Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het gevoel dat ik heel wat gemist heb met die verwijderde postsik snapte al helemaal niks van sommige dingen
Ga je nog naar Utrecht vanavond?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, als Jair uit bad is en ik zijn tanden heb gepoetst. Vertrek ws rond half acht of zo
quote:Het Amerikaanse Storm Prediction Center heeft een waarschuwing uit laten gaan voor 'extreem, levensbedreigend weer'. Het stormcentrum meldt dat het midden van de VS rekening moet houden met tornado's. De stormen gaan gepaard met enorme windvlagen en mogelijk zeer grote hagelstenen. Het extreme weer zal naar verwachting veel schade aanrichten.
Ik zie daar wel een complottheorie in......quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zit je een beetje te Fokken, probeer je al een uur een film te kijken..hoor je ineens een klein gekletter. Valt er gewoon een knoop van mijn overhemd. Zomaar
Gewoon omdat het fijn is om te sporten? Ik ben niet zo van de teamsporten, maar ik kan me wel voorstellen dat het best gezellig is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan iemand me nog eens een keer uitleggen wat er leuk is om min of meer verplicht elk weekend op te komen draven voor een halve tot een hele dag op bij voorkeur onmogelijke tijden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Test.Vuze, vueling, vu en vuurwerk. Maar ik heb die Google-trackingmeuk uitstaan op deze pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
NIks mysterieus, zoals de streepjes die ik ook gemist heb.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Google echt voor geen meter meer. Ik weet zeker dat Google via de Google Ads iets uitvogeld.
Al de hele week kom ik hier dingen tegen op Fok en zodra ik ga zoeken in Google en ik type de eerste paar letters in(dan heb je autocomplete/suggesties) en sinds deze week zijn het altijd direct de dingen die hier besproken zijn.
Ik ging even zoeken op Pierre Cardin. En bij "pi" kreeg ik al gelijk Pierre Cardin als optie. En dat is dus de hele week al zo met allerhande dingen.
Dat stinkt.
Same herequote:
Thanksquote:
ah nou snap ik hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
NIks mysterieus, zoals de streepjes die ik ook gemist heb.
[..]
Normaal zou ik inderdaad zeggen dat even slapen misschien wel een goed idee is, maar ik wil jou niet aanmoedigen om bij alles maar te gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:56 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb barstende koppijn en heb zo een feestje maar als de hoofdpijn blijft kruip ik denk ik weer in bed
Tieten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv vanavond?
PSV-AZ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv vanavond?
Ik heb nog tieten gekeken op SBS6 en FOX 8.quote:
daar waren vroeger de Tiroler films te zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
RTL plus?
Echte meisjes op zoek naar zichzelf: 'Vroeger hadden ze ook seks. In de oude tijden. 1920 of zo.'
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb niet terug gelezen. Heb ik nog wat gemist?
We hebben de Peugeot 307 gekochtEn we krijgen hem dinsdagmiddag!
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Normaal zou ik inderdaad zeggen dat even slapen misschien wel een goed idee is, maar ik wil jou niet aanmoedigen om bij alles maar te gaan slapen.
twitter:112Twente twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 20:17:16Foto2: Spelersbus NAC rijdt tegen Grolsch Veste aan: http://t.co/zXyH5eNQ #FCTwente #twenac reageer retweet
Feli! Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is hem niet. Het is deze:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is hem niet. Het is deze:
[ afbeelding ]
Hup, de zon in, boter smeren, peulvruchten eten voor je vitamine D.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
Vitamine D veel te laag, CRP veel te hoog en B12 echt belachelijk hoogWaarschijnlijk omdat ik net een paar injecties heb gehad
Een paar jaar geleden verkocht de Free Record Shop die dingen onder een of ander cultlabelquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar waren vroeger de Tiroler films te zien
slecht dat ze waren![]()
Wel eens onderzocht op Crohn maar gelukkig heb ik dat nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
[..]
Hup, de zon in, boter smeren, peulvruchten eten voor je vitamine D.
Heb je nou wel of geen Crohn of Colitis?
Colitis is ook een soort darmziekte. Ik dacht dat jij wel iets van prikkelbare darmen hebt, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
Wel eens onderzocht op Crohn maar gelukkig heb ik dat nietWat is colitis? En boter lust ik niet
Alleen met vlokken
Peulvruchten eet ik wel vaak
Waar zit nog meer vitamine D in? En ik heb al maanden een verhoogde temperatuur, zou dat de verhoogde CRP waarde verklaren?
Ik heb prikkelbaar darm syndroomquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Colitis is ook een soort darmziekte. Ik dacht dat jij wel iets van prikkelbare darmen hebt, toch?
Het lijkt er wel op of je ergens een sluimerende infectie hebt, met die verhoging en hoge CRP. Maar het kan ook heel goed zijn dat er geen oorzaak voor is.
Voor zover ik weet wordt vit. D vooral aan boter toegevoegd (als je het heel dun smeert, proef je het nauwelijks). Het zit ook in vette vis.
Hmmm dat is wel vreemd. Hopelijk helpt een warm badquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mankepoot meldt zichik heb niks raars gedaan maar mn voet doet echt zo zeer met lopen
Het lijkt alsof er een soort kramp in zit, maar dan al sinds gisteravond. Rust heeft vannacht niet geholpen, doorlopen vandaag ook niet, dus ik ga m straks in een warm bad steken.
Ah dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
Sorry, foutje. Vitamine D zit niet in peulvruchten.
Ik heb ook zere voeten, maar dat is van het werken op platte schoenen.
Had ik maar een bad.
Hoeveel korting kreeg je daar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ah dat is dan weer jammerIk heb gelukkig niet meer zo vaak last van zere voeten, bij de Lush had ik daar altijd erg last van na een lange werkdag
Hij kostte ¤ 4.950,= Maar we kregen nog ¤ 2.100,= voor onze huidige auto.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Feli! Ziet er goed uitHoeveel kostte die?
Bummer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mankepoot meldt zichik heb niks raars gedaan maar mn voet doet echt zo zeer met lopen
Het lijkt alsof er een soort kramp in zit, maar dan al sinds gisteravond. Rust heeft vannacht niet geholpen, doorlopen vandaag ook niet, dus ik ga m straks in een warm bad steken.
50%quote:
Ah dat is een goede dealquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kostte ¤ 4.950,= Maar we kregen nog ¤ 2.100,= voor onze huidige auto.
Deze auto is van mei 2003 en heeft 83000 km gelopen.
Was een zeer goede deal vonden wij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is een goede dealOnze auto is nog zo'n 6000 euro waard dus dan kunnen we ook wel in die richting gaan kijken
Wow, nette deal. Mooie auto voor zo'n 3000 euro.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hij kostte ¤ 4.950,= Maar we kregen nog ¤ 2.100,= voor onze huidige auto.
Deze auto is van mei 2003 en heeft 83000 km gelopen.
Ah, zo slecht is werken bij Lush dus nou ook weer niet. En jullie hadden ook al belachelijk lang pauze bij korte diensten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
50%Belachelijk eigenlijk
Ik vind de producten nu ook erg duur maar dat komt omdat ik gewoon heel erg verwend ben natuurlijk
We gaan er waarschijnlijk nog wat bijleggen om zo weer iets vooruit te kunnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was een zeer goede deal vonden wij.
6000 is best veel en kun je veel moois voor "krijgen" hoor.
niet doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Autotour wordt m waarschijnlijk niet, we gaan morgen misschien met de trein naar Limerick oid
Qua pauzes en korting was het inderdaad een goede baanquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, nette deal. Mooie auto voor zo'n 3000 euro.
Al heb ik geen verstand van kilometerstanden.
[..]
Ah, zo slecht is werken bij Lush dus nou ook weer niet. En jullie hadden ook al belachelijk lang pauze bij korte diensten.
't Is dat ik niet zo van dat geprut en getut houd en mijn neus kapotgaat van die geuren.
Als de producten de helft van de prijs zijn, zijn ze ook nog aan de prijs, maar dan zou ik het wel eerder overwegen voor mezelf te kopen. Met de gewone prijzen vind ik het als cadeau ook al duur.
Groot gelijk. Onze Seat was een oudje uit 1999 en het gasklephuis was kapot, zo hebben we er een leuke prijs voor gekregen. Bij een duurdere auto hadden we er wel meer voor gekregen, maar deze auto was goed zoals ie is. Wij hebben er ook niet echt veel geld voor over, voor een auto. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen. Dit is gewoon een leuk bedrag voor erg leuke/mooie auto.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan er waarschijnlijk nog wat bijleggen om zo weer iets vooruit te kunnen
Helemaal mee eens, wil er ook niet teveel geld aan kwijt zijn, maar zou wel fijn zijn om zo langzaamaan steeds 'hogerop' te komen qua autoquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Onze Seat was een oudje uit 1999 en het gasklephuis was kapot, zo hebben we er een leuke prijs voor gekregen. Bij een duurdere auto hadden we er wel meer voor gekregen, maar deze auto was goed zoals ie is. Wij hebben er ook niet echt veel geld voor over, voor een auto. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen. Dit is gewoon een leuk bedrag voor erg leuke/mooie auto.
Ach als je er iedere keer iets op vooruit gaat, vind ik het goed. Per saldo gaan we er niet op vooruit, maar dat maakt me niet zoveel uit. Liever dan een oudere auto met minder km's dan een jongere auto met meer km's. En met auto's moet je gewoon geluk hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wil er ook niet teveel geld aan kwijt zijn, maar zou wel fijn zijn om zo langzaamaan steeds 'hogerop' te komen qua auto
Ik ga denk ik maar een patatje halen, G. zou koken maar die ligt al een tijdje op bed en ik heb zo'n vermoeden dat dat niets meer gaat worden
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach als je er iedere keer iets op vooruit gaat, vind ik het goed. Per saldo gaan we er niet op vooruit, maar dat maakt me niet zoveel uit. Liever dan een oudere auto met minder km's dan een jongere auto met meer km's. En met auto's moet je gewoon geluk hebben
Dat gaat hem denk ik niet meer worden!![]()
Hup naar de cafetaria.
Dat snap ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat mensen werden ontslagen na hun shift, puur omdat ze niemand anders als vervanging konden vinden en het dan toch wel handig was als ze gewoon werkten die dagEn die mensen kwamen dus nooit meer terug, knap lullig
Reiskostenvergoeding is in die branche heel ongebruikelijk, volgens mij. Bij mij krijgt er maar 1 de reiskosten vergoed en dat is omdat hij voorheen ergens anders werkte en er daar niet meer uitkwam en toen is er besloten dat hij ergens anders op een uur reizen moest werken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Overigens verdiende ik wel heel weinig (minimumloon) en kreeg geen reiskostenvergoeding waardoor ik 1,5 uur moest werken voor ik de reiskosten eruit had. Ook moest ik verplicht naar staffmeetings en dingen als schoonmaken en de inventaris, dat duurde vaak maar een uur en moest ik er dus geld op toeleggen
Succes en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over
Ja ik ga maar eens naar de patatzaak
Ze wilden dan iemand ontslaan maar in plaats van dat gewoon te doen voor je shift zodat je weet waar je aan toe bent, deden ze dat op staande voet na je shift zonder dat je meer terug mocht komen. Volgens mij moeten ze dat ver van tevoren aangevenquote:
Ik vind dat je best reiskosten mag vergoeden als je zo weinig verdient. Vaak werkte ik maar een paar uur waardoor het voor mij eigenlijk heel duur werd. Ik had een 0 uren contract maar ze houden zich daar sowieso niet aan de regelsquote:Reiskostenvergoeding is in die branche heel ongebruikelijk, volgens mij. Bij mij krijgt er maar 1 de reiskosten vergoed en dat is omdat hij voorheen ergens anders werkte en er daar niet meer uitkwam en toen is er besloten dat hij ergens anders op een uur reizen moest werken.
Voor een goed salaris moet je sowieso niet in winkels werken, dat is allemaal bagger.
Wel jammer dat je gedwongen wordt tot werken bij meetings en inventariseren. Denk dat je een oproepcontract had? Volgens mij mag dat niet eens.
Heh, toevallig, vandaag ook patat gehaald.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vanavond ook weer eens patat gehaald, was alweer een tijdje geleden, best lekker
Alleen mieteren ze hier ook curry door je patatje oorlog, rare mensen, die zuid Hollanders
Dat mag inderdaad alleen met een zeer goede reden (stelen uit de kas etc.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij moeten ze dat ver van tevoren aangeven
Die had dan dus wel een vast contract? Lijkt erop dat ze alle vaste medewerkers wil vervangen door nul-uren.quote:Ook een keer meegemaakt dat mijn manager aan een personeelslid had verteld dat ze in het weekend geen werk voor haar hadden terwijl dat niet waar was. Dat meisje nam daarop ontslag en mijn manager was helemaal trots dat ze haar niet officieel hoefde te ontslaan
Mwah, ik weet niet of dat nou effectief is. Voor alle beetjes aan uren die je dan werkt moet je werkgever toch ook allerlei toeslagen en verzekeringen afdragen? Om je voor die 3 uur dat je werkt dan ook nog je reiskosten te vergoeden vind ik wat overdreven. Ik snap wel dat het voor jou jammer is, maar om nou als reden aan te dragen omdat je maar zo weinig verdient gaat niet op.quote:Ik vind dat je best reiskosten mag vergoeden als je zo weinig verdient. Vaak werkte ik maar een paar uur waardoor het voor mij eigenlijk heel duur werd. Ik had een 0 uren contract maar ze houden zich daar sowieso niet aan de regels
Ik zou het niet weten; zoals ik al zei, ik haal zelden patat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees net dat dat volgens wiki normaal is in leiden en omgeving, gadver
Dat is speciaal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
Voor mij is dat ook ketchup en mayonaise, maar ik weet dat dat inderdaad kan verschillen.
Voortaan dus altijd erbij zeggen als je het per se met ketchup wilt.
Is dat niet patat flip ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is speciaal.
Oorlog is pindasaus, mayonaise en uitjes
Dat schijnt weer zonder uitjes te zijn.quote:
quote:
Slecht management.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
Iedereen werkt met 0 uren contracten bij Lush waardoor ze bij ziekte ook niet uit hoeven te betalen.
Stond je daar dan ook officieel onder contract?quote:Wat de reiskosten betreft heb je gelijk ware het niet dat als ik in Haarlem werkte de reiskosten wel volledig gedekt werden terwijl dat nog verder weg is, dat is wel een beetje krommaar goed, ik ben blij dat ik er weg ben
Als kind vond ik dat heel erg lekker. De paar keer dat ik het als volwassene heb gehad viel het tegen. Een droom die in duigen valt.quote:
Dit slaat alles, Diaan! Lijkt mij echt een hel om zo veel dingen 'niet te lusten'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen enkele saus, dus heb ook nooit saus bij de patat. En wij hebben elke week een patatdagje.
Dat heb ik gedaan. En nu?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Wil iemand even naar Ned. 3 zappen?
Ik heb er geen last van hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit slaat alles, Diaan! Lijkt mij echt een hel om zo veel dingen 'niet te lusten'.
Ik ook niet. Ik ga ook niet kijken! Uit principe. Alhoewel het vaak wel een leuk en goed programma is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Een afl van classic albums met een album van Caro emerald? Ik snap het niet
Ja, daarom schrok ik ook. En ik kijk ook niet, uit principe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga ook niet kijken! Uit principe. Alhoewel het vaak wel een leuk en goed programma is.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daarom schrok ik ook. En ik kijk ook niet, uit principe.
De uitleg:quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Een afl van classic albums met een album van Caro emerald? Ik snap het niet
quote:Oude maar zeer succesvolle platen worden afgestoft in Classic albums. De cd van deze week is echter alles behalve oud. Deleted scenes from the cutting room floor van Caro Emerald komt uit 2010. Toch hoort haar debuut in dit programma thuis. Het album werd een enorme hit en brak record na record. Eind 2011 werd bekend dat in Europa ruim 1 miljoen exemplaren van het album zijn verkocht.
Ik snap dat je er geen last van hebt, als je het zelf niet lust. Maar met de wetenschap die ik heb, met alles wat ik nu proef en lekker vind, lijkt het me verschrikkelijk om alles maar droog te moeten eten en zo beperkt te moeten eten. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te kunnen uitproberen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er geen last van hoor.Dit zijn ook dingen waarvan ik vind dat ik ze niet hoef te lusten en proef ze dus ook niet. Groente en andere dingen is een ander verhaal, dat proef ik tegenwoordig wel meer.
Ik kijk nu wel, omdat ik van jou moest zappen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, daarom schrok ik ook. En ik kijk ook niet, uit principe.
Ze staat nu in een rijtje met The doors, fleetwood Mac, The band, Jimi Hendrix...quote:
Je mag weer wegzappen lieve wyccie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De uitleg:
[..]
[..]
Ik snap dat je er geen last van hebt, als je het zelf niet lust. Maar met de wetenschap die ik heb, met alles wat ik nu proef en lekker vind, lijkt het me verschrikkelijk om alles maar droog te moeten eten en zo beperkt te moeten eten. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te kunnen uitproberen.
Ik ken ook iemand die gewoon helemaal niet van eten houdt, die eet omdat het moet.
[..]
Ik kijk nu wel, omdat ik van jou moest zappen.
Dit meeeeen je nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen enkele saus, dus heb ook nooit saus bij de patat. En wij hebben elke week een patatdagje.
Ik heb weleens mayonaise of andersoortig sausje geprobeerd, maar ik vind het echt vies en geen toevoeging. Ik vind patat zonder saus het lekkers. Ook vlees zonder saus vind ik lekker. Ik vind vaak de sausjes ook teveel de overhand hebben. Ik vind de "echte" smaak het lekkerst. Het enige sausje dat ik eet, is de hamkaas saus met kaas en extra ham met witlof.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap dat je er geen last van hebt, als je het zelf niet lust. Maar met de wetenschap die ik heb, met alles wat ik nu proef en lekker vind, lijkt het me verschrikkelijk om alles maar droog te moeten eten en zo beperkt te moeten eten. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te kunnen uitproberen.
Ik ken ook iemand die gewoon helemaal niet van eten houdt, die eet omdat het moet.
[..]
Ah, dank je wel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Je mag weer wegzappen lieve wyccie!
* Diaan73 eens isquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
En bedankt voor de uitleg, maar ik vind het stom
Eend.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Eendenborst hoort gewoon met een saus van rode port en vijgen, zonder is echt minder lekker hoor
Wacht maar tot je het proeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
Wat wel verbazingwekkend is, is dat je witlof lust, Diaan.
[..]
Eend.![]()
Port.![]()
Vijgen.
Ok, laat ook maarquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Witlof (gekookt) vind ik erg lekker. M'n lievelingsgroente
Eendenborst eet ik niet, dus sausje is niet nodig.
Alcohol is het enige dat ik écht niet lust, krijg ik gewoon niet weg.quote:
Die alcohol is er wel uit als de saus op tafel komt hèquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alcohol is het enige dat ik écht niet lust, krijg ik gewoon niet weg.
Er zijn dingen die ik niet zo lekker vind, maar wel gewoon eet als het ergens in of tussen zit.
Ik eet tegenwoordig zelfs kaas op brood omdat ik genoeg calcium binnen wil krijgen.
Waarom heet het dan nog portsaus?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Die alcohol is er wel uit als de saus op tafel komt hè
Have fun!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga mn tas maar eens pakken, en vroeg naar bed. Tot volgende week
Succes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga mn tas maar eens pakken, en vroeg naar bed. Tot volgende week
Omdat je de smaak wel terug kunt vinden in de sausquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom heet het dan nog portsaus?
Mischien moet ik het eens proberen (als een ander het bestelt), want tot nu toe heb ik alle 'alcoholische sauzen' vermeden omdat ik het zonde vind van mijn gerecht.
Het is trouwens wel zo dat zo veel mensen hebben gezegd dat je de alcohol bij dit of dat niet proeft, maar ik telkens wel. Heb ook eens een kaasfondue met lange tanden moeten eten, omdat die alcohol echt niet verdampt was.
Hmm, de volgende keer ga ik een beetje van een ander proeven, beloofd!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Omdat je de smaak wel terug kunt vinden in de saus
Absoluutquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Slecht management.Goed voor de lage loonkosten, maar voor de stabiliteit en continuïteit is dat matig. Ze zijn niet erg serieus.
Ik werd dan inderdaad uitgeleend aan Haarlemquote:Stond je daar dan ook officieel onder contract?
Dat krijg ik namelijk ook wel vergoed als ik 'uitgeleend' word bij een ander filiaal.
Wat denk jij?quote:
Komt natuurlijk door die sterke geuren.quote:
Prima oplossing voor jou dus.quote:Ik werd dan inderdaad uitgeleend aan HaarlemEn dat deed ik maar wat graag want dan kreeg ik wel reiskosten
Die geuren wennen trouwens welquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij?
[..]
Komt natuurlijk door die sterke geuren.
[..]
Prima oplossing voor jou dus.
Bij Lush maakt het niet zoveel uit, elk filiaal is wel hetzelfde behalve dat sommige dingen ergens anders staan maar daar kom je wel snel achterquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb enkele keren in andere filialen gewerkt en vind het hier bij mijn vaste stekkie toch wel het prettigst werken.Vooral omdat ik dan alles weet en iedereen kan helpen.
Vroeger was ik geen fan van witlof, spruitjes, bloemkool, kaas, komkommer en walnoten.
Nu eet ik het allemaal. Witlof zelfs heel graag. Ik zou nog wel om walnoten heen kunnen eten.
Pubquiz? Deze SC is OUD, PTA en CUL.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Agiath het volgende:
Ik zie al dat jullie ook wel naar pubquizzen gaan.
Dat snap ik even niet ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pubquiz? Deze SC is OUD, PTA en CUL.
Vind ik ook wel leuk. Beetje kijken hoe het er in andere filialen aan toegaat. Maar telkens kom ik dan tot de conclusie dat ik het hier heel goed heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk om een beetje afwisseling te hebben.
Was gewoon flauw.quote:
Sommige SC'ers quizzen ook in het echtquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat snap ik even niet ?
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick O Connell te komen quizzen?
Opgeven bij Ringel-S. Zie ook [AKQ SC #1269] DE trap!
Of naar mijn pm-box omdat ik met het idee kwamquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in het waarschuwingsboxje een link naar Ringel-S zijn pm-inbox te maken zodat het makkelijker aanmelden is?
Oh.... Vandaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk. Beetje kijken hoe het er in andere filialen aan toegaat. Maar telkens kom ik dan tot de conclusie dat ik het hier heel goed heb.
[..]
Was gewoon flauw.
De meeste SC'ers hier doen al heel lang niet meer mee aan de AKQ. En er wordt hier over van alles en nog wat gepraat, maar zelden over de AKQ.
We kennen elkaar inmiddels al een paar jaar dus weten ook het een en ander van elkaarquote:
Dat moet jij dan maar met de rest uitvechten, maar het is natuurlijk niet handig als er meerdere mensen tegelijk de aanmeldingen moeten beheren. Eén aanspreekpunt werkt het best.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
Of naar mijn pm-box omdat ik met het idee kwam
ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet jij dan maar met de rest uitvechten, maar het is natuurlijk niet handig als er meerdere mensen tegelijk de aanmeldingen moeten beheren. Eén aanspreekpunt werkt het best.
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet jij dan maar met de rest uitvechten, maar het is natuurlijk niet handig als er meerdere mensen tegelijk de aanmeldingen moeten beheren. Eén aanspreekpunt werkt het best.
Dat zou wel wat zijn als je ooit naar een meet zou gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Maar waar bemoei ik me mee, ik ga niet eens.
Ja, iedereen eigenlijk al wel. Alleen jou heb ik nog nooit in het echt gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
Dat zou wel wat zijn als je ooit naar een meet zou gaanHeb je nou wel eens mensen uit de SC ontmoet?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, iedereen eigenlijk al wel. Alleen jou heb ik nog nooit in het echt gezien.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, iedereen eigenlijk al wel. Alleen jou heb ik nog nooit in het echt gezien.
Toen was ik er zelf nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was er maandag nog.
Alleen B. En Diaan.
Een jaar en een dag voordat ik G. ontmoettequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zaterdag 17 juli 2008. Ben je me nu al vergeten?
oh ja, in Nijmegen. jij had die mooie rode jurk aan en ik had bloemen voor je meegenomen. Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zaterdag 17 juli 2008. Ben je me nu al vergeten?
Mooie lelies.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, in Nijmegen. jij had die mooie rode jurk aan en ik had bloemen voor je meegenomen. Hoe kon ik dat nou vergeten![]()
Ik had er toen natuurlijk wel die saus vanaf geschraapt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Wyccie, die heeft laatst nog eend in portsaus gegeten bij me
Ik ben een beetje meet-moe.quote:
Kan ik me voorstellen na al die meetsquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie lelies.
[..]
Ik had er toen natuurlijk wel die saus vanaf geschraapt.
[..]
Ik ben een beetje meet-moe.
quote:
Ik vind vis wel echt wat anders dan vleesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik trouwens een niet helemaal logische indeling. Vlees, vis, gevogelte. De laatste twee vind ik ook vlees.
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me wel vereerd... alleen B. en ik die Wyccie irl hebben ontmoet! Exclusief clubje.
Heb je al gedaan toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind vis wel echt wat anders dan vleesGevogelte zie ik ook als vlees
[..]
Mag ik je aanraken
De mok die ik toen van DM heb gehad, indirect dankzij jou, heb ik met veel liefde gebruikt. Helaas is die al een hele tijd kapot.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me wel vereerd... alleen B. en ik die Wyccie irl hebben ontmoet! Exclusief clubje.
Ach, het is ook een dier. Daarom vind ik vegetariërs die wel vis eten, maar geen vlees, hypocriet.quote:
Pics!quote:
Dat is waarquote:
Daar ben ik het helemaal mee eens jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ach, het is ook een dier. Daarom vind ik vegetariërs die wel vis eten, maar geen vlees, hypocriet.
Dat was ik al helemaal vergeten..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mok die ik toen van DM heb gehad, indirect dankzij jou, heb ik met veel liefde gebruikt. Helaas is die al een hele tijd kapot.
[..]
Helaas die zijn niet met terugwerkende kracht te maken. Of ik moet kijken of ik nog een foto met Majo heb van Lowlands.quote:
Volgens mij zijn er geen foto's van ons samen? Die moeten we maar eens maken tijdens Radioheadquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas die zijn niet met terugwerkende kracht te maken. Of ik moet kijken of ik nog een foto met Majo heb van Lowlands.
Ik vrees ook van niet. Maar idd dat moeten we maar eens doen. Met de mobiele telefoons van nu gaat dat ook erg gemakkelijk tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen foto's van ons samen? Die moeten we maar eens maken tijdens Radiohead
Ja dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees ook van niet. Maar idd dat moeten we maar eens doen. Met de mobiele telefoons van nu gaat dat ook erg gemakkelijk tegenwoordig.
Gaan we gewoon regelen tegen die tijd. Peace heeft jouw telefoonnummer volgens mij nog. Of heb je een nieuwe inmiddels?quote:
Tot morgen.quote:
Ja, daar snap ik dus ook helemaal niets van. Of je eet wel dieren, of niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ach, het is ook een dier. Daarom vind ik vegetariërs die wel vis eten, maar geen vlees, hypocriet.
Ja heb al jaren dezelfde, heb zijn nummer ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaan we gewoon regelen tegen die tijd. Peace heeft jouw telefoonnummer volgens mij nog. Of heb je een nieuwe inmiddels?
Dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb al jaren dezelfde, heb zijn nummer ook
Topquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed.Hij heeft ook nog steeds dezelfde...
Ja dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan is het nu alleen nog even 6 maanden (precies) wachten...
Ach, de tijd vliegt voorbij. En we gaan een mooie periode tegemoet. Lente en zomer, love itquote:
Dat is waar, de tijd gaat zo snelquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, de tijd vliegt voorbij. En we gaan een mooie periode tegemoet. Lente en zomer, love itmits niet te heet
![]()
Dat is wel gaafquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de lente eigenlijk nog het mooist. We kijken uit op een park met veel bomen... met wat regen en zon zie je de bomen gewoon groener worden. Erg mooi om te zien.
Bah.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef Nico_S. het volgende:
Over die sausdiscussie: ik was een paar jaar geleden in een snackbar in Hilversum. Daar hadden ze niet alleen heel veel verschillende sauzen (mayo, saté, ketchup, curry, joppie, vleessaus, piccalilly en nog een paar meer), maar onderaan de lijst prijkte "patat puinhoop". Bij navraag bleek dat te gaan om patat met álle sauzen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
De geur van de lente is idd erg lekker.![]()
Nu is het tijd om de laptop uit te doen. We gaan nog een aflevering van Dexter kijken..Daarna lekker slapen.
Ja, alleen al de combinatie van piccalilly met welke andere saus dan ook lijkt me niets. Piccalilly met mayo? Piccalilly met satésaus?quote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, alleen al de combinatie van piccalilly met welke andere saus dan ook lijkt me niets. Piccalilly met mayo? Piccalilly met satésaus?
Prima indeling om te gebruiken bij het samenstellen van een uitgebreid menuquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik trouwens een niet helemaal logische indeling. Vlees, vis, gevogelte. De laatste twee vind ik ook vlees.
Daar kijk ik vaak ook wel naar jaquote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima indeling om te gebruiken bij het samenstellen van een uitgebreid menu. Na een gang met vlees kan een gang met vis of gevogelte wel even lekker zijn
Welke film?quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
past zo te zien wel bij de film die ik net heb gekeken
Snatch, met Franky Four Fingersquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kijk ik vaak ook wel naar ja
[..]
Welke film?
Het loopt tot nu toe niet echt storm in mijn inbox.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in het waarschuwingsboxje een link naar Ringel-S zijn pm-inbox te maken zodat het makkelijker aanmelden is?
Die is goedquote:
Ik vind ze allebei erg goedquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 04:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja joh, wyccie is zelfs hier geweest. Kwam een versgebakken cake brengen
Staartje van een orkaan?quote:
Geen idee, maar lekker bezig is het welquote:
copy/paste elke willekeurige porno websitequote:Op zondag 15 april 2012 07:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met zo'n plaatje kan ik moeilijk om pics vragen![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 08:38 schreef Etcetera het volgende:
MogguhSpierpijn op plaatsen waar ik lang geen spierpijn gehad heb
maar gisteren is praktisch de hele woonkamer en keuken geschuurd. Ouders en schoonouders hebben geholpen
Amstel Ultramalt dunkt me.quote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doen ze dan ook Amstel in de bidons?
Die start heb ik niet gekeken. En helaas kan ik die finish ook niet zien.quote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doen ze dan ook Amstel in de bidons?
Jaquote:
Ik heb juist wel tijd voor sport vanmiddag, 2x 45 minutenquote:Op zondag 15 april 2012 09:41 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook geen tijd voor sport, ben in de schuur aan het klussen en in de tuin voor
Wat raar, je kunt je echt niet herinneren of er iets mee is gebeurd?quote:Op zondag 15 april 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, ben je al op? Of weet iemand anders wat ik aan moet met een voet waar inmiddels vocht in zit en die te pijnlijk is om op te staan?
Nou nee, ik loop hier normaal ook het meest op, en ik heb niet eens zoveel gelopenquote:Op zondag 15 april 2012 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verkeerde schoenen icm overbelasting?
Goed actief.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net 100 m tot mijn enkels door de modder gelopen en m'n voeten zijn nog droog. Mazzel
De start was niet overdreven interessant, de rest van de race was primaquote:
Dan heb je nog netquote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef ß het volgende:
Ik heb allleen de laatste 12 ronden gezien, was genoeg actie inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunnen zienIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Ja, zeker de laatste tien rondjes, zo is het weer leuk om te kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De start was niet overdreven interessant, de rest van de race was prima
Succes. Hoop dat het je vakantie niet al te veel in de weg staat.quote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry de wifi was weg, ik ga zo idd maar even naar de ehbo, lijkt me het handigst.
Bedankt voor het meedenken
da's ook best sportiefquote:Op zondag 15 april 2012 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed actief.
Ik was al om 9 uur wakker, klaar om te rennen. Maar zit helaas nog in mijn slaapkleren naar de livestream van de marathon te kijken.
Hopelijk is het in de middag mooier weer, dan ga ik nog wel een eindje lopen.
Was het gezellig gisteren? Voelde me niet helemaal lekker helaasquote:
Ik mis die ene waar er kruimels in je decolleté belanden tijdens het etenquote:
Haha ook herkenbaar, net als de meeste van die plaatjesquote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Ik mis die ene waar er kruimels in je decolleté belanden tijdens het eten![]()
![]()
LB sterkte met het pootje...
Was zeker gezellig, heb het niet te laat gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 12:48 schreef MaJo het volgende:
Was het gezellig gisteren? Voelde me niet helemaal lekker helaas
Hell yeahquote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Over twee uurtjes op naar A'dam voor de Guinness. Zin an.
Nou, bij deze dan toch nog:quote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik kom rond 15.55 aan op CS.quote:
Ik ga nu boodschappen doen, dan thuis een beetje opruimen en dan kijk ik even welke metro komt. Ik probeer ook op of rond 16:00 op locatie te zijnquote:
Gelukkigquote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was zeker gezellig, heb het niet te laat gemaakt
Heb jij ook een dagelijkse haar tussen je boezem?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Let's not and say we did anyway mmkay?
Het is me nooit bewust opgevallen moet ik zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij ook een dagelijkse haar tussen je boezem?
Yup, en gastheer H., vrienden K, C, L, E en twee die ik niet kende. Later kwam de zus van H. ook.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef MaJo het volgende:
GelukkigWas asmo er ook? Want dat weet je met hem ook nooit
Veel plezier zometeen
Ik heb er werkelijk iedere dag een haar tussen zittenquote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is me nooit bewust opgevallen moet ik zeggen(maar het zal vast wel)
De lijsten van mensen die er zijn beginnen meer en meer op het periodiek systeem te lijken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, en gastheer H., vrienden K, C, L, E en twee die ik niet kende. Later kwam de zus van H. ook.
Nu ga ik boodschappen doen
Ah gezelligquote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, en gastheer H., vrienden K, C, L, E en twee die ik niet kende. Later kwam de zus van H. ook.
Nu ga ik boodschappen doen
Ik was al op CS, ben nu de stad inquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
![]()
LB sterkte met het pootje...
Ho wacht, heeft iederéén hier grote tieten behalve ik?quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ook herkenbaar, net als de meeste van die plaatjes
Je mag van mij wel een beetje tiet hebben anders, word er op het moment echt gek vanquote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ho wacht, heeft iederéén hier grote tieten behalve ik?![]()
Groeienquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een beetje tiet hebben anders, word er op het moment echt gek vanZe blijven maar groeien
Nee hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bereid tot 1,5 cupmaat van je over te nemenquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een beetje tiet hebben anders, word er op het moment echt gek vanZe blijven maar groeien
Yepquote:
Goeie dealquote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben bereid tot 1,5 cupmaat van je over te nemen
Cup C lijkt me een mooie maatquote:Op zondag 15 april 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie dealIk ga nu richting cup E en ik wil wel weer terug naar cup C
Veel plezier met je tukkie.quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga eens wat dingen doen. Op het programma vandaag: sollicitatie schrijven, hoofdstuk Frans doen, vaat en een paar wasjes opruimen. Genoeg te doen dusTot later
Ik heb me voorgenomen om vandaag niet te tukken, heb ik gisteren al genoeg gedaanquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om vandaag niet te tukken, heb ik gisteren al genoeg gedaanEn zelfs ik ben tukken af en toe zat
Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Iamredleader, Cobra4, MevrouwBart en ik zitten bij Molly's.
Ik zit gelukkig aan de goede kant van de camera.
Kom ook danquote:
Ik zit nog in pyamaquote:
jammerquote:Op zondag 15 april 2012 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nog in pyamaDus dat zou nog 1,5 uur duren voor ik er ben en dan ben jij al weg
Bovendien moet ik nog van alles doen
Ander keertjequote:
deal!quote:
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef B.ertha het volgende:
B. neemt 1.5 cupmaat van jou over, en ik heb 3 uur tukken van je overgenomen. Ik denk niet dat ik nog ga rennen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me voorgenomen om vandaag niet te tukken, heb ik gisteren al genoeg gedaanEn zelfs ik ben tukken af en toe zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |