan league 1 en dan league 2. Om 2 uur is het pas afgelopen.quote:
is dat op BBC?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Na MotD, maar dan komt eerst de Championship, dan league 1 en dan league 2. Om 2 uur is het pas afgelopen.
jupquote:
Wat is er aan de gang dan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef DannyDeko het volgende:
Wie baalt er nog meer dat ie nu niet in de HMH is ?
http://radio.q-dance.nl/quote:
Oh heb je die tering debiel weerquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Kijk eens wie de TOTW suggestions doet![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1606677.page
SIF Donk, doe maar een gouden dan
4 eredivisiespelers en 1 NLer uit het buitenland in zijn basis/bank
Haha die man probeert iemand te dissenquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Je bent gewoon goed!quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
Het lijkt we of ik steeds tegen slechte tegenstanders speel. ik win echt veel de laatste tijd.
Je bent gewoon goed!quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
Het lijkt we of ik steeds tegen slechte tegenstanders speel. ik win echt veel de laatste tijd.
je bent gewoon goed! Als dat is wat je wilt horenquote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
jouw internet ja.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tyfus EA met z'n disconnects, ik ben er klaar mee
En hoequote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
Kut Barca, stonden 1-0 achter toen ik offline ging en ja hoor ze winnen toch weer
Nee, ik heb het altijd stelselmatig.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
quote:4 eredivisie spelers? Je bent gek.
quote:Eriksen/Martens won't make it (unless Eriksen plays really well tomorrow), but no better (gold) midfielder have been suggested.
Büttner getting an IF as a LB with 1 goal and 1 assist should be obvious, so should S. de Jong and Dost.
If Eredivisie doesn't get 3 then it's purely because EA hates Eredivisie.
Ik heb fases, soms alle matches en soms nooitquote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb sinds die update geen disconnect meer gehad. Terwijl ik daarvoor 9/10 wedstrijden gedisconnect werd.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
je bent gewoon goed! Als dat is wat je wilt horen.
quote:
quote:
Ach FIFA is hoe je het speelt. Als je super contained speelt en héél rustig opbouwt, scoor je 9/10 aanvallen, maar da's niet leuk. Ik zou het alleen erg op prijs stellen als EA volgend jaar geen momentum meer implementeert, wat is dat schijt irritant.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb fases, soms alle matches en soms nooit
Hij heeft het toch over disconnects?quote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach FIFA is hoe je het speelt. Als je super contained speelt en héél rustig opbouwt, scoor je 9/10 aanvallen, maar da's niet leuk. Ik zou het alleen erg op prijs stellen als EA volgend jaar geen momentum meer implementeert, wat is dat schijt irritant.
Als er 2 robots tegen elkaar spelen is momentum nog best oke, maar dan moet je het sowieso niet vanaf de eerste minuut doen, maar pas als iemand het zou verdienen vanwege het spel/scoreverloop. Aangezien mensen zelf ook al emotioneel handelen en denken komt momentum nu 2 keer zo hard aan en dan wordt het pas echt krom.quote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach FIFA is hoe je het speelt. Als je super contained speelt en héél rustig opbouwt, scoor je 9/10 aanvallen, maar da's niet leuk. Ik zou het alleen erg op prijs stellen als EA volgend jaar geen momentum meer implementeert, wat is dat schijt irritant.
picsquote:Op zondag 15 april 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
lolwut ik krijg nu via whatapp van een vriend me allemaal fotos van flashende meisjes @ the sandd in Amsterdam
Dit is de categorie TOTY die GEEN IF hebben gekregen. Lens, Mertens, Tong, Luuk, Dost en SIem vallen dus al afquote:Op zondag 15 april 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie
Ola Toivenen - PSV
Kevin Strootman - PSV
Christian Eriksen - Ajax
Jezus wat weinig, we moeten ff al die topics vol spammen
Spelers als Lens, Mertens, Vertonghen, Luukinho, Dost, Tadic, Siem etc
en toch de redder van Eindhoven dit momentquote:Op zondag 15 april 2012 02:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de categorie TOTY die GEEN IF hebben gekregen. Lens, Mertens, Tong, Luuk, Dost en SIem vallen dus al af
Hoe zou Lens hierbij horen trouwens..zat het halve seizoen op de bank..
Dan hoort hij toch niet in team of the seasonquote:Op zondag 15 april 2012 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en toch de redder van Eindhoven dit moment
Naja, als die klote Britten gaan fucken. Ga ik dat ook doen. Kan het altijd proberen, PAACEE!!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 03:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hoort hij toch niet in team of the season
Maar het ook echt waard?quote:Op zondag 15 april 2012 09:22 schreef Reemi het volgende:
SIF is zowel aanvallend als verdedigend beter.
Idd ja. Volgens mij 1 van de beste IF verdedigers die je kan halen voor 25kquote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo heel veel duurder?
Nee inderdaad, alleen ik wil nog een klein team erbij maken. Dus ik was bang dat ik niet uitkwam.quote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo heel veel duurder?
Dat wel ja, heb nu duo SIF Vertonghen en SIF Douglas.quote:Op zondag 15 april 2012 09:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd ja. Volgens mij 1 van de beste IF verdedigers die je kan halen voor 25k
Fantastisch centraal duo!quote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, alleen ik wil nog een klein team erbij maken. Dus ik was bang dat ik niet uitkwam.
[..]
Dat wel ja, heb nu duo SIF Vertonghen en SIF Douglas.
Kuipers floot een prima wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 10:22 schreef marcie216 het volgende:
En nee ik was niet fappen op de winst van psv, had een feest.
Maar wel heerlijke overwinning. Wat floot kuijpers slecht zeg
zieke voorsprong ookquote:Op zondag 15 april 2012 10:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Nico Rosberg wint gewoon de Grand Prix van China![]()
zeker, wordt lekker spannend zoquote:Op zondag 15 april 2012 10:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zieke voorsprong ookdaarachter was het wel spannend allemaal
ga huilen manquote:Op zondag 15 april 2012 10:51 schreef Walxie het volgende:
Laten we gelijk praten over korfbal en hockey..
Nu even een EX FCU team maken.
quote:Op zondag 15 april 2012 10:51 schreef Walxie het volgende:
Laten we gelijk praten over korfbal en hockey..
Nu even een EX FCU team maken.
dit dus. Anyway, zonde dat Kini zo ver terug viel, reed ie gewoon tweede, finisht ie 14dequote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wel voetbal hier bespreken maar geen F1? Vind ik raar&hypocriet, is beiden offtopic. Laat die jongens lekker over Kimi praten
Voetbal vind ik bijna hetzelfde als FUT, en F1 is wel iets heel anders.. maar als hun zich er goed bij voelen, vooral doen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wel voetbal hier bespreken maar geen F1? Vind ik raar&hypocriet, is beiden offtopic. Laat die jongens lekker over Kimi praten
Wat jij vind is irrelevantquote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Voetbal vind ik bijna hetzelfde als FUT, en F1 is wel iets heel anders.. maar als hun zich er goed bij voelen, vooral doen.
hehe baasquote:Op zondag 15 april 2012 11:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat jij vind is irrelevantPunt is meer dat het hier zovaak offtopic gaat dat het wel gedoogd word zeker van iemand als de dudeweiser.
Maar toch, af en toe is het wel storend.quote:Op zondag 15 april 2012 11:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat jij vind is irrelevantPunt is meer dat het hier zovaak offtopic gaat dat het wel gedoogd word zeker van iemand als de dudeweiser.
Oke even betalen, ikbetaal niet met mijn normale ps3 account, maar met andere!quote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef Fuszy het volgende:
Voor Lindgren en Marcie
Bronze manager contract 1.9k bid en 2k bin / Clubnaam FC Wolluk
Bronze heading +5 1.9k bid en 2k bin / clubnaam FC Wolluk
De rest heeft al betaald. Gewoon BIN doen en ff een dm sturen wat je hebt gekocht
Haha voor anti PSV'ers misschien ja,,quote:Op zondag 15 april 2012 10:36 schreef Reemi het volgende:
Poule 1:
-GJE
-Reemi
-MaartenFM
-Diedjuh
-Fuszy
-Dutch
Poule 2:
-Walm
-Gerrit
-Lindgren
-Marcie
-Zuiden.
[..]
Kuipers floot een prima wedstrijd.
Kuipers floot gewoon goed hoor? Wat deed ie fout dan?quote:Op zondag 15 april 2012 11:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha voor anti PSV'ers misschien ja,,
Zolang die gekocht wordt, dan vind ik het primaquote:Op zondag 15 april 2012 11:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke even betalen, ikbetaal niet met mijn normale ps3 account, maar met andere!
Kan zo een paar situaties opnoemen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kuipers floot gewoon goed hoor? Wat deed ie fout dan?
Trololololololol, juist bij hutchison moest ie wel fluiten want er was duidelijk contact. Rest van je voorbeelden vind ik beetje slap.quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan zo een paar situaties opnoemen.
Bv was depay(75e min ofso) maakt actie en wordt geblokt. Niks aan de hand
1 min later hetzelfde alleen dan dat lens iemand blokt, wel vrije trap.
Zo een aantal momenten, ook gaf hij psv een paar x geel, waar az ook meer geel mocht krijgen. Verder een aantal overtredingen van az niet gezien.
Wat hij wel goed deed was toen hutch op de grond lag, door voetballen, en toen bij altidore ook,
Ja bij hutch had hij moeten fluiten, maar hij liet doorvoetballen(niet de wedstrijdnstilleggen).quote:Op zondag 15 april 2012 11:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trololololololol, juist bij hutchison moest ie wel fluiten want er was duidelijk contact. Rest van je voorbeelden vind ik beetje slap.
Zat jij ook gezellig mee te zingen over de moeder van Kuipers?quote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja bij hutch had hij moeten fluiten, maar hij liet doorvoetballen(niet de wedstrijdnstilleggen).
Ikzat in het stadion dus heb het niet super gezien, maar leek van uit mijn plek dat kuijpers slecht floot.
Waar zit je als ik vragen mag? Heb er ook paar jaar gezeten.quote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja bij hutch had hij moeten fluiten, maar hij liet doorvoetballen(niet de wedstrijdnstilleggen).
Ikzat in het stadion dus heb het niet super gezien, maar leek van uit mijn plek dat kuijpers slecht floot.
Haha nee daar doe ik nooit aan me, spreekkoren richting arbitrage(behalve bij blom is anders geaardquote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zat jij ook gezellig mee te zingen over de moeder van Kuipers?
Hou daar nou is over op man, alsof ze dat bij jou clubje (neem aan dat je voor Ajax bent?) nooit doen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zat jij ook gezellig mee te zingen over de moeder van Kuipers?
Volgens udb is 1500 de average prijs hoorquote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef marcie216 het volgende:
Defoe voor 1500 opgepikt, 4-4-1-1.
Goedkoopste bin op markt is 4000
Heb ik ooit gezegd dat ze dat nooit doen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 11:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou daar nou is over op man, alsof ze dat bij jou clubje (neem aan dat je voor Ajax bent?) nooit doen.
In 41212 zie ik een BIN van 2500quote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef marcie216 het volgende:
Iknow, maar als je op markt kijkt zie je dat de goedkoopste 4-4-1-1 4000 is.
quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In 41212 zie ik een BIN van 2500
Ja maar in 4-4-1-1 niet..quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In 41212 zie ik een BIN van 2500
41212 is veruit de duurste formatie, in 4411 wordt ie waarschijnlijk gepricefixed, of er staat er maar eentjequote:
EA kennende staat hij er niet bij.quote:Op zondag 15 april 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
HOLY SHIT ik scoor ff een scorpion kick met castaignos!! hopen dat hij bij de herhalingen staat
What's the problem officer?quote:
je bent slechtquote:Op zondag 15 april 2012 11:40 schreef Rijst het volgende:
Iemand moet ff zeggen dat ik goed ben ... NU
Ja precies, maar dat werkt ie vanzelf wel als 'ie niet voor 3k oid weggaatquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ie dus nog veel minder waard is in 4411, want wie wil nou 4411 spelen?
Defoe is sowieso discardwaarde ofzo, er zijn al een handvol andere snellere en betere spelers te noemenquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat werkt ie vanzelf wel als 'ie niet voor 3k oid weggaat
Agbon en Bent voor de eckte boisquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Defoe is sowieso discardwaarde ofzo, er zijn al een handvol andere snellere en betere spelers te noemen
Sturridge, Long, Lukaku etcquote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Agbon en Bent voor de eckte bois
Defoe kan dan wel weer heel goed koppenquote:
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Defoe kan dan wel weer heel goed koppen
Hij kopt vaak die sweaty crosses erin bij mij hoorquote:
Created By: deutschland2001quote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119590402
1 meter 69 en 78 jumping...quote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij kopt vaak die sweaty crosses erin bij mij hoor
85 jumping oid
ja mijn naam is tactiek, mensen denken dat ik noob ben zoquote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Created By: deutschland2001
Wel lekker doelpuntje.
serero heeft iets van 88 jumping dacht ik maar dat betekent nog niet dat hij kan koppenquote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1 meter 69 en 78 jumping...
en LOL Rijst is 1,69m
inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 11:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
serero heeft iets van 88 jumping dacht ik maar dat betekent nog niet dat hij kan koppen
Ik ben ook 1,69, niet hatenquote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1 meter 69 en 78 jumping...
en LOL Rijst is 1,69m
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119510982quote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119590402
Er staat er maar 1 op onder 500...quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee. De meisjes waar ik op val zijn toch meestal 160 of even klein.
Ik hoop het wel voor hem ik ken iemand van 19. Die is net zo klein als hem.quote:
Laten we er op hopen!quote:
Iemand uit mijn klas is 13, en ook 1,80 ongeveer. Schoenmaat 46/47.quote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem ik ken iemand van 19. Die is net zo klein als hem.Het is nog een Nederlander ook.
Doen ze bij iedere UP of iemand met meerdere IF's. En dan nog een attribute kaartje er overheen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Op de webapp staan nup RvP's zonder contracten zodat je de overall stat niet kunt zien.Ik was er bijna ingetrapt
PSV speelt met Wijnaldum op de rechterflank.quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/481203
Zoiets speelt PSV toch? Ik wil eigenlijk Lens in de spits maar volgensmij krijg je dan geen 100 chem of kan dat wel?
Ja inderdaad, en Lens in de spits alleen dan krijg je toch een probleem met chem?quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PSV speelt met Wijnaldum op de rechterflank.
Volgens mij kan je hem omtoveren naar RW en dan op de ST zetten. Dan krijg je maximaal 7 chem. Als je Fred rutten als trainer gebruikt in de juiste formatie dan kan je zo'n 20 chem compenseren.quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en Lens in de spits alleen dan krijg je toch een probleem met chem?
Strootman LCM, Labyad RCM, Wijnaldum RAM.quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/481203
Zoiets speelt PSV toch? Ik wil eigenlijk Lens in de spits maar volgensmij krijg je dan geen 100 chem of kan dat wel?
Alleen is niet iedereen in deze formatie te koop.. hmmquote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem omtoveren naar RW en dan op de ST zetten. Dan krijg je maximaal 7 chem. Als je Fred rutten als trainer gebruikt in de juiste formatie dan kan je zo'n 20 chem compenseren.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 12:19 schreef DutchSL het volgende:
Hoeft niet Rutten te zijn, elke Nederlandse trainer mag wat dat betreft
[..]
Strootman LCM, Labyad RCM, Wijnaldum RAM.
Ik heb een volledig Chelsea team gehad, maar FUT speelt veel lekkerder dan H2Hquote:
En hij maar ontkennen dat 'ie veel teams maaktquote:
En jullie maar suggereren.quote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En hij maar ontkennen dat 'ie veel teams maakt
Jongen, je hebt ondertussen meer teams voor je laten maken dan de hele communityquote:
Nee, ik maak gewoon extra teams erbij voor als ik blessures heb.quote:Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jongen, je hebt ondertussen meer teams voor je laten maken dan de hele community
Fixedquote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon extra teams maken voor erbij voor als ik blessures heb.
Wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |