Werd je gebanned?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word elke dag gebanned op tinychat
Je bent stonedquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:19 schreef shifto het volgende:
Geen touw vast te knopen aan die chat, hele afro voor niets opgezet
Truste lieverdquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sorry mama.
Oke nu ga ik echt. Slaap lekker iedereen..
Jaloers op jouw schoonheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet het weer stuk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je hele bek weer kapotraggen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers op jouw schoonheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
FLikker op, ik had cam aan ditdatquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgende keer meedoen en niet alleen telefonenrerenrenren
Was te kort, kan nooit fappen binnen die tijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
FLikker op, ik had cam aan ditdat
QFT.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Was te kort, kan nooit fappen binnen die tijd
Eckte pro's hebben het gestreamed en in hd formaat opgeslagenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Was te kort, kan nooit fappen binnen die tijd
Die 7 pixels die ik uberhaubt kon zien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte pro's hebben het gestreamed en in hd formaat opgeslagen
Kijk je geen CSI, abs kan het zo uitfilteren en dan kun je lekker aan je stok trekkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Die 7 pixels die ik uberhaubt kon zien?
Stel je aan manquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Die 7 pixels die ik uberhaubt kon zien?
Verkapte liefde is dat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera haat me sinds ik niet naar zijn huis ren om hem te neuken.
Denken dat Murdera niemand anders kan krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera haat me sinds ik niet naar zijn huis ren om hem te neuken.
Ik wilde gewoon met jou cammen en dat jij dan je broek uittrekt enzo. Maar neeeeeeeeeeeeeeee, Hara bannen whoooo supercool.quote:
Murdera wil wat hij niet kan krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denken dat Murdera niemand anders kan krijgen
Ik ben gewoon hetero.. Kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera wil wat hij niet kan krijgen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hetero.. Kan er niks aan doen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet zeggen; ik kom wel naar jou schatje![]()
Speel maar hard to get, intussen krijg jij geen pussy...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
Hara mag blij zijn als ze me mag berijden, dan is het meer omdat ze een mod is hoor.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Speel maar hard to get, intussen krijg jij geen pussy...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
Negro, doe normaal joh, met je hoofd.
En jij bent blijkbaar scheel, minpuntje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Jemig, je hebt wel smaak. Toch een pluspuntje.
Ik zat niet met m'n neus op het scherm gedrukt toen je ingelogd was. Sorry, volgende keer beter. Dan kwijl ik er nog wel een beetje bijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
En jij bent blijkbaar scheel, minpuntje.
Niet? Wel genoeg om op mij te kankeren terwijl je fout zat, faalhaas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zat niet met m'n neus op het scherm gedrukt toen je ingelogd was. Sorry, volgende keer beter. Dan kwijl ik er nog wel een beetje bij
Ik kanker op iedereen, dus je hoeft je niet speciaal te voelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Wel genoeg om op mij te kankeren terwijl je fout zat, faalhaas.
Oh wat jammer nou, ik kreeg helemaal rode wangetjes al.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kanker op iedereen, dus je hoeft je niet speciaal te voelen.
En terecht, maar aardig dat je 't toegeeft. Wat deed je nou ineens moeilijk dat het saai was trouwens? En dan terugkomen om een beetje te aandachtshoeren? Volgens mij had je alle ogen al op je gericht hoor, dat laatste was nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat jammer nou, ik kreeg helemaal rode wangetjes al.
Of bij mij.quote:
De enige in dit topic die waarschijnlijk begrijpt waar ovoxo naar verwijst. Your girlfriend at our next show.quote:
Ik kwam terug omdat ik verder ook niets te doen had, ik zit echt niet om jouw aandacht verlegen. Je hebt me gezien, je weet dat je post nergens op slaatquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, maar aardig dat je 't toegeeft. Wat deed je nou ineens moeilijk dat het saai was trouwens? En dan terugkomen om een beetje te aandachtshoeren? Volgens mij had je alle ogen al op je gericht hoor, dat laatste was nergens voor nodig.
haphaphapquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam terug omdat ik verder ook niets te doen had, ik zit echt niet om jouw aandacht verlegen. Je hebt me gezien, je weet dat je post nergens op slaat
Je zou er bijna van gaan slapen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, alweer niet. Wordt zo vermoeiend..
It's that north northquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De enige in dit topic die waarschijnlijk begrijpt waar ovoxo naar verwijst. Your girlfriend at our next show.
Oh right. Je mag op mij kankeren maar ik mag niet reageren want dan is het happenquote:
Nee ik snap niet dat je het je überhaupt aantrektquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh right. Je mag op mij kankeren maar ik mag niet reageren want dan is het happen. Gtfo.
Oh ja, sorry, internet. Iedereen uitmaken voor rotte vis en niet reageren want het is maar teh interwebz einszweidrei.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik snap niet dat je het je überhaupt aantrekt
Got the walls kickin' like they 6 months pregnanttttt.quote:
Mensen die dat bij mij doen ben ik vergeten voor ik FOK afsluitquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, internet. Iedereen uitmaken voor rotte vis en niet reageren want het is maar teh interwebz einszweidrei.
Ik lig er vannacht niet wakker van, hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die dat bij mij doen ben ik vergeten voor ik FOK afsluitMensen die ik leuk vind denk ik aan tijdens south park afleveringen enzo
Wie danquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die dat bij mij doen ben ik vergeten voor ik FOK afsluitMensen die ik leuk vind denk ik aan tijdens south park afleveringen enzo
Mooiquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lig er vannacht niet wakker van, hoor..
Jij uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Got the walls kickin' like they 6 months pregnanttttt..
Where have you been all my life?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]wat vindt jij nu het leukste nummer van hem??
We waren uit elkaar toch? Nouja dan zijn we nu weer bij elkaar enzo als het mag van Hara en Crutch.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik voor the morning en wicked games ga
Good boy.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]volgens Itunes mijn meest afgespeelde theweeknd nummers
Tuurlijk wel al sindsquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Good boy.. Vind je OVO niet zo leuk?
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
We waren uit elkaar toch? Nouja dan zijn we nu weer bij elkaar enzo als het mag van Hara en Crutch.
Yep, van mijn mag hij meer tracks als Club Paradise, Successful, Marvin's Room, etc. makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
SFG was zo veel beter dan TML, maar Take Care is ook wel goed. Z'n oude liedjes waren beter tho.
Die dochter van jou is een mannen verslinder.quote:
Ik heb het echt over de eerdere liedjes. Still Fly, Best I Ever Had, houstatlantavegas, sooner than later.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, van mijn mag hij meer tracks als Club Paradise, Successful, Marvin's Room, etc. maken
Praat niet zo tegen mequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dochter van jou is een mannen verslinder.
Blijf eens trouw dan, aan mij. Luisteren naar je moeder.quote:
Uit de tijd van You can't miss the boy me and rich United like van Nistelrooy Barmitsvah kidd lyricsquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik heb het echt over de eerdere liedjes. Still Fly, Best I Ever Had, houstatlantavegas, sooner than later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |