Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
En tot hoe laat moet je dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag morgen om tien voor zes opstaan om fris en fruitig op het werk te verschijnen.
Tot een uur of één. Hangt er vanaf hoeveel cliënten ik heb en hoe lang ik er nodig ben.quote:
Wil nietquote:
Jij handige Harryquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil niet
Teveel gewapend beton en ik ben er klaar mee. Dus ik heb gaten geboord van heb ik jou daar! Draadje erdoor en nu ligt er dus netwerkkabel van de achterste hoek van het huis naar de voorste. Keihandig
Thee mag ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Mag thee ook Tombo?
Ik kom
Spijt van je aanbod, nu?
Woeiiiiiiiiii!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil niet
Teveel gewapend beton en ik ben er klaar mee. Dus ik heb gaten geboord van heb ik jou daar! Draadje erdoor en nu ligt er dus netwerkkabel van de achterste hoek van het huis naar de voorste. Keihandig
Nee dan neem ik Dali meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom niet.![]()
Moet morgenmiddag nog dingen doen en kittens woonkamerproof maken.
Komen jullie bij mij thee drinken en kittens socializen?Ik heb nog vlaai in de vriezert.
Mag niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eh ja hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, als jouw aanbod ook echt geldt
Zeg datquote:
Hatsee!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat
Toch stiekem wel geinig om dat soort dingen allemaal te doen (niet gehinderd door enige kennis van zaken). Ik had gerust door het gas, de stroom en het water kunnen boren hoor (niet gecheckt; gewoon die dikke boor erin gedrukt).
Hatsee!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat
Toch stiekem wel geinig om dat soort dingen allemaal te doen (niet gehinderd door enige kennis van zaken). Ik had gerust door het gas, de stroom en het water kunnen boren hoor (niet gecheckt; gewoon die dikke boor erin gedrukt).
Ik sag ut.quote:
PM je mij na afloop even een verslaggie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Nou Tombo, dan hebben we een date!![]()
Ik app je wel effe over hoe laat enzo!
Oh dat is ook een uitdaging na 4 nestjes danquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sag ut.![]()
Als het advertentiesysteem van het asiel ongewijzigd blijft ga ik mijn nestjes alleen nog maar A en B namen geven. Want alle poezen (kitten en volwassen) staan op alfabet.
Nope. Bureau inbouwenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Woeiiiiiiiiii!
En kan je morgen dan met je behind in de tuin in de zon??
Goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PM je mij na afloop even een verslaggie?Want de roddel op PG en MM tijdens het WWW had ik net als Ing helemaal gemist.
Ja leuk!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Bureau inbouwen
Ik wil het klaar hebben voor maandag, want dan komt mijn collega weer en kan ze mooi op haar nieuwe werkplekje
Als ik niet zo'n gruwelijke teringzooi had gemaakt hier thuis, dan was ik op de koffie gekomen TomboCount me in next time
Maar daarom heb ik Fok!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is ook een uitdaging na 4 nestjes dan
Ja doe! Want die van Q gaat hem niet meer worden volgens mij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja leuk!!!!!
Ik ga gewoon morgen met Greys een 2e housewarming plannen voor jullie allemaal
Ow, wacht ffquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht ik me nou vervelen, dan kom ik ook.
Mits ikJ.
mag knuffen.
Oh, en ik wil ezelsoor
Dan moet je vroeg komen want J. gaat al om 10.30 wegquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht ik me nou vervelen, dan kom ik ook.
Mits ikJ.
mag knuffen.
Oh, en ik wil ezelsoor
De bakkert gaat er morgen vast spontaan voor open.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wacht ffHeeft ze ezelsoren dan
Ja nou
Nou geen ideequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wacht ffHeeft ze ezelsoren dan
Ja nou
Eigenlijk moet je altijd spontane nood-ezelsoren op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je vroeg komen want J. gaat al om 10.30 weg
Zn vader miste hem gister al zeg maar
En ezelsoor weet ik niet hoor, het is morgen zondag!
Geen idee of die bakkert open is
Ik probeerde het net nog eens te openen op je FB maar het lukt echt nietquote:
Dealquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Nou geen idee
Want bakker en zondag en dorp enzo
Als jij over een tijdje komt haal ikEn ook voor Tom en Nel
Ik heb hem opmgezet in mp3, moejje de link?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde het net nog eens te openen op je FB maar het lukt echt niet
Hoe was het Mexicaans eten?
Eigenlijk zijn ze op de dag zelf het lekkerstquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je altijd spontane nood-ezelsoren op voorraad hebben.
Ik voel me genaaid.quote:
Maar je bezoek is vast blijer met nood-ezelsoren dan non-existente ezelsoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze op de dag zelf het lekkerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |