*Emoslinger*quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat heb je aan een horloge met 1 wijzer?
quote:
quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind je jurk super, Bambi
En dit is 'm:
[ afbeelding ]
Serieus, dat is toch niet handig?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, dat is toch niet handig?
Omdat ik niet echt iets heb wat eronder kan. Wel witte ballerina's voor als ik m'n hakken zat ben, maar wil overdag graag hakken aan en daar heb ik voornamelijk zwarte van. Dat vind ik niet zo leuk erbij.quote:
Mooi horloge! Maar zo duurquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind je jurk super, Bambi
En dit is 'm:
[ afbeelding ]
Ik wil als ik op m'n horloge kijken gewoon direct kunnen zeggen "het is vijf voor half 5".quote:
qft, net als die gare binaire horloges, flikker op manquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil als ik op m'n horloge kijken gewoon direct kunnen zeggen "het is vijf voor half 5".
Ik moet nu vaak al 2 keer kijken omdat ik op m'n horloge kijk, verder ga met wat ik aan het doen was en daarna denk "ik weet nog steeds niet hoe laat het is"
ZEGGE!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
qft, net als die gare binaire horloges, flikker op man
Ik ben sneller met binair rekenen dan normaal rekenenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
respect als je het wel snapt trouwens
Nooit meer fietsen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, dilemma van de absurd snel slijtende broeken is opgelost.![]()
Volgens mij went het wel, zeker als het een horloge is dat je vele jaren om je pols hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil als ik op m'n horloge kijken gewoon direct kunnen zeggen "het is vijf voor half 5".
Ik moet nu vaak al 2 keer kijken omdat ik op m'n horloge kijk, verder ga met wat ik aan het doen was en daarna denk "ik weet nog steeds niet hoe laat het is"
Nieuw zadel.quote:
hey, is dit een hint?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:12 schreef princess-a het volgende:
Loqi wat shit van de Tango! Heb hun site nog onder favo's want ik wilde bepaalde pumps bestellen als mn salaris er volgende week weer is.. ba-len![]()
Bambi wat een snoezig jurkje zeg
Jammer! Hahahaquote:
Bij mij zit ie links. Had altijd gehoord katoliek links, protestants rechts. Ik ben (op papierquote:
yes pleasequote:
jaquote:
Wat was het probleem met je zadel dan precies?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nieuw zadel.Heb nu eindelijk echt ontdekt waar het door komt, ipv dat het een gokje was. Dus met een nieuw zadel zou het opgelost moeten zijn.
Eeeh, dat ga ik in paint even uit proberen te tekenen. Want uitleggen is een beetje lastig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat was het probleem met je zadel dan precies?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat was het probleem met je zadel dan precies?
Fijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef princess-a het volgende:
Oude mensen die hun schreeuwend dure fiets verkopen
Mn mama heeft hem eindelijk thuis, maar we wisten de kilometerstand niet. Dus ik zeg tegen mn mam, kijk eens op die teller wat staat daar? M'n mam zegt: 11,3, wat betekent dat? Ik zei: dat betekent dat ze er 11.3 kilometer mee gefietst heeft in totaaldie mevrouw heeft een paar keer boodschapjes ermee gedaan. En nu hebben wij hem
I haz a happy
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef princess-a het volgende:
Oude mensen die hun schreeuwend dure fiets verkopen
Mn mama heeft hem eindelijk thuis, maar we wisten de kilometerstand niet. Dus ik zeg tegen mn mam, kijk eens op die teller wat staat daar? M'n mam zegt: 11,3, wat betekent dat? Ik zei: dat betekent dat ze er 11.3 kilometer mee gefietst heeft in totaaldie mevrouw heeft een paar keer boodschapjes ermee gedaan. En nu hebben wij hem
I haz a happy
Ah okquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, stel dat dit mijn zadel is, dan is bij het rood omcirkelde stuk de binnenlaag losgekomen van de buitenlaag. En dat schuurt dus steeds langs m'n broek, waardoor het zo snel slijt.
Aaawhquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
wat fijn p-a, je mama kan gewoon weer fietsen!! Men, iedere mama zou in d'r handen knijpen met een dochter als jij
+1quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
je bent gewoon een schatje p-a! Ik heb echt diep respect voor hoe jij met je moeder om gaat
tof!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef princess-a het volgende:
Oh en maandag krijgt ze een bed van de thuiszorg, die ze elektrisch omhoog kan zetten zodat ze niet zo verschrikkelijk veel moeite hoeft te doen om uit bed te komenEn omdat wij de fiets betalen en ze het bed krijgt, kan ze nu haar aankomende vakantiegeld aan fijne dingen besteden in plaats van aan dingen die ze nodig heeft
Oooh, dat is echt heel erg fijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef princess-a het volgende:
Oh en maandag krijgt ze een bed van de thuiszorg, die ze elektrisch omhoog kan zetten zodat ze niet zo verschrikkelijk veel moeite hoeft te doen om uit bed te komenEn omdat wij de fiets betalen en ze het bed krijgt, kan ze nu haar aankomende vakantiegeld aan fijne dingen besteden in plaats van aan dingen die ze nodig heeft
Maandag ga ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
zeg bambi, ben jij nou al 'over'? Naar utrecht?
Aaah wat lief SQ!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
je bent gewoon een schatje p-a! Ik heb echt diep respect voor hoe jij met je moeder om gaat
Ooh wat spannend! Wel foto's posten he als je al je meubels er in hebtquote:
ach gos, dat is zo kut aan zulke ziektesquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaah wat lief SQ!Tis niet makkelijk. Vorige week was m'n broer zo gemeen tegen haar geweest dat ze echt een paar dagen heeft gehuild omdat iedereen onderschat hoe ziek ze is en wordt omdat ze er gewoon gezond uit ziet. Ze barstte in een hysterische huilbui toen ze mij weer zag en haar ei even kwijt kon. Dan heb ik een hele week alleen en in m' n eigen wereldje nodig om daar van bij te komen want het is echt zielig en het breekt m'n hart hoe ziek ze is.. maar dit zijn dan echt geweldige dingen om te kunnen doen voor haar
Dat ervaar ik dan wel weer als een geluksmomentje
behalve nu lijp gestresst door t verhuizen omdat er even tijdelijk een raam uit t oude huis gehaald moest worden enzo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
oma's
hoe is het met jouw oma, loqi?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh wat spannend! Wel foto's posten he als je al je meubels er in hebt
Sssh.quote:
Diepvries open, bolletjes erin. Kaas lekker in de koelkast. No biggie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef Loqi het volgende:
bwheheh over 'over gaan' gesproken..vanmorgen zijn wij toch opa en oma wezen helpen verhuizen?
op een gegeven moment verdwenen mn nichtje en haar vriend even om even later weer terug te komen met allemaal warme worstenbroodjes enzo van de bakker....
werd mn oma boos want ze had al broodjes (witte en bruine bolletjes en een blok kaas) gehaald en die werden nu dan oud
had ze dat al?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef Loqi het volgende:
b
[..]
behalve nu lijp gestresst door t verhuizen omdat er even tijdelijk een raam uit t oude huis gehaald moest worden enzo?![]()
opzich goed, maar wel wat vergeetachtig... ze claimed dat haar beursje vanmorgen gerold is..maar die is ze dus gewoon ergens vergeten, dat soort dingen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaah wat lief SQ!Tis niet makkelijk. Vorige week was m'n broer zo gemeen tegen haar geweest dat ze echt een paar dagen heeft gehuild omdat iedereen onderschat hoe ziek ze is en wordt omdat ze er gewoon gezond uit ziet. Ze barstte in een hysterische huilbui toen ze mij weer zag en haar ei even kwijt kon. Dan heb ik een hele week alleen en in m' n eigen wereldje nodig om daar van bij te komen want het is echt zielig en het breekt m'n hart hoe ziek ze is.. maar dit zijn dan echt geweldige dingen om te kunnen doen voor haar
Dat ervaar ik dan wel weer als een geluksmomentje
oooh zo herkenbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Diepvries open, bolletjes erin. Kaas lekker in de koelkast. No biggie!Ik ben echt dol op oudere mensen die hun eigen dingetjes/ritme zo nodig hebben
Mijn oma (92) vertelde vorige week dat de tijd echt vliegt en ze zich nooit verveeld, dat ze dol is op uitslapen maar het wel jammer vindt dat dat niet altijd kan. Toen ik vroeg waarom dat niet kon zei ze: omdat ik om 10 uur koffie krijg (lees: ze zet iedere dag om 10 uur koffie).. en daar kan nou eenmaal niets aan veranderd worden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Diepvries open, bolletjes erin. Kaas lekker in de koelkast. No biggie!Ik ben echt dol op oudere mensen die hun eigen dingetjes/ritme zo nodig hebben
Mijn oma (92) vertelde vorige week dat de tijd echt vliegt en ze zich nooit verveeld, dat ze dol is op uitslapen maar het wel jammer vindt dat dat niet altijd kan. Toen ik vroeg waarom dat niet kon zei ze: omdat ik om 10 uur koffie krijg (lees: ze zet iedere dag om 10 uur koffie).. en daar kan nou eenmaal niets aan veranderd worden
ja, naar ons idee wel..maar dat ontkende ze altijd glashard, want ze was nog prima bijquote:
Dat vraag ik me ook wel eens af ja. Moeder van beste vriend van m'n broer heeft pas kanker gekregen en komt nu bijna te overlijden. Dus broer zei dat m'n mam maar blij moest zijn want 'jij rent tenminste nog vrolijk rond'. Terwijl ze uberhaupt niet kan bewegen/lopen/wat dan ook, en eigenlijk ook niet vrolijk meer zou moeten zijn omdat depressie bij haar ziekte 'hoort'. Die moeder van die vriend heeft een geweldig leven gehad en onwijs veel geld, nooit zorgen eigenlijk of nare ervaringen. De enige reden dat m'n mam er zo goed onder is is dat ze echt onwijs veel al heeft meegemaakt, waardoor ze kan relativeren en heel sterk in haar schoenen staat. Maar is dat dan beter om eigenlijk geen leven meer te hebben en ondertussen wel te blijven leven?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach gos, dat is zo kut aan zulke ziektesje kan haast nog beter een been missen ofzo
Och dat is wel sneuquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
[..]
ja, naar ons idee wel..maar dat ontkende ze altijd glashard, want ze was nog prima bij(als je zei dat ze wat vergat deed ze alsof je haar er van beschuldigde van t padje af te zijn)
maar nu lijkt ze pas te merken dat ze dingen vergeet..ze is nogal een hypochonder, en vergeetachtigheid is een symptoom van een tia, DUS dat heeft ze nu.. op die manier zeg maar
ja dat is heel sneu idd. T vervelende is, die dingen uiten zich bij haar in vervelendheid naar anderen toe. dat vergeetachtige heeft ze in bepaalde mate al jaren...maar dat ontkende ze, terwijl ze er dan wel mijn opa van beschuldigd (echt beschuldigd) dat hij ze niet op een rijtje heeft (terwijl opa dus niks heeft, maar hij is 78 dus tja, is soms niet even snel en wat hardhorend). We denken eigenlijk dat ze de voorstadia van alzheimer in aan het gaan is..maar dat bevestigen is momenteel niet te doen gezien die tests voor die tia nu door de verhuisstress ook niet kunnen en ze verder NIET wild(de) horen dat ze zelf niet altijd even goed meer meekomtquote:
Denk dat het ook wel beangstigend is om bewust te merken dat je dingen vergeet en diep van binnen echt wel te weten dat dat niet zomaar isquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat is heel sneu idd. T vervelende is, die dingen uiten zich bij haar in vervelendheid naar anderen toe. dat vergeetachtige heeft ze in bepaalde mate al jaren...maar dat ontkende ze, terwijl ze er dan wel mijn opa van beschuldigd (echt beschuldigd) dat hij ze niet op een rijtje heeft (terwijl opa dus niks heeft, maar hij is 78 dus tja, is soms niet even snel en wat hardhorend). We denken eigenlijk dat ze de voorstadia van alzheimer in aan het gaan is..maar dat bevestigen is momenteel niet te doen gezien die tests voor die tia nu door de verhuisstress ook niet kunnen en ze verder NIET wild(de) horen dat ze zelf niet altijd even goed meer meekomt
ja dat zal ook zeker wel eng zijn jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel beangstigend is om bewust te merken dat je dingen vergeet en diep van binnen echt wel te weten dat dat niet zomaar is
Ahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben Grey's anatomy aan het kijken.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
want zijn zus had enen kater
Slap kutexcuusZeker voor theo maassen wtf?
En toen moest jij maar alleen thuis blijven??quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
bb werd net onverwachts uitgenodigd om mee te gaan naar Theo Maassen
Wel een heel slecht excuus idd. Geldt alleen als ze ook echt aan het kosten was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja toch? net alsof dat boeit bij theo maassen!
nou, ja. Het zit zo, er waren dus vier kaartjes. Voor de ouders van bb, zijn broertje en zijn zus. Maar zijn zus had een kater en wilde niet mee. Dus belden de ouders bb, of hij mee wilde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En toen moest jij maar alleen thuis blijven??
Ik was ff naar Appie gerend voor de weekend boodschappenquote:
Maar je hebt ons nog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ja. Het zit zo, er waren dus vier kaartjes. Voor de ouders van bb, zijn broertje en zijn zus. Maar zijn zus had een kater en wilde niet mee. Dus belden de ouders bb, of hij mee wilde.
Ik vind het an sich niet erg, ik had vorig jaar kaartjes voor Guzman en toen kon bb niet mee wegens werk, dus nu mag ie wel naar Theo.
Maar omdat het zo ad hoc is voel ik me nu wel forever alone.
[ afbeelding ]
Ja, snap ik, daar zit je dan alleen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ja. Het zit zo, er waren dus vier kaartjes. Voor de ouders van bb, zijn broertje en zijn zus. Maar zijn zus had een kater en wilde niet mee. Dus belden de ouders bb, of hij mee wilde.
Ik vind het an sich niet erg, ik had vorig jaar kaartjes voor Guzman en toen kon bb niet mee wegens werk, dus nu mag ie wel naar Theo.
Maar omdat het zo ad hoc is voel ik me nu wel forever alone.
[ afbeelding ]
Ik had alles al gehaald, hadquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik was ff naar Appie gerend voor de weekend boodschappen
Pak de treinquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik geen bier op had zou ik nu naar tillie rijden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook daarvoor heb ik te veel op. En te weinig geld.
It is... dus zitten we thuis lekker op de bank bier te drinkenquote:
Boehoehoehoehoehoequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn mattie staat in een uitverkochte kroeg waar ik niet meer bij mag
It's good, cause it's cheapquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
It is... dus zitten we thuis lekker op de bank bier te drinken![]()
niksquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik aantrekken naar den bruiloft???? Ik weet het niet!!!!!
Je bent veroordeeld tot je biertjes....quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, Batmobile speelt. Dus ja. Sadness.
zullen we in de week voor de bruiloft samen een keer gaan shoppen ergens?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik aantrekken naar den bruiloft???? Ik weet het niet!!!!!
Ik heb net metquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zullen we in de week voor de bruiloft samen een keer gaan shoppen ergens?
Bier.quote:
da's lefquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb net metafgesproken dat we vrijdagavond voor de parthey samen gaan shoppen....
![]()
moet ook nog kleren hebben
webwinkels + grote maten / bamboozles= failquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bier.
(dat ging ik posten, maar toen lag mijn internet eruit)
Lin, gewoon lekker op allemaal webwinkels kijken of je iets leuks ziet.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Loqi het volgende:
mag ik trouwens knorrig zijn omdat mij 2 keer in 3 dagen gevraagd is of ik zwanger ben?
ja dat mag!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Loqi het volgende:
mag ik trouwens knorrig zijn omdat mij 2 keer in 3 dagen gevraagd is of ik zwanger ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
+1quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
webwinkels + grote maten / bamboozles= fail
eens maar>?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Mirjam het volgende:
is mij ook wel eens gebeurd, keichagrijnig werd ik daar van
Ik zeg ook niet dat ze het moet bestellen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
webwinkels + grote maten / bamboozles= fail
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan dan wel in EHV shoppen waarschijnlijk
Tuurlijk! Zou ik ook niet blij van worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Loqi het volgende:
mja en dan trek je het aan en dan denk je:quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het moet bestellen.
Zelf vind ik het heerlijk om online op te zoeken wat ik leuk vind, daarna naar de daadwerkelijke winkel te gaan en daar doelgericht te kunnen zoeken en passen.
nee, ben ik ook niet zeg maarquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zou ik ook niet blij van worden.
Wanneer ze dat aan m'n zus vroegen zei die "Nee hoor, ik ben gewoon dik!".![]()
+2quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bwhehehquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soms wel. Maar ik niet altijd. Misschien is dat anders bij mensen die fatsoenlijke tetten hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja en dan trek je het aan en dan denk je:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon ik altijd wel om lachen.quote:
het gaat niet alleen om tetten, jij hebt ook nog eens het lijf van een gespierde tentharing.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soms wel. Maar ik niet altijd. Misschien is dat anders bij mensen die fatsoenlijke tetten hebben.
oh, dawizzikniequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aber natürlich![]()
Mag je samen met ons onze tien jaar vieren
Ik dacht hetquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om tetten, jij hebt ook nog eens het lijf van een gespierde tentharing.
Niet dat alles dan staat, maar je hebt soberso al meer keuze qua maat. Wij juichen al als onze maat er uberhaupt tussen hangt
oooh wanneer is dat? wij ook bijna 10quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aber natürlich![]()
Mag je samen met ons onze tien jaar vieren
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry babe
Ik vind je gewoon een ontzettend mokkel
We vieren het een andere keer hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dawizziknie
Gaan jullie openbaar plekken?
How exciting!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op den rand van eindhoven centrum
ja maar, mag ik meedoen? ik bedoel, we zijn toch allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We vieren het een andere keer hoorIs niet echt praktisch, een dag voor den bruiloft
Maar we gaan natuurlijk wel openbaar bekken en vozen, maar daar kun je wel tegen toch?
27 aprilquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
oooh wanneer is dat? wij ook bijna 10
[..]dat kan ik wel gebruiken.. k zit er wel mee
PRIEM!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai
Vriendje vond het super mooi![]()
![]()
![]()
![]()
En loqi; vlg keihard op hun neus slaan![]()
Ja, vond ie het tof?? Yay!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
27 april
Wanneer jullie?
Enne, ge zijt ook een babe! Niet druk maken!
Ik zal even metquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, mag ik meedoen? ik bedoel, we zijn toch allemaal vrouwen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai
![]()
![]()
![]()
ja ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whiieejjjj!!!! Tien jaar vind ik tof klinken![]()
Vond wat supermooi? *heeft iets gemist*quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai
![]()
![]()
![]()
super, thanks for asking!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
doen ze toch niks meequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Loqi het volgende:
en op mijn suggestie dat t een mooie dag is voor een aanzoek knort ie alleen wat
Ooooh ja, dat was vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
SKJOEEEEEEEEEE !!1!1!!1
Lin: jaooohhhhSuper mooi; make-up.. haar.. alles
![]()
Ik had veel bekijks in de friettent![]()
![]()
Bambi: had vandaag proefkapsel en proefmake-up
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super, thanks for asking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Die gaat je echt op je bek rossen jongequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik verpest lin en lies' anniversamary![]()
Om kwart voor 8 moet ze bij mij zijn
![]()
![]()
![]()
Ik ga het laten afroepen door de DJ 's avonds![]()
![]()
Vind vooral lies HASKKEEEE tof![]()
Peheheh ik ben er toe in staat.... maar lies ook helaaschquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die gaat je echt op je bek rossen jonge![]()
bwheheheheh, ik zie je al staan in de friettent![]()
You pwetty biatch
Jep.... I wouldn't dare herquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh ik ben er toe in staat.... maar lies ook helaasch![]()
![]()
Van mij welquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Kwart voor acht jonguh, om 7u weg thuis, lijken wassen
Mag ik in mijn joggingbroek komen?
Sexay joggingbroek-picsquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mij welEr worden foto's gemaakt van de make-up
![]()
Maar ik ga ook simpel shirt en broek aan hebben 's morgens
incl. boobie squeezequote:
Wedden dat jij wel een boobie-squeeze gaat doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
incl. boobie squeeze
O nee dan ben ik te zenuwachtig
met uitleg "om de zenuwen te bedwingen"quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wedden dat jij wel een boobie-squeeze gaat doen![]()
Oh, dat valt mij ook nog alles meequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
15 speldjes in mijn haar... Valt wel mee eik
Skjoeeee doe es pic van jij in mintgroenen broek
Zoiets jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
met uitleg "om de zenuwen te bedwingen"
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat valt mij ook nog alles mee
Hebben de krullen het nog gehouden aan de achterkant?
Pwettyquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb nu mooie weelderige krullenbosch
Owjah ! Even stijlen !quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Sinds wanneer heet zoiets een jurk??![]()
[ afbeelding ]
Ohai ! Pic plz kthxbyequote:
Vewy sexy iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, echt hequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Gewoon even de pijpjes doorknippen jonge!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik zo wel binnen? Pleasssssssssseeeeeeeeeeee????????????????????quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
en toegegeven, ik was mezelf aan het opmaken om op stap te gaan, en toen dacht ik: eh, het is half 9
Binnen in het gekkehuis? Sure thing sweety piequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik zo wel binnen? Pleasssssssssseeeeeeeeeeee????????????????????
Nietus, jij had je jouwe al eerderquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kreeg ik door het aanraken van de jouwe
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Binnen in het gekkehuis? Sure thing sweety pie
Kijk dan jongeuh; kijk kiijjjjkk schimmelquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nietus, jij had je jouwe al eerder
Oeh waw pwetty iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, likes
http://s1.static.c-and-a.(...)T_zoom2x/80314_1.jpg
jaaa, dat is wel leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, likes
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk dan jongeuh; kijk kiijjjjkk schimmel*houdt arm op 2cm van gezicht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, likes
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai curliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic![]()
KIEK DIE ZWOELE BLIK
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ohai curliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic
disclaimer
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
Hallo, heeft u ook een aardappelzak met klompen?
- Maar natuurlijk mevrouw, kijkt u maar:
http://s1.static.c-and-a.(...)T_zoom2x/53053_2.jpg
Ohai curliesZeg, heb jij nou foundation op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic
Don't come closer, I might hurt you
Ohai curliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic![]()
![]()
![]()
die heb ik ook al drie keer in mijn mandje geflikkerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, likes
Komt door mijn extra verlengde gratisch wimperextensions jongeuh !!!!!!!quote:
Neukeuh?quote:
quote:
En drie keer niet gekocht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ook al drie keer in mijn mandje geflikkerd
Ja, echt he... wie koopt dat????quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Wat worden er toch lelijke kleren gemaakt.
Truequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
priem, wat heb je toch een braveburgerhuis. Met je windlichten.
You know you lovez mequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt door mijn extra verlengde gratisch wimperextensions jongeuh !!!!!!!
[..]
Neukeuh?![]()
[..]kutje
![]()
Is niet blauw... of rood... of geelquote:
Dude, ik ben al 2x bij jou geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ow wacht lin wel.. en tanja... kort geheugen![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want het is niet in een primaire kleur
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is niet blauw... of rood... of geel![]()
quote:
Toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude, ik ben al 2x bij jou geweest
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ow wacht lin wel.. en tanja... kort geheugen![]()
I KNOWWWWquote:
Oh euh... sure ! 28ste tijd toevallig?quote:
Nee, dan heb ik helaas al een bruiloft van iemand anders....quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I KNOWWWW![]()
Ik doe skjoe te kortMy lov of my life
[..]
Oh euh... sure ! 28ste tijd toevallig?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik helaas al een bruiloft van iemand anders....
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Weet je wat, ik zeg die bruiloft wel af
Kon eigenlijk maar tot 1 april, maar dat vinden ze vast niet erg
Die discussie is hier ooit al eens langsgekomen volgensmij. Niemand snapte het.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh, verkeerde link... laadt niet. Maar dirndls? Why?
Tuuk niet ! Schijnt dat de bruidegom is afgeschreven en ze nu met een vrouw gaat trouwen namelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Weet je wat, ik zeg die bruiloft wel af
Kon eigenlijk maar tot 1 april, maar dat vinden ze vast niet erg
Oh, kijk, nou, dat komt dan goed uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tuuk niet ! Schijnt dat de bruidegom is afgeschreven en ze nu met een vrouw gaat trouwen namelijk![]()
Ja, logisch ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die discussie is hier ooit al eens langsgekomen volgensmij. Niemand snapte het.
Ik snapte je typo gewoonquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Euh niemand zag mijn typfout right?faal...
Oeh bambi
Thx !quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Euh niemand zag mijn typfout right?faal...
Oeh bambi
Jawelquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx !Kapsel voor trouw is echt gaaf
Maar Lin gaat vast foto voor jullie maken en hier neer zetten dan
![]()
Jupquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Dan zien jullie het 's ochtends alAls dat mag van Priemke dan
Ahaaaaa!! Kijk, weer wat geleerdquote:
Oh ! Dat wist ik heul nietquote:
Dan scrollen ze er maar overheenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDa mag best
Als skjoe en puckzzz het niet erg vinden om het reeds te zien dan
![]()
Hier tv komen kijken? Ik heb ook bier.. en heel veel wijn; dus pak lies ook maar meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik mis de tv
Bier: check
Laptop: Check
TV: kapot
Deze niet quoten ik haal het zo wegquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik mis de tv
Bier: check
Laptop: Check
TV: kapot
Sgoeiquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Oh, priem, ik zal zo de foto's even op den laptop zetten, dan kan ik ze mailen
Kan niet, we hebben allebei al gezopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier tv komen kijken? Ik heb ook bier.. en heel veel wijn; dus pak lies ook maar mee
Ohai curliesMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matigen webcam pic!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |