SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Michhas op 13-04-2012 20:17:55 ]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee Pringles dat was niet het enige wat ik kon zeggen, wist niet eens dat je virgin was
wir sind alle eine große Familie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wir sind alle eine große Familie.
Zo lieten ze homefront overkomen...quote:
Hoezo, spawn je ze in een zwembad zonder exitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Hoe dat zo?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit isquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit is
Is dat niet gewoon een FPS dan?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.quote:
Dat is wel een awesome concept. Zou helemaal tof zijn als je dan kunt promoveren als je echt goed bent en je zo omhoog moet werken van losse soldaat tot birdview commander.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Eve als MMORPG bedoel je dan denk ik hèquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Boxtel is niks bij dit zooitjequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)langer_bekend__.html
In DB zijn het ook lieverdjes hoor, net als in Boxtel.
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
Toenstraks ME2 opgepikt en alle story DLC van 2 en 3 gekocht. Ik heb er zin in.
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boxtel is niks bij dit zooitje
[..]
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400
Die kreeg je toch sowieso als je de game kocht? Of was dat alleen bij pre-order?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |