Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
Oeh. Nu ben ik verdrietig omdat ik nog maar 14 ben.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oeh. Nu ben ik verdrietig omdat ik nog maar 14 ben.
Hier doel je op right?
Joepie.quote:
nope, proggies om m'n pc beeld op te nemen willen niet echt werken helaas.quote:
Godver wat skill jij goedquote:
Ps trois?quote:
Heb geen geld op het momentquote:
Dit ook, en dat om 16kquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
NEEHEEE, dan gaat iedereen gay spelen.
We spelen voor fun, als je voor geld speelt wilt iedereen het winnen en gaat het merendeel zweterig spelenquote:
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We spelen voor fun, als je voor geld speelt wilt iedereen het winnen en gaat het merendeel zweterig spelen
Wel een beetje mee eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Doe gewoon 2k. Zonder inleg is er al helemaal geen zak aan. Er moet wel een beetje spanning in zitten
Daar gaat al m'n geldquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Doe gewoon 2k. Zonder inleg is er al helemaal geen zak aan. Er moet wel een beetje spanning in zitten
ga dan een keer wedstrijden spelen en dan niet tegen vrienden, maar onlinequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef DutchSL het volgende:
Lindgren, jij bent toch jesserdt?
Heb je al 2x proberen toe te voegen, maar nooit een responsesta ik in je blocklist ofzo
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik host deze wel en dan doe ik morgen de loting wel opnemen
van mij mag jequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice
Nu gewoon even tegen elkaar spelen kriskras om te kijken hoe de concurrentie speelt?
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.quote:
Prima joh. Nu meteen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren mag ik revanche, ik speelde mijn spel niet, ik skill namelijk nooit, en luiz rood..
Bij deze, wie wilt tegen deze king of fifa? (quote:
Je verliest toch wel. Wel goed dat je blijft proberenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren mag ik revanche, ik speelde mijn spel niet, ik skill namelijk nooit, en luiz rood..
Ja, en als je 300k uitgeeft ook..quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.
Dus er was geen happy hour en ook geen MOTM? Dan heb ik ook niet veel gemist lijkt mij.
jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hiermee een kans maken om een wedstrijd te winnen in het toernooi?
Alleen 1 of andere Engelse homo met een zwaar overpowered prive-kaartje a la Jose Enriquequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nou 15k, de kans dat je dan iets goeds hebt is wel heel erg klein.
Dus er was geen happy hour en ook geen MOTM? Dan heb ik ook niet veel gemist lijkt mij.
De vorige keer was het 5-1 voor jou en de wedstrijd erna 0-1 voor mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja. Ik speel alleen maar met budget teams de laatste tijd.
Jaaa ik verlies denk ik weer ja lindgren is baasquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je verliest toch wel. Wel goed dat je blijft proberen
Oh ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vorige keer was het 5-1 voor jou en de wedstrijd erna 0-1 voor mij
Ja want ik verlies van iedereen denk ik + team is gewoon goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja. Ik speel alleen maar met budget teams de laatste tijd.
ff een tweetje gestuurdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef DutchSL het volgende:
EA:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
· Openen
Orange MOTMs are for real-life cup man-of-the-match players. They weren't any cup games this past week, so no orange card MOTM!
Twittert iemand even naar die gasten dat de Dutch Cup final gespeeld is, MOTM Lens en als een ST bitte.
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen 1 of andere Engelse homo met een zwaar overpowered prive-kaartje a la Jose Enrique
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMGquote:
EA heeft alleen maar banden met het engelse voetbal en Messi dan. Zie ook de filmpjes van de prof spelers die tegen elkaar spelen van Chelsea, Arsenal etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.
[..]
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMG
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef diedjuh het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met het toernooi? Wel zin om te winnen
Hm, denk jij dat je meer uit 3- 5k packs haalt, 1- 15k pack of 2 7,5?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ryan Taylor bedoel je? Waarom heeft hij eigenlijk zo'n kaart gekregen? Dan zou Pieters ook 1 moeten krijgen omdat hij FUT speelt.
[..]
Inderdaad, maar sommige mensen hebben veel geluk (ik geef toe dat ik ook geluk heb gehad alleen dan vooral met silver packs) Ik keek laatst zo'n filmpje met de beste reacties van mensen die een goed pack kregen, dat was wel grappig maar bijna iedereen zegt 100x OMG
Als je 3 5k packs haalt maak je het minste verlies ook al zit er niks goeds in, want dan heb je 36 kaarten ipv 24 (wel maar 3 rares) Met die van 7.5k en 15k heb je uiteraard meer kans op iets goeds maar je maakt daar meer verlies mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hm, denk jij dat je meer uit 3- 5k packs haalt, 1- 15k pack of 2 7,5?
Weet ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was maar grapje, maar is wel leuk gewoon voor de lol.
eerste followerquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef DutchSL het volgende:
Heuh, ik heb ook twitter.
https://twitter.com/#!/mikelacar
Wist niet dat je zonder telefoonnummer kon registeren
Ik weet dat je mij bedoelt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet ikSommige zijn echt belachelijke slecht (geen namen hoor
), maar er zitten een paar erg goede FOK!ers tussen.
Ik koop gewoon eentje van 5k, daarna kijk ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je 3 5k packs haalt maak je het minste verlies ook al zit er niks goeds in, want dan heb je 36 kaarten ipv 24 (wel maar 3 rares) Met die van 7.5k en 15k heb je uiteraard meer kans op iets goeds maar je maakt daar meer verlies mee.
Ik had vorige week echt een super slechte week. Heb nog een paar leuke missesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heulemaal nietWel grappig dat jij je aangesproken voelt
.
Lol. Maar ik ga het alleen maar gebruiken om EA lastig te vallen hoor, ga niet mijn leven delen ofzoquote:
Contracten gaan snel voor 200 en fitness ook wel redelijk snel, healing voor 450-600. Ik denk dat door dat nieuwe toernooi de consumables duurder gaan worden, dus ik ga waarschijnlijk morgen wel wat silver packs openen. Er zijn natuurlijk wel een paar leuke silver IFs deze weekquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is het weer handig om zilvere packs te kopen?
Ik koop 2 zilveren pakjes en zet ik alles er hoog op en dan zie ik wel wat er gebeurtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Contracten gaan snel voor 200 en fitness ook wel redelijk snel, healing voor 450-600. Ik denk dat door dat nieuwe toernooi de consumables duurder gaan worden, dus ik ga waarschijnlijk morgen wel wat silver packs openen. Er zijn natuurlijk wel een paar leuke silver IFs deze week
Welke, die van 2.5k of 3.75k/7.5k? Ik houd het voorlopig bij bronze, vandaag kreeg ik al Carayol, Mansally, de J.Bialystok kit en nog een paar redelijke spelers. Die low rated bronzes worden weer meer waard door dat nieuwe toernooiquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik koop 2 zilveren pakjes en zet ik alles er hoog op en dan zie ik wel wat er gebeurt
2.5k maakt ik het minste verliesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke, die van 2.5k of 3.75k/7.5k? Ik houd het voorlopig bij bronze, vandaag kreeg ik al Carayol, Mansally, de J.Bialystok kit en nog een paar redelijke spelers. Die low rated bronzes worden weer meer waard door dat nieuwe toernooi
Daarom koop ik die meestal ook. Ik zet gewoon spelers die minder dan 200 waard zijn voor 150 BIN erop en ik probeer zoveel mogelijk te verkopen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2.5k maakt ik het minste verlies
Klopt, ik probeer maar wat, moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is goed, wel een beetje laggy en je trucjes zijn niet echt effectief
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
Ja.. Kwam er niet doorheen, jammer van dat schot van lavezzi :p
Maarja ibra is zo n beest, had ik hem maar
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom koop ik die meestal ook. Ik zet gewoon spelers die minder dan 200 waard zijn voor 150 BIN erop en ik probeer zoveel mogelijk te verkopen.
Binnenkort komt er waarschijnlijk weer een lower league TOTY dus dan ga ik waarschijnlijk weer heel veel bronze packs openen. Vorig jaar deed ik dat ook en ik kreeg geen 1 IF terwijl er een stuk of 6 uit waren, en een week later waren er 2 bronze IFs en toen kreeg ik 2x dezelfde IF
Die krijg je ook bij een UPquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Hihi, ik had eerst een brons pakje gekocht kreeg een geheime troffee van dat ik IF speler had ikke blij zat die er niet in
, Fail van fifa
![]()
Dat. Was. SB.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.Iemand hier op het forum kon niet met hem omgaan omdat ie pace mistte.
Wat een draak ben je dan.
Weet ik. Hij die niet genoemd mag worden.quote:
Een transfer dan. Daar ligt het iig wel aan.quote:
Idd ibra is mijm favo speler van heel fifa, maar ik krijg hem nooit bij elkaar gespaard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, had een beter lot verdiend. Ibra is inderdaad een held.Iemand hier op het forum kon niet met hem omgaan omdat ie pace mistte.
Wat een draak ben je dan.
Elia heeft zo z'n momentjes, net als Ben Arfa. Torres was inderdaad niet heel sterk, maar wel twee goals.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd ibra is mijm favo speler van heel fifa, maar ik krijg hem nooit bij elkaar gespaard.
Torres faalde deze wedstrijd wel beetje, en elia ging helemaal los
Hij was verder niet echt bij het spel betrokken. Maakte alleen twee kansen af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Zeggen dat je speler faalt als ie 2 goals maakt lutsert.
Ibra dolt mijn verd, keeper komt uit. Ibra legt af, torres scoort?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Zeggen dat je speler faalt als ie 2 goals maakt lutsert.
ib4 Lindgren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb jou acc niet, maar laat Marcie maar
Ik heb je net een request gestuurd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb je niet eens als vriend
Voeg me toe : marciezimo
Jouw.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voeg me dan toequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kerelje hebt 10 teamsquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voeg me dan toeje staat niet in de OP.
en een CAM->CMquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen stevie Gerrard nog
Potje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij pakte nu wel de penalty, jouw rainbow flick zorgt voor teveel balverlies
Klopt, ik twijfel ook om het skillen door te zetten of om er mee te stoppenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij pakte nu wel de penalty, jouw rainbow flick zorgt voor teveel balverlies
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel ook om het skillen door te zetten of om er mee te stoppen
Niet iedereen is zo goed als jouquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als jou
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal danquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet zo gauw opgeven, je moet gewoon leren om ze efficiënt te gebruiken.
Hamsikquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
Hamsik of UP Pastore op de linker CM plek naast Gerrard?
Hamsik heeft wel betere verdedigende stats.
Jonge, hij had mij zelfs een PSN verzoek gestuurdquote:
Als dat je grootste probleem isquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal dan
Rainbowflick is ook niet een van de nuttigste skills.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, soms lukt het ook wel maar vaak wil ik bijvoorbeeld een advanced rainbowflick doen, en dan stopt de tegenstander met rennen. Recht in hun voeten valt de bal dan
Ik moet dus m'n skills meer op de grond houden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rainbowflick is ook niet een van de nuttigste skills.Naar mijn mening is die skill echt puur om 'fancy' te doen.
Zou ik wel doen, zeker nu je nog 'lerende' bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet dus m'n skills meer op de grond houden?
Roulettes, McGeady's etc.?
Ait ait, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, zeker nu je nog 'lerende' bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |