Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
KNVB promoveert Feyenoord naar categorie II
notbad.jpg
http://futhead.com/12/player/10031quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
Voor hoeveel gaat SIF valencia ongeveer? Ultmate db kan ik geen wijs uit, verschilt te veel.
Current auctions.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/10031
Current auctions
price bumperquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef diedjuh het volgende:
WUT! SIF Valencia waar ik op aan het bieden was gaat er voor +250k uit. Nu snap ik er helemaal niks meer van Ultimatedb zegt 150k gemiddeld.
Ja, maar dit verschil is absurd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Current auctions.Nu is UDB helemaal waardeloos.
Ik kan wel. Gauw dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fokkerts die nog een pot willen?
Contracten zijn op en ben te lui om te kopen
Jep, min 80 chem, max 4,5 stars 5k reward.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef koenie95 het volgende:
Is er een nieuw ps3 toernooi? Geen zin om terug te lezen.
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
GJE won van mij.
Wel tyfusharde lag trouwens? Had jij geen last? En die Sssst celebration had je verdiend, met je paupermaniertjes. Die mannetjes op de doellijn zetten tegen een vriend. Dude.
Maar prima gespeeld.
Ojoh, doe ik automatisch altijd, sorryquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
GJE won van mij.
Wel tyfusharde lag trouwens? Had jij geen last? En die Sssst celebration had je verdiend, met je paupermaniertjes. Die mannetjes op de doellijn zetten tegen een vriend. Dude.
Maar prima gespeeld.
Ik had dit keer niks, die lag die jij nu hebt had ik vanmiddag denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Maar? Geen lag? Het lijkt soms wel of je half Tubegalore aan het binnenhalen bent. Of ik. ()
wifiquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had dit keer niks, die lag die jij nu hebt had ik vanmiddag denk ik.
Beelden hangen echt voor een seconde gewoon
Idd. Was redelijk kut. Daar kwam die kaart van Arfa ook door.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had dit keer niks, die lag die jij nu hebt had ik vanmiddag denk ik.
Beelden hangen echt voor een seconde gewoon
Het staat nu zonder overdrijven 20-2 gok ik.quote:
Hebben we al zoveel potten gespeeld?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het staat nu zonder overdrijven 20-2 gok ik.Er is nog hoop.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar wat vind je van m'n spel verder?
Gaat skillen me al iets beter af dan begin deze middag?
Zeker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hebben we al zoveel potten gespeeld?
Kutinternet is één woordquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
GJE heeft sowieso kut internet, tegen mij lagt ie ook altijd.
Hij bedoelt het waarschijnlijk als in 'slecht' dus, dan is het gewoon correct.quote:
Ik zag ineens die PI veranderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedoelt het waarschijnlijk als in 'slecht' dus, dan is het gewoon correct.
oh gaan we zo doen, is goedquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zag ineens die PI veranderen
filmpje dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]haha ja, dat doe ik meestal pas na m'n posts.
Ik ga ervandoor, moet m'n zusje ophalen. Nee. Geen pics.
Fuck Tubegalore, jouw zusjequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]haha ja, dat doe ik meestal pas na m'n posts.
Ik ga ervandoor, moet m'n zusje ophalen. Nee. Geen pics.
Ik kan je niet toevoegen, je hebt het maximaal aantal vrienden bereiktquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
Wij een potje Dutch? M'n psn is mmootje
Voor meer vrienden moet je plus nemen volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan je niet toevoegen, je hebt het maximaal aantal vrienden bereikt
(dat er een maximum aan zit is behoorlijkvan Sony)
haha heb ff iemand verwijderd en je geaddquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan je niet toevoegen, je hebt het maximaal aantal vrienden bereikt
(dat er een maximum aan zit is behoorlijkvan Sony)
Hoeveel is het maximum?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor meer vrienden moet je plus nemen volgens mij
300 geloof ikquote:
was wel mooi hoe die goal tot stand kwam jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
Hoe ik dat gewonnen heb.. Berbatov spin van Nasri die volledig mislukte, maar toch hield ik de bal en dan intikker voor Benzema. Verder geen serieuze kans gehad![]()
Je had meer verdiend poker.
Ik ook, had ik net al gevraagd, maar sta er niet bijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-GJE
-Walm
-Zuiden
-Marcie
-Reemi
-Gerrit
-Fuszy
-Dutch
-MaartenFM
-Lindgren.
Inschrijven kan tot 18:00 morgen.
Meedoen is 2k.
Sorry, je staat erbijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik ook, had ik net al gevraagd, maar sta er niet bij.
Poules inderdaad, morgenavond om 18:00 wordt gelootquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Mooi, we doen poules toch? En wanneer beginnen de wedstrijden?
Okequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poules inderdaad, morgenavond om 18:00 wordt geloot
Hoe dan er komen elke dag 50 Squad fitnesse bij als het al niet meer zjin.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:46 schreef pascal08 het volgende:
Wie doet er mee aan een Squad Fitness 'pricefix'?![]()
Ik heb wel een leuk ideetje.
Dat is geen slecht idee maar zijn nationaliteit is niet echt goed, je kan hem wel linken met Gardner/Livermore en Shotton en dan voor de rest Engelse bronze en je kan hem in een BPL bronze gebruiken maar dat is het, Hij is nu wel weer iets duurder geworden, net als Vuckic (hij zat eerst onder de 1k)quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe dan er komen elke dag 50 Squad fitnesse bij als het al niet meer zjin. Dan gaat dat toch nooit lukken. Je kan beter die Bronze Linksback ofzo van New'Castle Pricefixen
Ik doe het altijd met hem haal 'm op voor rond de 400c verkoop voor rond de 2kquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is geen slecht idee maar zijn nationaliteit is niet echt goed, je kan hem wel linken met Gardner/Livermore en Shotton en dan voor de rest Engelse bronze en je kan hem in een BPL bronze gebruiken maar dat is het, Hij is nu wel weer iets duurder geworden, net als Vuckic (hij zat eerst onder de 1k)
Moet je wegeditten manquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met hem haal 'm op voor rond de 400c verkoop voor rond de 2k
Ah, yes iemand die reageert. Nu kan ik m'n pleidooi houden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe dan er komen elke dag 50 Squad fitnesse bij als het al niet meer zjin. Dan gaat dat toch nooit lukken. Je kan beter die Bronze Linksback ofzo van New'Castle Pricefixen
Het is sowieso slim om zilvere BPL te pricefixen of in te handelen, ze raken binnen het uur verkochtquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is geen slecht idee maar zijn nationaliteit is niet echt goed, je kan hem wel linken met Gardner/Livermore en Shotton en dan voor de rest Engelse bronze en je kan hem in een BPL bronze gebruiken maar dat is het, Hij is nu wel weer iets duurder geworden, net als Vuckic (hij zat eerst onder de 1k)
Dat sowieso, ik heb laatst een aantal keer Jones gekocht omdat hij werd gepricefixed. Dat was wel makkelijk, oppikken voor onder de 1k en verkopen voor 2k ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het is sowieso slim om bronze BPL te pricefixen of in te handelen, ze raken binnen het uur verkocht
Vraag je of diegene hem weg wilt halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gaat niet meer hij is al gequote
Zijn squad prijzen bij PS3 en XBOX hetzelfde?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb die gouden Squad Fitness kaartjes trouwens wel eens voor 2400c zien gaan en ook al heel vaak voor 2200-2300c. Het is dus gewoon een kwestie van tijd dat je hiermee winst maakt. Daarnaast is het ook onmogelijk om er verlies op te maken, tenzij je ze verkoopt tijdens een Happy Hour.
Eigenlijk moet je in het midden van happy hour met z'n alle tegelijk kopen, en verkopen buiten HHquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb die gouden Squad Fitness kaartjes trouwens wel eens voor 2400c zien gaan en ook al heel vaak voor 2200-2300c. Het is dus gewoon een kwestie van tijd dat je hiermee winst maakt. Daarnaast is het ook onmogelijk om er verlies op te maken, tenzij je ze verkoopt tijdens een Happy Hour.
Nee, maar de winstmarge blijft ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn squad prijzen bij PS3 en XBOX hetzelfde?
jammer dat er geen Happy Hour is geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
Ja dat is wat ik de afgelopen weken heb gedaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je in het midden van happy hour met z'n alle tegelijk kopen, en verkopen buiten HH
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[johnbonmode] Ik hoop dat het mislukt!!1!1!!
[johnbonmode/off]
Nice, hoop dat je er een flinke winst op mag draaienquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]Kan niet mislukken, want ik heb nog nooit gezien dat Squad Fitness kaartjes ineens voor <1k gingen.
Ik heb op de PS ook 100k te investeren, dus daar wil ik ook best een kleine pricebump doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, hoop dat je er een flinke winst op mag draaien
Ik heb 84k inleg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb op de PS ook 100k te investeren, dus daar wil ik ook best een kleine pricebump doen.
Ik garandeer minimaal 10% winst.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik garandeer minimaal 10% winst.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Mooi aanbod, ikzelf moet het laten lopen helaas. Moet nog 15k hebben om m'n team af te makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb op de PS ook 100k te investeren, dus daar wil ik ook best een kleine pricebump doen.
Ik zou wel willen maar dan moet ik me goude team verkopen, maar die heb ik nodig voor het tournooi, Komt niet echt handig uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik garandeer minimaal 10% winst.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
wel als je elke keer stil met hem gaat staan en gaat lopen chestflicken hequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan raakt ook echt elke wedstrijd geblesseerd.
[..]
Nee ik heb er alleen ooit tegen gespeeld hij speelde 3-4-3 en hij stond lw scoorde 3x en was amper van de bal te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel als je elke keer stil met hem gaat staan en gaat lopen chestflicken he
L1quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk; meteen stilstaan zodat je direct kan hooghouden? Bij mij wilt het nooit meteen
L1 indrukken, ouwe skillert van me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk; meteen stilstaan zodat je direct kan hooghouden? Bij mij wilt het nooit meteen
Toen had GJE nog een luier om joh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Vijf_voor het volgende:
In fifa 10 was stilstaan met L1 de manier om de tegenstander te verassen
Wat een onzinquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Vijf_voor het volgende:
In fifa 10 was stilstaan met L1 de manier om de tegenstander te verassen
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat ie zegt dat ie weleens zulke compilatiegoals maakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Lol, ik kan ook amper skillen, maar als ik dit zo lees..Het is net alsof GJE besloten heeft om als zwemmer naar de Olympische Spelen te gaan, maar dan moet iemand hem eerst nog wel leren zwemmen
en dan ook zelf niet snappen dat je eerst nog moet leren zwemmen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Lol, ik kan ook amper skillen, maar als ik dit zo lees..Het is net alsof GJE besloten heeft om als zwemmer naar de Olympische Spelen te gaan, maar dan moet iemand hem eerst nog wel leren zwemmen
Geen eens kapot gaan om de missende rquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toen had GJE nog een luier om joh.
Misschien als je een epileptische aanval krijgt als je net die controller in je poten hebt ofzo..ligt hij ineens in het netjequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat ie zegt dat ie weleens zulke compilatiegoals maakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien als je een epileptische aanval krijgt als je net die controller in je poten hebt ofzo..ligt hij ineens in het netje
quote:
Funny links, pics & clips - #97 - Met grappige pr0n reclame!quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar google jij op?
Gewoon tegen een echte tegenstander als een mongool aan die stick rossenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat ie zegt dat ie weleens zulke compilatiegoals maakt.
Goed idee, maar we moeten wel een soort activity test doen, vorig toernooi haakte mensen na 1 potje af, dat is ronduit kutquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:25 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk moeten we nog minimaal 1 persoon extra hebben voor het toernooi op de ps3.
Dan kan je 2 poules van 6 doen of of 3 van 4. (bij die laatste is een knockout toch nog wel mogelijk?
gewoon met deadlines werken en als die niet gehaald worden diskwalificeren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goed idee, maar we moeten wel een soort activity test doen, vorig toernooi haakte mensen na 1 potje af, dat is ronduit kut
Zou kunnen, maar dan alsnog is het onhandigquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon met deadlines werken en als die niet gehaald worden diskwalificeren.
Nice! Wel tegen de CPU.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:32 schreef Walxie het volgende:
Oeh, Casta speelt wel heel lekker, dan ook nog zo'n omhaal als 1-1!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/119510982
Thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef Reemi het volgende:
Eerste toernooiwedstrijd meteen tegen een Agbonlawhore - Sturridge voorhoede. Geweldig.
[..]
Nice! Wel tegen de CPU.
If Elm en Djuricicquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, ik wilde dat silver-toernooi even testen.
---------
Iemand evaring met een silver Eredvisie IF? Op Fer na.
Oke, ik kan ook een variant maken met goud en dan IF Lens.. ik speel 4321 dus dat kan wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
If Elm en Djuricic
Djuricic vond ik tegenvallen. Werkte bij mij gewoon niet in een 4-3-3 en Elm is wel een beest, maar twijfels of hij de 75k waard is.
Daarnaast nog IF Guidetti. Voor mij was hij te traag en ik denk dat je dan beter voor de SIF kan gaan. Die moet ik nog proberen
Met IF Lens en IF SIF Vertonghen heb ik ook gespeeld. Dacht dat je silvers bedoelde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oke, ik kan ook een variant maken met goud en dan IF Lens.. ik speel 4321 dus dat kan wel.
Ik dacht zelf aan zoiets: http://futhead.com/12/squad/469269quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met IF Lens en IF SIF Vertonghen heb ik ook gespeeld. Dacht dat je silvers bedoelde.
Die 3 zijn het dus wel waard.
...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:10 schreef marcie216 het volgende:
Goedemorgen,
Ik las even terug, gaan jullie op de ps3 nou wat pricefixxen?
Ja over bronze lb, en fitness kaartjesquote:
Ik heb met Schone gespeeld en hij veel bij mij niet op.. Je kan daar beter Anderson of Elm neer zettenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan zoiets: http://futhead.com/12/squad/469269
Iemand clubben op xbox? Join FC Waik
Bronze lb niet en fitness kaart is xbox.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja over bronze lb, en fitness kaartjes
Ik heb ook met hem gespeeld, en hij viel niet echt op maar maakte wel zijn doelpuntjes.. Anderson of Elm kan inderdaad ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb met Schone gespeeld en hij veel bij mij niet op.. Je kan daar beter Anderson of Elm neer zetten
Altijd die nieuwe teamsquote:
Hahahahahahahahahahahquote:
Hahahahahahahahah ga gewoon wedstrijden spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahah
Ja wil geld verdienen maar weet niet hoe.
Je kan ook gewoon handelen, hoeft niet per sé een pricefix te zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahah
Ja wil geld verdienen maar weet niet hoe.
We hebben in principe nog 1 iemand nodig, diegene kan inschrijven tot 18:00. Om 18:00 wordt er ook geloot en kunnen we van start gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wanneer is zijn de eerste PS3 toernooi wedstrijden?
Met hvl man zijn we dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben in principe nog 1 iemand nodig, diegene kan inschrijven tot 18:00. Om 18:00 wordt er ook geloot en kunnen we van start gaan
12quote:
We zijn nu met 11, ik dacht dat je vraag was; 'met hoeveel man zijn we als het helemaal rond is'quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom moet er dan nog een bij?Dan moeten er juist 2 bij
Laag kopen hoog verkopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:35 schreef marcie216 het volgende:
Dat handelen lukt me dus voor geen meter, iemand tips ?
En welke skill is makkelijk te leren, en ook effectief?
Laag inkopen, hoog verkopen. Meer hoef je niet te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:35 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon spelers kopen waarvan je weet dat je ze binnen 1uur verkocht krijgt en verder zoals er net werd gezegd. Laag inkopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:35 schreef marcie216 het volgende:
Wat dacht je van de laagste Buy now prijs?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar hoe weet je wat laag is, kunnnen jullie geen voorbeeld geven?
Als dat maaf 500 verschilis?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat dacht je van de laagste Buy now prijs?
Heb er nu zo'n 60 in mijn bezit en heb ze aangekocht voor 4-7k.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je hem gehaald?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb er nu zo'n 60 in mijn bezit en heb ze aangekocht voor 4-7k.
baasquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb er nu zo'n 60 in mijn bezit en heb ze aangekocht voor 4-7k.
Elke dag komen er steeds weer 3 nieuwe bij en gelukkig heb ik nog budget om die undercutters eruit te halen![]()
Kan je nog hulp gebruiken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3, kijk maar eens bij de auctions van Olave, dan zul je het wel merken.
7 april opgekocht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hulp is altijd welkom natuurlijk. Ik heb nu 1 week alle Olave's onder de 7k gekocht om niet teveel risico te lopen. Anders zou er hetzelfde gebeuren als met Taiwoquote:
5 en 3 atb formaties voor 18500 sp en 19500 bin. 4-1-2-1-2 voor 28500 sp en 29500 bin.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
Idd hahahah ,
Ga ze nu mee opkopen, voor hoeveel erop?
Oke staan best veel op onder 10k..quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5 en 3 atb formaties voor 18500 sp en 19500 bin. 4-1-2-1-2 voor 28500 sp en 29500 bin.
De rest van de formaties daartussenin.
Populaire formaties ook een hoger prijs natuurlijk.
Hoeveel heb je er al verkocht eigelijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5 en 3 atb formaties voor 18500 sp en 19500 bin. 4-1-2-1-2 voor 28500 sp en 29500 bin.
De rest van de formaties daartussenin.
Populaire formaties ook een hoger prijs natuurlijk.
Klopt, die laat ik erop staan. Op dit moment staan er 16 op die niet van mij zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke staan best veel op onder 10k..
Alleen die ene die ik net liet zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al verkocht eigelijk?
Olave geloof ik?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Om welke speler gaat het? Die zit toch gewoon in packs?
Olave en ja hij zit nog in packs. Maar hij is zeldzaam en hij is de beste zilveren verdediger van het spelquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Om welke speler gaat het? Die zit toch gewoon in packs?
Na Mangala.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Olave en ja hij zit nog in packs. Maar hij is zeldzaam en hij is de beste zilveren verdediger van het spel
Ik gister ook 1. Van 40 meter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef Gramulanion het volgende:
Eindelijk een gek longshot gemaakt met SIF Vertonghen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga je nog streamen vandaag Rijst?
Gewoonquote:
Ik aanbid UP Mangalaquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Mangala Manoel Olave
Acceleration 78 80 84
Sprint Speed 81 80 76
Jumping 80 90 84
Strenght 81 86 93
Agression 72 75 81
Tact Aware 67 79 75
Marking 73 75 75
Slide tackle 72 69 62
Stand Tackle 74 72 71
Hier kun je zien dat Manoel duidelijk de beste zilveren verdediger is. Hij is het sterkste, kan het beste zijn man uitschakelen en is het snelste op zijn topsnelheid.
Ook is hij groter dan Manoel waardoor hij niet zo hoog hoeft te kunnen springen.
en IF donk dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Mangala Manoel Olave
Acceleration 78 80 84
Sprint Speed 81 80 76
Jumping 80 90 84
Strenght 81 86 93
Agression 72 75 81
Tact Aware 67 79 75
Marking 73 75 75
Slide tackle 72 69 62
Stand Tackle 74 72 71
Hier kun je zien dat Manoel duidelijk de beste zilveren verdediger is. Hij is het sterkste, kan het beste zijn man uitschakelen en is het snelste op zijn topsnelheid.
Ook is hij groter dan Manoel waardoor hij niet zo hoog hoeft te kunnen springen.
Qua cijfertjes wel maar Manoel wordt echt super vaak in de lucht geklopt door zijn lengte ondanks de hoge jumping.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Mangala Manoel Olave
Acceleration 78 80 84
Sprint Speed 81 80 76
Jumping 80 90 84
Strenght 81 86 93
Agression 72 75 81
Tact Aware 67 79 75
Marking 73 75 75
Slide tackle 72 69 62
Stand Tackle 74 72 71
Donk mag dan iets beter zijn(+2 def, +4 heading), hij is 17x duurder dan Olavequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Qua cijfertjes wel maar Manoel wordt echt super vaak in de lucht geklopt door zijn lengte ondanks de hoge jumping.
Donk > Alles
NIF Donk is al goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Donk mag dan iets beter zijn(+2 def, +4 heading), hij is 17x duurder dan Olave
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben gehackt denk ik.. ik kom mijn hoofdaccount niet meer in en mijn tweede account wel.
edit. nu kom ik het tweede account ook niet meer in, krijg alleen een wit scherm
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Op de console kan ik wel inloggen, alles staat er nog gelukkig.
had ik ook een keer, maar na 5-10 minuten kon ik weer inloggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Maar op eerste accunt kan ik niet inloggen op webapp, hij zegt dat het wachtwoord niet klopt terwijl het zeker wel klopt.
Op tweede account logt die wel in, maar krijg ik een wit scherm..
Niks geks achter zoeken, je kent EA ondertussen welquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Maar op eerste accunt kan ik niet inloggen op webapp, hij zegt dat het wachtwoord niet klopt terwijl het zeker wel klopt.
die heb ik. Hij is wat trager maar wel een verdedigend blok. Speelt wel lekker.quote:
87 kracht ofzo welquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die heb ik. Hij is wat trager maar wel een verdedigend blok. Speelt wel lekker.
heb ik ook wel eens gehad, webappquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Heb 'm net gekocht voor 170Kquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij blijft SIF Ben Arfa wat stagneren. Misschien dat ik dan voor SIF Valencia ga.
Nee geen verschil.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:57 schreef Reemi het volgende:
Is SIF Marchisio die flink wat extra coins meer dan IF Marchisio wel waard?
Kan ik net zo goed Rosales laten staan, en anders besteden dus?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die heb ik. Hij is wat trager maar wel een verdedigend blok. Speelt wel lekker.
koop Verhaegh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed Rosales laten staan, en anders besteden dus?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm net gekocht voor 170K
Staat er nu ook een op voor 166K; 3-4-1-2 RM.
Waarom niet gewoon je grote idool?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed Rosales laten staan, en anders besteden dus?
Van der Wiel heeft crossing 99 richting 2e ringquote:
Top speler dus!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Manolev heeft een keurige 72 crossing
Nooit gehad maar die +20 kaartjes zijn heel goedkoop en als het om 1 speler gaat is dat dus zeker wel te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
Hebben jullie wel spelers die jullie in 2 teams gebruiken? Hoe doen jullie het dan met fitness van die speler? +20 kaartje geven?
Llorisquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef Coenehv het volgende:
Welke speler kan je goed handelen? Met ongeveer 5k :$
Bedankt, wat zijn de prijzen dan?quote:
2k-5kquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedankt, wat zijn de prijzen dan?
Nop, je weet hoe die is. Maar Toivonen zit er naast, dus hij gaat zo wel zitten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een josti, kan ie niet gewoon gaan zitten?
Alleen 3-5 atb zijn onder 4000. Dan komen er heel veel met 4100 enzo, is dus niet goed ofwel?quote:
misschien welquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alleen 3-5 atb zijn onder 4000. Dan komen er heel veel met 4100 enzo, is dus niet goed ofwel?
Hij is bezig met WoW, dus geen FIFA meerquote:
Hso dat dan?quote:
WoWquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is bezig met WoW, dus geen FIFA meer
Nee bieden ook maar was niks.quote:
Er staat ook niet de hele dag een koopje op he. Je moet gewoon een speler kiezen en daar regelmatig op zoeken.quote:
Heb al x gekeken daar.quote:
Als je wilt gaan handelen, moet je er wel een beetje verstand van hebben hé..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb al x gekeken daar.
Maar welke spelers zijn nou handig??
Ja en hoe leer ik het?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als je wilt gaan handelen, moet je er wel een beetje verstand van hebben hé..
Ga hem niet de heletijd 'quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als je wilt gaan handelen, moet je er wel een beetje verstand van hebben hé..
elke populaire speler.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb al x gekeken daar.
Maar welke spelers zijn nou handig??
Doe jij ook bij mij, kan je mij iets verbieden? En dat je 2 jaar ouder bent hoef je je niet baas te gaan gedragen..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga hem niet de heletijd '' geven, jij bent ook verre van perfect
Hij moet toch ook ergens beginnen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef marcie216 het volgende:
Ja hso heel veel doen? Wat heel veel doen?
Ik maak winst, dus ik snap het wel? Kijk gewoon in de OP.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef marcie216 het volgende:
Haha die smiley boeit me niks, maar als hij me het dan uitlegt.
Volgens mij snapt ie zelf ook geen zak van handelen, anders kon hij het wel uitleggen.
ja of niet want 442>41212quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Fanni
Of seuw: http://futhead.com/12/squad/470294
Oke ja in de OP heb ik al gekeken, maar leg dan uit hoe jij winst maakt? Met welke spelers, hoe enzo!?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik maak winst, dus ik snap het wel? Kijk gewoon in de OP.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
442 is een hel om tégen te spelen, maar of het zelf fijn speelt betwijfel ik.. Heel verdedigend lijkt me
Ja wat?quote:
ik betwijfel het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
442 is een hel om tégen te spelen, maar of het zelf fijn speelt betwijfel ik.. Heel verdedigend lijkt me
Godverdomme, op ps3? En voor hoeveel verkoop je die?quote:
Ik sloop jequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef Thorb het volgende:
Jij komt door geen een verdediging?
Maar 4-4-2 trekt mij ook niet zo erg
xbox. Ik ga hem niet verkopen, heb hem nodig voor mijn team, maar als ik hem zou verkopen zou ik hem zeker wel kwijt kunnen voor 3,5k ongquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme, op ps3? En voor hoeveel verkoop je die?
Heb je ooit mijn gameplay gezien dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jij een 360 zou hebben zou je verreweg de slechste zijn.
Gaat om het idee manquote:
Mij ook niet, vind zelf 4-2-2-2 beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef Thorb het volgende:
Jij komt door geen een verdediging?
Maar 4-4-2 trekt mij ook niet zo erg
Dat hoeft niet. ik heb genoeg ervan gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je ooit mijn gameplay gezien dan?
Da's m'n dekmantelquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. ik heb genoeg ervan gelezen.
Dan noemt hij elke tegenstander een BEESTquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
als GJE volgende generatie een xbox koopt kunnen we hem slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |