Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
Oeh. Nu ben ik verdrietig omdat ik nog maar 14 ben.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oeh. Nu ben ik verdrietig omdat ik nog maar 14 ben.
Hier doel je op right?
Joepie.quote:
nope, proggies om m'n pc beeld op te nemen willen niet echt werken helaas.quote:
Godver wat skill jij goedquote:
Ps trois?quote:
Heb geen geld op het momentquote:
Dit ook, en dat om 16kquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
NEEHEEE, dan gaat iedereen gay spelen.
We spelen voor fun, als je voor geld speelt wilt iedereen het winnen en gaat het merendeel zweterig spelenquote:
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We spelen voor fun, als je voor geld speelt wilt iedereen het winnen en gaat het merendeel zweterig spelen
Wel een beetje mee eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Doe gewoon 2k. Zonder inleg is er al helemaal geen zak aan. Er moet wel een beetje spanning in zitten
Daar gaat al m'n geldquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Doe gewoon 2k. Zonder inleg is er al helemaal geen zak aan. Er moet wel een beetje spanning in zitten
ga dan een keer wedstrijden spelen en dan niet tegen vrienden, maar onlinequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef DutchSL het volgende:
Lindgren, jij bent toch jesserdt?
Heb je al 2x proberen toe te voegen, maar nooit een responsesta ik in je blocklist ofzo
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik host deze wel en dan doe ik morgen de loting wel opnemen
van mij mag jequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice
Nu gewoon even tegen elkaar spelen kriskras om te kijken hoe de concurrentie speelt?
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.quote:
Prima joh. Nu meteen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren mag ik revanche, ik speelde mijn spel niet, ik skill namelijk nooit, en luiz rood..
Bij deze, wie wilt tegen deze king of fifa? (quote:
Je verliest toch wel. Wel goed dat je blijft proberenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren mag ik revanche, ik speelde mijn spel niet, ik skill namelijk nooit, en luiz rood..
Ja, en als je 300k uitgeeft ook..quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.
Dus er was geen happy hour en ook geen MOTM? Dan heb ik ook niet veel gemist lijkt mij.
jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hiermee een kans maken om een wedstrijd te winnen in het toernooi?
Alleen 1 of andere Engelse homo met een zwaar overpowered prive-kaartje a la Jose Enriquequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.
Dus er was geen happy hour en ook geen MOTM? Dan heb ik ook niet veel gemist lijkt mij.
De vorige keer was het 5-1 voor jou en de wedstrijd erna 0-1 voor mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja. Ik speel alleen maar met budget teams de laatste tijd.
Jaaa ik verlies denk ik weer ja lindgren is baasquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je verliest toch wel. Wel goed dat je blijft proberen
Oh ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vorige keer was het 5-1 voor jou en de wedstrijd erna 0-1 voor mij
Ja want ik verlies van iedereen denk ik + team is gewoon goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja. Ik speel alleen maar met budget teams de laatste tijd.
ff een tweetje gestuurdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef DutchSL het volgende:
EA:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
· Openen
Orange MOTMs are for real-life cup man-of-the-match players. They weren't any cup games this past week, so no orange card MOTM!
Twittert iemand even naar die gasten dat de Dutch Cup final gespeeld is, MOTM Lens en als een ST bitte.
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen 1 of andere Engelse homo met een zwaar overpowered prive-kaartje a la Jose Enrique
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMGquote:
EA heeft alleen maar banden met het engelse voetbal en Messi dan. Zie ook de filmpjes van de prof spelers die tegen elkaar spelen van Chelsea, Arsenal etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.
[..]
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMG
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef diedjuh het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met het toernooi? Wel zin om te winnen
Hm, denk jij dat je meer uit 3- 5k packs haalt, 1- 15k pack of 2 7,5?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.
[..]
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMG
Als je 3 5k packs haalt maak je het minste verlies ook al zit er niks goeds in, want dan heb je 36 kaarten ipv 24 (wel maar 3 rares) Met die van 7.5k en 15k heb je uiteraard meer kans op iets goeds maar je maakt daar meer verlies mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hm, denk jij dat je meer uit 3- 5k packs haalt, 1- 15k pack of 2 7,5?
Weet ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was maar grapje, maar is wel leuk gewoon voor de lol.
eerste followerquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef DutchSL het volgende:
Heuh, ik heb ook twitter.
https://twitter.com/#!/mikelacar
Wist niet dat je zonder telefoonnummer kon registeren
Ik weet dat je mij bedoelt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet ikSommige zijn echt belachelijke slecht (geen namen hoor
), maar er zitten een paar erg goede FOK!ers tussen.
Ik koop gewoon eentje van 5k, daarna kijk ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je 3 5k packs haalt maak je het minste verlies ook al zit er niks goeds in, want dan heb je 36 kaarten ipv 24 (wel maar 3 rares) Met die van 7.5k en 15k heb je uiteraard meer kans op iets goeds maar je maakt daar meer verlies mee.
Ik had vorige week echt een super slechte week. Heb nog een paar leuke missesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heulemaal nietWel grappig dat jij je aangesproken voelt
.
Lol. Maar ik ga het alleen maar gebruiken om EA lastig te vallen hoor, ga niet mijn leven delen ofzoquote:
Contracten gaan snel voor 200 en fitness ook wel redelijk snel, healing voor 450-600. Ik denk dat door dat nieuwe toernooi de consumables duurder gaan worden, dus ik ga waarschijnlijk morgen wel wat silver packs openen. Er zijn natuurlijk wel een paar leuke silver IFs deze weekquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is het weer handig om zilvere packs te kopen?
Ik koop 2 zilveren pakjes en zet ik alles er hoog op en dan zie ik wel wat er gebeurtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Contracten gaan snel voor 200 en fitness ook wel redelijk snel, healing voor 450-600. Ik denk dat door dat nieuwe toernooi de consumables duurder gaan worden, dus ik ga waarschijnlijk morgen wel wat silver packs openen. Er zijn natuurlijk wel een paar leuke silver IFs deze week
Welke, die van 2.5k of 3.75k/7.5k? Ik houd het voorlopig bij bronze, vandaag kreeg ik al Carayol, Mansally, de J.Bialystok kit en nog een paar redelijke spelers. Die low rated bronzes worden weer meer waard door dat nieuwe toernooiquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik koop 2 zilveren pakjes en zet ik alles er hoog op en dan zie ik wel wat er gebeurt
2.5k maakt ik het minste verliesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke, die van 2.5k of 3.75k/7.5k? Ik houd het voorlopig bij bronze, vandaag kreeg ik al Carayol, Mansally, de J.Bialystok kit en nog een paar redelijke spelers. Die low rated bronzes worden weer meer waard door dat nieuwe toernooi
Daarom koop ik die meestal ook. Ik zet gewoon spelers die minder dan 200 waard zijn voor 150 BIN erop en ik probeer zoveel mogelijk te verkopen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2.5k maakt ik het minste verlies
Klopt, ik probeer maar wat, moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is goed, wel een beetje laggy en je trucjes zijn niet echt effectief
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
Ja.. Kwam er niet doorheen, jammer van dat schot van lavezzi :p
Maarja ibra is zo n beest, had ik hem maar
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom koop ik die meestal ook. Ik zet gewoon spelers die minder dan 200 waard zijn voor 150 BIN erop en ik probeer zoveel mogelijk te verkopen.
Binnenkort komt er waarschijnlijk weer een lower league TOTY dus dan ga ik waarschijnlijk weer heel veel bronze packs openen. Vorig jaar deed ik dat ook en ik kreeg geen 1 IF terwijl er een stuk of 6 uit waren, en een week later waren er 2 bronze IFs en toen kreeg ik 2x dezelfde IF
Die krijg je ook bij een UPquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Hihi, ik had eerst een brons pakje gekocht kreeg een geheime troffee van dat ik IF speler had ikke blij zat die er niet in
, Fail van fifa
![]()
Dat. Was. SB.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.Iemand hier op het forum kon niet met hem omgaan omdat ie pace mistte.
Wat een draak ben je dan.
Weet ik. Hij die niet genoemd mag worden.quote:
Een transfer dan. Daar ligt het iig wel aan.quote:
Idd ibra is mijm favo speler van heel fifa, maar ik krijg hem nooit bij elkaar gespaard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.Iemand hier op het forum kon niet met hem omgaan omdat ie pace mistte.
Wat een draak ben je dan.
Elia heeft zo z'n momentjes, net als Ben Arfa. Torres was inderdaad niet heel sterk, maar wel twee goals.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd ibra is mijm favo speler van heel fifa, maar ik krijg hem nooit bij elkaar gespaard.
Torres faalde deze wedstrijd wel beetje, en elia ging helemaal los
Hij was verder niet echt bij het spel betrokken. Maakte alleen twee kansen af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Zeggen dat je speler faalt als ie 2 goals maakt lutsert.
Ibra dolt mijn verd, keeper komt uit. Ibra legt af, torres scoort?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Zeggen dat je speler faalt als ie 2 goals maakt lutsert.
ib4 Lindgren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb jou acc niet, maar laat Marcie maar
Ik heb je net een request gestuurd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb je niet eens als vriend
Voeg me toe : marciezimo
Jouw.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voeg me dan toequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kerelje hebt 10 teamsquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voeg me dan toeje staat niet in de OP.
en een CAM->CMquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen stevie Gerrard nog
Potje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij pakte nu wel de penalty, jouw rainbow flick zorgt voor teveel balverlies
Klopt, ik twijfel ook om het skillen door te zetten of om er mee te stoppenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij pakte nu wel de penalty, jouw rainbow flick zorgt voor teveel balverlies
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel ook om het skillen door te zetten of om er mee te stoppen
Niet iedereen is zo goed als jouquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als jou
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal danquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.
Hamsikquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
Hamsik of UP Pastore op de linker CM plek naast Gerrard?
Hamsik heeft wel betere verdedigende stats.
Jonge, hij had mij zelfs een PSN verzoek gestuurdquote:
Als dat je grootste probleem isquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal dan
Rainbowflick is ook niet een van de nuttigste skills.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal dan
Ik moet dus m'n skills meer op de grond houden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rainbowflick is ook niet een van de nuttigste skills.Naar mijn mening is die skill echt puur om 'fancy' te doen.
Zou ik wel doen, zeker nu je nog 'lerende' bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet dus m'n skills meer op de grond houden?
Roulettes, McGeady's etc.?
Ait ait, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, zeker nu je nog 'lerende' bent.
Akka ken ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
De akka (?) en de heelflick zijn ook wel handige skills.
Toernooitje voor de fun onder de FOK!ers.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef GuRBuH het volgende:
Toernooi wat? Licht me even in, kom net van mn werk en moet er om 04:00 weer zijn dus ff kort Fok! bezoekje.
PS3 toernooi only FOK!ers, gewoon voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef GuRBuH het volgende:
Toernooi wat? Licht me even in, kom net van mn werk en moet er om 04:00 weer zijn dus ff kort Fok! bezoekje.
Serieus dude. Hoe kun jij ooit zeggen dat je weleens goals maakt zoals in dat filmpje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Akka ken ik niet
Heelflick is toch je knuppeltje van boven naar onder?
Dat je hem zegmaar een lange tik meegeeft met je andere been
Dat is de heelflick inderdaad. De akka heet ook anders op Fifa, even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Akka ken ik niet
Heelflick is toch je knuppeltje van boven naar onder?
Dat je hem zegmaar een lange tik meegeeft met je andere been
Elastico toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is de heelflick inderdaad. De akka heet ook anders op Fifa, even opzoeken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toernooitje voor de fun onder de FOK!ers.
Maar er is wel een nieuw toernooi hoor! Max 4.5 ster volgens mij, minimaal 80 chem. Niets bijzonders dus, behalve dan dat je waarschijnlijk veel bronzen-bank tegenstanders krijgtquote:
Vind ik bestquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Toernooi is toch gewoon 2k inschrijving?
Anders is er geen zak aan
Volgens mij was dat ook een grapje van GJEquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus dude. Hoe kun jij ooit zeggen dat je weleens goals maakt zoals in dat filmpje.Je kent de basisskills niet eens.
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Toernooi is toch gewoon 2k inschrijving?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Toernooi is toch gewoon 20k inschrijving?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
GJE is nogal slecht als ik dit allemaal hoor/lees.
4x rainbow flick?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oeh, geskilled vanaf de aftrap naar het doel met 1 speler en een golazo
vanaf de aftrap kan iedereen datquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo kansloos is dat altijd. Ook mensen die de hele wedstrijd niet skillen gaan dat proberen omdat je spelers altijd verneukt staan opgesteld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanjs was spannend, maar op laatst liep ik uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
Gefeliciteerd marcie.
Gvd wat haat ik blauwe ballen.
Mag ik iemand schouder lenen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lucio 9 chem?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]`
Team compleet. Nu kan ik meedoen aan het toernooi
Yep, land link, team link en competitie. Is 2,5 totaal volgens mij. Dus 8,5 -> 9quote:
Met een blauwe bal ben ik sowieso kansloos, ik heb letterlijk elke wedstrijd die ik ooit gespeeld heb met een blauwe wedstrijd verloren. Ik zie de bal gewoon niet, daardoor ook die twee gemiste slidings die je penalties oplevedden. En zelf kansen verneukt dat was eigen schuld...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thanjs was spannend, maar op laatst liep ik uit
Moet je even bij GJE zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef MaartenFM het volgende:
Hoe kun je je opgeven voor het toernooi? Ik wil ook wel meedoen
Prima verdedigd. Ik weet niet waar ik last van had, maar 't ging echt voor geen meter.quote:
Ooh wist ik niet, ik zie de bal juist heel goed:)quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met een blauwe bal ben ik sowieso kansloos, ik heb letterlijk elke wedstrijd die ik ooit gespeeld heb met een blauwe wedstrijd verloren. Ik zie de bal gewoon niet, daardoor ook die twee gemiste slidings die je penalties oplevedden. En zelf kansen verneukt dat was eigen schuld...
Na de 3-2 ben ik op ultra attacking gegaan en toen heb je de ruimtes die ontstonden prima benut.
Als er veel wordt geskilled loop ik gewoon naar achter, zolang er niemand voorbij komt vallen er ook geen gaten. Helaas was Kabir tegen Luiz een beetje kansloosquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima verdedigd. Ik weet niet waar ik last van had, maar 't ging echt voor geen meter.
Anders had je vast ook wel gescoord hoor, je hebt gewoon verdiend gewonnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh wist ik niet, ik zie de bal juist heel goed:)
Klopt. Ik wilde niet loften, maar daarvoor ontstond wel de ruimte aan de zijkanten doordat je terugliep. Kabir was inderdaad onzichtbaar. Jij had een rare goal man,quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Als er veel wordt geskilled loop ik gewoon naar achter, zolang er niemand voorbij komt vallen er ook geen gaten. Helaas was Kabir tegen Luiz een beetje kansloos
Gast. Dat leer je niet in een maand. Ik ben vanaf halverwege FIFA 11 elke dag aan het skillen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme wat is dat klote om het te leren
Zo extreem zie ik het niet, maar die blauwe bal is echt belachelijk ja. Die roze is ook kut. Snap niet dat ze zulke troll-dingen als optie meegeven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met een blauwe bal ben ik sowieso kansloos, ik heb letterlijk elke wedstrijd die ik ooit gespeeld heb met een blauwe wedstrijd verloren. Ik zie de bal gewoon niet, daardoor ook die twee gemiste slidings die je penalties oplevedden. En zelf kansen verneukt dat was eigen schuld...
Na de 3-2 ben ik op ultra attacking gegaan en toen heb je de ruimtes die ontstonden prima benut.
En er is nog nooit wat kapot gegaan bij jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gast. Dat leer je niet in een maand. Ik ben vanaf halverwege FIFA 11 elke dag aan het skillen.
__
Ik zit trouwens ook in het toernooi.
Goede verliezerquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders had je vast ook wel gescoord hoor, je hebt gewoon verdiend gewonnen.
Doseer je skills gewoon. Je hoeft toch niet de hele wedstrijd te gaan skillenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-GJE
-Walm
-Zuiden
-Marcie
-Reemi
-Gerrit
-Fuszy
-Dutch
-MaartenFM
Voor inschrijving consulteer je de skillkoning GJE.
Godverdomme wat is dat klote om het te leren
Ja dat probeer ik, maar ik kom constant tegen die sweaty Agbon-teams die lekker pacen, daar kan ik dus niks tegen doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doseer je skills gewoon. Je hoeft toch niet de hele wedstrijd te gaan skillenEn het is sowieso onnodig om als een debiel op je rechterstick te gaan rammen. Je kan beter spelenderwijs skills leren ipv alles op 1 avond proberen onder de knie te krijgen!
Oh ja. Regel 1: niet boos worden als het niet luktquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik, maar ik kom constant tegen die sweaty Agbon-teams die lekker pacen, daar kan ik dus niks tegen doen
Daar word ik echt zo boos van
1e penalty vond ik trouwens makkelijk gegeven. Jij hebt ook goed gespeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders had je vast ook wel gescoord hoor, je hebt gewoon verdiend gewonnen.
Stond net als een mongool te wijzen en schreeuwen naar m'n TVquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja. Regel 1: niet boos worden als het niet lukt![]()
!
Iemand?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef diedjuh het volgende:
Vinden jullie 343 fijn spelen? Zit erover te denken een team met die formatie te maken.
Tegen een echte goede skiller niet. Maar die zijn er haast niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Skillen is ook vrij eenvoudig te verdedigen imo...
Nee. Luister goed, ik ga je dit een keer zeggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En er is nog nooit wat kapot gegaan bij jou?
Ik stond net te schreeuwen tegen de TV
Idd. Mensen die alleen maar skillen..ik vind het ook zo lelijk. Speel gewoon normaal voetbal en varieer wat..ze hebben dat skillen echt veel te belangrijk gemaakt..hoe vaak gebruiken ze IRL nou skillsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik dacht trouwens dat ij zei dat je wel goed kon skillenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stond net als een mongool te wijzen en schreeuwen naar m'n TV
ik vind het chill alleen tegen echt goede gasten werkt het voor mij niet, dan kom ik verdedigend echt te kort. Maar tegen noobs tot aan redelijk goede gasten is het wel relaxt als je een beetje kan verdedigen.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind het chill alleen tegen echt goede gasten werkt het voor mij niet, dan kom ik verdedigend echt te kort. Maar tegen noobs tot aan redelijk goede gasten is het wel relaxt als je een beetje kan verdedigen.
Oke thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Mijn MLS 343 is baas. Ik heb ook een x silvers geprobeerd en dat liep voor geen meter.
Lange post, wel informatiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Luister goed, ik ga je dit een keer zeggen.
Stap 1: Voorbereiden. Weet dat je de eerste 80 potjes gaat verliezen als je alleen skillt.
Stap 2: Skill daarom niet alleen. Probeer skills ín je spel te plaatsen, in plaats van andersom.
Stap 3: Begin met 2 skills die je áltijd kunt uitvoeren in het veld. Onder elke hoek, elke omstandigheid. Weet wanneer je 'm het best in kunt zetten en oefen alleen deze tricks.
Stap 4: Als de skills hierboven 9/10 keer lukken, breid dan pas uit. Ga voor de simpele tricks, het hoeft niet meteen zo mooi. Ga voor een extra skill erbij dus. Op dit moment kun je ongeveer 3 skills ten alle tijden uitvoeren, elke hoek, elke situatie.
Stap 5: Etcetera. Eenvoudiger kan niet. Blijf uitbreiden, maar niet te snel willen.
Kom maar terug als je bij stap 5 bent.
Nee joh, ik ben sowieso niet zo heel goed in fifaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat ij zei dat je wel goed kon skillen.
Klopt, LT ingedrukt houden en niet al te dicht op de man. Als iemand dicht op de man speelt dan is skillen ez, speelt iemand niet man op man dan is het stukken moeilijker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Tegenwoordig doseer ik. Als ik er zin in heb kan ik een potje helemaal uitskillen, het ligt een beetje aan mijn tegenstander. Ik weet ook wel dat ik kansloos ben als ik tegen een containende tegenstander speel. Zelfkennis is de basis. Tegen happende spelers ben ik echter zo goed als onverslaanbaar, dan is het als spelen tegen een baby. Containen is the keyword.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Mensen die alleen maar skillen..ik vind het ook zo lelijk. Speel gewoon normaal voetbal en varieer wat..ze hebben dat skillen echt veel te belangrijk gemaakt..hoe vaak gebruiken ze IRL nou skills
Het is de schuld van Ronaldinho. Iedereen wil hem nadoen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Mensen die alleen maar skillen..ik vind het ook zo lelijk. Speel gewoon normaal voetbal en varieer wat..ze hebben dat skillen echt veel te belangrijk gemaakt..hoe vaak gebruiken ze IRL nou skills
Jij fuckt mij altijd d.m.v stilstaan en dan uit het niets een waka waka te doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doseer ik. Als ik er zin in heb kan ik een potje helemaal uitskillen, het ligt een beetje aan mijn tegenstander. Ik weet ook wel dat ik kansloos ben als ik tegen een containende tegenstander speel. Zelfkennis is de basis. Tegen happende spelers ben ik echter zo goed als onverslaanbaar, dan is het als spelen tegen een baby. Containen is the keyword.
En jij maar happen zeker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij fuckt mij altijd d.m.v stilstaan en dan uit het niets een waka waka te doen
Je stapt veel te veel in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is mijn bijnaam bij voetbalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is de schuld van Ronaldinho. Iedereen wil hem nadoen.
Ik doe veel instappen, maar soms wacht ik ook af totdat de tegenstander maar weer gaat lopenquote:
Bij stilstaande skiller moet je gewoon ook stil gaan staanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deed ik laatst online, was een staarbattlequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bij stilstaande skiller moet je gewoon ook stil gaan staan
Ja true, ik heb zo een keer 30 minuten stil gestaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bij stilstaande skiller moet je gewoon ook stil gaan staan
En dan iedere tegenstander een beest noemen terwijl die zelf gewoon slecht is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is een rondjesbasher. Niet alleen met FIFA overigens.
Wat een onzin, zolang je niet instapt is er niks aan het handje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegen een echte goede skiller niet. Maar die zijn er haast niet.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan iedere tegenstander een beest noemen terwijl die zelf gewoon slecht is.
quote:
Prima vrouwtje helaas lijkt haar voorkant identiek op de achterkantquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry. Hier een Emma Watson om het goed te maken.
Dan heb jij nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Een goede skiller timet zijn skills heel goed. Ook al stap je niet in hij loopt tegen je op en lokt een vrije trap of penalty uit waar die maar wilt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een onzin, zolang je niet instapt is er niks aan het handje.
Mooi gezichtje en mooie benen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry. Hier een Emma Watson om het goed te maken.
Sommige mensen zijn heel bedreven in penalties versieren ja.. ze rennen weg, je rent er achteraan en dan gaan ze plots midden in de sprint stoppen zodat je tegen ze op rent. Scheids fluit, pingel of vrije trap. Terwijl ze gewoon konden schietenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Een goede skiller timet zijn skills heel goed. Ook al stap je niet in hij loopt tegen je op en lokt een vrije trap of penalty uit waar die maar wilt.
ik kan ze wel maken vanaf die hoeken maar het lukt nooitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel bedreven in penalties versieren ja.. ze rennen weg, je rent er achteraan en dan gaan ze plots midden in de sprint stoppen zodat je tegen ze op rent. Scheids fluit, pingel of vrije trap. Terwijl ze gewoon konden schieten![]()
En dan heb je er nog van die homo's bij die vrije trappen van de meest onmogelijke posities scoren. Ik moest in FIFA 11 een keer tegen iemand die met Ribery vanaf de zijkant van het veld en bijna de middelijn gewoon 3x een enorme effect bal zo in het doel draaiden.. 2x een goal. Beste speler die ik ooit heb gefaced, die gast kon echt alles
Vrije trappen in 12 zijn ook vrij makkelijk hoor. Met de Guzman en Elm is het echt vaak raak en was ook zo met Gerrard, ROnaldo en Ben Arfa terwijl Ben Arfa niet eens zulke goede stats heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel bedreven in penalties versieren ja.. ze rennen weg, je rent er achteraan en dan gaan ze plots midden in de sprint stoppen zodat je tegen ze op rent. Scheids fluit, pingel of vrije trap. Terwijl ze gewoon konden schieten![]()
En dan heb je er nog van die homo's bij die vrije trappen van de meest onmogelijke posities scoren. Ik moest in FIFA 11 een keer tegen iemand die met Ribery vanaf de zijkant van het veld en bijna de middelijn gewoon 3x een enorme effect bal zo in het doel draaiden.. 2x een goal. Beste speler die ik ooit heb gefaced, die gast kon echt alles
En dat weet jij omdat? Heeft trouwens niks met skills meer te maken maar gaat meer over de fouten van fifa gebruiken (goedkope vrije trappen/penaltys geven).quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Een goede skiller timet zijn skills heel goed. Ook al stap je niet in hij loopt tegen je op en lokt een vrije trap of penalty uit waar die maar wilt.
Ja, genoeg standaard truukjes waarmee je hitrate flink omhoog knalt. Daarom zetten al die mongooltjes ook mensen op de lijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
Vrije trappen zijn ook echt kinderlijk eenvoudig, deze FIFA.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima vrouwtje helaas lijkt haar voorkant identiek op de achterkant
Rechterkant altijd een rechtspoot nemen. Linkerpookje omhoog, streepje of twee kracht en het is sowieso een goal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, genoeg standaard truukjes waarmee je hitrate flink omhoog knalt. Daarom zetten al die mongooltjes ook mensen op de lijn
ja dat had ik dus ook. Tegenstander had Sneijder en alle vrijetrappen gingen er gewoon in. Ook vanaf de sijkant. met een hoek van 2 graden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen, anyday of the week, alleen jammer dat haar tieten identiek zijn aan haar schouderbladenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
Dede vanaf 40 meter
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/119450849
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen, anyday of the week, alleen jammer dat haar tieten identiek zijn aan haar schouderbladen
Push up en photoshop kunnen iedereen dikke memmen gevenquote:
Die tip van jou om op één skill te focussen gaat me redelijk af, ik roulette de tegenstander kapot met z'n agbonlahorquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik kan het wel, maar zó snel niet.
Over een kwartiertje wordt je toch wel weer boos omdat het niet lukt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die tip van jou om op één skill te focussen gaat me redelijk af, ik roulette de tegenstander kapot met z'n agbonlahor
Klopt, maar nu geniet ik er nog vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Over een kwartiertje wordt je toch wel weer boos omdat het niet lukt.
Jep. Vanuit zo'n hoek kun je wel beter een linkspoot op rechts zetten, met veel curve.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Op deze manier scoor ik vrij vaak met Ben Arfa en de Guzman, Elm, Gerrard etc.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116949390
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die tip van jou om op één skill te focussen gaat me redelijk af, ik roulette de tegenstander kapot met z'n agbonlahor
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116949390quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Als het zo makkelijk is kun je vast eens een filmpje uploaden?Ik heb verder zelfs nog nooit iemand het zien proberen op de manier zoals die gast toen scoorde van die afstanden. Wel gewoon power shots van grote afstand, maar dat was dus echt draaien.. het leek wel World Cup op de NES met die onrealistische schoten.
In het echt zou het ook 100% onmogelijk zijn
4-0quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, het was nog veel erger dan dat. Seriously.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Op deze manier scoor ik vrij vaak met Ben Arfa en de Guzman, Elm, Gerrard etc.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116949390
Ik heb het ook weleens gedacht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
Zijn postgedrag is net zo iedereen als die van SB.
Hij noemde je een pauper in mijn DMquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gedacht.
stoereboii DM'de me net waarom we die twee dagen wel normaal tegen chocokoe konden doen. Ergens heeft ie ook wel een punt.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/106139651quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat het begin er niet op staat
Rabona fake naar scoop turn en dan dit. HIj verdedigde vrij kort en dan is het erg makkelijk om te skillenIk weet altijd de wedstrijden nog waarvan ik een goal upload
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/118727922
Haha, nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/106139651Vond ik ook wel tof toentertijd.
Zaha is dan ook veel te goed. Net als Kandji hadden die gewoon Silver moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, nicehet lijkt wel of mijn Zaha een boost krijgt omdat hij tegen gouden en zilveren spelers gaat
wint veel kopduels en lijkt ook beter te kunnen schieten en sprinten.
Ik vind deze van Nasri erg gruwelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zaha is dan ook veel te goed. Net als Kandji hadden die gewoon Silver moeten zijn.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/110732130
Ook zoeen.
Verder nog een longshot en de heel to heel van Zlatan van vandaag. Er staan er nog zo'n 35 op m'n PS3
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind deze van Nasri erg gruwelijk
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/114104121
Ja, die weet ik nog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/114082953
Fus Do RAH!
Zo'n bijzonder team is dat toch ook niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
tegen David Villa, UP Benzema, Sanchez, Fabregas, Xabi Alonso en Valdes..... 7-0 gewonnen met mijn nieuwe Fransozen
Ik vind hem heel veel beter, maar als je niet met hem schiet is die het geld wellicht niet waard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoeveel beter is de SIF ramires ipv NIF ?
is die t geld waard?
nee maar wel een beter teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder team is dat toch ook niet?
Beste speler uit het spel op zijn positie/in zijn rol imoquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoeveel beter is de SIF ramires ipv NIF ?
is die t geld waard?
Hij komt zulke teams nooit tegen met z'n bronzen bank.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder team is dat toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |