quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik een tepel en een verschrompeld piemeltje in de banner/header zag... maar t was een varkentje
Je ziet wat je wilt zien!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik een tepel en een verschrompeld piemeltje in de banner/header zag... maar t was een varkentje
Je moet alles een keer gedaan hebben... al heb ik zelf alleen maar joints op ipv pillenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik pas geleden toch eens overstag ben gegaan en een pilletje heb gebruikt. En dat terwijl ik echt al m'n hele leven heel fel tegen drugs ben
.
Ik ben niet eens echt nieuwsgierig naar hoe het nou zou zijn. Mijn hoofd werkt al raar genoeg zonder en ook voor lol hoef ik t niet te doen. En als m'n lijf moe is dan is het moe om een reden, en dan ga ik slapen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik pas geleden toch eens overstag ben gegaan en een pilletje heb gebruikt. En dat terwijl ik echt al m'n hele leven heel fel tegen drugs ben
.
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet alles een keer gedaan hebben... al heb ik zelf alleen maar joints op ipv pillen
Nou als ik dan toch een piemel moet zien dan liever geen kleine verschrompelde hoor!quote:
Vanwege het feit dat het chemisch is, of vanwege t slikken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb in totaal 3 jointjes op, de eerste was wel ok maar de volgende 2 waren toch een stuk minder. Ben ik totaal op afgeknapt. Pilletjes doe ik niet, ik heb al vet veel moeite om een paracetamolletje ofzo door te slikken..
Vanwege slikken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het chemisch is, of vanwege t slikken?
quote:
Inmiddels lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vroeger kon ik dat ook niet. Dan moest er echt een glas water bij, en nog een en nog een.
Tegenwoordig gewoon zonder water. Ik heb geoefend
Anders hap je evenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Er zijn toch echt genoeg dingen die ik niet gedaan hoef te hebben. Drugs is er daar 1 van.
Waarom? Dat hield ik goed vol. Als de muziek goed is tenminste. En als ik t nu niet volhou dan is mijn lijf gewoon moe. Klaar. Ik zie het nut niet in van je lijf chemisch pushen om dingen te doen die het eigenlijk niet of niet meer kan. Nou ja... eigenlijk de je dat met Red Bull ook wel een béétje, dus ti's niet helemaal waar wat ik zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, als je op een feest staat van 20:00 tot zo'n 6:00 in de morgen dan is het wel een uitkomst. Je wordt en lekker hyper en vrolijk van. Vrolijk worden kost me nog wel eens moeite normaal gesproken.
Van alcohol raak je compleet de weg kwijt. Van een pilletje (xtc in ieder geval) niet, je gedrag verandert, maar je bent er voor de volle 100% bij met je kop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon totale controle houden, of iig de illusie daarvan. Daar passen drugs niet bij.
Alcohol eigenlijk ook niet dan
Mja medicijnen trauma's ken ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Inmiddels lukt het ook wel.. Als klein jochie moest ik elke dag één of ander pilletje voor weet ik wat, waren ook te ranzig. Trauma's.
.
Ik merk dat het bij mij vooral de angst voor het onbekende was. En ja, als je onverantwoordelijk gebruikt, en dus veel te veel slikt, dan ben je stom bezig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Dat hield ik goed vol. Als de muziek goed is tenminste. En als ik t nu niet volhou dan is mijn lijf gewoon moe. Klaar. Ik zie het nut niet in van je lijf chemisch pushen om dingen te doen die het eigenlijk niet of niet meer kan. Nou ja... eigenlijk de je dat met Red Bull ook wel een béétje, dus ti's niet helemaal waar wat ik zeg.
Het verschil is dat dat wordt gereguleerd door de overheid...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef wonderer het volgende:
Cafeine, chocola... er is veel meer drugs in de omloop dan alleen de zooi die je op feestjes kunt krijgen natuurlijk
Dat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso ook al niet zo van de paracetamol en ibuprofen en zanax en weet ik 't allemaal. Ik stop het liever niet in m'n lijf, tenzij het moet.
Pilletjes moesten bij mij vroeger tussen een boterham, en dan veel drinken erbij. En dan zat de pil meestal nog in mijn mond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger kon ik dat ook niet. Dan moest er echt een glas water bij, en nog een en nog een.
Tegenwoordig gewoon zonder water. Ik heb geoefend
Het ligt er ook aan wat je gebruikt en de dosering. Ik vond dat ene xtc pilletje pas best lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:26 schreef Steve het volgende:
Pillen blijf ik vanaf. Ik ben op zich wel nieuwsgierig naar het effect ervan, naar de ervaring. Net als paddo's. Als dat goed gaat allemaal lijkt het me best wel eens lekker. Maar ik ben veel de bang voor een bad trip en schadelijke gevolgen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef Steve het volgende:
Heb je eindelijk je moeder overtroffen..
dus nu maar over strand flaneren ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Cavalinho het volgende:
Het waait hier flink, dus ik denk meteen dat er ook wel een leuke golfslag zou zijn, maar nee hoor, chaotisch. Hebben we ook weer niks aan.
Want je hebt natuurlijk ook een verslaafde moeder of zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb me juist tegen mijn moeder verzet door niet te gebruiken...
Naakte?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat een hoop gespierde naakte mannen bij kano-polo!
Hetero 2 moest kostelijk lachen toen ie mijn gezicht zag![]()
Ik wist niet meer waar ik kijken moest
Was je in de kleedkamer?quote:
Ik zou het niet durvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als ik aan drugs ga beginnen dat het einde zoek is.
Je liep een winkeltje binnen (met iemand) vlakbij de Dungeon.quote:
Ik liep een winkeltje binnen met 3 dagen date.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je liep een winkeltje binnen (met iemand) vlakbij de Dungeon.
Mehquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had donderdag een leuke date, maar sindsdien ben ik ongeveer genegeerd. Ik snap dat niet, maar ik zal het wel weer fout ingeschat hebben of er anders tegenaan kijken dan gebruikelijk is.
Oi je date met jezelf? Vandaar zo vroeg thuis, je kon het niet uithouden met die persoon?quote:
Nee hij moest braaf weer naar huis.quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi je date met jezelf? Vandaar zo vroeg thuis, je kon het niet uithouden met die persoon?
Mijn vriendje is dit weekend niet gekomen, moet studeren. Op eigen initiatief vanuit mijzelf (en ook hemzelf) ligt er niemand naast mij vannachtquote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef Steve het volgende:
Ik had geen date. Voor de geïnteresseerden.
Tof!quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hij moest braaf weer naar huis.. Zie hem woensdag weer.
Ja beetje jammer... de dag erna is dan zulks een feest.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja ik ken het, vragen de mensen of ik met ze naar bed wil, ben je nog de hele nacht bezig. Misleidende reclame.
Nou vanmorgen viel het we mee.quote:Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja beetje jammer... de dag erna is dan zulks een feest.
Nou primaquote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou vanmorgen viel het we mee.
Daar heb ik vrienden voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven
Al zou ik het toch best een keer willen proberen...
Maar ik weet niet eens hoe ik eraan moet komen
Geniet met matequote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar heb ik vrienden voor.
Maar ja, ik zou het hooguit op feestjes gebruiken hoor. Wil het niet te vaak, dan wordt het ook echt wel slecht.
1 vriend van me gebruikt wel vaker, is ook wel zo'n type waar je aan ziet dat hij het doet. Niet dat het een doorgesnoven junk is ofzo, want zoveel gebruikt hij ook weer niet. Maar ja, 't is handig voor de pilletjes en de weetjesquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geniet met mate
Maar voor zover ik weet gebruiken mijn vrienden niet, dus dat wordt al wat lastiger
Ik ken wel vrienden die wel 'es gebruiken. Maar ik nietquote:
Als het illegaal is bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Als het legaal is, is er toch een drempel.
Nee. Het is legaal, dan heeft men nog het maatschappelijke bezwaar in zich.quote:
Ik snap je even nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het is legaal, dan heeft men nog het maatschappelijke bezwaar in zich.
mijn vrienden uit mijn inloop zijn wandelende apotheken, ik kan alles krijgen wat ik wilquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geniet met mate
Maar voor zover ik weet gebruiken mijn vrienden niet, dus dat wordt al wat lastiger
Als ik op m'n handen moet lopen wel ja.quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar tegen die tijd dat jij de afstand van huis naar finish hebt afgelegd heb je dito uitstraling.
Op handen lopen zal wel met z'n pride te maken hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik meen dat de evolutie zover was dat dat niet meer noodzakelijk is?
Mja. Ik heb ook nog tot 6:00 wakker gelegen. Stomme australier en zijn tijdverschil.quote:
Je grappen moeten uitleggen... Is nooit grappig.quote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik zag de link niet met 500 meter lopen en buiten adem zijn. Vandaar dat ik maar iets verzon waardoor ik dat wel zou zijn.
Je mist een w.quote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Steve het volgende:
TV volgens mij moet ik zo tennissen bij jou club.
Ja hoorquote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar je chello account, vlinder, maar gebruik je die eigenlijk nog wel?
Ludovico Einaudiquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Met de buuf en buum naar intouchables. Ben benieuwd
quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar je chello account, vlinder, maar gebruik je die eigenlijk nog wel?
Nope dusquote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Steve het volgende:
TV volgens mij moet ik zo tennissen bij jou club.
Nice, wanneer ga je? Ik denk dat als je Wicked helemaal niks vindt, het genre verloren is voor jequote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Steve het volgende:
Kaartjes voor Wicked besteld.. Mijn eerste musical.
.
Tis een leuke, alleen nu met die Ferry Doedens er in in de rol die Jim speelde.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Steve het volgende:
.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nice, wanneer ga je? Ik denk dat als je Wicked helemaal niks vindt, het genre verloren is voor je
Het gaat niet (alleen) om het verhaal, maar om de hele experience van die show. Als je dat niks vindt, kun je de rest van de musicals ook wel vergeten.quote:Op zondag 15 april 2012 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat lijkt me nogal onzin. Er is zoveel meer op musical gebied dan een zoet sprookje.
Ik ga er als t goed is ook ooit nog eens een keer heen.
Wel van tevoren de Wizard of Oz kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Steve het volgende:
.
Mee eensquote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat niet (alleen) om het verhaal, maar om de hele experience van die show. Als je dat niks vindt, kun je de rest van de musicals ook wel vergeten.
Ik vind dingen als Spring Awakening toch wel een ander genre, da's meer een toneelstuk op muziek.
Spring awakenings is wel degelijk een musical. Heel ander soort, maar een musical desalniettemin. Ik hou juist niet van de spektakel shit vaak. Maar een rent, last 5 years en spring awakenings vind ik erg mooi. Vandaar dat ik t er niet mee eens ben dat als je Wicked niks vindt je de musical in z'n geheel af kan schrijven.quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat niet (alleen) om het verhaal, maar om de hele experience van die show. Als je dat niks vindt, kun je de rest van de musicals ook wel vergeten.
Ik vind dingen als Spring Awakening toch wel een ander genre, da's meer een toneelstuk op muziek.
Zei een vriend van me dinsdag ook al.quote:
Nee, ik zei dan ook dat je dat genre wel kunt afschrijven. Dus alles wat hetzelfde is. Ik heb bewust het woord musicals niet gebruikt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Maar dat is een subgenre binnen musical. Dus t zegt niet dat er binnen musical niets meer voor je is.
Dat is als zeggen dat je die hard niets vindt dat je dan films kunt afschrijven.
Ik denk dat er ook wel een aantal in beide kunnen vallen, zoals een Miss Saigon of zo.quote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef wonderer het volgende:
Waar valt Tanz der Vampire eigenlijk onder? Rockmusical?
precies en ik verzin de subgenres ter plekkequote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel een aantal in beide kunnen vallen, zoals een Miss Saigon of zo.
Die spektakel musicals zijn niet mijn ding. Dat is even "Wow knap gemaakt", maar t raakt me verder niet.
Qua sets enzo is Tanz helemaal niet zo bijzonder. Ik denk eigenlijk wel dat jij hem zou kunnen waarderen, hoewel je misschien niet van de muziek houdt. Het neemt zichzelf niet al te serieus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel een aantal in beide kunnen vallen, zoals een Miss Saigon of zo.
Die spektakel musicals zijn niet mijn ding. Dat is even "Wow knap gemaakt", maar t raakt me verder niet.
into the woods vond je toch ook wel leuk?quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen spektakel stuk. Dat was gewoon grappig.quote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
into the woods vond je toch ook wel leuk?
Die leek me dan op voorhand weer niet zo overweldigendquote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef wonderer het volgende:
Dan had Zorro helemaal in je straatje gepast
Die lijkt mij dan dus weer echt vreselijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef wonderer het volgende:
Dan had Zorro helemaal in je straatje gepast
quote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat kippenvel zat er in Scheveningen ook goed in bij mij. En die samenzang enzo, sowieso waren die Afrikaanse klanken erg goed gedaan.
ik had dat bij Aida op broadway, de eerste klanken uit de keel van Heather Headley en de tranen stroomden over mijn wangen, dat had ik nooit eerder zo ervarenquote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog goed dat ik op Broadway in de zaal zat en echt kippenvel tot in mijn kleine teen had bij deze opening, vooral bij die beesten die overal vanuit de zaal richting podium kwamen![]()
![]()
Ik heb alle disneys op dvd en ik hou van de Lion King.... de tekenfilm dan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zo'n show ook gewoon tof. Ik vond de Lion King prachtig, decors en kostuums waren gewoon echt ontzettend mooi en de muziek ook. Tarzan was wat minder indrukwekkend, maar wel hartstikke leuk eigenlijk. Joseph was vooral leuk omdat het een uitje met mijn zus was, maar ik heb me prima vermaakt.
En in juni ga ik naar Wicked. Dat kan niet anders dan tof worden, want Wicked
.
Ang3l kan best het ene beter vinden (en dat doe ie ook), maar dat betekent niet dat het beter IS, en dat weet ie ook. Denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Je zou toch denken dat je het een toch echt beter vindt.
Ja. Ikzelf vind het beter/leuker, maar da's een kwestie van persoonlijke smaakquote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l kan best het ene beter vinden (en dat doe ie ook), maar dat betekent niet dat het beter IS, en dat weet ie ook. Denk ik.
Dat komt omdat ik bij eten en drinken niet zo voor de diepere betekenis gaquote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarentegen drink je wel bubblegumthee en eet je gummibeertjes volgezogen met safari.
Ik vond het een beetje een stomme rip-offquote:
Mja, was wel oke inderdaad. Volgens mij heb ik die op dvd, maar weet t niet meer zekerquote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel een best aardige sci-fi film.
Ja TMM vertelde me dat ook alquote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, was wel oke inderdaad. Volgens mij heb ik die op dvd, maar weet t niet meer zeker
Iig wel in de bios gezien ooit.
Oeh Erik, Einaudi heeft de soundtrack van intouchables gemaakt. Ik zat te genieten van de pingeltjes!
Ik vond het een hele lieve luchtige film over een zwaar onderwerp. Mooie combinatie van beide. Heb erg smakelijk gelachen met een merlancholische zucht als ondertoon.quote:
Dingen als Rent en Spring Awakenings raken me gewoon niet. Dat soort emoties sluiten niet bij mij aan. Ik vind het blijkbaar makkelijker om me in te leven in een politie-inspecteur die zijn hele wereld in ziet storten, of een vampier van 300 jaar oud die eindelijk eens verzadigd wil zijn of zo. En dat soort emoties zitten vaker in de "grotere" shows. Hoewel dat ook relatief is, want de Finse Tanz was nou niet bepaald een spectakelshow.quote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon graag dat iets me raakt, niet dat het alleen maar mooi is. Dat t me doet nadenken. En ik weet dat musical puur entertainment zou "moeten" zijn, dus licht en luchtig past er goed bij. maar ik heb dan liever de vreemde eendjes in de bijt die net iets anders zijn dan alleen puur entertainment. Daarvan heb ik nl slechts een kortdurig "Oeh dat was vet!" en daarna ben ik het weer vergeten. Terwijl een echt goed verhaal of een dijk van een stem me dieper raakt en dus langer draagt dan dat,
En da's bij alles voor mij. Theater, musical, film, muziek en boeken.
Wil niet zeggen dat het niet beide goed is in z'n genre. Maar ik hou gewoon meer van het ene, op de lange termijn.
Uhuh. Goede film. Tijdje terug zitten kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel een best aardige sci-fi film.
waar en wanneer is premiere ?quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Weeeeet je wat pas een goede scifi is?
Memories Stick.
En ja, daar staat memories. Bewust![]()
15 & 16 Juni in de Zwarte Doos.quote:
Met Friso memory sticks?quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en komen jullie nu ook weer proefdraaien bij Friso ?
tegenwoordig worden films toch ook aan proef panel voor vertoond, dus waarom niet net zoals met Moulin Rouge toen.. Is security ook weer enthousiastquote:Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15 & 16 Juni in de Zwarte Doos.
[..]
Met Friso memory sticks?
wat vind je hier van dan vanaf 1.20quote:Op maandag 16 april 2012 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Geef mij dit dan maar:
Kon zo gauw geen briljante uitvoering vinden van de laatsteAllemaal erg shakey.
Maar ik word liever weggeblazen door een rauw verhaal en een dijk van een stem, dan een stuk decor en een berg lichten en producers.
Als het 't allemaal tegelijk heeft is t natuurlijk nog beterMaar ik vind vaak dat stemmen en een verhaal ondergesneeuwd worden of zelfs gecompenseerd worden door een dik decor en een hoop kabaal.
Ik ergerde me bv kapot aan Cats
zie je nou wel dat we op sommige momenten wel smaakovereenkomsten hebben, ik genoot ook van die film en diens soundtrackquote:Op maandag 16 april 2012 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het een hele lieve luchtige film over een zwaar onderwerp. Mooie combinatie van beide. Heb erg smakelijk gelachen met een merlancholische zucht als ondertoon.
in deze film zitten geen sexy dames met spannende pakjes Gert Jan!quote:Op maandag 16 april 2012 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegenwoordig worden films toch ook aan proef panel voor vertoond, dus waarom niet net zoals met Moulin Rouge toen.. Is security ook weer enthousiast
hoef ik maar lief aan Ricky te vragenquote:Op maandag 16 april 2012 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Zet jij als avond coordinatie dan de rijen stoelen neer?
Ik ga naar Wicked 14 juli (als ik het goed heb). Koninklijke Loge, 3e rij, voor 50% offquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook naar Wicked. De Nederlandse cast behoort tot de top in die show, ben wel heel benieuwd.
Ik ga begin juni naar Tanz der Vampire in St Petersburg...
Tuurlijk wel. Het is een NL film!quote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in deze film zitten geen sexy dames met spannende pakjes Gert Jan!
Ik denk dat ik van de zomer een keertje een weekendje naar Nederland ga en die show meepak.quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga naar Wicked 14 juli (als ik het goed heb). Koninklijke Loge, 3e rij, voor 50% off
Ik denk wel een flinke poos, hij is behoorlijk populair.quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet die André Hazes musical he? Waar Chantal dan de rol van Rochel Hazes gaat spelen
.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me niks voor Ang3l. Al kan die wellicht nog een beetje gospel nog wel waarderen. Jesus is a biscuit...
.
Wicked zou een jaar gaan draaien vanaf de premiere. Volgens mij was die pas in oktober?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Wicked wordt niet verlengd want in Scheveningen staat al een nieuwe musical gepland, weet alleen even niet welke
In Scheveningen niet dat ik weet.. das het drukste seizoenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zomervakantie is toch altijd een musical/theaterstop?
Lijkt me wel. Mensen die naar scheveningen gaan op vakantie (WTFquote:
Zo werkt het alleen niet.. Want het theater zit vaak al maanden van tevoren vol bij een grote show. Maar de aantrekkingskracht van een dag strand en dan theater tot besluit trekt een hoop publiek in de zomermaandenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Mensen die naar scheveningen gaan op vakantie (WTF) en dan een avondje langs het Circustheater lopen en denken 'oooooh romantischhhh laten we gaaaan!'
Die gaan door het land touren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
Komt de kleine zeemeermin in Scheveningen?
Oh...lastig. Telkens die grote watertank meesleuren en zoquote:
Nou is het niet altijd helemaal stijf uitverkocht hoor... In de zomer dus. Maar andersom werkt het inderdaad ook - gaan wij ook doen in Juliquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Zo werkt het alleen niet.. Want het theater zit vaak al maanden van tevoren vol bij een grote show. Maar de aantrekkingskracht van een dag strand en dan theater tot besluit trekt een hoop publiek in de zomermaanden.
Klopt ja, dan zijn de zalen vaak ook afgehuurd voor iets anders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet alleen dat er in augustus in Eindhoven in de schouwburg een paar jaar terug in de zomer echt niks te zien was.
In welk land zit je?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:31 schreef Cavalinho het volgende:
Ook goede morgen.
Hoop dat het beter wordt.
Het is hier heel slecht weer en ik ben beurs.
En ik maar denken dat ik unique benquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef wonderer het volgende:
Ik zie tijdens de lunch regelmatig iemand lopen die heel erg op TMM lijkt... best raar
Ik ben nu in het COC pand op de Prins Hendrikstraat, hier is ter geruststelling, niets aan de hand, jou apartement staat er ook nogquote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)tploffingsgevaar.ece
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGH!
Da's in het midden van de stad of geen optie of een waar je goed voor betaaltquote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef wonderer het volgende:
Auto verderop parkeren en dan verder te voet?
Het is weer gewoon open volgens TMM. En ik kan 's avonds wel ergens de auto dumpen waar t niet meer betalen is, maar da's dan 10 min lopen of zo. Het KAN dus wel. maar ti's gewoon irritantquote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef wonderer het volgende:
Ooh. Daar had ik niet aan gedacht.
Auto bij werk laten staan en carpoolen met een collega?
Onde se falam assim.quote:
In nuenen was het ook weer raak, notabene in de straat waar ik het grootste deel van mijn leven gewoond heb, mijn moeder heeft het allemaal zien gebeuren, wat hier niet bij staat is dat de opa die op zijn inwonende kleinzoon paste ook een hartinfarct kreeg, beiden zijn nog niet buiten levensgevaarquote:Op donderdag 19 april 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Woops. Bij mij een ontruiming vanwege explosiegevaar en bij m'n neefje een explosie van de dansschool. Altijd al geweten dat de nichten in onze familie erg explosief waren
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cavalinho het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ak-gym-accident.html
Je kunt ook nog homo worden door een ongeval...(volgens deze man).
hmmz.. ik heb "Heterosexualiteit voor dummies" 2984 pagina's.. is wel effies iets moeilijk dan gewoon een ongelukje meemakenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cavalinho het volgende:
Ze moeten die vijvers in Nuenen preventief droogleggen. Ti's wat met die dingen daar!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
In nuenen was het ook weer raak, notabene in de straat waar ik het grootste deel van mijn leven gewoond heb, mijn moeder heeft het allemaal zien gebeuren, wat hier niet bij staat is dat de opa die op zijn inwonende kleinzoon paste ook een hartinfarct kreeg, beiden zijn nog niet buiten levensgevaar
http://www.nufoto.nl/foto(...)a-val-in-vijver.html
Er zijn wel meer gevallen waar iemand door bijvoorbeeld een klap op de hersenen een radicale verandering in gedrag vertoont toch? Zou me best voor kunnen stellen dat ook tot wie iemand zich aangetrokken voelt zou kan veranderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cavalinho het volgende:
dat zat ik me ook te bedenken.. er zijn gevallen bekend van iemand die door een blikseminslag zo'n klap min zn hersenen heeft gehad, en vanaf dat moment kon hij mega goed piano spelen.. daarvoor kon hij nog geen noot lezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zijn wel meer gevallen waar iemand door bijvoorbeeld een klap op de hersenen een radicale verandering in gedrag vertoont toch? Zou me best voor kunnen stellen dat ook tot wie iemand zich aangetrokken voelt zou kan veranderen.
Je weet natuurlijk niet of dat in dit geval ook zo is, maar ik kan het me wel voorstellen.
Er zijn toch echt wel muzikanten die geen noot kunnen lezen maar puur op gevoel muziek maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat zijn wel echt broodje aap verhalen
Dat er dingen in je hersenen veranderen zou best kunnen. Dus dat je voorheen geenen nu wel noten kan lezen of aanleg hebt, a la. maar dat je dan ineens piano kan spelen is bullshit, want ook iemand die aanleg heeft voor piano spelen moet het eerst leren.
Idem met dat Frans. Voorheen geen en nu wel een talenknobbel zou kunnen. Maar no way dat er ineens allerlei Franse woorden in je brein zitten die er voorheen niet zatenDaar geloof ik echt geen ene fuck van.
Maar die spelen niet zonder ooit eerder een piano te hebben aangeraakt een symfonie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn toch echt wel muzikanten die geen noot kunnen lezen maar puur op gevoel muziek maken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn toch echt wel muzikanten die geen noot kunnen lezen maar puur op gevoel muziek maken.
Precies. Je hebt aanleg of muzikaliteit. Maar dat wil niet zeggen dat je dan INEENS een instrument bijzonder goed kan bespelen. Wel dat je het veel beter kan of sneller leert dan een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die spelen niet zonder ooit eerder een piano te hebben aangeraakt een symfonie.
Ik vind t eigenlijk wel lekker zo, misschien trek ik me maar eens terugquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgende maand krijgen we dus weer versterking ?
Als je voortaan naakt naar de meetings komt en zorgt voor een playground annex darkroom, dan ben ik weer de jouwequote:
True.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets zegt me dat die vrije tijd binnen no time wel weer opgevuld gaat worden met het een of het ander.
Ja dat lijkt me ook erg lastig om te moeten zien. Heb het bij m'n opa's en oma's niete cht zo meegemaakt. Bij de meeste was ik te klein en de sommigen ging heel snel. Wel bij m'n buurvrouw waar ik jaren naast gewoond heb.quote:Ik kom net van oma af, toch echt hartverscheurend om iemand zo te zien aftakelen. Het beste zou zijn als ze gewoon in 'r slaap zou overlijden voordat ze straks echt niet meer kan. En de stress in de familie door dit gedoe is ook echt heel zwaar.
tref je het beter dan ik met argies die pas omstreeks 0.00 uur online komen en mij uit mijn slaap houdenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Australie 1 (alias Mexico 2) slaapt en we hebben afgesproken elkaar geen berichten meer te sturen als de ander slaapt (omdat ik echt stokjes tussen m'n ogen moet prikken zo onderhand)....... *zit op handen om niet te typen*
(Maar ang3l, hoe typ je dit dan? O shut up.)
dikke knuffel voor Erik en zijn omaquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:Ik kom net van oma af, toch echt hartverscheurend om iemand zo te zien aftakelen. Het beste zou zijn als ze gewoon in 'r slaap zou overlijden voordat ze straks echt niet meer kan. En de stress in de familie door dit gedoe is ook echt heel zwaar.
en dan ook naakt de pauze in ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Alhoewel, ik mag alsnog meedoen met de musical hair (ook al lig ik weken achter), maar ik heb nog steeds NEE gezegd
eerder geposte link "bewijst" toch het tegendeel..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Mij dus ook. Vandaar de noemer Broodje Aap.
ik heb 2 keer hair gezien, met een engels cast een een nederlandse produktie maar daarmee wordt altijd de pauze gestartquote:
dat betwist ik ook niet shatz.. maar dat dat dan de eerste vraag is die in je op komt..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb 2 keer hair gezien, met een engels cast een een nederlandse produktie maar daarmee wordt altijd de pauze gestart
Neequote:
Stom tijdverschilquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tref je het beter dan ik met argies die pas omstreeks 0.00 uur online komen en mij uit mijn slaap houden
daarom mag hij ook alleen maar in weekend cammen, de rest van de dagen enkel chatquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom tijdverschilBen je thuis, krijg je nog jetlags!
Betere microfoon regelen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Binnenkort komt FOK!idols weer, Ang3l.
Samen in de douche in de kleedkamer van de effenaar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je voortaan naakt naar de meetings komt en zorgt voor een playground annex darkroom, dan ben ik weer de jouwe![]()
Maak anders een leuk filmpje
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen in de douche in de kleedkamer van de effenaar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |