Je mag tegenwoordig al niet meer op iemand verliefd zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Iemand is een beetje geobsedeerd ofzo.
Als ik nou aanwezig was of er over en weer reacties werden gegeven, okay. Dit is gewoon freaky
Hoofdletters - checkquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef heloef het volgende:
Verbaasd me dat deze nog niet is gemaakt:
Heeft Kaneel de buurvrouw van kree gefist?
Heulemaal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoofdletters - check
Interpunctie - check
Spelling - check
Goede vooruitgang. Eens kijken of het bij wat langere posts ook lukt!
spellingsnazi? of spellingnazi? of spelling nazi?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, maar de spellingsnazi in me is het er nog niet heulemaal mee eens.
Spellingnasi. Sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
spellingsnazi? of spellingnazi? of spelling nazi?
Aah dat is het wat ik nog misquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoofdletters - check
Interpunctie - check
Spelling - check
Goede vooruitgang. Eens kijken of het bij wat langere posts ook lukt!
Dat zou helemaal wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al niet meer op iemand verliefd zijn.
Hou van je hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn zeg.
Je praat of het niet geval is, doe die oogkleppen eens af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn zeg.
Als jij je onderbroek af zet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je praat of het niet geval is, doe die oogkleppen eens af.
Eigenlijk is er wel wat, wat je nieuwsgierig maakt naar mij. Geef dat maar gewoon toe :pquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij je onderbroek af zet.
Volwassen reactie, weer een voorbeeld van dat vrouwen weinig doorhebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij je onderbroek af zet.
Ik denk dat je onbereikbaar voor dr bent door dat grote blok beton voor je hoofdquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk is er wel wat, wat je nieuwsgierig maakt naar mij. Geef dat maar gewoon toe :p
Wat ist, zit het elastiek te strak om je bolletje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Volwassen reactie, weer een voorbeeld van dat vrouwen weinig doorhebben.
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ist, zit het elastiek te strak om je bolletje?
Sowieso e-penis is wat teltquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.
U mad?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Grappig hoor, het probleem van een menigeen, vrouw en man, hier is dat men een te groot ego heeft. In plaats van de kree een voorstel doet voor een date blijft het hangen in onvolwassen gedrag. Datzelfde geldt voor jouw overigens ook, jezelf boven een ander plaatsen is in in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat money genoeg kracht heeft om dat te doorbrekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbereikbaar voor dr bent door dat grote blok beton voor je hoofd
Uitstekend en vanavond weer een game of drank marathon?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
U mad?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
Ik zit op een lijn met Sinosje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Money, hoe denk jij over m'n date? Ben wel benieuwd eigenlijk....
Ja oke dat deed ik dus ook al. Dat wanhopige vermijd ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zit op een lijn met Sinosje.
Je moet haar niet gaan beklemmen en teveel van haar willen, maar je kan haar wel gewoon laten merken dat je het leuk hebt met haar zonder er druk op te leggen. Dus wanhopige/nerveuze acties proberen te vermijden, hoe moeilijk dit ook kan zijn. Maar let er wel op dat je ook om jezelf denkt en niet aan het lijntje gehouden gaat worden.
Mooi, houden zo dan en kijken waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke dat deed ik dus ook al. Dat wanhopige vermijd ik ook wel.
Aan het lijntje gehouden worden gaat niet gebeuren. Trouwens van mijn kant is het toch wel duidelijk hoe ik er over denk. 't Is niet dat ze niet door kan hebben dat ik d'r leuk vind ofzo, zoals in de klassieke friendzone.
Zullen we dat maar doen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi, houden zo dan en kijken waar het schip strandt.
Hehe ja daar was ik ook al mee bezigquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.
En je kan beter hier 'stressen' over haar uitspraken dan tegen haar, toch?
Je correcte gebruik van jouw raakte mij wel een beetje hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mfn voor jouw informatie niets raakt mij.
Ik had een hele hossel in gedachten, ik zou doen als ik haar al kende. Het was een solide plan.quote:
Nouja, 22 kan net volgens mijn rekensommetje, m'n DM-box is open.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een hele hossel in gedachten, ik zou doen als ik haar al kende. Het was een solide plan.
want/omdat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Hmm had ik een meisje gevonden met groene ogen en rood haar is ze van 1989.
Crap.
ja weet het, was een beetje snel met reageren, had die post van jou nog niet eens gelezen. = faal.quote:
Ik ga het toch maar proberen, ik ken haar toch niet, dus afbreukrisico is nul.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, 22 kan net volgens mijn rekensommetje, m'n DM-box is open.
9 van de 10 keer hebben meisjes van 18-19-20 iemand die iets/wat ouder is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
want/omdat?
Trouwens 89 kan nog net hier met die facebook
aaahquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben meisjes van 18-19-20 iemand die iets/wat ouder is.
Niet jonger.
ha snarfquote:
nog niet... wil je dak ga zoeken...?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
ha snarf
Heb je het fotootje van die luie tekkel al gezien op de facebook?
Hij was een beeeetje moe
ja kijk maar ffiesquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog niet... wil je dak ga zoeken...?
Hai snarfquote:
Precies, ik ga haar even een berichtje schrijven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
aaah![]()
Maar succes proberen kan altijd toch
aaahw ouwe harrie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja kijk maar ffies
Of niet als je er geen zin in hebt
Nuquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Zo berichtje geschreven, nu wachten op een tactisch moment om het te sturen.
Vond ik ook.quote:
dan ga je niet wegquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef kree het volgende:
mooie lucht hier in katwijk als ik zo even richting zee kijk![]()
Wil hier niet weg
Doe ik ook niet, maar huisje vinden (huur al dan niet) is lastig hierzoquote:
Ze slikt mijn verhaal als zoete koek, dus nu hebben we een heel gezellig gesprek.quote:
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze slikt mijn verhaal als zoete koek, dus nu hebben we een heel gezellig gesprek.
Het klinkt weer als typisch loefje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...
Joysaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het klinkt weer als typisch loefje.
Ik vertel lekker niks, jullie moeten er maar eerst om vragen.
zoiets dacht ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt echt alsof je aan t vertellen ben dat je astronaut bent en op je vrije zondag gaat motorrijden op het strand...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het klinkt weer als typisch loefje.
Ik vertel lekker niks, jullie moeten er maar eerst om vragen.
Ja hoor, ik verzon alleen een aanleiding.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook.
hou je het nog wel een beetje eerlijk heloef?
Nee zaterdag pas weer een drankjequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uitstekend en vanavond weer een game of drank marathon?
[..]
Waarom?
Wat heb je gedaan als aanleiding?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, ik verzon alleen een aanleiding.
Ik kan moeilijk zeggen, jezus jij bent helemaal mijn type, daarom voeg ik je toe op Facebook.
Welke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee zaterdag pas weer een drankje
Nu kijk ik feyenoord en straks filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |