Helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef roepdeman het volgende:
@McNulty...Afghaanse jongen die kogelhulzen opraapte, dat is minder interessant dan Brian Stann die in het leger dient in Amerika.
That fucking punch lead to a great fucking ko, siyar is for fucking real and fuck everyone that fucking thinks he was only fucking hypequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef THEFXR het volgende:
Dana White @danawhite
Holy fucking SHIT!!!!!!!!
the BALDFATHER is pleased
Sterker nog, eerst was het 'The Afghan Killer', maar daar was hij (voor zover ik weet) zelf al vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef McNulty het volgende:
Siyar maakt het waar en HOE! Wat een debut in the UFC. Wel gay trouwens dat hem "The great" noemen ipv "The Killer". Hij heeft aangegeven dat hij "The Killer""beter vond passen bij zichzelf.
Toen hij in de US trainde met Miller vonden ze The Great een betere naam voor hem. Daarna ging hij weer terug naar NL waar ze zeiden dat hij The Killer moest houden. Dat vond hij zelf eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sterker nog, eerst was het 'The Afghan Killer', maar daar was hij (voor zover ik weet) zelf al vanaf gestapt.
Een MW matchup met Briann Stann kan dan leuk worden! Afghaan vs Amerikaanse marinier
Mijn vriendin zit ongeduldig op de bank te wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
jullie kunnen vanavond nog op stap, dit zijn mooie UFC tijden
Aww knuffelsss.quote:
Heb je je Fleshlight geen naam gegeven?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je je Fleshlight geen naam gegeven?
Jep, door 2 snelle KO's moeten ze even wat tijd vullen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
ik kijk nu weer naar een Prelim. Klotp dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |