quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Uitgesteld, we moeten nog een week wachten
quote:
Shitquote:
Destijds wel jaquote:
Yup, heb hier al een maand of 2 3 zenders van HBO bij UPC.quote:Op zondag 15 april 2012 00:45 schreef Zenato het volgende:
[..]
Heb op Wikipedia gelezen dat het al aan de gang is bij UPC
's nachts (weet niet welke tijden maar dan zie ik ze meestal), of morgen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoelaat komen de torrents meestal online? Ik kan er nog geen vinden
Denk ook niet dat de uitzending in Amerika al geweest is. Dat duurt nog wel een uur of drie, en geen idee hoe snel dan internet volgt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoelaat komen de torrents meestal online? Ik kan er nog geen vinden
Gedownload?quote:
Nee, livestreamquote:
Ik vind dat je meteen na de uitzending over de aflevering mag praten. Zelf blijf ik dan gewoon weg tot ik het gezien heb. Als je rekening moet houden met iedereen die misschien nog moet kijken dan kan je wel aan de gang blijven met spoilers.quote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef Onufriev het volgende:
Wanneer is het eigenlijk toegestaan om spoilervrij te praten over de uitzending? Als dat nu is (omdat s02e03 al is uitgezonden) dan blijf ik tot voorlopig weg uit dit topic. Of wordt er wel rekening gehouden met het feit dat sommigen pas later (morgen of vanavond) de aflevering bekijken?
Ja ik vind dat ook wel, anders blijf je spoileren. Maar misschien dat er een (niet-bestaande) regel was dat alles tot een bepaalde tijd ook nog in spoilers moet. Dan is het wel leuk om te lezen wat de rest van de aflevering vond.quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat je meteen na de uitzending over de aflevering mag praten. Zelf blijf ik dan gewoon weg tot ik het gezien heb. Als je rekening moet houden met iedereen die misschien nog moet kijken dan kan je wel aan de gang blijven met spoilers.
Maar ik ben dus weg en kom vanmiddag weer terug.
lol @ dat laatstequote:Op maandag 16 april 2012 09:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Zodra de aflevering is uitgezonden mag er gewoon over gepraat worden toch? Hier staat de download nu aan, dus ik blijf hier nu ook gewoon weg tot ik hem gezien heb
Ik zette rustig de pc aan, en toen schoot me te binnen dat het eindelijk maandag is. Damn, wat is het dan ineens lastig om in alle snelheid Game of Thrones in 1x goed te typen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |