niet teveel GOT spoileren hequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Schorpioen in je broek en zwaard in je keel, lekkah
En vervolgens in glas gaan beuken met je gezichtquote:
Seizoen 1? Van wat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Debsterr het volgende:
Euj, Dico, eij zijn pad bij seizoen 1! Shut it
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh ik dacht GOT aangezien Sjaan dat zei
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Godver zeg, als ik nog eens tranen dwars heb zitten ga ik teruglezen in Z&G, wat er allemaal gepost is over Gabriëlzo lief dat al mijn nagellakvriendinnetjes zich helemaal voor mij in OUD gewaagd hebben
sorry, ik ben emo vandaag. Misschien tijd voor zwarte nagellak en mijn pony voor mijn oog
Godver zeg, als ik nog eens tranen dwars heb zitten ga ik teruglezen in Z&G, wat er allemaal gepost is over Gabriëlzo lief dat al mijn nagellakvriendinnetjes zich helemaal voor mij in OUD gewaagd hebben
sorry, ik ben emo vandaag. Misschien tijd voor zwarte nagellak en mijn pony voor mijn oog
yayquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef Mss het volgende:
Sjanie, ik heb dat kwastje gekocht bij Hema op CS. Straks maar eens proberen!
Oh das minder... Wat is er gebeurd dan (nieuwsgierig dat ik ben)?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
En mijn lief zit lijkbleek achter zijn werklaptop, er is net een collega verongelukt in het gebouw waar hij werkt als hij hier in de stad werkt.. Echt op een NASTY manier ook gewoon
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das minder... Wat is er gebeurd dan (nieuwsgierig dat ik ben)?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenter info: een paternosterlift is een liftsysteem met lifthokjes die constant draaien, ze staan dus nooit stil. Je wacht gewoon tot het volgende hokje langskomt en dan spring je erin. Als je erin valt blijven de liften dus ook draaien.. *mental image van gemangeld lichaam*
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenter info: een paternosterlift is een liftsysteem met lifthokjes die constant draaien, ze staan dus nooit stil. Je wacht gewoon tot het volgende hokje langskomt en dan spring je erin. Als je erin valt blijven de liften dus ook draaien.. *mental image van gemangeld lichaam*
Damn... Das wel heftig jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt heel naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Thnx pa
en ja, Debbs, dat vroeg hij zich ook al af, ik loop al zo lang als hij daar werkt te zeiken dat ik die lift zo eng vind en hij zegt altijd dat je daar niet in kan vallen.. Maarja
Echt he? Dit is echt het horror-scenario dat zich altijd in mijn gedachten afspeelt als het over die paternoster gaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heel naarsoms gebeuren er zulke nare enge rotongelukken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, de wikipedia heeft wel een cool gifje om te laten zien hoe een paternoster werkt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_(lift)
Oh bah! Echt heel heel naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, de wikipedia heeft wel een cool gifje om te laten zien hoe een paternoster werkt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_(lift)
Pff echt heftig. Klinkt idd als een horrorfilm wat Debs zei..quote:
Trustenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom even snel welterusten zeggen
Tot morgen babes![]()
![]()
Oh men, ik heb er gewoon geen woorden voor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ze weten nog niet wiehet is, maar van de enige afdeling waar die persoon gewerkt kan hebben kent hij zo ongeveer iedereen wel, dus dat is wel heel nasty.
Truste!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen babes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen babes![]()
![]()
Trusten dan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Truste Lin
en thanks, Miss.. Ik hoop dat hij een beetje kan slapen vannacht.. Enik ga ook slapen chickies, ik ben zķ moe! Werk was een bitch vandaag, de datum was een bitch vandaag en ik ben verkouden![]()
De datum was zeker een bitch voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Truste Lin
en thanks, Miss.. Ik hoop dat hij een beetje kan slapen vannacht.. Enik ga ook slapen chickies, ik ben zÃŗ moe! Werk was een bitch vandaag, de datum was een bitch vandaag en ik ben verkouden![]()
Trusten babequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen babes![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Truste Lin
en thanks, Miss.. Ik hoop dat hij een beetje kan slapen vannacht.. Enik ga ook slapen chickies, ik ben zķ moe! Werk was een bitch vandaag, de datum was een bitch vandaag en ik ben verkouden![]()
Tuk ze!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Trusten babeen trusten aan all the other ladies, ik ga ook lekker tukken
Trusten! En veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook richtig bed, morgen om 7u opgehaaldTrusten maisjes
Ik ook nogquote:
Ik hou het maar op water denk. Blijf toch niet al te lang meer wakker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nogIk twijfel nog wat ik moet gaan drinken.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou het maar op water denk. Blijf toch niet al te lang meer wakker.
Ben benieuwd in welke staatstraks terugkomt. Hij was al bij een vriend langs geweest zonder zich aan te kondigen omdat die sms'te dat het bier in de aanbieding was. Dus toen was ie al een beetje lollig en zo toen ie thuiskwam. En toen wij stonden te koken sms'te die vriend nogmaals dat de hele krat inmiddels koud lag. Dus nu is ie daar weer heen hehe.
En morgen moeten we naar een babyborrel van mijn neef dus ben benieuwd of ie daar een beetje rekening mee zal houden. En anders mag ie samen met z'n kater gaan
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga toch ook maar slapen. Welterusten!
lieffquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik word as we speak uit bed gekopt door de poussemogge!
ohja, museumweekend, daar heb ik ook nog kaarten voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Jah, mijn vingers worden er grijs van en de diepte erin is geweldig, de holo ook maar het is gewoon mijn kleur niet
En yay voor katerloze ochtendik ga zo winkelen met mijn broer want hij moet nieuwe kleding en daarna gaan we met z'n vieren naar het kinderboekenmuseum want het is museumweekend
Mocht je hem ooit willen verkopen? Hij was er niet meer toen vorige week besteldequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Zal,ik eens vloeken in de kerk?
Ik vind Saint George niet mooi
Ghehequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en alle paaskilo's weer kwijt!
Zag dinsdagochtend 88,2 op de weegschaal en vanmorgen weer mijn 84,5dat was een hoop plas en poep
You're welcome!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee, dan doe ik het ongeveer hetzelfdethanks babe
Die bewegingen mijden als de pest dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
nou soms wel, maar het schiet er zeg maar in... Het is geen zeurende pijn ofzo. Ik kan alleen bepaalde bewegingen niet maken
Gehhe! En dan in die doos zit dat lakje ook nog verpakt toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus zalando
Mongolengrote doos voor 1 lakje....
Ik vond hem stiekem ook wel een heel klein beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Zal,ik eens vloeken in de kerk?
Ik vind Saint George niet mooi
Babyborrels zijn ook niet leuk! kun je niet bij hem aangeven dat je liever eens komt als het niet zo druk is bij ze?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Goeiemorgen!
Was heel ff uit bed maar lig toch nog ff terug, wil er nog niet uit![]()
En we moeten straks naar een babyborrel van mijn neef maar daar heb ik ook geen zin in want ik heb niet zoveel met baby's en eigenlijk ook niet echt met de hele familie die daar komt
Als ze die borrel nie hadden was ik sowieso niet langsgegaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Babyborrels zijn ook niet leuk! kun je niet bij hem aangeven dat je liever eens komt als het niet zo druk is bij ze?
Eindelijk wat bemoedigende woorden op de zaterdagochtendquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:31 schreef Debsterr het volgende:
St. George. 1 van mijn allermooiste lakjes!
Ik heb nu W7 Metallic Jupiter op, die is ook mooiquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eindelijk wat bemoedigende woorden op de zaterdagochtend
Oh god dat was niets voor mij geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze die borrel nie hadden was ik sowieso niet langsgegaan![]()
Onze familie is gigantisch groot, pa had 12 broers en zussen, daaruit zijn 21 neefjes en nichtjes voortgekomen die nu spontaan allemaal aan het trouwen en baren zijn. De volgende uitnodiging voor een kraamfeest ligt ook al weer op de mat..
Alleen zijn het allemaal kliekjes binnen de familie en er heerst een cultuur van elkaar bellen als je elkaar nodig hebt (iedereen heeft een vak geleerd, best handig) maar verder zie elkaar nooit. Dus sta daar dadelijk dus met een stel redelijke vreemden. Waaronder dus ook die neef, die zie ik normaal echt nooit
Dit is snel! Eergister besteldquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gehhe! En dan in die doos zit dat lakje ook nog verpakt toch?
Ik kreeg mijn bestelling pas na een week binnen
Hij heeft een klusbedrijfquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god dat was niets voor mij geweestwat voor vak heeft hij geleerd? Kan hij ooit van nut zijn voor je?
O ja, W7, die heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nu W7 Metallic Jupiter op, die is ook mooi
Sow he! Een fruitje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een essence op, hoe vinden jullie die
Ssssstt! Die kan ik nergens vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nu W7 Metallic Jupiter op, die is ook mooi
Cool!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jij was toch te goed voor Essence geworden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja erg hčquote:
En die komen dan braaf 1 voor 1, zodat ze de baby rustig kunnen zien, "aww" kunnen zeggen, je verhalen over 's nachts wakker liggen kunnen horen en dan weer oprotten, want baby en mamma zijn moequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja erg hč![]()
Mochten er hier ooit kinderen komen dan hoeft dat van mij echt niet. Sowieso hoef ik al dat bezoek niet van mensen die ik normaal ook nooit zie eigenlijk![]()
Heb liever dat m'n goeie vrienden komen
De mijne komt van een luxere DA, waar ze ook OPI verkopen, misschien bij zoiets kijken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ssssstt! Die kan ik nergens vinden
Hoef jou alvast niet uit te nodigen zie ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En die komen dan braaf 1 voor 1, zodat ze de baby rustig kunnen zien, "aww" kunnen zeggen, je verhalen over 's nachts wakker liggen kunnen horen en dan weer oprotten, want baby en mamma zijn moe
En dan 8 minuten per persoon?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoef jou alvast niet uit te nodigen zie ik![]()
![]()
Nee joh, ik maak een schema en ze komen per 4, dan ben ik er lekker snel doorheen![]()
Ja, ben tegen die tijd zo geoefend in mijn 'nachten wakker liggen maar toch roze wolk blabla' routine dat dat echt wel genoeg is hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan 8 minuten per persoon?
Zal er zo weer even langs lopen maar een maand geleden hadden ze het in onze DA nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mijne komt van een luxere DA, waar ze ook OPI verkopen, misschien bij zoiets kijken?
Succes!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef princess-a het volgende:
Ik ga even snel naar Kruidvat rennen voordat de pleuris zometeen uitbreekt in de stad
Oh daar zitten ook wel leuke tussen jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee een dubbelzijdige van de extremes collectie
Die schijt nog steeds extreem vloeibaar..quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Can I haz Hits?? Yesh Yesh I can!![]()
How & where?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Can I haz Hits?? Yesh Yesh I can!![]()
Swappakketjequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
How & where?nice nice!
Mijn perfecte foundation was er niet, blijkbaar niet meer te koop. Echt dikke vette fuck! Ik had Maybelline nr 4 light porcelain, nu is de lichtste nr 10 ivory
Ghehe en wat swap je d'r voor terug?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Swappakketje
Nee wat klote! Misschien heeft masja ze weer voor dr goodiebag ingekocht
2 kohs en een paar essence/catrices als cadeau erbij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ghehe en wat swap je d'r voor terug?
Die van jou ligt bij m'n mama, dus kan niet kijken hoe die heetDit is een andere dus nu moet ik nieuwe kiezen in de winkel
Dat is wel echt heel irritant.... Van die dunne schijt...quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die schijt nog steeds extreem vloeibaar..
En dan is zo'n poedelvacht dus heul niet handig, want hij drukt niet goed door en er blijft dus lekker van alles in hangen wat ik er met keukenpapier weer af kan vegen.
Maar hij draait niet meer zo, dus de pijn lijkt aardig over te zijn. Als ik hem rijst met kip geef eet hij de kip ertussenuit en laat de rijst liggen
![]()
Ik zit nu te twijfelen om hem even een dagje niks te geven, zodat die maag echt even bij kan komen en de darmen een beetje leeg worden.
Verder is hij soms nog onrustig en heeft daarnaast heel weinig energie, maar dat lijkt me logisch na een week verminderd eten. Ik hoop wel dat hij snel weer normaal gaat schijten, zowel voor hem als voor mij
Goede dealquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 kohs en een paar essence/catrices als cadeau erbij.
Ohja maybelline.Ik haat dat zo he
moet je ter plekke gaan beoordelen wat jouw kleur is als je het niet verwacht
Ja vond ik ook welquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede deal![]()
Druppeltje op de binnenkant van je pols, en naar buiten voor daglicht. Wegvegen, druppeltje van een ander op je pols en weer naar buiten voor daglicht. Als er 1 bevalt die uitproberen op de kaaklijn. En als je een goede kleur hebt gevonden is het nog maar te hopen dat de dekking is wat je ervan verwacht. Volgens mij vind ik dit van alle make up het rotst om uit te zoeken
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai!
Net even om tien uur de stad in geweest, wat een rust
en mintgroene skinny yay!
Dank je. Ga zo met mn moeder naar de stad, ff kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
h&m had m weer, maar ze hingen nog bij best veel winkels nu!
Tell me please!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb eindelijk na 304982903842 jaar een foundation die mijn huidskleur is, normaal is de lichtste van elke collectie als nog te donker voor mij![]()
Volgens mij ben je een hele andere M als ik je in juni weer ziequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai!
Net even om tien uur de stad in geweest, wat een rust
en mintgroene skinny yay!
Givenchy heeft nu een hele lichte uitgebracht in hun nieuwe collectiequote:
Htfs? Kthnxbyequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je. Ga zo met mn moeder naar de stad, ff kijken.
Mijn moeder whatsappt mij: Volgens mij hebben ze 25% korting op OPI bij de kapper in de stad.
Ik zo: Welke?
Moeder: Kom vanmiddag maar wat eerder naar me toe (ik ga haar haar doen voor hippiefeest vanavond) dan gaan we ff naar de stad.
Enabler
haha ik hoop het wel, als het volgens plan blijft gaan ben ik tegen die tijd ruim twintig kilo kwijt dus I hope it will showquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een hele andere M als ik je in juni weer zie
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ik hoop het wel, als het volgens plan blijft gaan ben ik tegen die tijd ruim twintig kilo kwijt dus I hope it will show
Doe eens gewoon complimentjes aannemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ben er nog niet hede helft is heel mooi, maar er is nog een helft, niet te vroeg juichen
Ooh heel nice! Ik ga zo even naar KV met mijn huidige foundation om te zien of iets er op lijkt en anders ga ik na mn salaris maar even bij Givenchy kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Givenchy heeft nu een hele lichte uitgebracht in hun nieuwe collectieEn ook nog eens perfect voor mijn huidstype
Als je precies wilt weten welke het is kan ik wel even kijken?
Jonge je ziet het nu toch al haske goed gek! Wees trots op jezelf en geniet ervanquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ik hoop het wel, als het volgens plan blijft gaan ben ik tegen die tijd ruim twintig kilo kwijt dus I hope it will show
okeequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe eens gewoon complimentjes aannemen.
doe ik ook zekerquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jonge je ziet het nu toch al haske goed gek! Wees trots op jezelf en geniet ervan
Je weet wel dat H&M broeken vaak een beetje klein zijn he? Dus eigenlijk heb je dan al 42quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mint skinny is trouwens wel een maat 42, was de grootste die er nog lag. Zal nu wel net te klein zijn maar over een paar weken moet het lukken
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoor, in andere winkels niet iig
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
bwahahahahaha ik krijg 'm gewoon dicht
Coolcat heeft ze ook <3 Mintgroene skinny'squote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jaloers
Waar heb je m vandaan?
Ik twijfel nog....(of heb je het nu over je eigen bruidsjurk, nee toch???)quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
mijn zoektocht naar een stijlvolle bruiloftsjurk is jammerlijk gefaald vandaag. Dus wordt het mijn blauwwitte linnen rock ende roll jurk
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik ff foto's maken van mijn twee jurkjes waar ik over twijfel? (mits goed licht in Da Bedroom)
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik ff foto's maken van mijn twee jurkjes waar ik over twijfel? (mits goed licht in Da Bedroom)
Ja, jurk om aan te trekken naar een bruiloftquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:44 schreef princess-a het volgende:
Heb elektrische fiets gekocht voor m'n mama, nu is ze onderweg om hem op te halen en ze komt te laat. Belt ze mij op, of ik die vrouw van wie ik hem over koop wil bellen om door te geven dat ze te laat komt, terwijl ik in de drukke stad loop en zij met haar kont naast mn stiefpapa in de auto zit. Nou nee mam, je mag er wel iets zelf voor doen
SQ ik neem aan dat je trouwjurk voor een feest bedoelt?
Ah bon! Ik dacht al nu al shoppen voor je eigen trouwjurk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jurk om aan te trekken naar een bruiloft
NOESquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah bon! Ik dacht al nu al shoppen voor je eigen trouwjurk?
Die onderste vind ik echt superleukquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
LBD:
[ afbeelding ]
Ja nog wat kreukelig onderaan
Polkadots!
[ afbeelding ]
Polkadotsquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
LBD:
[ afbeelding ]
Ja nog wat kreukelig onderaan
Polkadots!
[ afbeelding ]
Mwhehe lekker wijfquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Coolcat heeft ze ook <3 Mintgroene skinny's
En ik edit 'm niet want zie mij nou een FB hartje plaatsen!!EINZ!! *facepalm*
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
LBD
Staat je zeer sjiek!
Polkadots zijn ook leuk, maar ik vote voor de bruiloft voor de bovenste
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest googelen om te weten wat LBD is
Mwhehehquote:
Yups....irritantquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
nu blijf ik jurkjes zoeken op nelly en zalando, terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen.
Broeken durf ik wel, t-shirts ook, maar jurken zijn te tricky met mijn bamboozles
Kloptquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups....irritant![]()
Ik heb geleerd dat een waterval halslijn wel OK werkt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopter zijn wel trucs, maar online bestellen... meh
Ben je haske afgevallen, voel je je nog moddervet omdat je je toeters niet in XXXL geperst krijgt
Jonge, jij bent allang een babequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja jonge, ik word nog wel een keer een babe
Me too....de derde alquote:
*wijst naar Nike Air Max-gympen*quote:
+11111EINZ!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge, jij bent allang een babe
*Kijkt momenteel neer op roze skinny met paarse Vansquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*wijst naar Nike Air Max-gympen*![]()
En naar blauwe nette rokje dat ik hier ruim een half jaar geleden liet zien dat ik precies 1 keer heb gedragen
true, anders gaat t toch nie werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Me too....de derde al
ze smaken zoals ze ploppen, ik moet alleen nog naar Rick dadelijk (die nagenoeg niet drinkt) en zijn zoon is er ook...whoops![]()
Ze wennen er maar aan..that's me...take it or leave it
Nette schoenen aan doen geven je wel een beetje dat extra speciale gevoel ipv je Nikesquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit stiekem te overwegen om vanavond nette schoenen aan te doen, want ik heb nu grijze skinny-jeans aan en die passen niet zo bij de Nikes....
Maar de Nikes zitten zo lekker
Feestje en misschien daarna nog de kroeg inquote:
Pijn bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nette schoenen aan doen geven je wel een beetje dat extra speciale gevoel ipv je Nikes
Jij bent nog heul niet op cougar leeftijd!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zeker! Ik voel me op mijn gympies altijd wat sjofelop mooie hakken voel ik me een cougar
Ik lollerde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje en misschien daarna nog de kroeg in
[..]
Pijn bedoel je?
Ik voel me altijd een beetje misplaatst met hakkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zeker! Ik voel me op mijn gympies altijd wat sjofelop mooie hakken voel ik me een cougar
Volgende meeting gaan we ff oefenen op iedereen haar catwalk (of signature) loopjequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Uggs met een hak, misschien valt het daarmee nog wel mee![]()
(en nee die lijken niet op sloffen, zijn heul mooie laarzen, maar dan met schaap erin.)
[..]
Ik voel me altijd een beetje misplaatst met hakken. Past gewoon niet bij me. Daarbij ga ik dan lopen als een mongol, dus voel me ook niet echt elegant
Dibs op Hollandse boerinnenloopje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende meeting gaan we ff oefenen op iedereen haar catwalk (of signature) loopje
Ik kan heul elegant lopen met m'n platten schoenenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende meeting gaan we ff oefenen op iedereen haar catwalk (of signature) loopje
ik heb goeden hakken daarvoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
"Variabel" is niet erg handig he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb goeden hakken daarvoor!
Welke maat heeft iedereen?
38/39 en met hakken ben ik kansloosquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb goeden hakken daarvoor!
Welke maat heeft iedereen?
Kut dat pas ikquote:
Hoe hoog is de hak?quote:
Daar zullen mooie foto's van komenquote:
Ik ging die ook googelen, maar kwam op Fuzzy Yellow Balls en Fuck You Bitchquote:
Le fuquote:
Forget Your Boyfriend pumps:quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ging die ook googelen, maar kwam op Fuzzy Yellow Balls en Fuck You Bitch
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forget Your Boyfriend pumps:
[ afbeelding ]
Dan neemt Debs haar hakken mee, die passen wel!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan neemt Debs haar hakken mee, die passen wel!
38-39 aan deze kant met ook hakken van 10 cm in de aanbieding!
meenemuh!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan neemt Debs haar hakken mee, die passen wel!
38-39 aan deze kant met ook hakken van 10 cm in de aanbieding!
1700 euro! Nieuwe tv?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben er ook weer heurhet kinderboekenmuseum is de bom en ik heb even wat shizzle ingeslagen bij de kruidvat, mostly for de 2 laatste swaps die ik heb lopen.. Mijn broer is wel goed geslaagd, die heeft 1700 euro uitgegeven
En wat Miss zei inderdaad, te groen en te weinig holo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nieuw horloge. Wel een kwijlwaardige overigens.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nieuw horloge. Wel een kwijlwaardige overigens.
Ik kan niet drinken (want auto) en ik voorspel voor mezelf ongelukkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
hakkenmeet met velen drank. Ik voorspel ongelukken
Gesloopte enkels, hakken in ogen, slagaders kapot door de FYB's.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
hakkenmeet met velen drank. Ik voorspel ongelukken
voor een echt handgemaakt horloge is dat vrij normaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:39 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
das veel geld voor een horlogeof ben ik nou gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Een Meistersingerquote:
ik zou het ook niet kunnen. Ik heb van wijlen mijn oudoom eens een klokje van 500 gulden gekregen die ik niet durf te dragen daardoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:41 schreef Loqi het volgende:
voor een horloge? amai, wat een bult geld
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een Swatch van 40 euro.
herkenbaar. Kijkshop ftw. Ik sloop klokjes ook vrij snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Kijkshop jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar. Kijkshop ftw. Ik sloop klokjes ook vrij snel
Die mijn broertje nu heeft is wel echt de bom, sowieso al een horloge met maar 1 wijzer en de wijzerplaat is een soort van duochrome blauw/paars.. Als ik het eraan uit zou geven was het zoiets.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:44 schreef Loqi het volgende:
Ik zou t niet durven dragen![]()
nu moet ik ook zeggen dat ik horloges oprecht lelijke dingen vind (eigenlijk allemaal behalve ouderwetse zakhorloges) dus misschien kijk ik er gewoon scheef op
Agreequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Loqi het volgende:
maar een keer dik geld aan jezelf uitgeven is natuurlijk wel heerlijkhopelijk heeft ie er veel plezier van!
Daar kan je bijna 50 horloges van bij Lucardi kopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik hoorde wat de onderhoudsbeurt aan bb's horloge kostte trok ik ook even wit weg hoor
zonder horloge raak ik in paniek, armbanden zijn kut, ringen draag ik maar 1quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag nooit een horloge.(of armbanden. Of ringen. En oorbellen zijn altijd hetzelfde.
)
pics! misschien moet ik gewoon onderwezen wordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die mijn broertje nu heeft is wel echt de bom, sowieso al een horloge met maar 1 wijzer en de wijzerplaat is een soort van duochrome blauw/paars.. Als ik het eraan uit zou geven was het zoiets.
Ik zou ook wel een Aston willenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
naja, mijn schoonpa heeft ook een Aston Martin, die heeft een andere kijk op geld idd. Maar ik weet nu ook wat ik om mijn nek heb hangen, ook best eng
Ik deed ook een lichtelijke 'hrmpf' toen hij er ook een kliksluiting-clipje voor aan het bandje erbij nam van bijna 100 ekkiesquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik hoorde wat de onderhoudsbeurt aan bb's horloge kostte trok ik ook even wit weg hoor
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik deed ook een lichtelijke 'hrmpf' toen hij er ook een kliksluiting-clipje voor aan het bandje erbij nam van bijna 100 ekkies
als je goed kan grijpen heb je er op de kermis 500 voor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kan je bijna 50 horloges van bij Lucardi kopen
Zwemvliezen, dus ringen zitten rot.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder horloge raak ik in paniek, armbanden zijn kut, ringen draag ik maar 1
samequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik weet nu ook wat ik om mijn nek heb hangen, ook best eng
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je goed kan grijpen heb je er op de kermis 500 voor!
Bambi, leuke jurk! Heb er naar staan kijken, maar strapless is geen optie hier
wat liefquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dit jurkje heb ik gekocht.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2099875%2010101%2037%202161%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]p]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |