Druk bezig! Hebben 2 leuke campings in Frankrijk gezien, maar ik 'vrees' dat het Nederland wordt!quote:Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Hee vampHebben jullie al een vakantie uitgezocht?
Oeh, kokosbrood!quote:Op zondag 15 april 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Moeheid heerst, eerst m'n boterham met kokosbrood opeten, daarna nog even slapen
.
Ach zolang je er goed weer bij hebt, is het sowieso leukquote:Op zondag 15 april 2012 10:30 schreef vamperotica het volgende:
Druk bezig! Hebben 2 leuke campings in Frankrijk gezien, maar ik 'vrees' dat het Nederland wordt!![]()
Oh da's wel heel irritantquote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
Ook debiel. Sta bij de supermarkt, wil pinnen.... Geen saldokijk op mijn rek via iphone app, meer dan genoeg centjes. Wil vervolgens tanken, 11 euro, slaat ie af. Geen saldo. Ik weer kijken, nog steeds meer dan genoeg centjes
Tandenborstelquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Ben bezig met ziekenhuislijstje, hoop dat ik niks vergeet.
Waarom lees ik altijd douch-egel?quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tandenborstel
Tandpasta
Nacht kleding
Sloffen
Foon
Oplader
Laptop
Oplader
Kleding
Ondergoed
Deo
Sokken
Shampoo
Douchegel
Kam/borstel
Fohn
Haar shizzle
Iets te lezen?
Geld / pinpas
Bril?
Sieraden thuis laten
Films voor in laptop?
Dongel voor inet?
Oordoppen voor laptop
Mo had zijn pinpas ook mee gelukkig.quote:Op zondag 15 april 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel heel irritant
Hoe heb je het bij de supermarkt opgelost trouwens?
En als je bij een automaat pint, komt er dan wel geld uit? Daar kan je ook eerst je saldo checken.
Wat een raar gezicht trouwens, sommige marathonlopers met zo'n shirtje met losse mouwtjes
quote:Op zondag 15 april 2012 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd douch-egel?
Tnx, ik had wel een DVD-speler op mijn lijstje maar niet de DVD's
Oeh das nog behoorlijk lang! Gelukkig heb je een dvd speler bij jequote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Een dag of 5 dus ik reken maar op een week. Ze schoppen je er hier niet zo snel uit
Lol, geen NL dusquote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Een dag of 5 dus ik reken maar op een week. Ze schoppen je er hier niet zo snel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |