Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
van rijst winnen is ook niet zo moeilijk. Ik wil nog wel eens een potje tegen jou eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef Thorb het volgende:
Ik weet niet of ik goed ben, niet slecht iig, gister wel van Rijst en Noir gewonnen en eentje van Noir verlorenMaar de verschillen zijn niet zo groot want verlies ook van ze.
nee dat was ene chocomelkkoe, die kwam gelijktijdig met deze jongeman in dit topic. Zou wat zijn als ie twee kloons tegelijkertijd hadquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef BDIL het volgende:
Welke nieuwe kneuzen zijn dit weerHet forum wordt steeds erger
BTW heb zon gevoel dat die gozer die doorzeurt over handelen SB is ...
Nog even een toetsweekje, dus ben nu wat minder online. Daarna weer alle tijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van rijst winnen is ook niet zo moeilijk. Ik wil nog wel eens een potje tegen jou eigenlijkVolgens mij ben ik de slechtste van de xboxers trouwens
prima, succesquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog even een toetsweekje, dus ben nu wat minder online. Daarna weer alle tijd
Achja kan het me wel voorstellen van hemquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat was ene chocomelkkoe, die kwam gelijktijdig met deze jongeman in dit topic. Zou wat zijn als ie twee kloons tegelijkertijd had
Nope, ik heb SB een Ip-ban bezorgdquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef BDIL het volgende:
Het zou ook nog zijn broertje kunnen zijn he.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja kan het me wel voorstellen van hem
Ik heb een naam.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef BDIL het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van rijst winnen is ook niet zo moeilijk.
debat had ik vorige periode ja, ik kan sowieso niet presenteren, laat staan debaterenquote:
hij is er wel toe in staat jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja kan het me wel voorstellen van hem
Jji moet gewoon weg. We mogen je niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een naam.
En nee, heb al tegen verschillende mensen gespeeld met mijn account.
Okequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jji moet gewoon weg. We mogen je niet.
Nah was wel verdient. Ik herinner me nog dat afstandsschot van jou.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat geloof ik best, twee keer lucky gewonnen ik
Hahah, maakt niet uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh sorry ik haal je door elkaar met de TS
Robinho tegen Cechquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nah was wel verdient. Ik herinner me nog dat afstandsschot van jou.Volgens mij van Rossi
Alsof de titels die je aan Fifa Ultimate Team topics geeft je een betere supporter makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:11 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Supporter ben je in goede EN slechte tijden!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Reemi het volgende:
Of laat degene die de lapo had gewoon weer eens het topic openen.
Je speelt PES 6 zekerquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Adriano is echt een beest in FUT 12Zijn schot is beter dan die van Ibra en zo traag is hij niet in-game echt een goeie ST !
Mooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed argument man, omdat het een trieste TT is ....
Dat had ik met SIF Remy en IF Navas ook.. ik dacht, och dat houd ik ze wel even vast die prijzen gaan toch wel stijgen als ze uit de pakjes zijn. Die twee gingen nu juist zakkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
F*ck...en dan moet je even eten en dan bied je tegelijk op 2 IF Arteta's, met de gedachten van, heel misschien heb ik er 1 als ik uitgegeten ben. Kom je net terug bij je PS3, heb je ze allebei...
Eens kijken of ik er 1 van de 2 met miniem verlies of een kleine winst (had ze allebei voor 83K) door kan verkopen
Erheeft 3 topics IF ajax gestaan.. Nu staat er psv meteen changequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT change.
@Coenehv: normale TT voortaan en het hoeft niet altijd een geile PSV TT te zijn.
dat was ergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Erheeft 3 topics IF ajax gestaan.. Nu staat er psv meteen change
En dit!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Reemi het volgende:
Of laat degene die de lapo had gewoon weer eens het topic openen.
Niet gezien / geen TR gezien. Laten we proberen de TT van fanboys te vermijden en de LaPo opent het nieuwe topic!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Erheeft 3 topics IF ajax gestaan.. Nu staat er psv meteen change
Ja niet 3x en ze zijn nog geen kampioen dus waarop dan?quote:
Oke, is goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet gezien / geen TR gezien. Laten we proberen de TT van fanboys te vermijden en de LaPo opent het nieuwe topic!
Altijd zo droogquote:
op de 5-0 overwinning en op het feit dat ze in vorm zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja niet 3x en ze zijn nog geen kampioen dus waarop dan?
Ja dan konden we ook paar topics lang psv IF want ze hadden beker, maar laat maar zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de 5-0 overwinning en op het feit dat ze in vorm zijn.
Ja, maar dan zou de TT gebaseerd zijn op één wedstrijd. Ajax heeft daarentegen al een winreeks van 9.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dan konden we ook paar topics lang psv IF want ze hadden beker, maar laat maar zitten.
had gekund maar niemand deed het dus ja. En die titel bleef zo lang staan omdat iedereen te druk was met topics jatten ipv TT's verzinnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dan konden we ook paar topics lang psv IF want ze hadden beker, maar laat maar zitten.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou de TT gebaseerd zijn op één wedstrijd. Ajax heeft daarentegen al een winreeks van 9.
Beste spits.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:06 schreef BlaBla87 het volgende:
Oeh ben van mn brazilteam nu meer beetje een lame "hybrid" aan het maken daar komt ook ibra.
Ben benieuwd nog niet gehad in fut.
Hoe goed is die?
Wat zijn de voorwaarden van het nieuwe toernooi?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
blijft de reward voor dat nieuwe toernooi 5k of wordt het minder?
Meestal al meteen na de aftrap want dan kunnen spelers niet verdedigen om een of andere kut redenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gebeurt zo vaak hemaak je de 1-1 in de 85ste, krijg je de 2-1 tegen in de 90ste
dat wil ook nog wel eens gebeuren ja. Twee roulettes en een ballroll en hij ligt alweer in het doelquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meestal al meteen na de aftrap want dan kunnen spelers niet verdedigen om een of andere kut reden
Gebeurt zo vaak dat iemand binnen 4 minuten na aftrap scoort. Er is dan gewoon veel ruimte tussen de spelers en daardoor kan je er makkelijk doorheen komen met 2 spelers.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meestal al meteen na de aftrap want dan kunnen spelers niet verdedigen om een of andere kut reden
Max 4.5*, minimaal 80 chemistry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat zijn de voorwaarden van het nieuwe toernooi?
Jaquote:
iseewhatyoudidthere.jpgquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien is Zaterdag wel een eiland?
Heb ik wat gemist laatste paar topics niet echt bijgehoudenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bah, er komen hier steeds meer mongolen op af.(niet aangesproken voelen jongens..)
Er niet mee spelen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik m'n conditie van m'n gouden team fixen zonder kaartjes en zonder dat ik ze bij de bronzes op de bank moet zetten?
Word continu geowned door braskilvers met m'n bronzes
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik m'n conditie van m'n gouden team fixen zonder kaartjes en zonder dat ik ze bij de bronzes op de bank moet zetten?
Word continu geowned door braskilvers met m'n bronzes
Volgens mij zijn het allemaal SB klonenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist laatste paar topics niet echt bijgehouden
Nieuwe toernooi?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, m'n team voor het nieuwe toernooi is klaar hoor...![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#goCyws0abdlhi
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Van onze vriend SB zijn we af, die stuurde berichtjes op PSN dat ik een teringleijer was omdat hij een IP-Ban heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal SB klonen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van onze vriend SB zijn we af, die stuurde berichtjes op PSN dat ik een teringleijer was omdat hij een IP-Ban heeft
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Op de webapp inelkaar geflanst? Want daar tellen die sterren soms anders dan op consolequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Maja kijk die bank ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op de webapp inelkaar geflanst? Want daar tellen die sterren soms anders dan op console
Toefjes spotten op de tribune.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
zo meteen Scharlke - Bor Dortmund. Leuk affiche
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien is Zaterdag wel een eiland?
Tsjah, als jij het niet doet dan kom je tegen een tegenstander die het wel heeft. Is niet leuk maar is nou eenmaal zo.quote:
Ik ga eens kijken of het mij luktquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het begint weer te kriebelen. Stiekem vind ik het bedenken/bouwen van een team bijna leuker dan het spelen ermee
Een Hybrid met Zlatan, IF Ben Arfa en Bale. Is dat mogelijk?In een 4-mans verdedigingtactiekding.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij lukt
Ik heb de gewone Ben Arfia in mijn 442 team.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het begint weer te kriebelen. Stiekem vind ik het bedenken/bouwen van een team bijna leuker dan het spelen ermee
Een Hybrid met Zlatan, IF Ben Arfa en Bale. Is dat mogelijk?In een 4-mans verdedigingtactiekding.
http://www.futhead.com/12/squad/471756quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Eliaquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/471756
shit zlatan 7 chem ik zie het nu pas
zal ik wat proberen met 4-4-2?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk.Er is niet genoeg chemistry voor Zlatan in een 4-3-3- volgens mij.
Tenzij je Zlatan op CM zit in een 4-3-3. Maar ik neem maar aan dat je hem in de spits wilt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk.Er is niet genoeg chemistry voor Zlatan in een 4-3-3- volgens mij.
http://futhead.com/12/squad/471795quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Flamini moet wel, ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
da's snel.. Alleen Flamini
Maar dat kan niet anders.
http://www.futhead.com/12/squad/471815quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan - ?
Bale - ? - ? - ArfaBijna onmogelijk.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/471822quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan - ?
Bale - ? - ? - ArfaBijna onmogelijk.
Cisse als CMquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/471822
En Luiz nog achter Ramires
Bale 7 chemquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/471822
En Luiz nog achter Ramires
wat the fuckquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/471843
Verder kom ik niet
Ik probeer ook maar watquote:
Is het zó erg?quote:
Valt me ook nu pas opquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt gewoon een BPL team genomen en de de LST vervangen door Ibra
ik heb deze, speelt fijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
Iemand nog een leuk eredivisie teampje? Hoe krijg je trouwens een hoge club waarde, bij mij schommelt het heel raar..
Heb bijna hetzelfde in 4321, zoek eigenlijk een goud-variant.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb deze, speelt fijn.
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kr3PhFxgbdliXquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
Iemand nog een leuk eredivisie teampje? Hoe krijg je trouwens een hoge club waarde, bij mij schommelt het heel raar..
Donk donk donk donkquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kr3PhFxgbdliX
Nog tips voor aankopen?
Marcelo, UP Moisander, Donk, Overtoom, George, Aanholt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kr3PhFxgbdliX
Nog tips voor aankopen?
Het moet een silverteam worden hé, kijk bij de wissels.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marcelo, UP Moisander, Donk, Overtoom, George, Aanholt.
dat zijn allemaal silvers hoor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het moet een silverteam worden hé, kijk bij de wissels.Overtoom en Donk komen er al aan.
Zijn allemaal silversquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het moet een silverteam worden hé, kijk bij de wissels.Overtoom en Donk komen er al aan.
Nvm, dacht aan de UP dat het een goud was, maar George ga ik denk ik niet voor. De restquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn allemaal silvers![]()
Marcelo 73, UP Moisander 74, George 71, Aanholt 73 of zoiets.
Ik was 4321 gaan spelen, maar je wilt 2 spitsen neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb bijna genoeg coins voor UP RvP of IF Donk welke zal ik halen?
http://futhead.com/12/squad/472118
En wie heeft voorkeur? Sneijder of vd Vaart?
Ach ja, dat moet ik dan maar aan de Megapool overlaten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeer origineel team, maar die bronze CM heeft 34 shooting
Als ik geld had gehad voor Robben was ik 433 gaan spelen, maar helaas. En het team mag maximaal 4 sterren hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik was 4321 gaan spelen, maar je wilt 2 spitsen neem ik aan?
gekke Pieters denkt dat PSV 3-1 gaat winnentwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 16:10:54Straks klaar maken om naar de wedstrijd te gaan #psvaz samen met @SabrinaSmits_ & @hakimslimani70 / Ik denk 3-1 en jullie? #goodluckboys reageer retweet
Geeneens Assaidi en Aissatiquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef Walxie het volgende:
FC Stoereboii
http://futhead.com/12/squad/472302
Wilde het aan het begin goud en hoog houden, maar lukte al niet..quote:
Hij is zo goed die ventquote:
als je er toch gouden van gaat maken, gooi dan meteen SIF Vertonghen en SIF Douglas in de verdediging.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:37 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/472529
Zoiets er aan gaan toevoegen, even kijken of er nog meer gouden bij kunnen..
Maar ik wil het liefst Donk houden, SIF Vertonghen of SIF Douglas ernaast?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je er toch gouden van gaat maken, gooi dan meteen SIF Vertonghen en SIF Douglas in de verdediging.
SIF Jantje,quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar ik wil het liefst Donk houden, SIF Vertonghen of SIF Douglas ernaast?
Nee denk het niet. Andere soort speler.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
IF Tevez wordt echt een monster89 rated
Ik denk dat iedereen van zijn Aguerro nu af wil.
Heerlijk, N. De jong erachterquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
past ook perfect in een BPL team natuurlijk.
WTF doet Bruno Silva daarquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heerlijk, N. De jong erachter
------
Nog tips voor een goud-speler erin?
Kijk nu maar, anders had Jannet geen 9 chemquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
WTF doet Bruno Silva daar_______!
zet dan vd Wiel daar neer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kijk nu maar, anders had Jannet geen 9 chem
Als je dan toch goud erbij doet kan je wel iets beter vinden dan Hutch lijkt me..En Pieters is echt een brakke LB..Nelom/Buttner/Van Aanholt zijn allemaal beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heerlijk, N. De jong erachter
------
Nog tips voor een goud-speler erin?
Had iets richting PSV, dus ga V. Aanholt nog halen. IF Lens is echt een beestquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dan toch goud erbij doet kan je wel iets beter vinden dan Hutch lijkt me..En Pieters is echt een brakke LB..Nelom/Buttner/Van Aanholt zijn allemaal beter.
Malkiquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTY Threads!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614352.page
Ja, VdV op 10 en RvP ernaast in een 4-1-2-1-2.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
past ook perfect in een BPL team natuurlijk.
"The players you suggest must have been playing well and consistent such as, scoring goals, getting assists, clean sheets etc… but have NOT received an IF in FUT12 "quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTY Threads!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614352.page
quote:AFC_AJAX_NR_1:
Anita (CDM)
very good defensively, been consistently racking up MoTM titles.
Hij heeft iedere week ook 15 suggesties uit de Eredivisie voor TOTWquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]Die speelt een paar wedstrijden goed de afgelopen weken en speelde eerst alleen als LB en faalde daar gewoon hard. Die kerel is ook totaal niet realistisch. De laatste weken is Anita goed maar daarvoor als LB was het gewoon niets dus die is niet consistent goed dit seizoen.
Guzmanquote:
Wijnaldum/Sneijder/Vd Vaart/Urbyquote:
Guzman ook een baasquote:
Die vent kan schietenquote:
haha precies, heerlijk schot die man. Dribbelen kan hij ook goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vent kan schietenecht ziek gewoon. Vrije trappen gaan er vaak in en gister 3x een afstandschot van rond de 40 meter en alle 3 op paal/lat
echt lame.
en 4* skillsquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha precies, heerlijk schot die man. Dribbelen kan hij ook goed.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/471815
Elm heeft een IF gehad en Clasie zit niet in het spelquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
Eredivisie:
Alexander Büttner
Sanharib Malki
Ruud Vormer
Bas Dost
John Guidetti
Vurnon Anita
Luuk de Jong
Jordy Clasie
Krisztian Nemeth
Jeroen Zoet
Rasmus Elm
Maarten Martens
El Ahmadi erbij en Tadicquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
Eredivisie:
Alexander Büttner
Sanharib Malki
Ruud Vormer
Bas Dost Al een IF
John Guidetti Al een IF
Vurnon Anita Speelt pas sinds kort goed
Luuk de Jong Heeft als IF's
Jordy Clasie Niet in het spel
Krisztian Nemeth
Jeroen Zoet
Rasmus Elm
Maarten Martens
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
Eredivisie:
Krisztian Nemeth
Jeroen Zoet
Zoet is wel een baas hoor en een IF zouquote:
TOTY keeper van de Eredivisie is Jeroen Fucking Zoet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoet is wel een baas hoor en een IF zouzijn
Tadic valt me tegen de laatste wedstrijden. Over Anita begin ik maar niet, want je zit waarschijnlijk al met je broekje omlaag tot ik ga happen.quote:
Maarja..wie anders? Esteban of Mihaylov wellicht, maar dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
TOTY keeper van de Eredivisie is Jeroen Fucking Zoet.Ze lachen ons uit in Engeland.
Vandenbussche dan? 99 Kicking oid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
TOTY keeper van de Eredivisie is Jeroen Fucking Zoet.Ze lachen ons uit in Engeland.
quote:Update 14 april 17:22 uur - Middenvelder van Pescara overlijdt na hartaanval op veld
Piermario Morosini heeft volgens verschillende Italiaanse bronnen het leven gelaten, nadat hij zaterdag een hartaanval kreeg in de wedstrijd Pescara - Livorno. De 25-jarige middenvelder, die dit seizoen gehuurd werd van Udinese, zakte in elkaar na ongeveer een half uur spelen en zou in de ambulance naar het ziekenhuis een tweede hartaanval hebben gekregen dat hem fataal werd.
Nee, als jij zegt dat Anita het hele seizoen al beter dan EL Ahmadi presteert dan word je uitgelachen door 16 miljoen Nederlanders. De laatste paar wedstrijden speelt Anita gewoon goed dat ontken ik niet maar daarvoor stond hij linksback en was het gewoon een 5je hooguit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tadic valt me tegen de laatste wedstrijd. Over Anita begin ik maar niet, want je zit waarschijnlijk al met je broekje omlaag tot ik ga happen.
Ik las het net. Verschrikkelijk nieuws. Voetbal is en blijft de belangrijkste bijzaak ter wereld.quote:
Anita is ook geen LB dus ja,quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, als jij zegt dat Anita het hele seizoen al beter dan EL Ahmadi presteert dan word je uitgelachen door 16 miljoen Nederlanders. De laatste paar wedstrijden speelt Anita gewoon goed dat ontken ik niet maar daarvoor stond hij linksback en was het gewoon een 5je hooguit.
oei, denk dat ik die IF voor de zekerheid beter weg moet doen dan voordat de nieuwe totw uitkomt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
Vaz Te IF!!!Hoop SIF die silver is, dan koop ik CR7 ernaast
En speelde daar ook niet goed dus waarom moet hij genomineerd worden? Het gaat om spelers die het hele seizoen consistent spelen of lees ik het verkeerd.quote:
En dan noem jij El Ahmadi. Over een subjectieve bril gesproken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
En speelde daar ook niet goed dus waarom moet hij genomineerd worden? Het gaat om spelers die het hele seizoen consistent spelen of lees ik het verkeerd.
El Ahmadi heeft de luxe gehad dat hij het hele seizoen op 1 positie kon spelen, maar Anita is wel veel beter en heeft ook nog eens veel meer potentie. Zelfs met 5 miljoen erbij zou ik niet willen ruilen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, als jij zegt dat Anita het hele seizoen al beter dan EL Ahmadi presteert dan word je uitgelachen door 16 miljoen Nederlanders. De laatste paar wedstrijden speelt Anita gewoon goed dat ontken ik niet maar daarvoor stond hij linksback en was het gewoon een 5je hooguit.
Waarom de IF weg doen? DIe wordt niet minder waard hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oei, denk dat ik die IF voor de zekerheid beter weg moet doen dan voordat de nieuwe totw uitkomt.
Njah wel sneu en alles, maar als hij putjesschepper was geweest dan was er not a single fuck given that day.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las het net. Verschrikkelijk nieuws. Voetbal is en blijft de belangrijkste bijzaak ter wereld.
Anita niet verkopen voor 5 mln?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft de luxe gehad dat hij het hele seizoen op 1 positie kon spelen, maar Anita is wel veel beter en heeft ook nog eens veel meer potentie. Zelfs met 5 miljoen erbij zou ik niet willen ruilen.
Het zijn 2 verschillende voetballers. Martins Indi is beter dan Ebecilio...... zo'n vergelijking maak jij. Anita komt meer qua spel in de buurt van Clasie of Vormer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft de luxe gehad dat hij het hele seizoen op 1 positie kon spelen, maar Anita is wel veel beter en heeft ook nog eens veel meer potentie. Zelfs met 5 miljoen erbij zou ik niet willen ruilen.
Is dat zo? geen idee hoe dat meestal werkt maar het lijkt mij dat een IF Vaz Te meestal gehaald wordt door mensen die al een tijdje fut spelen en een leuk brons team willen maken.. als er dan een bronze SIF komt die iets meer kost, zullen meer mensen die willen en de IF laten voor wat het is, of die moet in prijs gaan zakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom de IF weg doen? DIe wordt niet minder waard hoor
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-maart-1.htm
Hier ben ik het wel mee eens.
Correctquote:
Zeker, denk dat ze voor groen gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
De TOTY-spelers krijgen toch wel weer een leuk kleurtje hè?[ afbeelding ]
Ik vind hem consistent spelen, ik had er geen verwachtingen van vooraf maar doet gewoon mee, box to box en is geen uitblinker maar speelt altijd wel een voldoende, kan ook wel genomineerd worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
Trouwens, wat denken jullie van Kums als CM? Hij valt niet zo op met goals/assists maar verdedigende werk is echt subliem. Geniale tackles!
Samengesteld door 50% Ajacieden die overal op de Ajacied stemmen. Onafhankelijkheidspercentage 10%quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
Eigenlijk had Vaz Te al een UP silver moeten krijgen, dus als hij nu een SIF krijgt die beter is dan de IF maar nog steeds bronze zou dat wel raar zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Is dat zo? geen idee hoe dat meestal werkt maar het lijkt mij dat een IF Vaz Te meestal gehaald wordt door mensen die al een tijdje fut spelen en een leuk brons team willen maken.. als er dan een bronze SIF komt die iets meer kost, zullen meer mensen die willen en de IF laten voor wat het is, of die moet in prijs gaan zakken.
Ik ben er nog steeds niet uit wat de rol van El Ahmadi nou is..verdedigend is het niet echt, maar een aanvallende middenvelder die spontaan diarree krijgt als hij de bal in de 16 heeft..dat kan het toch ook niet zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende voetballers. Martins Indi is beter dan Ebecilio...... zo'n vergelijking maak jij. Anita komt meer qua spel in de buurt van Clasie of Vormer.
Zou het?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Samengesteld door 50% Ajacieden die overal op de Ajacied stemmen. Onafhankelijkheidspercentage 10%
Mulder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ruben Schaken sowieso TOTY. Fantastische speler.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ruben Schaken sowieso TOTY. Fantastische speler.
In een Eredivisie elftal wellicht wel, maar in een team dat bestaat uit meerdere leagues maakt hij echt geen kans.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
Trouwens, wat denken jullie van Kums als CM? Hij valt niet zo op met goals/assists maar verdedigende werk is echt subliem. Geniale tackles!
Schakelspeler. Wint vreselijk veel duels, zit er altijd bovenop, lijdt zelden balverlies alleen zijn manco is hij kan niet scoren. Hij komt vaak zat in die positie maar kan het niet. Hij is geen verdedigende middenvelder maar veroverd vrij veel ballen en wint dus bijna alles duels.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit wat de rol van El Ahmadi nou is..verdedigend is het niet echt, maar een aanvallende middenvelder die spontaan diarree krijgt als hij de bal in de 16 heeft..dat kan het toch ook niet zijn.
kquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Vaz Te al een UP silver moeten krijgen, dus als hij nu een SIF krijgt die beter is dan de IF maar nog steeds bronze zou dat wel raar zijn.
In die rol kan Anita ook prima spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schakelspeler. Wint vreselijk veel duels, zit er altijd bovenop, lijdt zelden balverlies alleen zijn manco is hij kan niet scoren. Hij komt vaak zat in die positie maar kan het niet. Hij is geen verdedigende middenvelder maar veroverd vrij veel ballen en wint dus bijna alles duels.
Ik was de -e erachter vergetenquote:
En die kan wel scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die rol kan Anita ook prima spelen.
Doet hij niet, hij speelt in de rol van Clasie maar dan als Enoh zonder al die opzichtige domme overtredingen en ietwat betere passing.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die rol kan Anita ook prima spelen.
Hij is toch wel vreselijk goed die El Ahmadi hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En die kan wel scoren.
Daarom Anita > Feyenoord. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doet hij niet, hij speelt in de rol van Clasie maar dan als Enoh zonder al die opzichtige domme overtredingen en ietwat betere passing.
Clasie > Anita.
Heb je ook zo een met ajax glazen want daar zit ik nu tegen aan te bitchenquote:
Ik ben geen ajaccied, maar jouw bril is sterker dan van de anderen hier...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook zo een met ajax glazen want daar zit ik nu tegen aan te bitchenmaarja, 1 tegen 100.
Er is maar 1 man die een TOTY kaartje verdient bij Feyenoord:quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En die kan wel scoren.
Daarom Anita > Feyenoord. [ afbeelding ]
Die heeft al twee IF's.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is maar 1 man die een TOTY kaartje verdient bij Feyenoord:
http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=408&typeofpage=84139
Ik moet dan ook tegen 100 andere subjectieve mensen opboksenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben geen ajaccied, maar jouw bril is sterker dan van de anderen hier...
Met 20% rente.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er misschien iemand die me 7,5k kan lenen?
99 Aggressionquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF De Kuip
Maar dan wil ik ook IF Wesley van W.
Echt, ik geef een corner in de laatste minuut en ik zou hoe dan ook affluiten. Het was een corner iedereen zag het en de bal gaat erin dus 1-1 en ik fluit afquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef GuRBuH het volgende:
Jongens pest VDM niet zo, hij is ook al van het voetbalveld ge'boe'd. (hoe de fuck schrijf je dat)
Speelt niet bij ajax dus dan kan het nietquote:
Dat is KSI of van Gobbelquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, ik heb -op Strootman na- nog nooit zo'n dom ogende speler gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |