niet teveel GOT spoileren hequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Schorpioen in je broek en zwaard in je keel, lekkah
En vervolgens in glas gaan beuken met je gezichtquote:
Seizoen 1? Van wat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Debsterr het volgende:
Euj, Dico, eij zijn pad bij seizoen 1! Shut it
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh ik dacht GOT aangezien Sjaan dat zei
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Godver zeg, als ik nog eens tranen dwars heb zitten ga ik teruglezen in Z&G, wat er allemaal gepost is over Gabriëlzo lief dat al mijn nagellakvriendinnetjes zich helemaal voor mij in OUD gewaagd hebben
sorry, ik ben emo vandaag. Misschien tijd voor zwarte nagellak en mijn pony voor mijn oog
Godver zeg, als ik nog eens tranen dwars heb zitten ga ik teruglezen in Z&G, wat er allemaal gepost is over Gabriëlzo lief dat al mijn nagellakvriendinnetjes zich helemaal voor mij in OUD gewaagd hebben
sorry, ik ben emo vandaag. Misschien tijd voor zwarte nagellak en mijn pony voor mijn oog
yayquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef Mss het volgende:
Sjanie, ik heb dat kwastje gekocht bij Hema op CS. Straks maar eens proberen!
Oh das minder... Wat is er gebeurd dan (nieuwsgierig dat ik ben)?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
En mijn lief zit lijkbleek achter zijn werklaptop, er is net een collega verongelukt in het gebouw waar hij werkt als hij hier in de stad werkt.. Echt op een NASTY manier ook gewoon
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das minder... Wat is er gebeurd dan (nieuwsgierig dat ik ben)?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenter info: een paternosterlift is een liftsysteem met lifthokjes die constant draaien, ze staan dus nooit stil. Je wacht gewoon tot het volgende hokje langskomt en dan spring je erin. Als je erin valt blijven de liften dus ook draaien.. *mental image van gemangeld lichaam*
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is 4 meter een liftschacht van de paternoster ingevallenter info: een paternosterlift is een liftsysteem met lifthokjes die constant draaien, ze staan dus nooit stil. Je wacht gewoon tot het volgende hokje langskomt en dan spring je erin. Als je erin valt blijven de liften dus ook draaien.. *mental image van gemangeld lichaam*
Damn... Das wel heftig jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt heel naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Thnx pa
en ja, Debbs, dat vroeg hij zich ook al af, ik loop al zo lang als hij daar werkt te zeiken dat ik die lift zo eng vind en hij zegt altijd dat je daar niet in kan vallen.. Maarja
Echt he? Dit is echt het horror-scenario dat zich altijd in mijn gedachten afspeelt als het over die paternoster gaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heel naarsoms gebeuren er zulke nare enge rotongelukken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, de wikipedia heeft wel een cool gifje om te laten zien hoe een paternoster werkt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_(lift)
Oh bah! Echt heel heel naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, de wikipedia heeft wel een cool gifje om te laten zien hoe een paternoster werkt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_(lift)
Pff echt heftig. Klinkt idd als een horrorfilm wat Debs zei..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |