Klopt. Dit is de enige manier. Vier jaar geleden waren er 2 manieren, 1 via het Europese OKT en 1 via een wereldwijd OKT. Het Europese OKT is dit jaar echter overbodig omdat de vaste Europese plek al aan gastland Groot-Brittannië is vergeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef franklop het volgende:
Maar het is ook de enige optie om de spelent te halen? Vier jaar terug wonnen ze superverrassend 1 der OKT's in Rusland, maar hadden ze ook nog een andere manier om het te halen.
Ze worden 1e of 2e in de poule. Dat is wel duidelijk. En het maakt inderdaad verdomd weinig uit tegen wie ze dan in de kwart spelen. De uitslagen in de andere poule zijn namelijk als volgt:quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Crocmaz het volgende:
Mogen met 17 punten verschil verliezen om alsnog 2e te worden. En moeten winnen om eerste te worden. Ach ja, het maakt ook weinig uit.
Prima. Op basis van de uitslagen op dit OKT zie ik ze als gelijkwaardig en Nederland misschien zelfs licht als favoriet, maar op basis van het EK en het thuispubliek zou je zeggen dat Italië misschien de lichte favoriet is ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Nederland licht de underdog vanavond.
Dat was van tevoren eigenlijk al wel verwacht. Maar Rusland wint ook maar nipt van Canada. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Spanje is al een hele tijd goed in vorm. Wonnen ook een belangrijk vriendschappelijk voorbereidingstoernooi voor het OKT, dus die zijn gewoon goed bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef thijsdetweede het volgende:
Dus tot dusver is groep A d sterkere gebleken. Zegt geen barst allemaal.
Ergens is het wel heel erg topsport, het nu of nooit gevoel van dit OKT, maar ik blijf het belachelijk vinden dat het OKT zwaarder is dan de OS zelf.
Tv gaat aan zo!
1-1quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ookDit is veel zenuwslopender dan de OS zelf
1-0 voor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |