hij zit in de schuldenmquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sloeber.
Kan je geen subsidieaanvraag doen?
Wie niet?quote:
Sparrrrtaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik zat trouwens nog te kijken of ik misschien naar Feyenoord - Excelsior zou gaan maar die kaarten zijn achterlijk duur zeg. Dat heb ik er niet voor over.
Eliteclub he, dan krijg je dat .quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik zat trouwens nog te kijken of ik misschien naar Feyenoord - Excelsior zou gaan maar die kaarten zijn achterlijk duur zeg. Dat heb ik er niet voor over.
Niet doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders kan je altijd je abo op de Donald Duck nog opzeggen.
DIe troggel ik van mijn buurjongen afquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders kan je altijd je abo op de Donald Duck nog opzeggen.
Wacht maar tot je een hypotheek of/en auto nodig hebquote:
SP-AR-TAquote:
Klopt. In jouw geval is dat ook nog eens praktisch onmogelijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gisteren kon ik gewoon voor 12 euro naar het prachtige Almere City FC
[..]
tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. In jouw geval is dat ook nog eens praktisch onmogelijk.
dit dus, mongool dat het is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef Rick_Castle het volgende:
Leo Driessen, wat een kutcommentaar
Es-Péquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef Rick_Castle het volgende:
Leo Driessen, wat een kutcommentaar
Ik hoop het ook, dan wordt het ene kunstgrasveld geruild voor het andere,quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoop dat Excelsior laatste wordt, als Sparta dan niet promoveert hebben we volgend jaar in ieder geval nog Excelsior en Dordrecht uit
Geld er dubbel en dwars uitgehaaldquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Ik kon voor een tientje naar AZ - Heracles
Nicequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Ik kon voor een tientje naar AZ - Heracles
Hij is nog niet dronken genoegquote:
iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geld er dubbel en dwars uitgehaald
Dat was ter compensatie van je eerdere mazzeltjequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Alleen de 45 euro voor de bekerfinale was minder grappig
Vind je het gek, dat is de sukkel die vorig jaar Engelaar rood gaf tegen Feyenoord.quote:
Tis net begonnen man!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC voor?
Jammer. Blijft PSV 5e staan en niet 6e.
Maar toch, NEC
Welke stream is dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand op die sopcast stream ook telkens een of andere audiotrack onder het beeld van een negermeisje dat het over besneden worden heeft?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Dat PSV zo laag mogelijk mag eindigen en Wijnaldum en Strootman moet verkopen om te overleven
Niemand wil die kopen hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Dat PSV zo laag mogelijk mag eindigen en Wijnaldum en Strootman moet verkopen om te overleven
Ze moeten Strootman sowieso verkopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Als ik met vrienden kijk gaat een maat van mij het commentaar doen ipv heen. Dat is pas baas!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Rick_Castle het volgende:
Echt hé, 90 minuten lang ergeren aan het spel van PSV en dan ook nog Leo Driessen voor je kiezen
Misschien kan je Madrid wel zo gek makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze moeten Strootman sowieso verkopen.
Strootman gaat gewoon naar Manchester vriendquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand wil doe kopen hoor!
Snufje![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze moeten Strootman sowieso verkopen.
Madrid koopt alles wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien kan je Madrid wel zo gek maken
Pangeastream 2 is (voor n streamquote:
Haten op Strootmanquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat hij misschien fucking lelijk is?
Nee, hij is slecht. Lelijk ook, maar dat terzijde.
Ja en geloof het of niet, hij is de beste PSV speler op het veldquote:
Clasie en Anita hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haten op StrootmanBeste speler uit de Eredivisie
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op vakantie dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Strootman gaat gewoon naar Manchester vriend
Tevens hallo.
Mijn huisgenoten in mijn nieuwe huis hebben Eredivisielive, kan ik ook eens kijken![]()
Goed ingekopt. 1-0 voor GGCIED422 tegen Snufspartquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ver daarboven op eenzame hoogte Vertonghen.
Als Toivonen dat deed werder er drie uitzendingen van SV en VI aan gewijd vanwege smerig en zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das toch godverdomme ook een kaart man, kut kuipers..
Ja ze hebben sopcast ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op vakantie dan.Kan ie met een beetje mazzel 2 wedstrijden zien. 1 United hoe het moet en 2 City hoe het niet moet.
Gewoon via streams kijken man.
Anitaquote:
Dat dus, maar dat mag je weer niet zeggen want dan ist calimero hier calimero daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Toivonen dat deed werder er drie uitzendingen van SV en VI aan gewijd vanwege smerig en zo
Slijngard is overschatquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ze hebben sopcast ofzoMaar zo erg interesseer ik me nou ook weer niet wat andere clubs dan Sparta doen. Ik zit hier alleen maar omdat ik eigenlijk moet leren voor tentamens
[..]
AnitaSlijngard is beter.
Dat was hij misschien met vlagen maar dat ie hij al lang niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
G
[..]
Goed ingekopt. 1-0 voor GGCIED422 tegen Snufspart
Hij kan er ook niks aan doen dat er 8 debielen in zijn elftal staanquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was hij misschien met vlagen maar dat ie hij al lang niet meer.
wieisboos?quote:
Sopcast is dus kijken via een stream en dat kan jij nu ook ook op je pc zetten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ze hebben sopcast ofzoMaar zo erg interesseer ik me nou ook weer niet wat andere clubs dan Sparta doen. Ik zit hier alleen maar omdat ik eigenlijk moet leren voor tentamens
[..]
AnitaSlijngard is beter.
8? Maak daar 10 vanquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat er 8 debielen in zijn elftal staan
Werkt niet op OSX toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sopcast is dus kijken via een stream en dat kan jij nu ook ook op je pc zetten.
Anita is echt wel beter.Hij heeft alleen zijn lengte niet mee. Het is duidelijk dat je niet veel wedstrijden hebt gezien de laatste tijd.
Willems en Wijnaldum zijn bazenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
8? Maak daar 10 vanTyton gaat nog wel.
Vast niet. Sopcast moet wel vaak genoeg kunnen crashen natuurlijkquote:
Wijnaldum speelt al tijden ruk. Verkeerde passen, vallen en heel veel balverlies. Wat is daar baas aan?quote:
;iquote:
quote:
Ik beoordeel spelers niet op hun voetbalkwaliteiten maar als je ook maar een week bij Sparta hebt gespeeld ben je per definitie baas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wijnaldum speelt al tijden ruk. Verkeerde passen, vallen en heel veel balverlies. Wat is daar baas aan?
Willems gaat geloof ik wel.
Die zag al 10 seconden lang het rugnummer van Maherquote:
de rugnummer.. jwzquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zag al 10 seconden lang de rugnummer van Maher
Whehehehehe ja dat is ook een benadering.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik beoordeel spelers niet op hun voetbalkwaliteiten maar als je ook maar een week bij Sparta hebt gespeeld ben je per definitie baas.
Tevens haten op Apple is zeer onnodig.
Zou het?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:17 schreef Gwunnik het volgende:
PSV publiek zorgt er volgens mij alleen maar voor dat Kuipers minder snel in het voordeel van PSV fluit
quote:
Heeft nu al meer laten zien dan Mertensquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
strootmanboosblijverdrietigopgeluchtverbaast.jpg
De, die, het, deze ed zijn moeilijk heb ik al veel gemerkt in deze reeks.....quote:
Zeg dat nou niet jochiequote:
Vorig jaar voor Feyenoord juichen, en nu voor PSV?quote:
P2 bedoel je toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk op het museumplein wel PSV bedanken he.
In de tien minuten dat ik zonet keek zag ik toch wel meer kansen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef Whiteguy het volgende:
'AZ heeft verzuimd het af te maken'
Twee afstandsschoten, en verder geen kans gehad
Hij heeft mijn toto gezienquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuipers heeft met zijn toto AZ ingevuld?
Wat schattig dat jij je nagels knipt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP AZ WINNEN
zit mn nagels eraf te bijten ware het niet dat ik ze al geknipt heb
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuipers heeft met zijn toto AZ ingevuld?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Rick_Castle het volgende:
LensDriessen word ook met de minuut vervelender met zn commentaar. Geluid maar afgezet
Ah, dan is het netjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben parttime kok, anders komt allerlei vuil onder m'n nagels
Zeker in het eten spugen als ajacieden komen eten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij de McDonalds werken en je zelf kok noemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
och och leo leo leo wat laat je je toch kennen jodenbal
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij de McDonalds werken en je zelf kok noemen
Maar dan mis je ook de top sfeer in het stadion!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Rick_Castle het volgende:
LensDriessen word ook met de minuut vervelender met zn commentaar. Geluid maar afgezet
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Zorro het volgende:
Kuijpers/Kuipers/Cuijpers/Cuyperz/weetikhet, prutskip
1 weekquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker hoor psv-az
Feyenoord straks nr2 als het zo doorgaat de komende weken![]()
Whehehehehe, Bad karma?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef muzas het volgende:
Serieus, die wijnaldum, gaat van Feyenoord naar PSV. En het gaat goed met Feyenoord en PSV faalt. Ik zie een verband.
Het is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Als Ajax supporter is dit wederom een mooie dag!
Hoezo winnen? Als we van AZ winnen dan worden we gewoon tweede. Dat willen we toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP AZ WINNEN
zit mn nagels eraf te bijten ware het niet dat ik ze al geknipt heb
Als ze morgen winnen wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Dit is beter voor jullie hoor een gelijkspelquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ KOMOP AZ
Nee voor die overtreding op Depayquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Moet hij affluiten omdat iemand kramp heeft dan?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Wel als je een dvd'tje maakt van 20 minuten van alle gemiste kansen van Wynaldum.quote:
In de 89e minuut... gewoon om een statement te makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kuipers, staak de wedstrijd. doe het
Stel je niet aan manquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Zorro het volgende:
En nog maar een keer:
Juist. Ik weet ook niet wat hij met zijn AZ heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is beter voor jullie hoor een gelijkspel
Zet dan ook meteen zn balverlies en foute passes bij!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wel als je een dvd'tje maakt van 20 minuten van alle gemiste kansen van Wynaldum.
Jawel, want als AZ had gewonnen dan stonden we bij een verlies morgen gelijk qua punten, en nu niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als Ajax morgen niet wint is deze dag ook geen mooie dag geweest.
tototje van 'mquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Juist. Ik weet ook niet wat hij met zijn AZ heeft
Zijn hele spaargeld staat erop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Crap, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, want als AZ had gewonnen dan stonden we bij een verlies morgen gelijk qua punten, en nu niet.
nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:33 schreef Zorro het volgende:
En nog maar een keer:
Fluit hij voordeel af/
Psv wordt toch wel 5equote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Scoort meer dan matavzquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef sjeppert het volgende:
zeefuik verdubbelt gewoon ff zijn doelpunten totaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |