abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110305674
Hoi
Ik heb een relatie van een jaar gehad alles ging super tot het punt dat het gevoel veranderde en ik het uitmaakte , ik heb daarin te snel geoordeelt en te snel de keus van uitmaken gekozen , dit heb ik ik haar laten weten maar na een paar dagen vond ze dus een andere jongen leuk en een week later starte ze een relatie met hem.

Heb haar toen een week of 2 niet gesproken tot ik haar vertelde dat ik stuk ging omdat ik haar zoveel miste na eenige tijd heeft zij het uitgemaakt omdat ze nog te veel van mij hield we hebben het even aangekeken en toen wat afgesproken dat voelde weer goed.

Toen zou alles dus goed komen maar op een of andere manier liet ze me stikken en koos toch weer voor de andere jongen want ze wou hem nog een kans geven.

Nu heeft ze dus weer met hem maar elke keer dat ik een gesprek voer met haar word ik gek om hoe het gegaan is en weet het allemaal niet meer ik voel nog zoveel voor haar terwijl zij gewoon zonder spijt door kan gaan.

Dat geeft mij het gevoel dat de relatie die we gehad hebben niks voorstelden en alles een groten grap was het zet me nu constand aan het denken van wat heb ik fout gedaan.

Heeft iemant hier advies op het drijft me echt tot waanzin
pi_110305704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:34 schreef dontknowannymore het volgende:
Hoi
Ik heb een relatie van een jaar gehad alles ging super tot het punt dat het gevoel veranderde en ik het uitmaakte , ik heb daarin te snel geoordeelt en te snel de keus van uitmaken gekozen , dit heb ik ik haar laten weten maar na een paar dagen vond ze dus een andere jongen leuk en een week later starte ze een relatie met hem.

quote:
Dat geeft mij het gevoel dat de relatie die we gehad hebben niks voorstelden en alles een groten grap was het zet me nu constand aan het denken van wat heb ik fout gedaan.
Volgensmij beantwoord je je eigen vraag al voor een deel hier? Of zie ik het nu verkeerd? :?
pi_110305715
Contact verbreken, voorlopig niet meer opzoeken of op een zwak moment aanspreken. Gewoon verder gaan met je leven. Nouja over een aantal maanden wanneer je er overheen bent kun je best wel langzaam aan een vriendschappelijk contact werken, maar nu lukt dat niet.

Voelt wel lullig natuurlijk dat ze direct naar een ander is gegaan, maarja wat verander je eraan. Met er achteraan lopen en haar proberen naar je toe te trekken, maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.

De relatie is heus geen grap geweest, jullie hebben het wel een jaar volgehouden.
pi_110305784
Jij hebt het uitgemaakt en dan ben jij verontwaardigd als ze je niet terugneemt?
pi_110305845
Goeie kloon. Vooral ook omdat je bij je eerste post op FOK! niet meteen een PI gebruikt.

Ik trap er niet in.

Wat is je eigen nick?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2012 @ 03:07:16 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_110305891
Niet treuren om die griet.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2012 @ 03:18:31 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_110305959
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:58 schreef vosss het volgende:
Goeie kloon. Vooral ook omdat je bij je eerste post op FOK! niet meteen een PI gebruikt.

Ik trap er niet in.

Wat is je eigen nick?
Wat nou als het een kloon is maar TS serieus is met zijn topic?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_110305998
Waarschijnlijk vond ze je liefdesbrieven beledigend overkomen of snapte ze er simpelweg geen hout van. Begrijpelijk.
Forcefield City Bewoner
pi_110306407
Iets uitmaken en daarna lastig erover gaan klagen lijkt me geen goed begin voor een relatie. Ga je eigen weg en laat haar verder voor wat ze is, een nu vreemde vrouw.

[ Bericht 25% gewijzigd door Metalfrost op 14-04-2012 06:14:38 ]
Google is your friend, abuse your friends
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2012 @ 06:10:08 #10
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_110306475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jij hebt het uitgemaakt en dan ben jij verontwaardigd als ze je niet terugneemt?
Dit was precies mijn gedachte bij het lezen van de OP. :')!

Als je iemand niet kwijt wilt moet je het niet uitmaken... Voortaan dus beter nadenken of je iemand wel wilt dumpen of niet. Want diegene voelt zich dan toch afgewezen en wilt je dan niet snel meer terug.

Daarnaast vermoed ik dat ze expres jou even inruilde voor die jongen om je daarna te kunnen dumpen voor hem. Als wraak zeg maar, omdat jij haar aan de kant had gezet ;)
pi_110356026
denk dat ze eerder verbitterd en gekwetst is om het feit dat jij haar gedumpt hebt, en jouw misschien wilt laten voelen hoe een pijn het doet door jouw steeds weer dichter te laten komen en dan ineens naar die andere jongen terug te kruipen..

anyway dat hoort niet hoe ze jouw behandelt op dit moment, dus ze is je niet waard,
probeer je er over heen te zetten en je komt vast iemand beter tegen ;)
A little learning is a dangerous thing.
  zondag 15 april 2012 @ 17:18:43 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110357057
Gast doe normaal, jij dumpte haar dus niet zo janken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 15 april 2012 @ 17:19:27 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110357077
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef flowjob het volgende:

anyway dat hoort niet hoe ze jouw behandelt op dit moment, dus ze is je niet waard,
probeer je er over heen te zetten en je komt vast iemand beter tegen ;)
Ze heeft het op de goede manier gedaan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')