Je mag tegenwoordig al niet meer op iemand verliefd zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Iemand is een beetje geobsedeerd ofzo.
Als ik nou aanwezig was of er over en weer reacties werden gegeven, okay. Dit is gewoon freaky
Hoofdletters - checkquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef heloef het volgende:
Verbaasd me dat deze nog niet is gemaakt:
Heeft Kaneel de buurvrouw van kree gefist?
Heulemaal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoofdletters - check
Interpunctie - check
Spelling - check
Goede vooruitgang. Eens kijken of het bij wat langere posts ook lukt!
spellingsnazi? of spellingnazi? of spelling nazi?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, maar de spellingsnazi in me is het er nog niet heulemaal mee eens.
Spellingnasi. Sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
spellingsnazi? of spellingnazi? of spelling nazi?
Aah dat is het wat ik nog misquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoofdletters - check
Interpunctie - check
Spelling - check
Goede vooruitgang. Eens kijken of het bij wat langere posts ook lukt!
Dat zou helemaal wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al niet meer op iemand verliefd zijn.
Hou van je hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn zeg.
Je praat of het niet geval is, doe die oogkleppen eens af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn zeg.
Als jij je onderbroek af zet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je praat of het niet geval is, doe die oogkleppen eens af.
Eigenlijk is er wel wat, wat je nieuwsgierig maakt naar mij. Geef dat maar gewoon toe :pquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij je onderbroek af zet.
Volwassen reactie, weer een voorbeeld van dat vrouwen weinig doorhebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij je onderbroek af zet.
Ik denk dat je onbereikbaar voor dr bent door dat grote blok beton voor je hoofdquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk is er wel wat, wat je nieuwsgierig maakt naar mij. Geef dat maar gewoon toe :p
Wat ist, zit het elastiek te strak om je bolletje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Volwassen reactie, weer een voorbeeld van dat vrouwen weinig doorhebben.
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ist, zit het elastiek te strak om je bolletje?
Sowieso e-penis is wat teltquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.
U mad?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat money genoeg kracht heeft om dat te doorbrekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbereikbaar voor dr bent door dat grote blok beton voor je hoofd
Uitstekend en vanavond weer een game of drank marathon?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
U mad?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
Ik zit op een lijn met Sinosje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Money, hoe denk jij over m'n date? Ben wel benieuwd eigenlijk....
Ja oke dat deed ik dus ook al. Dat wanhopige vermijd ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zit op een lijn met Sinosje.
Je moet haar niet gaan beklemmen en teveel van haar willen, maar je kan haar wel gewoon laten merken dat je het leuk hebt met haar zonder er druk op te leggen. Dus wanhopige/nerveuze acties proberen te vermijden, hoe moeilijk dit ook kan zijn. Maar let er wel op dat je ook om jezelf denkt en niet aan het lijntje gehouden gaat worden.
Mooi, houden zo dan en kijken waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke dat deed ik dus ook al. Dat wanhopige vermijd ik ook wel.
Aan het lijntje gehouden worden gaat niet gebeuren. Trouwens van mijn kant is het toch wel duidelijk hoe ik er over denk. 't Is niet dat ze niet door kan hebben dat ik d'r leuk vind ofzo, zoals in de klassieke friendzone.
Zullen we dat maar doen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi, houden zo dan en kijken waar het schip strandt.
Hehe ja daar was ik ook al mee bezigquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.
En je kan beter hier 'stressen' over haar uitspraken dan tegen haar, toch?
Je correcte gebruik van jouw raakte mij wel een beetje hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mfn voor jouw informatie niets raakt mij.
Ik had een hele hossel in gedachten, ik zou doen als ik haar al kende. Het was een solide plan.quote:
Nouja, 22 kan net volgens mijn rekensommetje, m'n DM-box is open.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een hele hossel in gedachten, ik zou doen als ik haar al kende. Het was een solide plan.
want/omdat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Hmm had ik een meisje gevonden met groene ogen en rood haar is ze van 1989.
Crap.
ja weet het, was een beetje snel met reageren, had die post van jou nog niet eens gelezen. = faal.quote:
Ik ga het toch maar proberen, ik ken haar toch niet, dus afbreukrisico is nul.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, 22 kan net volgens mijn rekensommetje, m'n DM-box is open.
9 van de 10 keer hebben meisjes van 18-19-20 iemand die iets/wat ouder is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
want/omdat?
Trouwens 89 kan nog net hier met die facebook
aaahquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben meisjes van 18-19-20 iemand die iets/wat ouder is.
Niet jonger.
ha snarfquote:
nog niet... wil je dak ga zoeken...?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
ha snarf
Heb je het fotootje van die luie tekkel al gezien op de facebook?
Hij was een beeeetje moe
ja kijk maar ffiesquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog niet... wil je dak ga zoeken...?
Hai snarfquote:
Precies, ik ga haar even een berichtje schrijven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
aaah![]()
Maar succes proberen kan altijd toch
aaahw ouwe harrie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja kijk maar ffies
Of niet als je er geen zin in hebt
Nuquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Zo berichtje geschreven, nu wachten op een tactisch moment om het te sturen.
Vond ik ook.quote:
dan ga je niet wegquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef kree het volgende:
mooie lucht hier in katwijk als ik zo even richting zee kijk![]()
Wil hier niet weg
Doe ik ook niet, maar huisje vinden (huur al dan niet) is lastig hierzoquote:
Ze slikt mijn verhaal als zoete koek, dus nu hebben we een heel gezellig gesprek.quote:
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze slikt mijn verhaal als zoete koek, dus nu hebben we een heel gezellig gesprek.
Het klinkt weer als typisch loefje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...
Joysaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het klinkt weer als typisch loefje.
Ik vertel lekker niks, jullie moeten er maar eerst om vragen.
zoiets dacht ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het klinkt weer als typisch loefje.
Ik vertel lekker niks, jullie moeten er maar eerst om vragen.
Ja hoor, ik verzon alleen een aanleiding.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook.
hou je het nog wel een beetje eerlijk heloef?
Nee zaterdag pas weer een drankjequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uitstekend en vanavond weer een game of drank marathon?
[..]
Waarom?
Wat heb je gedaan als aanleiding?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, ik verzon alleen een aanleiding.
Ik kan moeilijk zeggen, jezus jij bent helemaal mijn type, daarom voeg ik je toe op Facebook.
Welke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee zaterdag pas weer een drankje
Nu kijk ik feyenoord en straks filmpje kijken
Dit is misschien het meest sneue wat ik ooit heb gedaan maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan als aanleiding?
Leermomentje misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is misschien het meest sneue wat ik ooit heb gedaan maar.meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze slikte het als zoete koek?
Met dat soort dingen kun je nog lelijk op je bek gaan
Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is misschien het meest sneue wat ik ooit heb gedaan maar.niet eens gezegd dat jullie vroeger een liefdesrelatie hadden??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ja die heb ik al gezienquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Welke?
Incidious lijkt me wel wat voor je
Eens even kijken wat die Trust is, misschien wat voor mij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien
Vanmiddag Trust gekeken, ook wel een goede realistische film. Echt bizar, maar het gebeurd helaas wel
Ik ben nu de volgende films aan het binnen halen
[ afbeelding ]
Maar heb ook breaking dawn nog liggen die ik moet kijken
En nog meer films op me mediaplayer. Denk dat ik volgende week maar een filmmarathon hou ipv een game marathon
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
meen je niet
En ze slikte het als zoete koek?
Met dat soort dingen kun je nog lelijk op je bek gaan
Ik zit nu aan de Pliny the Elder, een Imperial IPA die op verscheidene sites de 100 punten (uit 100) krijgtquote:
Ja ik vond van wel. Het kan je kleine zusje van 14 overkomen als je die hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Eens even kijken wat die Trust is, misschien wat voor mij.
Zit er een beetje verhaal in?
Ik zit aan de coca-cola zeroquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de Pliny the Elder, een Imperial IPA die op verscheidene sites de 100 punten (uit 100) krijgt
Het klinkt wel ok, even downloaden (lang leve internetquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vond van wel. Het kan je kleine zusje van 14 overkomen als je die hebt
http://www.moviemeter.nl/film/61983
De familie Cameron is het perfecte voorbeeld van een gelukkig Amerikaans gezin. Alles loopt voorspoedig tot het moment dat de veertien jaar oude Annie (Liana Liberato) haar eerste vriendje, Charlie, leert kennen via internet. Na maanden van onschuldig communiceren via het web besluit Annie, in een weekend dat ze alleen thuis is, af te spreken met Charlie. Dan komt ze er op een afschuwelijke manier achter dat Charlie (Chris Henry Coffey) niet is wie hij aanvankelijk is. Geschokt door wat hun dochter aangedaan is, gaan Annies ouders (Clive Owen en Catherine Keener) de strijd aan om hun dochter in het reine te laten komen met wat er gebeurd is in haar tot dan toe onschuldige leventje. Een strijd die het hele gezin dreigt te verscheuren...
Hoi,quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens en meisjes ga toch eens goede films kijken svp.
Digitalgirl, ga toch eens weg svp.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is een goede filmquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
c_a, wanneer gaan wij weer eens naar rotterdampje toe? Ik mis je guitige hoofdquote:
Kom maar met suggesties hoor..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
ik ken persoonlijk niet veel russische klassiekers ben idd wel beniwud naar je suggestiesquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Kom maar met suggesties hoor..
Dit is nu niet echt een nuttige opmerking.
Ja geen ideequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
c_a, wanneer gaan wij weer eens naar rotterdampje toe? Ik mis je guitige hoofd
Ik vind Coca-Cola Zero en Light niet te drinken, dan liever waterquote:
Nooit gemerkt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind Coca-Cola Zero en Light niet te drinken, dan liever water![]()
![]()
Ben ik de enige die aan alle light-frisdranken een bittere smaak vindt zitten?
vind ze juist wat frisser !quote:
Hm, niet echt bitter, maar je proeft de aspartaam erdoorheen. Vind ik niet prettig. Overigens is het bij bijvoorbeeld Fanta minder duidelijk dan bij Cola.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Leukleuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja geen idee
Heb nog wel steeds 2 gratis vrijkaartjes voor de Skihut voor Snarfje en mij, die zijn tot3-05 geldig, dus we moeten voor die tijd er nog een keer heen
Volgende week zaterdag ben ik winkelen in Amsterdam en 's avonds gaan we loesoe
white chicks!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/73578
The Change-Up kijkenOk niet echt iets vernieuwend, maar wil iets hersenloos kijken
En ik wil lachen... gaat wel lukken denk ik
Ben meer van die 1,5 liter pakken tegenwoordig, drink eigenlijk nooit meer cola/fanta etc.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, niet echt bitter, maar je proeft de aspartaam erdoorheen. Vind ik niet prettig. Overigens is het bij bijvoorbeeld Fanta minder duidelijk dan bij Cola.
Dat ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, niet echt bitter, maar je proeft de aspartaam erdoorheen. Vind ik niet prettig. Overigens is het bij bijvoorbeeld Fanta minder duidelijk dan bij Cola.
Vroeger dronk ik heel veel fanta en spaarde ook flesjes ervan, omdat er verschillende smaken zijn en sommige niet in Nederland.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ben meer van die 1,5 liter pakken tegenwoordig, drink eigenlijk nooit meer cola/fanta etc.
quote:
En?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
Zo, eerste gesprek gehad met dat meisje.
Leuk gesprek, ze is nu naar de film.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk gesprek, ze is nu naar de film.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inclusief Shame... hm, verbaast me enigszins.
Ik denk ook dat het de aspartaam is, alleen ik ervaar het als een hele bittere bijsmaak.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.quote:
Taksi?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ben meer van die 1,5 liter pakken tegenwoordig, drink eigenlijk nooit meer cola/fanta etc.
Ben jij er zo een?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ja.
Maar deze was nog van werk.. gratiesj enzo.
Zonder jou?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meer die spa achtige shit met smaakje zeg maar zonder prik (ja vandaar pak en geen flesquote:
Is dat niet spa en fruit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nee meer die spa achtige shit met smaakje zeg maar en zonder prik (ja vandaar pak en geen fles)
Kweet effe niet hoe het heet
Ik vind Cola erg lekker, maar ik merk dat als ik het dagelijks drink dat ik toch meer shit met mijn tanden heb. Ik ben al lang niet naar de tandarts geweest, en ik wil eigenlijk wel een beetje zuinig op mijn tanden zijn. Daarom flos ik vaak en spoel ik elke dan ook nog. Maar als ik wat meer van die zooi afblijf voelt het toch beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de aspartaam is, alleen ik ervaar het als een hele bittere bijsmaak.
De laatste maanden probeer ik zo min mogelijk frisdrank te drinken en dat bevalt me heel goed.
Goed bezig!quote:Ik ben ook nog steeds bezig met opdrukken enzo, maar dat geef ik steeds tussendoor weer op als ik me even slecht voel dus dat wil nog niet zo opschieten. Ik hoop dat als ik maar genoeg doorzet het een soort gewoonte wordt
quote:
Eindelijk een heloef story in progressquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar er zijn tig verschillende merken van en het komt op hetzelfde neer.quote:
Ik zie het eigenlijk niet staan, kan me nog wel die gele pakken herinneren met palmboompjes erop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat gedronken heb.
En Yogho Yogho dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat gedronken heb.
Zwarte pakkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk niet staan, kan me nog wel die gele pakken herinneren met palmboompjes erop.
Of heet het anders tegenwoordig
PEREN YOGHOquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Yogho Yogho dan?
Trouwens, protip, als je Taksi wil kopen (blauw uiteraard), let goed op of het de "echte" is! De kunstmatige zoetstofversie is vrij sneaky aangegeven voor het ongetrainde oog.
Ik vond er geen reet aan, maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inclusief Shame... hm, verbaast me enigszins.
Ha toch eens een keertje weer kopen dan, hoewel mierzoet natuurlijkquote:
Wel meestal post ca niet de titels van dergelijke filmsquote:
Ik vind cola ook erg lekker. Ik heb als hoofddoel eigenlijk mijn gewicht en mezelf wat fitter voeler door minder eten en drinken met veel suiker tot me te nemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind Cola erg lekker, maar ik merk dat als ik het dagelijks drink dat ik toch meer shit met mijn tanden heb. Ik ben al lang niet naar de tandarts geweest, en ik wil eigenlijk wel een beetje zuinig op mijn tanden zijn. Daarom flos ik vaak en spoel ik elke dan ook nog. Maar als ik wat meer van die zooi afblijf voelt het toch beter.
Dat klinkt mijn niet raar in de oren, vond het al vreemd dat je deze film gezien had.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan, maar dat is een ander verhaal
Maar ik heb een periode gehad dat ik echt veel films keek
Denk dat ik een kilo of 5 ben afgevallen en was al aan de lichte kant.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind cola ook erg lekker. Ik heb als hoofddoel eigenlijk mijn gewicht en mezelf wat fitter voeler door minder eten en drinken met veel suiker tot me te nemen.
Maar het is inderdaad goed voor mijn gebit en ik kom hiermee eindelijk tegemoet aan mijn tandarts die al jaren roept dat ik geen zure dranken meer moet drinken![]()
Ja lach maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Eindelijk een heloef story in progress [ afbeelding ]
Yogho Yogho heb ik nooit lekker gevonden. Van Taksi vond ik de groene vooral lekker, maar die is al heel lang niet meer te koop. Net als de rode Taksi en Taksi met prik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Yogho Yogho dan?
Trouwens, protip, als je Taksi wil kopen (blauw uiteraard), let goed op of het de "echte" is! De kunstmatige zoetstofversie is vrij sneaky aangegeven voor het ongetrainde oog.
Mwuh, ik snap het niet helemaal. Je wilt drinken met veel suiker tot je nemen? Cola lijkt me schier perfect?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind cola ook erg lekker. Ik heb als hoofddoel eigenlijk mijn gewicht en mezelf wat fitter voeler door minder eten en drinken met veel suiker tot me te nemen.
Maar het is inderdaad goed voor mijn gebit en ik kom hiermee eindelijk tegemoet aan mijn tandarts die al jaren roept dat ik geen zure dranken meer moet drinken![]()
Soms baal ik dat een lekker produkt uit de schappen gehaald wordt, is het ineens nergens meer verkrijgbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Yogho Yogho heb ik nooit lekker gevonden. Van Taksi vond ik de groene vooral lekker, maar die is al heel lang niet meer te koop. Net als de rode Taksi en Taksi met prik.
Neuh, alleen als er echt wat gebeurt.quote:
Punicaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Yogho Yogho heb ik nooit lekker gevonden. Van Taksi vond ik de groene vooral lekker, maar die is al heel lang niet meer te koop. Net als de rode Taksi en Taksi met prik.
Anders wordt het toch wel gevraagd hier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, alleen als er echt wat gebeurt.
Zoals de melding dat dat ene meisje waarvan ik verder niks afweet naar de film is. En? Wat doet ze morgen? Of krijgen we dat pas morgen te horen als een echte heloef cliff-hanger?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, alleen als er echt wat gebeurt.
Nee, minder [eten en drinken met veel suiker]. Ofwel, minder suiker tot me nemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuh, ik snap het niet helemaal. Je wilt drinken met veel suiker tot je nemen? Cola lijkt me schier perfect?
Gewoon ook thee zonder suiker drinken, in je koffie hoogstens 1 schepje/klontje. Veel bewegen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, minder [eten en drinken met veel suiker]. Ofwel, minder suiker tot me nemen.
Ik snap de verwarring wel, ik ben ook niet echt de beste schrijver van Nederland.
Ik weet niet wat ze morgen doet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals de melding dat dat ene meisje waarvan ik verder niks afweet naar de film is. En? Wat doet ze morgen? Of krijgen we dat pas morgen te horen als een echte heloef cliff-hanger?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is juist lekker man, ekte koffie proef je dan
Heb het geprobeerd maar nee, lekkerder met suiker erin hoewel veel hoeft nietquote:
Ik dronk m'n koffie vroeger ook met suiker. Ik ben al jaaaren afgestapt van koffie met suiker. Weet niet eens meer waarom ik dat heb gedaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Heb het geprobeerd maar nee, lekkerder met suiker erin hoewel veel hoeft niet
Verdomd als het niet waar is maar ik herinner me dat gewoon nogquote:
Gewenning denk ik. Dronk het vroeger eerst met melk en suiker *(kinderkoffie), daarna alleen suiker, toen zwart en tegenwoordig zo sterk mogelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Heb het geprobeerd maar nee, lekkerder met suiker erin hoewel veel hoeft niet
Nee, andere.quote:
Ik drink altijd mijn koffie zonder suiker. Thee drink ik niet zo vaak, maar ook altijd zonder suiker.quote:
Dat zal me dan ook het meeste moeite kosten. Ik wilde klein beginnen en zelfs dat verpest ik keer op keer. Het goede nieuws is dat ik het proberen in elk geval wel vol houdquote:
Ik drink m'n koffie zelfs als ie al koud isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewenning denk ik. Dronk het vroeger eerst met melk en suiker *(kinderkoffie), daarna alleen suiker, toen zwart en tegenwoordig zo sterk mogelijk
Ik ook ja. En als ik nu geen sterke koffie heb of er per ongeluk suiker in heb zitten dan rage ik helemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewenning denk ik. Dronk het vroeger eerst met melk en suiker *(kinderkoffie), daarna alleen suiker, toen zwart en tegenwoordig zo sterk mogelijk
Trusten C_Aquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, doei doeiFilmpje kijken en dan slapen
In een schoon opgemaakt bedje
Dat doe ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink m'n koffie zelfs als ie al koud is
hehe of de suiker vervangen door zout.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
M'n moeder had het een paar keer voor elkaar gekregen om ipv suiker, zout in de koffie doen. Das pas goor
Ik drink ook geen cola meer. Is mijn tandarts tevens erg blij mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je 'm dan in de magnetron zetquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink m'n koffie zelfs als ie al koud is
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik drink ook geen cola meer. Is mijn tandarts tevens erg blij mee.
Hoi trouwens.
Alleen was dit geen grap, ze haalde de zak suiker door de war met de zak zout. Sindsddien koop ik alleen maar klontjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hehe of de suiker vervangen door zout.
En jenever door water
Ok die grappen ben ik wel overheen tegenwoordig
Hoi Straw. Btw, ik denk niet dat je tandarts daar zo gelukkig mee zal zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi trouwens.
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Straw. Btw, ik denk niet dat je tandarts daar zo gelukkig mee zal zijn
begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen was dit geen grap, ze haalde de zak suiker door de war met de zak zout. Sindsddien koop ik alleen maar klontjes
Straw... Waar zat je dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi trouwens.
Maar ik vind echt geen enkele vorm van bewegen echt leuk. Ik heb om dezelfde reden bijvoorbeeld inline skates gekocht, maar daarvan zijn de wieltjes inmiddels vastgeroest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Afvallen...tja, lastig. Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen maar ik ben nu aan het inlineskaten gegaan. Denk dat je gewoon echt iets moet zoeken wat je leuk vindt qua beweging.
Oe tof, dat deed ik vroeger wel eens (vroeger als in basisschool en brugklasquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Afvallen...tja, lastig. Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen maar ik ben nu aan het inlineskaten gegaan. Denk dat je gewoon echt iets moet zoeken wat je leuk vindt qua beweging.
Vanavond weer, je mag wel thuis eten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerder een must, nadat ik er al een paar keer ingestonken ben
Inline skaten is behoorlijk pittig, maar als je echt wilt afvallen, dan is hardlopen effectiever. Alhoewel afwisseling ook goed zou zijn: om gemotiveerd te blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Das lastig. Ik zit een beetje in hetzelfde parket. Is een sportschool niks voor jou? Kun je het 1 en ander gewoon uitproberen. Misschien vind je roeien wel leuk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik vind echt geen enkele vorm van bewegen echt leuk. Ik heb om dezelfde reden bijvoorbeeld inline skates gekocht, maar daarvan zijn de wieltjes inmiddels vastgeroest.![]()
Wat zou nou de perfecte sport zijn voor iemand die bewegen haat?
Ik was lui en heb gewoon een pizza in de magnetron gegooid. Hij was nog half koud maar gewoon opgegeten lolquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Vanavond weer, je mag wel thuis eten.
Ik helemaal blij.
Maar je moet wel even de aardappels schillen/ spinazie opzetten en het vlees in de pan doen.
Ik ok
Nog zelf gekookt
Ja klopt, misschien dat ik het een beetje ga afwisselen. Eerst maar wat meer conditie opbouwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Inline skaten is behoorlijk pittig, maar als je echt wilt afvallen, dan is hardlopen effectiever. Alhoewel afwisseling ook goed zou zijn: om gemotiveerd te blijven.
Ohja magnetron die staat nog op de wensenlijst voor hierquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was lui en heb gewoon een pizza in de magnetron gegooid. Hij was nog half koud maar gewoon opgegeten lol
Crosstrainer op de sportschool met een tv scherm in het midden. Alhoewel ik twijfel aan je motivatie en discipline als je al begint met: "voor iemand die bewegen haat".quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik vind echt geen enkele vorm van bewegen echt leuk. Ik heb om dezelfde reden bijvoorbeeld inline skates gekocht, maar daarvan zijn de wieltjes inmiddels vastgeroest.![]()
Geen idee, de mijne was een afdankertje. Een ouderwetse zonder digitale dinges op de voorkant en zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ohja magnetron die staat nog op de wensenlijst voor hier
Combi met oven is wel handig denk
Wat kost dat tegenwoordig?
100 euro bij de makro incl. btwquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou de block zit voor mn voordeur zal er maar eens kijken, moet gewoon een goedkoop simpel ding hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, de mijne was een afdankertje. Een ouderwetse zonder digitale dinges op de voorkant en zo
Bij de Blokker heb je vaak wel goedkope varianten, maar dan heb je alleen een magnetron.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Tis toch wel een simpel apparaatquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou de block zit voor mn voordeur zal er maar eens kijken, moet gewoon een goedkoop simpel ding hebben.
Meer als E100 zal het wel niet kosten denk
Schaken/dammen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Blokker ook naast de deur maar voor een pizza is oven functie wel weer handig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij de Blokker heb je vaak wel goedkope varianten, maar dan heb je alleen een magnetron.
Nja, bewegen is iets wat noodzakelijk is. Om niet te dik te worden, om gezonder te blijven, het schijnt zelfs dat je er beter van gaat denken. Ik vind dat ik het om die reden zal moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Crosstrainer op de sportschool met een tv scherm in het midden. Alhoewel ik twijfel aan je motivatie en discipline als je al begint met: "voor iemand die bewegen haat".
Mountainbiken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie op hun site dat ze ook een combi voor 100 euro hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Blokker ook naast de deur maar voor een pizza is oven functie wel weer handig.
Van de week ga ik is effe rondneuzen.
En wellicht staat er bij de kringloop nog wat
aaah mooi daar ga ik effe achteraan danquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie op hun site dat ze ook een combi voor 100 euro hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komen stofjes vrij die goed zijn voor je humeur. Je krijgt er meer energie van. Je geheugen e.d. wordt beter. Minder kans op vele ziektes. Eigenlijk te veel redenen om het niet te doen. Daarom mag ik van mezelf ook niet meer passief zijn wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, bewegen is iets wat noodzakelijk is. Om niet te dik te worden, om gezonder te blijven, het schijnt zelfs dat je er beter van gaat denken. Ik vind dat ik het om die reden zal moeten gaan doen.
Ben inderdaad niet gemotiveerd omdat ik het echt haat. Bewegen is net als een wortelkanaalbehandeling; het is een hel, maar het moet
Koop je toch gewoon een paar pannen bij? Zijn niet zo duur, voor een tientje oid heb je er al 1quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
aaah mooi daar ga ik effe achteraan danthx
Gister bami uit blik hahaha.zit hier nog steeds met maar 2 pannen.
Maar lukt nog best, maar begin het wel zat te worden onderhand
Ga maar over naar die magnetron maaltijden denk.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]Mooi uitzicht die duinen en zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een oven en een magnetron zijn toch wel vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een paar pannen bij? Zijn niet zo duur, voor een tientje oid heb je er al 1
Weet ik, maar te lui en druk gewoon nog voor geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een paar pannen bij? Zijn niet zo duur, voor een tientje oid heb je er al 1
Waar was dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was ook tof. Lekker hoog punt dus ff chillen daar om wat te rusten.
Tevens hi Flips!
[..]Ben jij dat? Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oven mis ik soms wel ja, maar moet zeggen dat een magnetron 't meeste ook wel kan doen. Bovendien vreet ik toch zowat alles wat er uit komtquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een oven en een magnetron zijn toch wel vrij makkelijk.
Dat wil ik best geloven! Sowieso die combinatie is altijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was ook tof. Lekker hoog punt dus ff chillen daar om wat te rusten.
Tevens hi Flips!
Je wil niet weten hoe makkelijk ik ben met eten nu.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een oven mis ik soms wel ja, maar moet zeggen dat een magnetron 't meeste ook wel kan doen. Bovendien vreet ik toch zowat alles wat er uit komt
[..]Door dat losse zand rijden is nog behoorlijk zwaar, daar vergist iedereen zich lelijk in denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat soort dingen lees ik ook altijd en dat is een goede reden om dat te doen. Meer energie, een beter humeur en minder kans op ziektes klinkt als iets wat ik keihard nodig heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er komen stofjes vrij die goed zijn voor je humeur. Je krijgt er meer energie van. Je geheugen e.d. wordt beter. Minder kans op vele ziektes. Eigenlijk te veel redenen om het niet te doen. Daarom mag ik van mezelf ook niet meer passief zijn wat dat betreft.
Flipppieeeeeeeequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven! Sowieso die combinatie is altijd![]()
Hai
Ja, maar je rijd voornamelijk door het bos, zoals hier:quote:
Je kunt hardloopschema's downloaden om je conditie te bevorderen - step by step. Zelfs hier in Enschede heb je veel hardloop-trajecten die je kunt lopen en zo je conditie ook kunt checken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, misschien dat ik het een beetje ga afwisselen. Eerst maar wat meer conditie opbouwen.
Wat houd je tegen ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Door dat losse zand rijden is nog behoorlijk zwaar, daar vergist iedereen zich lelijk in denk ik.
[..]
Ja, dat soort dingen lees ik ook altijd en dat is een goede reden om dat te doen. Meer energie, een beter humeur en minder kans op ziektes klinkt als iets wat ik keihard nodig heb.
NEE!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus trainen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook de ambitie om ooit een marathon te lopen, maar dat zit er nog niet in.. Wel via mijn werk ingeschreven om de Dam tot Damloop te lopen. De volle 16,1 km uiteraard.
Propsquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
Zo, eerste gesprek gehad met dat meisje.
Ok ja dat bos hebben we dan weer niet in katwijk. wassenaarse slag wel weerquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, maar je rijd voornamelijk door het bos, zoals hier:
(vlak voor de 5 min sta je ook in de buurt van zo'n hoog punt en meteen daarna ga je flink hard naar beneden, overigens niet ik in dit filmpje)
Zelf maak ik ook wel eens soep met groente uit blik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe makkelijk ik ben met eten nu.
Moet het eigenlijk niet vertellen, maar flikker alles door elkaar soep macaroni rijst etc.
En het smaakt me nog best ook
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Je kunt hardloopschema's downloaden om je conditie te bevorderen - step by step. Zelfs hier in Enschede heb je veel hardloop-trajecten die je kunt lopen en zo je conditie ook kunt checken.
Heb ooit nog de ambitie om de marathon van Enschede te lopen.
Ik dacht er nog aan, kan ook via werk dat doen. Maar ondanks dat een km of 5 niet zoveel problemen geeft is 16,1 km wel andere koek. Ben ook iets meer van de variatie (zoals bij squash, opeens snel wegsprinten en draaien en zo) dan van duurloop. Props als je het 'ff' loopt hoor Flips.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook de ambitie om ooit een marathon te lopen, maar dat zit er nog niet in.. Wel via mijn werk ingeschreven om de Dam tot Damloop te lopen. De volle 16,1 km uiteraard.
Mwah niet zo okee. Al een week erg veel last van duizelig zijn. Vorig weekend met uitgaan ging het al niet helemaal fantastisch, gisteren op mijn werk viel ik bijna flauw, dus ik doe (helaas) even rustig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Alles okay Flips? Beetje van je weekend genieten of is het weer drukte alom?
Ben ik al mee bezig natuurlijk! Volgens mijn papa moet het met mijn huidige trainingsschema wel lukken.quote:
Ik had het op facebook gezet (foto)quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelf maak ik ook wel eens soep met groente uit blik.
Misschien ben je een supertaster.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat mijn pa de marathon in NY heeft gelopen. Dat is pas andere koek.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan, kan ook via werk dat doen. Maar ondanks dat een km of 5 niet zoveel problemen geeft is 16,1 km wel andere koek. Ben ook iets meer van de variatie (zoals bij squash, opeens snel wegsprinten en draaien en zo) dan van duurloop. Props als je het 'ff' loopt hoor Flips.
Feestboek hosselen was makkelijker dan gedacht.quote:
Ik heb gewoon zo'n grote hekel aan elke activiteit waarvoor ik moet bewegen en ik zie er zo ontzettend tegenop. Maar misschien gaat het uiteindelijk wel als ik het eerste een paar maanden met tegenzin doe. Behoorlijke inertie dus.quote:
Ik ben zelf ook enorm benieuwd of het gaat lukken. Vorig jaar kreeg ik in juni een knieblessure, dus dat ging toen niet door. Hopelijk dit jaar wel. Ik moet en zal hem tegelijk met mijn vader lopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan, kan ook via werk dat doen. Maar ondanks dat een km of 5 niet zoveel problemen geeft is 16,1 km wel andere koek. Ben ook iets meer van de variatie (zoals bij squash, opeens snel wegsprinten en draaien en zo) dan van duurloop. Props als je het 'ff' loopt hoor Flips.
Ik heb wel eens worteltjessoep gemaakt. Het zag er ook wel een beetje uit als kots.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had het op facebook gezet (foto)
Nou leuke reacties hoor
Myr was er al niet over te spreken verder reacties van lijkt wel kots en wordt je niet ziek
OK
Ja, marathon is helemaal afzien lijkt me. Ondanks dat ik er niet zo van ben heb ik er wel bewondering voor. Je moet immers toch je doel in zicht blijven houden en vergt zoveel concentratie en training. Om jaloers op te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mijn pa de marathon in NY heeft gelopen. Dat is pas andere koek.
Genoeg te 'hosselen' binnenkort met de huldiging van Ajax.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestboek hosselen was makkelijker dan gedacht.
Of zij is gewoon naief.
Ik had half blik maaltijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel eens worteltjessoep gemaakt. Het zag er ook wel een beetje uit als kots.
Dat is helemaal leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook enorm benieuwd of het gaat lukken. Vorig jaar kreeg ik in juni een knieblessure, dus dat ging toen niet door. Hopelijk dit jaar wel. Ik moet en zal hem tegelijk met mijn vader lopen.
Op een teamsport gaan helpt wel, dan ben je gedwongen om iets van 2x per week te sporten. En je hebt gelijk sociale contacten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik drink altijd mijn koffie zonder suiker. Thee drink ik niet zo vaak, maar ook altijd zonder suiker.
Eerlijk gezegd vind ik koffie met suiker niet te drinken
[..]
Dat zal me dan ook het meeste moeite kosten. Ik wilde klein beginnen en zelfs dat verpest ik keer op keer. Het goede nieuws is dat ik het proberen in elk geval wel vol houd
Dat zit er denk ik niet inquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is helemaal leukElkaar motiveren en ook natuurlijk leuk wanneer jullie (liefst tegelijk) over die finish lopen. Kan je samen nog op de foto ook
Of ze wil je neuken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestboek hosselen was makkelijker dan gedacht.
Of zij is gewoon naief.
Dat sport is altijd zo'n dooddoener kweet het wel is makkelijke keuze misschien de gemakkelijkste.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op een teamsport gaan helpt wel, dan ben je gedwongen om iets van 2x per week te sporten. En je hebt gelijk sociale contacten.
Nicequote:
Ik zag er ooit ook tegenop om bij de sportschool te gaan. Uiteindelijk mezelf gepusht om te gaan en sindsdien telkens een kick als ik geweest ben. Bovendien is de maandelijkse bijdrage ook best pijnlijk, om het te laten verwateren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n grote hekel aan elke activiteit waarvoor ik moet bewegen en ik zie er zo ontzettend tegenop. Maar misschien gaat het uiteindelijk wel als ik het eerste een paar maanden met tegenzin doe. Behoorlijke inertie dus.
Bewegen kost minder moeite als je een getraind lichaam hebt. Toen ik op atletiek zat kon ik uren achter elkaar rennen zonder echt moe te worden, nu ben ik kapot na een paar sprintjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n grote hekel aan elke activiteit waarvoor ik moet bewegen en ik zie er zo ontzettend tegenop. Maar misschien gaat het uiteindelijk wel als ik het eerste een paar maanden met tegenzin doe. Behoorlijke inertie dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bewegen kost minder moeite als je een getraind lichaam hebt. Toen ik op atletiek zat kon ik uren achter elkaar rennen zonder echt moe te worden, nu ben ik kapot na een paar sprintjesIk ben al kapot als ik de drie trappen hier oploopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conditie 0
Beetje erg wel
Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bewegen kost minder moeite als je een getraind lichaam hebt. Toen ik op atletiek zat kon ik uren achter elkaar rennen zonder echt moe te worden, nu ben ik kapot na een paar sprintjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook zo, vandaag bijna kramp gekregen bij voetbal, tegen allemaal gasten van 50quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben al kapot als ik de drie trappen hier oploop
Conditie 0
Beetje erg wel
Nou ja, dan achteraf een soort van feestje vieren, wanneer jullie weer normaal kunnen ademhalenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit er denk ik niet inNouja foto wel, maar tegelijk finishen niet. We lopen allebei voor een ander bedrijf, vorig jaar zou ik een uur eerder hebben gestart.
Ik haar wel in ieder geval. God wat is ze mooi.quote:
Zal je vertellen, vrijgezellen feest op strand, was branding kano en strandvoetbal etc.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo, vandaag bijna kramp gekregen bij voetbal, tegen allemaal gasten van 50
En ook last van mijn longen opeens, kankerzooi
Dat wel ja. Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, dan achteraf een soort van feestje vieren, wanneer jullie weer normaal kunnen ademhalen
Ja man heerlijk, dan kan je gewoon als openingszin "KAMPIOENUH" schreeuwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Genoeg te 'hosselen' binnenkort met de huldiging van Ajax.
Is dat een uitzondering dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wauw, ik ben gewoon al bijna een uur aan het fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |