iTunes draai ik gewoon in Windows, nu probeer ik OS X Lion te installeren, besturingssysteem van een macquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb iTunes, ik wilde het eerst niet maar ik ben het zo gewend.
Niet veel mensen houden ook niet van deze muzieksmaak in mijn omgevingquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind dit echt totaal niet bij jou passen.
Wat past niet bij jou?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet veel mensen houden ook niet van deze muzieksmaak in mijn omgeving
En mensen denken dat het rap, R&B of hip hop is
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke haha, ik moet me usb weer vernieuwen, maar ik sla ook al mijn muziek op op me pc
Jij weet dancehall en reggaequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij hadden in Gambia Bedrock Riddim gekocht van onze afrikaanse jeepdriverecht zo'n afgeragd cd'tje
Nee ik rijd nooit op buitenland alleen belgiequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef JApieman het volgende:
Dientje rijd jij eigenlijk ook naar het buitenland? Want je bent nog best vaak op FOK!.
Belgiequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik rijd nooit op buitenland alleen belgie
Naja het is een beetje rot want het is een gekopieerd cdtje. Maar als je op youtube zoekt kom je er wel een paar tegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij weet dancehall en reggae
ahaha, ik ken die riddim niet
Maar je hebt dus alle artiesten die die riddim hebben gevoiced?
windows essentials?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nog 40 minuten dan is mijn nieuwe besturingssysteem klaar met downloaden
Ja die zat ik net gelijk te luisterenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja het is een beetje rot want het is een gekopieerd cdtje. Maar als je op youtube zoekt kom je er wel een paar tegen
Ik vind ze vooral tof omdat ik herinneringen aan Afrika erbij heb
Wel slechte kwaliteit man.quote:
die overgang bij bergen op zoom is al gefixt, ook alleen het beginquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je merkt ook aan het wegdek als je België binnen komt rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |