Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Deed ik bij die afgrijselijke clubnaam topicsquote:
Eens, als LBquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Zou wel een leuke CB kunnen zijn..hopelijk brengen ze hem niet als LB
http://www.dumpert.nl/med(...)_voetbalspelert.htmlquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, ik heb -op Strootman na- nog nooit zo'n dom ogende speler gezien.
Ja want dat zouden goede TT's zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
Och, sorry dat ik geen subsidie/neuzen TT doe
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
Och, sorry dat ik geen subsidie/neuzen TT doe
zozo wat vind je van if ben arfa dan altijd al afgevraagd of die zen prijs waard isquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:55 schreef diedjuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/465520
Mijn nieuwe team, speelt fantastisch.
Keek ik net 2 minuten geleden ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef diedjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erlijk_doelpunt.html
wow
Zijquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Hun deden dat, dus dan doe ik dit. Héééél kinderachtig hoor.
oh oke dan is het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Als er Boerrigter had gestaan had niemand er iets van gezegd.
Zeker weten loopt 5 op 4 nu geloof ik. Is razendsnel en komt iedereen voorbij, heeft een goede voorzet en een heel aardig schot.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef feike het volgende:
[..]
zozo wat vind je van if ben arfa dan altijd al afgevraagd of die zen prijs waard is
geojen speler hoor maar je moet wel een skiller zijn anders valt het tegen hij leek ook minder snel san zijn stats gr grquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef feike het volgende:
[..]
zozo wat vind je van if ben arfa dan altijd al afgevraagd of die zen prijs waard is
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geojen speler hoor maar je moet wel een skiller zijn anders valt het tegen hij leek ook minder snel san zijn stats gr gr
Ik vind hem juist wel snel, sprint bij mij iedereen er toch wel uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geojen speler hoor maar je moet wel een skiller zijn anders valt het tegen hij leek ook minder snel san zijn stats gr gr
oketop hoor bedankd foor de invormatsie ha ha ik vreog het me gewuon af xDquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik na elke wedstrijd douchenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:06 schreef feike het volgende:
trouwens eto´o is underpriced op xbox dus als je nog goeie hybrid wil maken zou ik eto´o er in doen hij is ook extreem fijn
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Hun deden dat, dus dan doe ik dit. Héééél kinderachtig hoor.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik na elke wedstrijd douchen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:06 schreef feike het volgende:
trouwens eto´o is underpriced op xbox dus als je nog goeie hybrid wil maken zou ik eto´o er in doen hij is ook extreem fijn
Heb de deelnemers ingediend bij Fuszyquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Is er al een schema voor het PS3 toernooi?
xbox/ps3/pc ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kon ik nog van iemand 7.5k lenen misschien?
Speel nu met een bronze CB in m'n skillhybrid.
Ps3quote:
Hé, goeie. Zeker omdat jij eerst niet even een paar posts terugleest.quote:
Wat moet ik lezen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé, goeie. Zeker omdat jij eerst niet even een paar posts terugleest.
is toch gewoon corner :S moeten ze de tegen stander liet laten scoren en ze zullen toch niet echt naar de knvb stappen waren wss gewoon beetje boosquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb zonet een wedstrijd gefloten en gaf in de laatste minuut een corner omdat de uitploeg de bal over eigen achterlijk speelde. Er was nog een halve minuut te spelen dus dan laat ik de corner nemen. Corner wordt niet weggewerkt en blijft wat hotseknotserig liggen en de thuisploeg schiet hem in de allerlaatste seconden erin 1-1. Ik fluit gelijk na de aftrap af.
Nu waren er van de tegenpartij (publiek) wat mensen ongesteld (schijnbaar) en zaten te janken dat het 10 voor 5 was. (wedstrijd 3 uur begonnen, 1 minuut in de eerste helft er bij (blessure en ik moest ander shirt aan) en 2e helft 3 minuten erbij (blessures en bal was steeds ver weg dus 3 minuten) Er was 16 minuten pauze omdat een van de tegenpartijd iets langer duurde want moest nog trainingsbroek uit). Dat is in totaal inderdaad 110 minuten oftewel een uur en 50 minuten. 3 uur begint het en 10 voor 5 klaar dus klopt.
Nu wil die uitploeg naar de knjb stappen omdat ze het geen corner vonden terwijl die bal door een eigen speler over de achterlijn werd gewerkt. Mijn vraag is dus als een speler de bal over eigen achterlijk werkt zonder dat er een overtreding ofzo is, is het toch gewoon een corner.
Na de wedstrijd gebitch over en weer en ik werd keurig bedankt voor mijn fluiterij alleen was het publiek nogal jankerig van hun kant, specifiek een of andere teef die dacht dat ze het beter wist. Omdat die teef zo begon te mieren en te janken gaan ze naar de knvb
tl;dr
Cliff: Tegenstander stapt naar knvb omdat ik een corner gaf (was ook een corner) maar een of andere bitch vond van niet en daardoor die leiding ook niet.
Gewoon een corner, heb ook evaring met zulke toeschouwers. Niks van aantrekken, prima gefloten VdM.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb zonet een wedstrijd gefloten en gaf in de laatste minuut een corner omdat de uitploeg de bal over eigen achterlijk speelde. Er was nog een halve minuut te spelen dus dan laat ik de corner nemen. Corner wordt niet weggewerkt en blijft wat hotseknotserig liggen en de thuisploeg schiet hem in de allerlaatste seconden erin 1-1. Ik fluit gelijk na de aftrap af.
Nu waren er van de tegenpartij (publiek) wat mensen ongesteld (schijnbaar) en zaten te janken dat het 10 voor 5 was. (wedstrijd 3 uur begonnen, 1 minuut in de eerste helft er bij (blessure en ik moest ander shirt aan) en 2e helft 3 minuten erbij (blessures en bal was steeds ver weg dus 3 minuten) Er was 16 minuten pauze omdat een van de tegenpartijd iets langer duurde want moest nog trainingsbroek uit). Dat is in totaal inderdaad 110 minuten oftewel een uur en 50 minuten. 3 uur begint het en 10 voor 5 klaar dus klopt.
Nu wil die uitploeg naar de knjb stappen omdat ze het geen corner vonden terwijl die bal door een eigen speler over de achterlijn werd gewerkt. Mijn vraag is dus als een speler de bal over eigen achterlijk werkt zonder dat er een overtreding ofzo is, is het toch gewoon een corner.
Na de wedstrijd gebitch over en weer en ik werd keurig bedankt voor mijn fluiterij alleen was het publiek nogal jankerig van hun kant, specifiek een of andere teef die dacht dat ze het beter wist. Omdat die teef zo begon te mieren en te janken gaan ze naar de knvb
tl;dr
Cliff: Tegenstander stapt naar knvb omdat ik een corner gaf (was ook een corner) maar een of andere bitch vond van niet en daardoor die leiding ook niet.
Hun leider was een prima kerel alleen zo'n teef in het publiekquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef feike het volgende:
[..]
is toch gewoon corner :S moeten ze de tegen stander liet laten scoren en ze zullen toch niet echt naar de knvb stappen waren wss gewoon beetje boos
May the best winquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Nee, niet mijn angstgegner GJE
Als we H2H spelen win ik, als we FUT spelen wint hij
Waarschijnlijk heb je ze gewoon genaaid omdat er een speler bij zat met een grote neusquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Nu wil die uitploeg naar de knjb stappen
Nee, je kan nooit in 2 TOTY's zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef DutchSL het volgende:
Een TOTY voor de meest consistente spelers zonder IF. Als Buffon en Di Natale nu alwéér geen IF krijgen weet ik het ook niet meer.
Maar dan komt even later een Serie A TOTY en krijgen ze gelijk een SIF
Dan hadden ze dit TOTY beter als laatste kunnen doen? Krijg je straks.. Abbiati ofzo in het Serie A TOTYquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je kan nooit in 2 TOTY's zitten.
Klopt, maar het is EAquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan hadden ze dit TOTY beter als laatste kunnen doen..
Wtf, gewoon even van te voren al bepalen dat er 3x zoveel uit Engeland bij moetenquote:There need to be at least 6 English league players, 2 French, 2 German, 2 Italian, 2 Spanish, Rest of the player selection is open (It would be nice to have Scottish, Dutch, Russian, Portuguese, Brazilian represented)
misschien omdat die de meeste leagues hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, gewoon even van te voren al bepalen dat er 3x zoveel uit Engeland bij moeten
Ja en kijk wat voor leaguesquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
misschien omdat die de meeste leagues hebben.
Dat zou wel het slechtste argument ooit zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
misschien omdat die de meeste leagues hebben.
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je ze gewoon genaaid omdat er een speler bij zat met een grote neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
PSV![]()
AZ uitschakelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu Twente nog.
PSV kan beter verliezenquote:
Nee die moet ik kopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
FC Bacardi heeft diezelfde Hogan er voor 2500 opgezetstiekem hopen dat een fokker die koopt?
Nee, onderling iets is dat, was inderdaad niet slimquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
FC Bacardi heeft diezelfde Hogan er voor 2500 opgezetstiekem hopen dat een fokker die koopt?
Gelijkspel mag ook hoorquote:
Feyenoord welquote:
hasnt scored enough this year, will put as suggestion though [/quote]quote:[quote=kxd--]Wolfswinkel (Sportingfrom Liga PORT!!!
Dus hij koopt die gast voor 2k van jou en jij koopt hem terug voor 2.5k ? Als jullie onderling 500 coins willen wisselen had dat beter gekund dat jij iets van hem kocht voor 500 coins. Nu heb je dubbele tax betaaldquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
Had wel verwacht dat Richie Richi had gekocht of hoe je je naam ook mag spellen
Ik heb hem voor 7,5k gekocht. Hij wilde 7,5k lenenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus hij koopt die gast voor 2k van jou en jij koopt hem terug voor 2.5k ? Als jullie onderling 500 coins willen wisselen had dat beter gekund dat jij iets van hem kocht voor 500 coins. Nu heb je dubbele tax betaald
Zo schrijf je het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
Had wel verwacht dat Richie Richi had gekocht of hoe je je naam ook mag spellen
Natuurlijk, PSV is gewoon klaar.. 3e of 6e worden maakt geen verschil meer door de bekerwinst.quote:
Klopt en 2e worden ze denk ik toch niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV is gewoon klaar.. 3e of 6e worden maakt geen verschil meer door de bekerwinst.
Ain't gonna happenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef GuRBuH het volgende:
Heb het liefst dat de nummers 1,2 en 3 vanaf nu alles winnen (behalve tegen Hveen) en 4 en 5 alles verliezen
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV is gewoon klaar.. 3e of 6e worden maakt geen verschil meer door de bekerwinst.
Net als tegen Ajax weer een ondergewaardeerde eigen jeugd speler die ons de das om doet.
5-1 bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ain't gonna happen
Laatste wedstrijd wordt weer 1-5![]()
Nee, dan had ik 5-1 gezegd. 1-5 zei ik dus dan bedoel ik dat ook héquote:
Twente uit wint iedereenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom verklaart iedereen Ajax al voor kampioen? Er zijn nog 15 punten te vergeven, Twente uit etc. Het is nog niet afgelopen hoor.
Als PSV - AZ gelijk eindigt, lijkt het me duidelijk wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom verklaart iedereen Ajax al voor kampioen? Er zijn nog 15 punten te vergeven, Twente uit etc. Het is nog niet afgelopen hoor.
Jonge ik stuur de KNVB op je af!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik 5-1 gezegd. 1-5 zei ik dus dan bedoel ik dat ook hé
Dit staat nog open, dus nog 4deelnemers die 2k moeten lappen en dan is het gebeurd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Voor de toernooideelnemers
Alles staat als bid 1900 en BIN 2000 voor één dag erop.
Wanneer je iets koopt, DM me even wat en dan is het goed.
Clubnaam FC Wolluk
Alles is bronze trouwens.
-Richi (CM) / 4-4-1-1 / Spanjaard -> Real Murcia / Liga adelante
-Hutchinson (ST) / 3-4-1-2 / Engelse -> Kilmarnock / SPL --- MaartenFM
-Hogan (GK) / 4-3-2-1 / Engelse -> Dagenham / Npower 2--- GJE
- Manager G brepoels / 4-1-2-1-2 / België ---DutchSL
- Shiny bronze player contract --- Walm
- non shiny player contract --- Reemi
- non shiny manager contract
- Morale +20 ---GekkeGerrit
- Heading +5
- Passing +5
Ik kijk voetbal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi, MaartenFM,Diedjuh,Fuszy of DutchSL, potje voor le toernooi?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef DutchSL het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat PSV maar beter opgeheven kan worden, beter zelfmoord dan deze eeuwig durende lijdensweg
Zit jij daar dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen...
Ze hebben net subsidie gekregen dus er is genoeg geld voor geen faillietverklaringquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef DutchSL het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat PSV maar beter opgeheven kan worden, beter zelfmoord dan deze eeuwig durende lijdensweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik zit net een paar kilometer buiten Eindhoven, maar tochquote:
Niemand vind het leuk ook verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je wel helpen via remote desktop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:38 schreef Pobberd het volgende:
We hadden een tijdje geleden wat problemen met internet. Toen is er een monteur gekomen, en die heeft ons een nieuwe router gegeven. Nu hebben we een router boven, en eentje onder. Alleen sindsdien heb ik last van internet op de xbox. Kan dat eraan liggen dat we een nieuwe router hebben gekregen? Het lijkt me sterk, maar ik denk vraag het maar evenIk heb gewoon kabel dus.
Remote desktop? Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via remote desktop.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zit net een paar kilometer buiten Eindhoven, maar tochIDCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wat wil je gaan doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via remote desktop.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik woon in Eindhoven maar ga niet in op zon inhoudloze domme opmerking van Reemi.
Wat een AIDS teamquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Frav3 het volgende:
mijn eredivisie sterrenformatie. speelt nogal fijn
http://www.futhead.com/12/squad/474603
Waar is 4321?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Frav3 het volgende:
Z'n bankgegevens stelen en z'n rekening plunderen.quote:
Waar was je gister avondquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n bankgegevens stelen en z'n rekening plunderen.
Nee, geintje, gewoon je poorten openzetten en kijk of je DHCP goed ingesteld is. Je hebt een router achter een router toch?
Je mist Van Aanholt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waar is 4321?
Bouw gewoon zoiets: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g6ZaEGSJbdlou
Ben je echt zo stom of doe je alsof? Lees mijn post een pagina terug.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]Alsof ik het over heel Eindhoven heb, ik heb het over het publiek daar in het stadion. Jij vindt het normaal om de scheidsrechter uit te schelden om een terechte beslissing?
De poorten staan open. Wat is DHCP? En wat bedoel je met een router achter een router? Sorry, heb hier niet veel verstand vanquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, geintje, gewoon je poorten openzetten en kijk of je DHCP goed ingesteld is. Je hebt een router achter een router toch?
wtfquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Frav3 het volgende:
Ik was FIFA tegen een vriend aan het spelen. Maar ik zag dat jullie ook alles hadden gewonnen zonder mij, dus ik ben overbodig.quote:
Moet ik alle posts op dit forum onthouden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je echt zo stom of doe je alsof? Lees mijn post een pagina terug.
Als je een router achter een router hebt, moet je ervoor zorgen dan je routers wel goed communiceren met elkaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef Pobberd het volgende:
[..]
De poorten staan open. Wat is DHCP? En wat bedoel je met een router achter een router. Sorry, heb hier niet veel verstand van
Je zei gewoon triest volk in Eindhoven. Wij zijn ook volk uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]Alsof ik het over heel Eindhoven heb, ik heb het over het publiek daar in het stadion. Jij vindt het normaal om de scheidsrechter uit te schelden om een terechte beslissing?
Daar heb ik verder geen verstand van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je een router achter een router hebt, moet je ervoor zorgen dan je routers wel goed communiceren met elkaar.
jij komt uit Bestquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zei gewoon triest volk in Eindhoven. Wij zijn ook volk uit Eindhoven.
Ik denk dat 'ie 1 router gebruikt als bridge inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
dat maakt jou geen Eindhovenaar. Ik heb ook 5 jaar in Leiden op school gezeten maar ik ben geen Leidenaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
6 jaar op school gezeten in Eindhoven.
Sliding op Hutchinson was ook niet echt normaal.
Ik woonde praktisch in Eindhoven. En ik woon ook echt vlak bij Eindhoven, is wel andere situatie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat maakt jou geen Eindhovenaar. Ik heb ook 5 jaar in Leiden op school gezeten maar ik ben geen Leidenaar
Pleincollege Bisschop Bekkers. Jij?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
Wat StijnDaaa zegt, je zegt volk uit Eindhoven en spreekt daarmee ook mij aan.
Waar zat je op school Stijn?
ik woon ook op steenworp afstand van Leiden dus jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik woonde praktisch in Eindhoven. En ik woon ook echt vlak bij Eindhoven, is wel andere situatie.
Maar goed we hebben wel weer genoeg gebitched.
[..]
Pleincollege Bisschop Bekkers. Jij?
Als bridge?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie 1 router gebruikt als bridge inderdaad
We hadden niet gespeeld omdat jij er niet wasquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was FIFA tegen een vriend aan het spelen. Maar ik zag dat jullie ook alles hadden gewonnen zonder mij, dus ik ben overbodig.
Als overbrugging.quote:
Ah, maar kan het daardoor dus zijn dat het internet op de xbox slechter word?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als overbrugging.
Normaal zou het zo zijn: Modem -> Router -> xbox
Maar wat jij heb is denk ik als volgt: Modem -> Router -> Router -> xbox
Het zou juist béter moeten worden, probeer gewoon eens die 2e router ertussenuit te halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ah, maar kan het daardoor dus zijn dat het internet op de xbox slechter word?
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het zou juist béter moeten worden, probeer gewoon eens die 2e router ertussenuit te halen
Ik zou er niet te veel mee kloten als je er geen verstand van hebt. De kans dat je straks geen internet hebt is groter dan dat het internet beter wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Ouders / broers / zussen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
fypquote:
Gewoon even bellen met je provider die dat zo kunnen regelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Zijn NIF is al bronze 64 dus hij kan wel een IF 64 krijgen maar hij heeft toch wel beter gepresteerd dan een 64quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ff Jeroen Zoet reccomenden als Bronze TOTY.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon even bellen met je provider die dat zo kunnen regelen.
Tegen een leuke prijs ja, gratis komen ze niet langs als er niks op te verdienen valt denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon even bellen met je provider die dat zo kunnen regelen.
onzinquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen een leuke prijs ja, gratis komen ze niet langs als er niks op te verdienen valt denk ik
Nee hoor, m'n Oma kon 53 euro's lappen om een routertje te laten installerenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
OF Benschop 10 shooting zodat hij alles 10 meter over schiet
Ziggo doet het gratis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n Oma kon 53 euro's lappen om een routertje te laten installeren
Ik heb bij meerdere Xbox Live vrienden de routers gefixt zodat ze een Open NAT kregen. Het is wel een kwestie van vertrouwen, want iemand is wel in je PC aan het koekeloeren. Maar goed, je kan je ook afvragen of alles wat je provider doet wel veilig is. Er lekken vaak genoeg klantengegevens uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n Oma kon 53 euro's lappen om een routertje te laten installeren
Ik denk dat een provider weinig klantengegevens uit kan laten lekken door alleen poorten open te zettenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere Xbox Live vrienden de routers gefixt zodat ze een Open NAT kregen. Het is wel een kwestie van vertrouwen, want iemand is wel in je PC aan het koekeloeren. Maar goed, je kan je ook afvragen of alles wat je provider doet wel veilig is. Er lekken vaak genoeg klantengegevens uit.
Hij speelt goed vandaagquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
Ben ik de enige die het zonde vind dat Lens bij PSV speelt?
WTF, hij scoort:P lol
Volgens EL staat Mertens in de spitsquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef StijnDa het volgende:
Dit zou wel eens tot SIF Lens als Striker kunnen leidenMet 90 pace en shooting
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat een provider weinig klantengegevens uit kan laten lekken door alleen poorten open te zetten
Mertens staat niet in het veld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens EL staat Mertens in de spits
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622074/psv---az/
Ik vind het helemaal prima zo, 2-2.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij speelt goed vandaag
Verdiend vind ik wel![]()
Verkeerd begrepen dan, sorryquote:
Doe mij nog maar een doelpuntje van Lensquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima zo, 2-2.![]()
ik vind het vooral zonde dat ie zo weinig speelt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
Ben ik de enige die het zonde vind dat Lens bij PSV speelt?
WTF, hij scoort:P lol
Ook ja volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. Matavz staat toch in de spits?
Hij speelde gewoon niet goed genoeg eerder in het seizoen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het vooral zonde dat ie zo weinig speelt.
UPC vraagt ook 8 euro per maand extra voor 5 verschillende IP's dacht ik.. en dan pas mag je veranderingen toepassen die je zelf wilt in de router/modemquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik niet dat je KPN hebt. Wat een kneuzen zitten daar.
Vervelende overtreding ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Lens had daar geel moeten krijgen, minstens.
Het antwoord zit in de vraag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom al die spreekkoren van het PSV publiek?
29 april is het feestquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Volgende week kampioen, of kan dat dan nog niet? Anders week erna wel.
Ohja..quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, Ajax gaat verliezen van De Graafschap!
Gekke Gerritquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, Ajax gaat verliezen van De Graafschap!
Ik gun het je.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord virtueel gedeeld tweede. Alles nu nog winnen en champions leaque, wie had dat gedacht.
Oja, zal ik zo ff doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
Voor de toernooideelnemers
Alles staat als bid 1900 en BIN 2000 voor één dag erop.
Wanneer je iets koopt, DM me even wat en dan is het goed.
Clubnaam FC Wolluk
Alles is bronze trouwens.
-Richi (CM) / 4-4-1-1 / Spanjaard -> Real Murcia / Liga adelante
-Hutchinson (ST) / 3-4-1-2 / Engelse -> Kilmarnock / SPL --- MaartenFM
-Hogan (GK) / 4-3-2-1 / Engelse -> Dagenham / Npower 2--- GJE
- Manager G brepoels / 4-1-2-1-2 / België ---DutchSL
- Shiny bronze player contract --- Walm
- non shiny player contract --- Reemi
- non shiny manager contract
- Morale +20 ---GekkeGerrit
- Heading +5
- Passing +5
Dan moet Ajax wel van Twente winnen, maar ik denk dat dat wel gaat gebeuren.quote:
Van Aanholtquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g6ZaEGSJbdlou
Nog tips voor gouden/zilveren erin? Dacht aan Elia/Afellay
Houd voorlopig nog even SIF Douglas, en Elia dacht ik inderdaad ja.. Van aanholt kan nog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt
Tevens SIF Vertonghen en Elia
SIF Vertonghen én SIF Douglas. Van Aanholt is een must, Pietersquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef Walxie het volgende:
[..]
Houd voorlopig nog even SIF Douglas, en Elia dacht ik inderdaad ja.. Van aanholt kan nog.
ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord virtueel gedeeld tweede. Alles nu nog winnen en champions leaque, wie had dat gedacht.
Niet genoeg budget voor, moet ik IF Lens verkopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Vertonghen én SIF Douglas. Van Aanholt is een must, Pieters.
Zou je kunnen doen en dan op zijn plek (UP) Beerens zetten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet genoeg budget voor, moet ik IF Lens verkopen.
Of uiteraard de NIF Lens, is SIF Vertonghen het echt waard?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen en dan op zijn plek (UP) Beerens zetten.
Screentje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog niks verloren met m'n skill-hybrid
SIF Vertonghen is een flinke verbetering op de NIF, ja. Zijn hoge pace scheelt een boel tegengoals uit pace-counters.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Of uiteraard de NIF Lens, is SIF Vertonghen het echt waard?
Van Douglas vind ik de SIF sowieso echt een bom, 92 def.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Vertonghen is een flinke verbetering op de NIF, ja.
Als ik die teams tegenkom wordt ik altijd chaggi, zo sweatyquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/464347
Wátquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als ik die teams tegenkom wordt ik altijd chaggi, zo sweaty
Nee, pace.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wát
Noem je skills nu sweaty?
Oh nee, heb eerlijkgezegd niet eens naar pace gekekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
Gje denkt ook ik gooi weer allemaal 90 pacers erin, alleen dat met hoge skill want dan valt het minder op
Wordt je middenveld niet totaal overlopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh nee, heb eerlijkgezegd niet eens naar pace gekeken
Heb dit team van iemand gekopieerd, wilde wel eens een skillhybrid
Ik moet na zulk soort wedstrijden douchen, vanwege de spanning. #truestoryquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wát
Noem je skills nu sweaty?
Integendeel, ik vind dit team echt heel fijn, ook het middenveld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wordt je middenveld niet totaal overlopen?
Team fitness is te laag, heb wel volle fitness nodig tegen jouw paceteam.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Diedjuh of Reemi een potje dan ofwat?
Nee, sorry kan nu ff niet, later vanavond misschien, anders morgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Diedjuh of Reemi een potje dan ofwat?
Valt best mee hoor, ik ben vooral trucjes aan het oefenenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Team fitness is te laag, heb wel volle fitness nodig tegen jouw paceteam.
Hoor hemquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, sorry kan nu ff niet, later vanavond misschien, anders morgen.
Anders is het ook zo zielig om je winstreak te gaan verbreken
Nouja, kom me maar afslachten dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik ben vooral trucjes aan het oefenen
Yayquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nouja, kom me maar afslachten dan.Ik zet m'n PS3 aan.
wordt je nu dan bang?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoor hem
Best een grote kans dat je dat doet inderdaad, maarja..
geloof het wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Spelen we in het toernooi thuis én uit?
Dat soort wedstrijden heb ik te vaakquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef wieisboos het volgende:
het was weer eens zo'n wedstrijd.. ik 27 schoten 16 op doel, hij 4 schoten 2 op doel, eindstand 1-1. En dan had ik nog geluk dat er een schot van 25 meter in vloog in de laatste tien minuten anders had ik gewoon verloren.
ik vond het gekker dat alles ineens verdweenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Danny het volgende:
Geef die sukkel nou de aandacht niet. TR zetten en verder negeren werkt het best
Wow, we hebben de mod der mods in ons topic... en hij heeft ook iets heel nuttigs te zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Danny het volgende:
Geef die sukkel nou de aandacht niet. TR zetten en verder negeren werkt het best
Nog steeds useless.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef wieisboos het volgende:
wtf dost ook al een hattrick, dat wordt een gouden SIF
Ik kreeg er laatst nog een natte droom van. Heerlijke finale.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Uurtje of tien kan wel. Wel zin in zo'n vieze overwinning zoals toen in die finale
Geen zin om uit te leggen, maar het was afgrijselijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Oké what the fuck happened
Zeer fijn die overwinning van Feyenoord, jammer van het doelsaldo want daar hadden ze verder aan kunnen werken.
De 3 J's: John, Jordy & Jerson.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Zeer fijn die overwinning van Feyenoord, jammer van het doelsaldo want daar hadden ze verder aan kunnen werken.
Zie dmquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Staat niet aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooie pot Reemi, alleen kan je ultra-verdedigend even uitzetten?
Edit: Ja
Oud. Maar dan ook echt oud.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-op-bovenarm-clasie/
Dit is toch wel weer typisch Feyenoord![]()
Zeker weten?quote:
Dat was al weken geleden bekend. En hoezo typisch feyenoordquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
was al bekend, maar wat een sukkel zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |