Die zijn inderdaad allemaal weg. Je mist overigens niets, de meesten kroegen hier zijn toch allemaal waardeloos.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:
De Joffer is er nog?Ben ik misschien 3x geweest toen hoor. De Docter en de Vergane Glorie is er nog maar voor de rest is alles weg. The Rose, Bluescafé, De Markies. Timeless kwam ik toch al niet, zelfs niet toen ik 16 was.
Zwolle is grote bagger qua kroegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad allemaal weg. Je mist overigens niets, de meesten kroegen hier zijn toch allemaal waardeloos.
Dat was echt een oldskool jackie. kwam dacht ik uit de jaren '80.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dan moet het wel een eckte zijn
Idd. Uitgaan is niets hier. Er zou wel een discotheek bij het stadion komen maar die blijkt ook aardig waardeloos te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zwolle is grote bagger qua kroegen
Is een grote ontmoetingsplek voor alle mongolen die normaal naar de Timeless, Joffer en Bloopers gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Idd. Uitgaan is niets hier. Er zou wel een discotheek bij het stadion komen maar die blijkt ook aardig waardeloos te zijn.
Bloopers en Joffer wel ja. Van die figuren die ook altijd te vinden zijn bij die Lipgloss feesten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is een grote ontmoetingsplek voor alle mongolen die normaal naar de Timeless, Joffer en Bloopers gaan
Bloopers was tot vorig jaar nog wel te doen om een beetje lachen uit te gaan. Totdat ze het deurbeleid versoepeld hebben en je makkelijk binnenkomt als je geen 21 bent. Toen zat in een keer half Marokko binnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bloopers en Joffer wel ja. Van die figuren die ook altijd te vinden zijn bij die Lipgloss feesten.
Meer half Turkije.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bloopers was tot vorig jaar nog wel te doen om een beetje lachen uit te gaan. Totdat ze het deurbeleid versoepeld hebben en je makkelijk binnenkomt als je geen 21 bent. Toen zat in een keer half Marokko binnen
Alles kan. Ken er uit het hoofd maar 1 uit Zwolle.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat was echt een oldskool jackie. kwam dacht ik uit de jaren '80.
Helaas welquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Bluescafé was voor mij echt prima hoor. Relaxt volk, nooit problemen en normale muziek.
En proberen jullie mij nou te vertellen dat die lipgloss-feesten serieus bestaan en bedoeld zijn? Die biljetten alleen al deden mij vermoeden dat het een parodie was...
Ja die feesten zijn er wel degelijk. Ben er één keer geweest en ook meteen de laatste keer. Sowieso ons kent ons hier bij al die feesten. Net zoals bij dat feest bij de Wijthmenerplas. Voor mij niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En proberen jullie mij nou te vertellen dat die lipgloss-feesten serieus bestaan en bedoeld zijn? Die biljetten alleen al deden mij vermoeden dat het een parodie was...
gefrustreerd omdat je niet kon winnen in Ossquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga lekker in de Topklasse voetballen joh
Nah, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal moeilijk om het verschil te zien
Fusion is prima zolang je wegblijft bij Lipgloss en consortenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja die feesten zijn er wel degelijk. Ben er één keer geweest en ook meteen de laatste keer. Sowieso ons kent ons hier bij al die feesten. Net zoals bij dat feest bij de Wijthmenerplas. Voor mij niet meer.
Ja, bedoelde vooral die Lipgloss gedeelte ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fusion is prima zolang je wegblijft bij Lipgloss en consorten
Dat deed pijn zegquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:44 schreef gers het volgende:
[..]
gefrustreerd omdat je niet kon winnen in Oss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |