Heeft die vriend gelijk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Luuk9 het volgende:
heey
een vriend van mij verbreekt zomaar het contact tussen ons zonder een gesprek ofzo.
hij vond dat ik me afspraken niet na kwam en niet duidelijk was:P
hebben jullie hier ervaringen mee en wat kan ik/heb je er tegen gedaan
gr
Jawel Luuk ik heb gelijk. En dit topic heeft verder geen zin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
nee heeft geen gelijk. komt meer van 2 kanten
Ik denk dat je met ons moeten praten en vooral niet met je vriend. Neuk hijquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier tegen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Luuk9 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met ons moeten praten en vooral niet met je vriend. Neuk hij
Dus...hij heeft het contact verbroken maar het komt van 2 kanten. Nee....duidelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
Ja maar hij dacht dat die alles beter wist en denk dus dat ik alleen doe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus...hij heeft het contact verbroken maar het komt van 2 kanten. Nee....duidelijk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
Ja maar hij dacht dat die alles beter wist en denk dus dat ik alleen doe.
hij heb een iq van een paling
Toffe vriend ben jij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
nou snap ik dat ie het contact verbreekt...quote:
Dat snapte ik vóór de post ook al.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou snap ik dat ie het contact verbreekt...
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te lang in jouw nabijheid geweest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |