quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:26 schreef Dven het volgende:
Is het wat? Ga hem zo kijken. Bulgaars ondertiteld
Het orgineel is ook erg goed, (van de film dan)quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb hem afgelopen woensdag gezien, voor het eerste in de bioscoop! Voor de zoveel honderdste keer, dat wel. Vanaf de eerste keer dat ik de film zag, toen hij net uit was,
ik de film. Het is mijn favoriete film allertijden.
Deze film is zo nostalgisch en bijzonder voor mij dat ik er geen woorden voor heb.
![]()
![]()
![]()
![]()
STERFFFquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanaf 2:03En als ze dan naar elkaar toe rennen!!!
Kate Winslet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
STERFFF
Wie is die chick eigenlijk?
Ah ze was dus rond de 20 bij die opnames..quote:
Je vind hem gewoon een lekkerding... Het zijn je hormonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf dit moment en dan verder, het mooiste en emotioneelste stukje uit een film ooit.
Ja toen ik 9 was...quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vind hem gewoon een lekkerding... Het zijn je hormonen.
Ja is super!quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ist nou nog wat? Die 3D versie? Ben toch wel benieuwd..
Ik snap dat nooit zo. Gewoon een mooie dramafilm die fantastisch is gemaakt.quote:
Het was naar mijn smaak iets te zoetsappig. Al vond ik het zinken wel weer episch in beeld gebracht zonder dat het Michael Bay achtige proporties aannam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Gewoon een mooie dramafilm die fantastisch is gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |