In de etagevloer, het randje zegmaar, is een los klapbaar plankje, als je daar tegenaan komt stopt de liftquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier is die ruimte dicht:
[ afbeelding ]
Mee eens....quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
Als ik zo'n lift zou zien zou ik denk ik de trap kiezen.
Triest voor de man en zijn nabestaanden.
Dat gaat ook nog best snel! Dat lijkt me idd niks voor bejaarde mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en honderden keren die lift gebruikt.
Dat is geen lift voor hoog bejaarde mensen.
In dit filmpje zie je de lift:
Ik vroeg me dit ook af maar als je het bovenstaande filmpje bekijkt dan zie je dat als je op het foute moment in het gat stapt, je al gauw zo een 4 meter naar beneden dondert. Weliswaar op het plateau waar je op hoort te staan, niet in de schacht, want die is afgesloten.quote:Op zondag 15 april 2012 01:30 schreef Luxuria het volgende:
Maar dan nog vraag ik me af wat hij gedaan heeft. Als het niet lukt om uit te stappen, kun je toch niets anders dan blijven staan als hij naar beneden gaat want er komt een muur. Hoe kun je dan ergens tussen vallen.
Het lijkt mij vrij snel juist, je hebt geen wachttijd en geen tijd voor laden en lossen. Volgens mij is het ook het gevaar/vereiste lichamelijke conditie waardoor ze in onbruik zijn geraakt. Ze zullen binnenkort wel verboden worden door de veiligheidsfetishisten, stel je voor dat mensen op hun eigen ogen en lichaamscoordinatie moeten vertrouwen om zichzelf niet ernstig te verwonden...quote:Op zondag 15 april 2012 12:53 schreef Bozepiemel het volgende:
Zeer mooi systeem, nog nooit eerder van gehoord. Het is wel verouderd en vrij langzaam.
Snel of langzaam is eigenlijk ook maar net hoe je het bekijkt, voor een paar verdiepingen is paternoster lift sneller. Ik moet altijd op de 13e verdieping zijn van mijn school, dan is inclusief wachttijd, de 'normale' lift sneller.quote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij snel juist, je hebt geen wachttijd en geen tijd voor laden en lossen. Volgens mij is het ook het gevaar/vereiste lichamelijke conditie waardoor ze in onbruik zijn geraakt. Ze zullen binnenkort wel verboden worden door de veiligheidsfetishisten, stel je voor dat mensen op hun eigen ogen en lichaamscoordinatie moeten vertrouwen om zichzelf niet ernstig te verwonden...
Overigens lijkt het me wel een goed idee om een alternatieve lift aan te bieden in gebouwen waar zo'n ding zit.
A_A en ikzelf hebben in dit gebouw gewerkt en hebben deze lift gebruiktquote:Op zondag 15 april 2012 12:53 schreef Bozepiemel het volgende:
Zeer mooi systeem, nog nooit eerder van gehoord. Het is wel verouderd en vrij langzaam.
[..]
Ik vroeg me dit ook af maar als je het bovenstaande filmpje bekijkt dan zie je dat als je op het foute moment in het gat stapt, je al gauw zo een 4 meter naar beneden dondert. Weliswaar op het plateau waar je op hoort te staan, niet in de schacht, want die is afgesloten.
Wellicht heeft er iemand meer verstand van?
Als je bij het filmpje om 0;36 in het blauwe gat valt, dan val je zo een 3,5 meter naar beneden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
A_A en ikzelf hebben in dit gebouw gewerkt en hebben deze lift gebruikt
4 meter naar beneden vallen kan niet.. Hoe zie jij dat gebeuren?
Dat blauwe is niet diep, hooguit 15 cm, daar pas je niet tussendoorquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Als je bij het filmpje om 0;36 in het blauwe gat valt, dan val je zo een 3,5 meter naar beneden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |