Oh shit, je bent geen fan, eerder gok-addict :p ach als ajacied kan ik ook wel genieten van deze uitslag..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. erg lucky inderdaad.. maar heeft me ook weer aardig wat gekostik zat best heavy op AZ. (Ja ik wed tegen men eigen club, start hatin' )
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Fenomeno het volgende:
Ik verstond Lunchbox als bijnaam, is het One Punch
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Jajong het volgende:
Ja, is verkast na de Florian fight volgens mij.
Wel een fan, maar een realistische..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oh shit, je bent geen fan, eerder gok-addict :p ach als ajacied kan ik ook wel genieten van deze uitslag..
Mooie finish van een heel explosief gevecht. Voorspelbaar met deze 2 :p
Tja, ik heb niet mee gevoetbald maar snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Jajong het volgende:
Bedankt voor de titel he ;-). Ik zit morgen weer in de ArenA.
Ja maar wedden tegen je team..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een fan, maar een realistische..
Twinkle Toes is gayer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fenomeno het volgende:
'the darkness' is echt de gayste bijnaam ever, die NFL gast uit TuF HW had het ook
edit: op twinkletoes na dan
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Winnen ze, ben je blij. Verliezen ze, heb je alsnog wat verdiend.quote:
En als je PSV een beetje kent kun je er ook nog wat aan verdienen. Maar genoeg voetbal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Winnen ze, ben je blij. Verliezen ze, heb je alsnog wat verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |