M'chelle huppeldepup.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze mevrouw heeft dan ook nog eens een verschrikkelijk lastige naam.
Dankjewel. Doen we zeker. Ik heb soms het gevoel dat ik ook even weer erop gewezen moest worden. De laatste tijd was ik wel wat ontevreden, zonder reden eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een akelig nieuws, Diaan. Sterkte en zoals de anderen al zeiden: tel je zegeningen
Daar word je dan nu voor "gestraft"? Denk het niet, hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel. Doen we zeker. Ik heb soms het gevoel dat ik ook even weer erop gewezen moest worden. De laatste tijd was ik wel wat ontevreden, zonder reden eigenlijk.
Hmmm, niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Phew![]()
Heeft ze niet bij Bowie gespeeld?
Ik zie het niet als straf hoor, meer als een eye-opener. Maar het klinkt wel een beetje zweverig eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar word je dan nu voor "gestraft"? Denk het niet, hoor!
Ik vind tekst en muziek ook goed bij elkaar passen.quote:
Ik weet het (nog) niet.quote:Wie is de man? Klinkt als Tom Waits.
Kinderen met kanker, het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het niet als straf hoor, meer als een eye-opener. Maar het klinkt wel een beetje zweverig eigenlijk.
Trouwens, toen ik vanmorgen stond te wachten bij echobureau hoorde ik een zwangere vrouw zeggen dat ze volgende week met haar zoontje van ong. 2 jaar naar het ziekenhuis moest omdat hij chemo moest hebben. Dat vond ik wel even erg heftig om te horen. Zag ook dat het haar 6e zwangerschap was...
Dat zou inderdaad verboden moeten worden. Vreselijk oneerlijk vind ik dat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kinderen met kanker, het zou verboden moeten wordenIk was vanavond ergens waar geld werd opgehaald voor een kleintje met een agressieve vorm en met een behandeling in het buitenland zouden haar kansen aanzienlijk beter moeten worden. Heel treurig.
Pffff, zes kids, waar mensen zin in hebben. Maar laat ik niet (weer eens) met mijn oordeel klaarstaan.
Ik kwam niet verder dan "She then experiments with sound on “Crazy And Wild,” singing the lyrics simultaneously with an unidentified man."quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu wel: Benji Hughes. (zegt me niets)
Ja, zo treurig is dat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Kinderen met kanker, het zou verboden moeten worden![]()
Owww, dat is erg. Dan heeft ze al die ellende én een ziek kind.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zou inderdaad verboden moeten worden. Vreselijk oneerlijk vind ik dat.
Ow correctie: het was haar 6e zwangerschap, maar maar 2 bevallingen gehad. Dus sws 3 miskramen waarschijnlijk.
Ik moet er ook niet aan denken 6 kinderen! Pfff.
Ja, precies. Dat was ook mijn gedachte... en toen vond ik mezelf iets minder zielig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dat is erg. Dan heeft ze al die ellende én een ziek kind.
Da's dan weer minder aan mij besteed. Het is niet slecht maar muzikaal gebeurt er niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
"Crazy and wild" is helaas niet aan mij besteed.
Voor mooie duetten luister ik liever naar...
Dat is fijn. Voor kids met kanker kan sowieso relatief veel worden gedaan omdat er zoveel geld voor research is uitgetrokken. Daar heeft een oncoloog een boek over geschreven. Maar ja, bij alle onderzoeken zijn er natuurlijk een hoop slachtoffertjes gevallenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, precies. Dat was ook mijn gedachte... en toen vond ik mezelf iets minder zielig.
Die kinderen zijn idd snel volwassen. Toevallig vorige week nog met de vader van een jongetje uit Twans team van vorig jaar gesproken. Bij dat jongetje is vorig jaar leukemie geconstateerd en kreeg kort daarna van de chemokuur een hersenbloeding. Naar omstandigheden gaat het nu goed met hem, gelukkig.
Dat iemand anders het nog minder getroffen heeft maakt wat jou overkomen is niet minder erg. Je moet het daarom niet wegstoppen of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat was ook mijn gedachte... en toen vond ik mezelf iets minder zielig.
Het kabbelt idd een beetje maar haar zoete en zijn ruige stem combineren goed. Misschien moet je op YouTube een ander voorbeeld zoeken. Ze hebben samen drie albums gemaakt, meen ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's dan weer minder aan mij besteed. Het is niet slecht maar muzikaal gebeurt er niet zoveel.
Fijn dat ze zoveel kunnen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is fijn. Voor kids met kanker kan sowieso relatief veel worden gedaan omdat er zoveel geld voor research is uitgetrokken. Daar heeft een oncoloog een boek over geschreven. Maar ja, bij alle onderzoeken zijn er natuurlijk een hoop slachtoffertjes gevallen![]()
Ai, wat een depressief onderwerp, zo laat op de avond.
Nee, dat doe ik ook niet hoor. Ik besef me ook dat ik m'n eigen leed/verdriet mag hebben. Het deed me alleen beseffen dat het nog erger kan. Soms heb je dat nodig om te waarderen wat je wel hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat iemand anders het nog minder getroffen heeft maakt wat jou overkomen is niet minder erg. Je moet het daarom niet wegstoppen of zo.
Ik wilde al vragen of je in de spits stondquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Morgenvroeg weer naar voetbal. Mag om 8:15 uur aantreden.Ow om te kijken trouwens, ik voetbal zelf niet.
Oké, op die manier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet hoor. Ik besef me ook dat ik m'n eigen leed/verdriet mag hebben. Het deed me alleen beseffen dat het nog erger kan. Soms heb je dat nodig om te waarderen wat je wel hebt.
Gelukkig niet, dat zou niet goedkomen. Ik ben wel heel goed in naar voetbal kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je in de spits stond
[..]
Is de transfermarkt al dichtquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Fijn dat ze zoveel kunnen!
maar inderdaad wel erg depressief...
Morgenvroeg weer naar voetbal. Mag om 8:15 uur aantreden.Ow om te kijken trouwens, ik voetbal zelf niet.
Hihi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is de transfermarkt al dichtOh eh...
Onleesbaar. Maar dat zal eerder de naam van de getalenteerde tekenaar zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat z'n naam onder op het plaatje?
Whehehe. Dat zullen zijn amps zijn, want meneer had nogal een alcoholprobleem.quote:
Natuurlijk is het een rockert. Post ik ooit andere plaatjes?quote:
Gezien het kapsel lijkt me dat een logische gok.quote:
Ik wist niet eens dat hij een boek geschreven had.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben bezig in het boek van Tony Iommi van Black Sabbath. Niet dat ik een fan van die muziek ben.
Weer een versterker die ik aan mijn collectie toe moet voegen...quote:
Dan kan het nog steeds iedereen in dat wereldje zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat zullen zijn amps zijn, want meneer had nogal een alcoholprobleem.
Sympathieke gast. Ik moet me wel door bergen cocaïne heen worstelenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:58 schreef brother52 het volgende:
Ik wist niet eens dat hij een boeg geschreven had.
Dan is het Richie Samboraquote:
Tja, daar kom je moeilijk omheen wanneer je bij Ozzy in de band zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sympathieke gast. Ik moet me wel door bergen cocaïne heen worstelen
Zo goed heb ik daar niet eens naar gekeken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Richie wist ik ook te ontcijferen onderaan de tekening van meneer.
Dat is hem. Vroegâh vond ik hem lekkâh. Ik heb ook een soloalbum van hem op een tapeje dat stukken beter is dan die Bon Jovi-shit.quote:
Echt? Ik kon het niet ontcijferen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Richie wist ik ook te ontcijferen onderaan de tekening van meneer.
Ozzy is natuurlijk een klier en een gek. Maar geweldig grappig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef brother52 het volgende:
Tja, daar kom je moeilijk omheen wanneer je bij Ozzy in de band zit.
Logisch dat dat album stukken beter is. Hij kon daarop lekker zijn eigen gang gaan en het hoefde niet over the top Amerikaans te klinken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is hem. Vroegâh vond ik hem lekkâh. Ik heb ook een soloalbum van hem op een tapeje dat stukken beter is dan die Bon Jovi-shit.
Ja, Rich kan ik lezen en nu ook dat het laatste woord op ora eindigt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Ik kon het niet ontcijferen.
Hij overleeft wel mooi menig bandlid van hem. Tony is ook ziek lees ik nu.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ozzy is natuurlijk een klier en een gek. Maar geweldig grappig.
In de notes bedankt hij Cher met wie hij toen een relatie hadquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef brother52 het volgende:
Logisch dat dat album stukken beter is. Hij kon daarop lekker zijn eigen gang gaan en het hoefde niet over the top Amerikaans te klinken.
Ik kwam laatst dit filmpje tegen. Moest bij de 3e minuut ineens aan Randy Rhoads denken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ozzy is natuurlijk een klier en een gek. Maar geweldig grappig.
Heb je Ozzy's handen wel eens zien trillen? Korsakov, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij overleeft wel mooi menig bandlid van hem. Tony is ook ziek lees ik nu.
Arme Randy. Zo jong en zo'n talent en dan zo'n freak-ongeval.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef brother52 het volgende:
Ik kwam laatst dit filmpje tegen. Moest bij de 3e minuut ineens aan Randy Rhoads denken.
Ja, het is een wrak.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je Ozzy's handen wel eens zien trillen? Korsakov, als je het mij vraagt.
Nee, Bill Ward was er weer uit gestapt. Gedonder over een contract of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je Ozzy's handen wel eens zien trillen? Korsakov, als je het mij vraagt.
Klopt, er kwam een reünie van Black Sabbath aan, maar die is uitgesteld. Een ander bandlid is ook ziek, meen ik.
Je hebt gelijk, dat was het. Ben jij een fanquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef brother52 het volgende:
Nee, bill Ward was er weer uit gestapt. Gedonder over een contract of zo.
Sharon wil natuurlijk wel dat haar mannetje er goed uitziet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar zijn haar is tenminste prachtig geverfd.
Waarschijnlijk één van de grootste talenten ooit op dat gebied.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arme Randy. Zo jong en zo'n talent en dan zo'n freak-ongeval.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Sharon wil natuurlijk wel dat haar mannetje er goed uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |