Ben je nou een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Tjah, ik ben nu eenmaal niet zo'n eenzame Fok!er die eindelijk eens de kans krijgt met een 'meisje' te praten en daar keihard op loopt te geilen...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef Meloewa het volgende:
En je fotos kan ik al zien dat ik je in real niet zou mogen
zure oude pruim dat je bent
Vrouwenvenijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Joh, jij bent niet knap genoeg om in mijn buurt te mogen zitten! Besje!
Ik zie er liever zo uit als mij, dan als jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Joh, jij bent niet knap genoeg om in mijn buurt te mogen zitten! Besje!
Als mij nog welquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zie er liever zo uit als mij, dan als jou
Terwijl ik al een lelijk wijf ben
Onder anderequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Tegelijk?
Edit: TS bedoelt zeker die raspberry_mountain? Daar krijg ik ook een punthoofd van.
Ja! Voldoe jij daaraan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Tegelijk?
Edit: TS bedoelt zeker die raspberry_mountain? Daar krijg ik ook een punthoofd van.
lelijke draakquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zet er nog maar een 0 achter, ik stamp je zo fijn!
Welnee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel een trol zijn?
Zou me niet verbazen neequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja grrr! Kijk uit hoor ik spuug vuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |