BTW tumbnailen die plaatjes allemaal dan wordt het hier niet z'n zooitje en besparen we Slakkie weer wat werk .
heel mooi plaatje van een F1 auto
Damn wil ff niet lukken
fix het straks wel ff.. eerst ff voedertijd
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 27-07-2002 18:09]
das echt fucking mooi, ik wil niet weten hoelang dat renderen geduurd heeft...
Maare, die banden zien er niet echt "echt" uit.
Maaruh... mooi ding! Weet je er meer van (maker, programma, etc)?
Dank u zeer
quote:al vervangen door de kleine uitvoering
Op zaterdag 27 juli 2002 18:15 schreef Tijn het volgende:
Wil je alsjeblieft je plaatjes onder de 100K per post houden (hetzij door ze zelf te verkleinen, of anders door er gewoon een link van te maken). Niet iedereen heeft breedband en dit soort topics worden vrijwel onleesbaar voor die mensen.Dank u zeer
quote:Ach ja, btje rekening houden met elkaar
Op zaterdag 27 juli 2002 18:17 schreef brienen het volgende:[..]
al vervangen door de kleine uitvoering
Die kut modemers ook altijd
quote:hap hap
Op zaterdag 27 juli 2002 18:18 schreef Tijn het volgende:[..]
Ach ja, btje rekening houden met elkaar
En dat geldt natuurlijk voor iedereen.
PS dit was de laatste
quote:Hier heb ik heel veel plaatjes vandaan gehaald http://www.3dshop.com daar staan enkele duizende plaatjes op ik wens je veel zoek/kijk/kwijl plezier want je bent er wel een dagje of 2 zoet mee
Op zaterdag 27 juli 2002 18:10 schreef Tijn het volgende:Maaruh...
mooi ding! Weet je er meer van (maker, programma, etc)?
http://images.deviantart.com/large/wallpaper/w3d/A_I_R_L_O_C_K.jpg
(samen met iemand adners gemaakt)
http://images.deviantart.com/large/wallpaper/wabstract/Heartbeat__1-0.jpg
voor meer van me werk:
http://infamouz.deviantart.com
kan iemand me vertellen hoe je plaatje invoert ?
quote:op het forum bedoel je?
Op zondag 28 juli 2002 00:04 schreef infamous het volgende:
kan iemand me vertellen hoe je plaatje invoert ?
code:met img=getal,getal kun je tumbnailen...[img=640,480]http://www.blaa.com/blaa.jpg[/img]
quote:dit gaat een tikkeltje verder dan gewoon kloten, maar als je iets wilt gaan doen. Gebruik dan maar 3dsmax, of lightwave, maar verwacht niet dat je binnen 10 minuten zoiets op je scherm kan toveren.
Op donderdag 19 september 2002 16:24 schreef flappiewappie het volgende:
met wat voor een programma's maak je dat eigenlijk? want ik wel daar zelf ook wel wat mee gaan kloten....
quote:Bryce/3D studio max zijn twee goede programma's
Op donderdag 19 september 2002 16:24 schreef flappiewappie het volgende:
met wat voor een programma's maak je dat eigenlijk? want ik wel daar zelf ook wel wat mee gaan kloten....
mooie site waar ik jaren geleden elke dag zowat kwam om wallpapers te leechen
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:34 schreef RiXiR het volgende:[..]
Bryce/3D studio max zijn twee goede programma's
Hoe kan je die twee nou in 1 zin noemen?
quote:nou...here goes nothing:
Op woensdag 28 mei 2003 10:10 schreef Manweth het volgende:
als je een leuk idee hebt, kan ik het natuurlijk een keer proberen.
een battle mech
vette wapens op armen, schouders etc
die een paar gebouwen plat gooit ^^
áls je 'm maakt...have fun
quote:jah goed id. wil het wel proberen
Op woensdag 28 mei 2003 22:01 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
nou...here goes nothing:
een battle mech
vette wapens op armen, schouders etc
die een paar gebouwen plat gooit ^^áls je 'm maakt...have fun
![]()
quote:Zegt u het maar
Op woensdag 28 mei 2003 00:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
Mwaaaaa...is toch wel een vette lightsabre![]()
kunnen er ook plaatjes op verzoek worden gemaakt?
quote:Zelf gebruik ik ook Bryce 5 3D 3D Studio MAX , Poser 5 , Lightwave en mijn Favoriete
Op donderdag 19 september 2002 16:34 schreef RiXiR het volgende:[..]
Bryce/3D studio max zijn twee goede programma's
ff duidelijk zeggen dat je mee wilt doen.
Uitdaging 3d Art :
Deelnemers:
[ Manweth ]
[ ArmaniMania ]
[ miss_colt ]
...
...
...
...
...
natuurlijk kun je later nog inspringen maarjah
[Dit bericht is gewijzigd door Manweth op 29-05-2003 05:48]
quote:Goed, maak er een topic van en leg goed uit wat je bedoelingen zijn. Ik denk dat ik wel mee doe, misschien dat er meerdere mee doen zodra het een beetje loopt.
Op woensdag 28 mei 2003 22:29 schreef Manweth het volgende:
cool plaatje man
maar ff over die uitdaging dingen.
Zou jij ook mee willen doen?ff duidelijk zeggen dat je mee wilt doen.
op dit moment wil 1 persoon meedoen en dat ben ikUitdaging 3d Art :
Deelnemers:
[ Manweth ]
...
...
...
...
...
...
...natuurlijk kun je later nog inspringen maarjah
quote:Daar vroeg ik niet om, ik wil alleen weten hoe het ongeveer in zijn werk gaat om te weten of ik er interesse in heb.
Op woensdag 28 mei 2003 23:20 schreef kiw het volgende:
er zwerven zat tutorials rond op internet voor max, of koop een goed boek (niet goedkoop, maar dan heb je ook wat)
voor zover ik weet is het lastig om onder de knie, je moet redelijk wat aanleg hebben om mooie dingen te verzinnen, en veeeeeeel vrije tijd
succes
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:08 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Zegt u het maar
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:01 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
nou...here goes nothing:
een battle mech
vette wapens op armen, schouders etc
die een paar gebouwen plat gooit ^^áls je 'm maakt...have fun
![]()
ennuuuuh...art wars lijkt me wel een lijp plan (doe zelf nie mee...ben al blij dat ik een lens flare in PS kan maken
)
ik kan wel met wat IDen komen om te maken...fantasie zat
maarja ik ben dan ook een newbie
quote:http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/
Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef yootje het volgende:
En is hier een open source programma voor? (Gimp?)
quote:jah tuurlijk kun je meedoen, het gaat er niet om hoe mooi het is, gewoon kijken hoe verschillende mensen het aanpakken is toch al leuk.
Op donderdag 29 mei 2003 01:11 schreef miss_colt het volgende:
Ik doe ook wel mee met die art wars maar alleen als de uitdaging me ook aanstaat. Alleen een kleine maar..... 3d vormgeven is wel de richting waarin ik ga afstuderen.... is dat valsspelen? Nouja laat me maar weten of ik meekan doen.
PS. Het is vroeg
DivX 5.03 is nodig!
Download hier de DivX 5.03 'free' bundle, zonder spyware dus:
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/DivX503Bundle.exe
Het filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avi
mirrors:
http://www.loadsample.com/downloads/de-trein-film.rar (met dank aan we-are-borg)
Duz... have a look pleaz!
quote:leuk he Poser
Op woensdag 28 mei 2003 22:12 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Net nog gemaakt voor Tijn en Lucille
quote:kazaa?
Op donderdag 29 mei 2003 12:44 schreef Lu-Cky het volgende:
Ik kan nergens een demo'tje van 3D studio MAX vinden ofzojammer want ik wou er deze vakantie mee gaan kutte
quote:Tsja misschien toch maar even kazaalite installen... (staat nog niet op mn PC, gisteren opnieuw geinstald
Op donderdag 29 mei 2003 12:49 schreef Wisp het volgende:[..]
kazaa?
http://images.deviantart.com/large/indyart/3d/Yamaha_YZF_R1.jpg
En deze twee zijn van mijzelf:
http://members.home.nl/cxdesign/portfolio/wallpapers/robotwallpaper/1600x1200robotwallpaper.jpg
http://members.home.nl/cxdesign/portfolio/stills/tdkpens/tdkpens.jpg
Begin het nog maar net te leren zoals je ziet
quote:Dat filmpje is echt vet!
Op donderdag 29 mei 2003 08:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Op GoT hebben ze ook zo'n 3dproject gedaan. Iedereen mocht dan een eigen wagon maken en dan werd het een grote trein. Is heel mooi en leuk geworden!DivX 5.03 is nodig!
Download hier de DivX 5.03 'free' bundle, zonder spyware dus:
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/DivX503Bundle.exeHet filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avimirrors:
http://www.loadsample.com/downloads/de-trein-film.rar (met dank aan we-are-borg)
Duz... have a look pleaz!
een iets oudere model
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:47 schreef E_Motion het volgende:[..]
leuk he Poser
Eentje uit de oude doos, heb ik gemaakt met Poser 3d studio-max, en de afwerking in photoshop 5 toendertijd.
met 3D Studio Max 5, ik heb net een pruts beker gemaakt ofzo met een tutorial erbij. Echt kut dat bijna alle tutorial voor Max 4 zijn gemaakt en die zit volgens mij net even anders in elkaar qua knoppen enzo... en nederlandse tutorails zijn ook ver te zoeken
Maja ik wil het echt goed kunnen dus we geven niet op
quote:Zozo flinke portomonee heb je. Als je "ffies" 3dmax5 wilt proberen.
Op donderdag 29 mei 2003 17:47 schreef Lu-Cky het volgende:
Ik ben net begonne...met 3D Studio Max 5, ik heb net een pruts beker gemaakt ofzo met een tutorial erbij. Echt kut dat bijna alle tutorial voor Max 4 zijn gemaakt en die zit volgens mij net even anders in elkaar qua knoppen enzo... en nederlandse tutorails zijn ook ver te zoeken
Maja ik wil het echt goed kunnen dus we geven niet op
quote:Ja Ja
Op donderdag 29 mei 2003 20:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Zozo flinke portomonee heb je. Als je "ffies" 3dmax5 wilt proberen.
Heb ook nooit iemand op fok of tweakers gezien die het echt supergoed kan (fotorealistisch) Het is allemaal wat knullig op enkele na natuurlijk.
quote:dat is gemaakt in Lightwave zo te zien
Deze zijn ook wel mooi, ik ben met 3d studio max bezig, met dit zal ik nooit kunnen maken ben ik bang
quote:Die robot is echt mooi, lijkt wel op werk van andidas van deviantart.
Op donderdag 29 mei 2003 13:45 schreef Lo3k het volgende:
Begin het nog maar net te leren zoals je ziet
quote:cool!!
Op donderdag 29 mei 2003 08:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Op GoT hebben ze ook zo'n 3dproject gedaan. Iedereen mocht dan een eigen wagon maken en dan werd het een grote trein. Is heel mooi en leuk geworden!DivX 5.03 is nodig!
Download hier de DivX 5.03 'free' bundle, zonder spyware dus:
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/DivX503Bundle.exeHet filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avimirrors:
http://www.loadsample.com/downloads/de-trein-film.rar (met dank aan we-are-borg)
Duz... have a look pleaz!
HEt einde vind ik super gedaan, dat je die wagon ziet van de zijkant en dan dat het beeld omdraait dat je dan die smiley van GOT ziet
Petje af voor de makers ervan!
quote:Nee dat zie je verkeerd, alle goeie nederlanders zijn naar het buitenland gegaan
Op vrijdag 30 mei 2003 00:20 schreef Flaman het volgende:
Grappig feit is dat wij nederlanders erg bekend zijn op de markt van graphic design (maar ook op de media/reclame kant) en groot aanbod daarvan hebben, maar op het gebied van 3D sucken we echt![]()
Heb ook nooit iemand op fok of tweakers gezien die het echt supergoed kan (fotorealistisch) Het is allemaal wat knullig op enkele na natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Renoud op 30-05-2003 18:44]
quote:ziet er vet uit, ook al is het trendhoerderig theepotjes disorten en zo
Op vrijdag 30 mei 2003 18:43 schreef Renoud het volgende:
Zelf ben ik niet zo'n meester met 3d art
maar mn gallery is hier: http://renoud.deviantart.com
Plaatje 1:
Plaatje 2:
Plaatje 3:
Plaatje 4:
quote:Mooi
Op vrijdag 30 mei 2003 20:33 schreef Manweth het volgende:
net ff bezig geweest.
vind zelf de rook en die asbak nog niet zo geslaagt
maar moet er nog een beetje aan werkenPlaatje 1:
[afbeelding]Plaatje 2:
[afbeelding]Plaatje 3:
[afbeelding]Plaatje 4:
[afbeelding]
quote:Die zijn niet gemaakt door Fokkers Alhoewel ik heb daar ook mijn creaties staan, ben daar lid
Op vrijdag 30 mei 2003 22:00 schreef lzandman het volgende:
Renderotica
quote:dat ziet er wel ontzettend gelikt uit, welk 3D programma heb je daarvoor gebruikt
Op zaterdag 31 mei 2003 03:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]1 van mijn allereerste creaties
Het glas effect en spiegelingen heeft me 3 uur render-tijd gekost
quote:Bryce 4 heb ik er voor gebruikt, maar heb onderhand nu de laatste nieuwe Bryce 5. Het Glas model heb ik in 3d studio Max gemaakt.
Op zaterdag 31 mei 2003 11:45 schreef Beathoven het volgende:[..]
dat ziet er wel ontzettend gelikt uit, welk 3D programma heb je daarvoor gebruikt
Daarna alles gerenderd, Carmen Electra in PhotoShop toegevoegd
Dit experimentje lijkt eenvoudig. Maar het glas, de reflecties, de spiegeling in het glas en op de vloer, heeft me wel 6 uur aan rendering gekost
quote:Maar het ziet er wel gelikt uit enzo... welk proggie? 3D studio max? Ooh ik zie het al... brice 5
Op dinsdag 3 juni 2003 14:59 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Dit experimentje lijkt eenvoudig. Maar het glas, de reflecties, de spiegeling in het glas en op de vloer, heeft me wel 6 uur aan rendering gekost
[Dit bericht is gewijzigd door Lu-Cky op 03-06-2003 16:49]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:46 schreef Lu-Cky het volgende:[..]
Maar het ziet er wel gelikt uit enzo... welk proggie? 3D studio max?
[Dit bericht is gewijzigd door Mitchell op 03-06-2003 16:50]
quote:is die laatste niet gewoon een echte foto?
Op zaterdag 27 juli 2002 18:48 schreef noidea het volgende:
Deze zijn ook wel mooi, ik ben met 3d studio max bezig, met dit zal ik nooit kunnen maken ben ik bang.
quote:Er bestaan geen domme vragen
Op dinsdag 3 juni 2003 16:49 schreef Mitchell het volgende:
ff dom vraagje wat houdt rendering in ?
Renderen is het bereken van een 3d ruimte: M.a.w. berekeningen van licht in 3d, reflecties in 3d, kleuren in 3d, noem het maar op.
zijn er online tutorials
quote:Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang
Op dinsdag 3 juni 2003 14:59 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Dit experimentje lijkt eenvoudig. Maar het glas, de reflecties, de spiegeling in het glas en op de vloer, heeft me wel 6 uur aan rendering gekost
quote:Ik heb er niet zoveel verstand van maar kan het niet zo zijn dat dat al pre-rendered is
Op dinsdag 3 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang
Mijn radeon 9700 kan zoiets toch realtime (Ati Demo Rendering natural light).......
quote:Hehe heel erg waarschijnlijk kan dat dus NIET realtime
Op dinsdag 3 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:
Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang
Mijn radeon 9700 kan zoiets toch realtime (Ati Demo Rendering natural light).......
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang
Mijn radeon 9700 kan zoiets toch realtime (Ati Demo Rendering natural light).......
quote:Omdat hij het niet via je grafische kaart doet
Ik heb er niet zoveel verstand van maar kan het niet zo zijn dat dat al pre-rendered is.
2e quote: nee dan zou je je voor ieder mogelijk gezichtspunt een afbeelding moeten hebben, wat dus neer komt op oneindig veel beeldjes. Het zou kunnen, als je een paar terabyte zou hebben voor al die afbeeldingen
Voor wie 3ds max (5) heeft: Zet hem ens op cell shading en een redelijk complex model, is ie wel een uurtje of 24 zoet mee
quote:Ik ook na de zomervakantie
Op dinsdag 3 juni 2003 17:16 schreef Koos Voos het volgende:
een maat van me maakt dit soort dingen met studio max...![]()
http://www.heusbitter.nl/wesley/3d/3d.htm
voorbeeldje:
en
meer dus op de link hierboven
quote:gooi bij Brazil de GI aan met caustics, maak een glas met refraction en dan spreek ik je volgende week weer
Op dinsdag 3 juni 2003 16:59 schreef Pozo het volgende:[..]
[..]Voor wie 3ds max (5) heeft: Zet hem ens op cell shading en een redelijk complex model, is ie wel een uurtje of 24 zoet mee
quote:Ik vind dit er toch niet simpel uit zien: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=138124
Op dinsdag 3 juni 2003 16:59 schreef Pozo het volgende:[..]
[..]
Omdat hij het niet via je grafische kaart doetDit is een stuk 'moeilijker' voor je pc om te doen. De 3d spellen worden ook gerenderd, maar die zijn zo 'simpel' (relatief) dat je pc er wel 30-80 beeldjes per seconde van kan laten 'tekenen', ipv de 6 uur zoals bij die ene
Petje af
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang
Mijn radeon 9700 kan zoiets toch realtime (Ati Demo Rendering natural light).......
Die Radeon 9700 van jou doet Pre-rendering, dus hij rendert plaatjes die al gerenderd zijn. Waarom denk je dat ze de filmpjes als Avi weggeschreven hebben en niet in het spel zelf. Je ziet dan duidelijk verschil in zoon avi of in-game rendering.
Als je alles wilt weten over rendering kijk je maar ens hier, daar ben ik ook lid van en heb daar ook werken van mij staan. www.renderotica.com
Voor relatistische landschappen vind ik Terragen heel leuk. EN daarnaast enorm makkelijk
quote:dan wil ik bij jou renderen
Op dinsdag 3 juni 2003 18:46 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als dat renderen in realtime kon, dan had ik nu 10 PC`s waarmee ik mijn virtuele wereld in elkaar had geknutseld met bewegingen en geluid en alles er op en er aan.
renderen van een WIP ( GI wip ) duurt al 2 uur voor 2 bounces
quote:Als je het over de Bryce stukken hebt die in dit topic te zien zijn: die zijn over het algemeen ontzettend makkelijk te maken hoor. Met uitsluiting van de gene die hun models zelf gemoddeld hebben. Het is echt een kwestie van 'druk op de knop en render maar. Beetje knippen en plakken
Op dinsdag 3 juni 2003 18:36 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het prachtig vinden hoe jullie zoiets in mekaar gefrutseld krijgen hoor!Petje af
3D Studio MAX..... 5 uurtjes renderen, ben ik blij dat ik een 3e computer heb om nog andere dingen mee te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 04-06-2003 15:17]
13 uur en 45 minuten op gerenderd, ben wel trots op het resultaat. Het is trouwens in 3D Studio MAX gemaakt
quote:13u en 45 min??? Holy shit! Zo gedetailleerd is 'ie toch niet?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]13 uur en 45 minuten op gerenderd, ben wel trots op het resultaat. Het is trouwens in 3D Studio MAX gemaakt
quote:hoe krijg je dat voor elkaar?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]13 uur en 45 minuten op gerenderd, ben wel trots op het resultaat. Het is trouwens in 3D Studio MAX gemaakt
lading raytraced materials gebruikt ofzow?
kwil weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen
quote:Zoiets doet mijn bak in een kwartier... ik ben ook niet echt kapot van de wallpapers die je tot nu toe gepost hebt.. no offence natuurlijk want er is altijd wel een markt voor.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]13 uur en 45 minuten op gerenderd, ben wel trots op het resultaat. Het is trouwens in 3D Studio MAX gemaakt
quote:ik heb um in 1024x768 gerenderd, dit is een 640x480 plaatje
Op dinsdag 3 juni 2003 19:48 schreef webfreak het volgende:[..]
13u en 45 min??? Holy shit! Zo gedetailleerd is 'ie toch niet?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:31 schreef tec het volgende:[..]
Zoiets doet mijn bak in een kwartier... ik ben ook niet echt kapot van de wallpapers die je tot nu toe gepost hebt.. no offence natuurlijk want er is altijd wel een markt voor.
quote:Riiiiiight, kom ik wel eens een keertje langs om nog een uur of wat aan anims te renderen.
Op dinsdag 3 juni 2003 20:31 schreef tec het volgende:[..]
Zoiets doet mijn bak in een kwartier... ik ben ook niet echt kapot van de wallpapers die je tot nu toe gepost hebt.. no offence natuurlijk want er is altijd wel een markt voor.
Zeg nou zelf, 6 uur renderen nadat je een theepot hebt verbogen, en dan nog origineel zijn en zeggen wow, word een beetje saai.
Ga gewoon eens lekker ECHT modelen, maak een simpel figuurtje oid, en ga em proberen te animeren, is echt veel leuker.
Maareh, je maakt alles abstract?
Heb je ook visuele plaatjes (bijv. een glinsterende Porsche in het zonlicht)? Das namelijk ook cool
quote:Dat hoort zo
Op dinsdag 3 juni 2003 20:52 schreef Flaman het volgende:
dat is nog veel te lang hoor. je ziet ook van die witte srepen door het stuk gaan..heel licht alsof de opacity op 10% staat of zo
quote:Zal ik aan werken,maar ik wacht eigenlijk op die mensen met hun grote mond eens wat gepost hebben. Wel kritiek, maar zelf iets posten
Op dinsdag 3 juni 2003 20:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
ArmaniMania: Mooie strakke plaatjes zeg!Maareh, je maakt alles abstract?
Heb je ook visuele plaatjes (bijv. een glinsterende Porsche in het zonlicht)? Das namelijk ook cool
Het is verdorie voor degene die het gemaakt heeft iets heel moois en is er trots op, anders zou diegene het hier niet posten en om dan te gaan ouwehoeren dat iemand "beter zijn best" moet gaan doen of anders te werk moet gaan (en dan bedoel ik geen opbouwende kritiek) vind ik niet kunnen.
Dit is een gallerij en er moeten plaatjes gepost worden en verder geen geouwehoer.
Mag ik wel kritiek hebben op me werk dan?
quote:Helemaal mee eens, iemand met hersenen
Op dinsdag 3 juni 2003 21:09 schreef nikanoru het volgende:
Tering komt er nu alweer kritiek op iets wat iemand voor zijn plezier doet.Het is verdorie voor degene die het gemaakt heeft iets heel moois en is er trots op, anders zou diegene het hier niet posten en om dan te gaan ouwehoeren dat iemand "beter zijn best" moet gaan doen of anders te werk moet gaan (en dan bedoel ik geen opbouwende kritiek) vind ik niet kunnen.
Dit is een gallerij en er moeten plaatjes gepost worden en verder geen geouwehoer.
Sow let the pictures comming and comming
quote:Ik zal eens een trial downloaden en eens wat gaan aanrommelen
Op dinsdag 3 juni 2003 18:55 schreef Flaman het volgende:[..]
Als je het over de Bryce stukken hebt die in dit topic te zien zijn: die zijn over het algemeen ontzettend makkelijk te maken hoor. Met uitsluiting van de gene die hun models zelf gemoddeld hebben. Het is echt een kwestie van 'druk op de knop en render maar. Beetje knippen en plakken
DOwnload maar is een trial van Bryce of zo zul je het zelf zien
quote:Het is ook een heel stuk smaak, en over smaak valt niet te twisten.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:17 schreef Allochtoon het volgende:
Ik zeg gewoon dat als ie "echt" gaat modelen het veel origineler is, lijkt me best eerlijk, ik kan ook zeggen, wow mooie background, ik vind em best leuk hoor, serieus, maar je ziet ze gewoon te vaak.Mag ik wel kritiek hebben op me werk dan?
en mag ik wat kritiek dan op deze plaatjes?
[Dit bericht is gewijzigd door Allochtoon op 03-06-2003 21:26]
quote:dat is dat je computer een mooi plaatje gaat maken van je wireframe.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:25 schreef Alter_Ego het volgende:
kan iemand uitleggen wat renderen is?
Dus jij ontwerpt iets, en je computer gaat er een plaatje van maken wat heel veel tijd kost
quote:Leuke leercurve te zien van Nijntje naar dat oorlogsveld.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:25 schreef Allochtoon het volgende:
post je werk dan maar eens op cgtalk.com
kijken hoeveel smaak ze daar hebben?en mag ik wat kritiek dan op deze plaatjes?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nou lekker zeg
Op dinsdag 3 juni 2003 21:19 schreef vosss het volgende:[..]
Ik zal eens een trial downloaden en eens wat gaan aanrommelen
Een half uur later 3 extra pr0nbalken onder mn IE adresbalk en een hoop frustratie verder heb ik de moed opgegeven hoor
Op de site van Corel kan ik nergens meer een trial van Bryce vinden en via het warez-circuit dus ook niet fatsoenlijk
Is er iemand die een trial nog heeft liggen en die ff online wil gooien of die weet waar Bryce nog fatsoenlijk te downloaden is
Want het lijkt me toch wel leuk om hier eens mee aan de slag te gaan
quote:Pssttt armani@xs4all.nl is ook meteen mijn msn
Op dinsdag 3 juni 2003 21:46 schreef vosss het volgende:[..]
Nou lekker zeg
Een half uur later 3 extra pr0nbalken onder mn IE adresbalk en een hoop frustratie verder heb ik de moed opgegeven hoor
Op de site van Corel kan ik nergens meer een trial van Bryce vinden en via het warez-circuit dus ook niet fatsoenlijk
Is er iemand die een trial nog heeft liggen en die ff online wil gooien of die weet waar Bryce nog fatsoenlijk te downloaden is
Want het lijkt me toch wel leuk om hier eens mee aan de slag te gaan
quote:Juist jij snapt hem.
Op dinsdag 3 juni 2003 20:59 schreef Allochtoon het volgende:
Wat hij bedoeld is dat je overdreven instellingen hebt gebruikt die niet terug te vinden zijn op het eindresultaat.Zeg nou zelf, 6 uur renderen nadat je een theepot hebt verbogen, en dan nog origineel zijn en zeggen wow, word een beetje saai.
Ga gewoon eens lekker ECHT modelen, maak een simpel figuurtje oid, en ga em proberen te animeren, is echt veel leuker.
Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
nog niet af
Dus ook alles zelf gemodeld. De laatste duurde op mijn pc 11 uur.. dit had veel korter gekunt nog maar omdat ik destijds nog niet genoeg kennis had van DOF instellingen ging het helemaal mis.
Oh en efkes op de plaatjes klikken, ze zien er zo nogal hoekerig uit..
Zoals ik trouwens al zeg over die Bryce renders, het is mijn smaak niet, maar er is vast markt voor dus ik houd je niet tegen om ze te maken.
Maar probeer eens een keer gewoon een totaal object te modelen je zult zien dat het meer voldoening geeft dan een aantal primitives positioneren wat benden en vervormen en daarna een 5 tal uur laten renderen..
[Dit bericht is gewijzigd door tec op 03-06-2003 22:05]
quote:Dat slagveld van je vind ik erg netjes, zeer sfeervol, beetje starship troopers bij nacht lijkt het op..
Op dinsdag 3 juni 2003 21:25 schreef Allochtoon het volgende:
post je werk dan maar eens op cgtalk.com
kijken hoeveel smaak ze daar hebben?
Maar ik blijf toch nog steeds van mening dat een goede GPU hetzelfde kan in 0,05 sec....
quote:Thx, dat slagveld is enigste wat ik echt "af" beschouw, rest geen zin of tijd om nou eens te gaan updaten
Op dinsdag 3 juni 2003 21:55 schreef tec het volgende:[..]
Dat slagveld van je vind ik erg netjes, zeer sfeervol, beetje starship troopers bij nacht lijkt het op..
De rest vind ik een beetje basic, ongedetaileerd al is die vogel wel leuk gelukt, had nooit gedacht dat je dat voor elkaar zou krijgen toen de contest startte op tweakers.
Ik zie dat jij voor fotorealisme gaat ik vind vooral je laatste met die beeldjes leuk, krijg ik nog es een hele kamer te zien
?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:14 schreef Da_Koen het volgende:
@tec, die laatste is echt mooiMaar ik blijf toch nog steeds van mening dat een goede GPU hetzelfde kan in 0,05 sec....
Ontopic:
En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 04-06-2003 13:58]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Ontopic:
En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project
quote:heel nice
Op dinsdag 3 juni 2003 23:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Ontopic:
En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project
maya paint fx gebruikt?
quote:Je kan ook Terragen gebruiken. Dat is een freeware landscape renderer. Doet ongeveer hetzelfde als Bryce (nou ja...) en is iets minder gebruikersvriendelijk. Maar je kan er mooie dingen mee maken.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:46 schreef vosss het volgende:[..]
Nou lekker zeg
Een half uur later 3 extra pr0nbalken onder mn IE adresbalk en een hoop frustratie verder heb ik de moed opgegeven hoor
Op de site van Corel kan ik nergens meer een trial van Bryce vinden en via het warez-circuit dus ook niet fatsoenlijk
Is er iemand die een trial nog heeft liggen en die ff online wil gooien of die weet waar Bryce nog fatsoenlijk te downloaden is
Want het lijkt me toch wel leuk om hier eens mee aan de slag te gaan
quote:Ik ben nooit verder geweest dan paint, maar vind het wel super(!!!) wat jullie allemaal kunnen maken, en wil het zelf ook eens proberen, dus ik ga toch liever voor de gebruikersvriendelijkheid
Op woensdag 4 juni 2003 00:11 schreef FlyDude het volgende:[..]
Je kan ook Terragen gebruiken. Dat is een freeware landscape renderer. Doet ongeveer hetzelfde als Bryce (nou ja...) en is iets minder gebruikersvriendelijk. Maar je kan er mooie dingen mee maken.
ik ga ff mailtje sturen naar ArmaniMania
quote:Goh appart, ik wist niet dat je echte naam Linda Bergkvist was...
Op dinsdag 3 juni 2003 23:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Ontopic:
En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project
Het betreffende werk:
http://www.gfxartist.com/community/elite_gallery/5296
Wat je hier doet is het laagste van het laagste, zowiezo ben je gewoon een ontzettende beginner want je zeverd dat je dit in maya gemaakt hebt.. terwijl het dus met painter & photoshop gedaan is.. (overduidelijk geen 3d, dit soort detail krijg je (nog) niet voor elkaar met 3d software.) Maar om werk van een ander te bestempelen als je eigen werk is gewoon ontzettend triest.
Ik twijfel er dan ook sterk aan of al die andere "bryce" renders van jezelf zijn of dat je die ook ergens vandaag geripped hebt.
Schaam jezelf
En nou opzouten!
quote:Thx
Op dinsdag 3 juni 2003 22:14 schreef Da_Koen het volgende:
@tec, die laatste is echt mooiMaar ik blijf toch nog steeds van mening dat een goede GPU hetzelfde kan in 0,05 sec....
Als het zo zou zijn dat een goede GPU dit in 0,05 sec zou kunnen, zou er gerenderd worden via de GPU en niet via de Proc. Het verschil zit hem in scherpte van het image, zoals je ziet zijn alle lijntjes (randen van beelden) ontzettend glad, de schaduwen helemaal perfect, en de reflecties ook. (ik bedoel dus niet dat mijn plaatje perfect is)
Een GPU berekend deze zaken voor het grootste deel met foefjes maar de dingen die echt berekend worden zijn lang niet zo gedetaileerd als op het plaatje waar het hier over gaat..
Het valt alleen niet op omdat je vergelijkt met een animatie, daar beweegt alles en kun je dus moeilijk zeggen of randen wel goed geantialiased zijn bijvoorbeeld.
quote:Misschien wel
Ik zie dat jij voor fotorealisme gaatik vind vooral je laatste met die beeldjes leuk, krijg ik nog es een hele kamer te zien
?
[Dit bericht is gewijzigd door tec op 04-06-2003 09:38]
quote:Goed gevonden man
Op woensdag 4 juni 2003 08:56 schreef tec het volgende:[..]
Goh appart, ik wist niet dat je echte naam Linda Bergkvist was...
post godverdomme is wat werk van jezelf in plaats van schitterende schilderijen van iemand anders te rippen.
Het betreffende werk:
http://www.gfxartist.com/community/elite_gallery/5296Wat je hier doet is het laagste van het laagste, zowiezo ben je gewoon een ontzettende beginner want je zeverd dat je dit in maya gemaakt hebt.. terwijl het dus met painter & photoshop gedaan is.. (overduidelijk geen 3d, dit soort detail krijg je (nog) niet voor elkaar met 3d software.) Maar om werk van een ander te bestempelen als je eigen werk is gewoon ontzettend triest.
Ik twijfel er dan ook sterk aan of al die andere "bryce" renders van jezelf zijn of dat je die ook ergens vandaag geripped hebt.
Schaam jezelf
En nou opzouten!
quote:Als Tec hier niet meer een omniaanwezigheid was en hij het er niet voor mij in had gewreven, had ik het wel gedaan.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Ontopic:
En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project
quote:hmm, die hoeveelheid details kan zeker wel in 3d
Op woensdag 4 juni 2003 08:56 schreef tec het volgende:
terwijl het dus met painter & photoshop gedaan is.. (overduidelijk geen 3d, dit soort detail krijg je (nog) niet voor elkaar met 3d software.)
had er nog 1 ( soort gelijk aan dat plaatje ) maar met nog meer details maar die kan ik niet vinden
allemaal 3d
maar idd lage actie
quote:Het kan wel jah inderdaad..
Op woensdag 4 juni 2003 13:29 schreef Hymn het volgende:[..]
hmm, die hoeveelheid details kan zeker wel in 3d
had er nog 1 ( soort gelijk aan dat plaatje ) maar met nog meer details maar die kan ik niet vinden
![]()
allemaal 3d
maar idd lage actie
quote:Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.
Op woensdag 4 juni 2003 08:56 schreef tec het volgende:[..]
Goh appart, ik wist niet dat je echte naam Linda Bergkvist was...
post godverdomme is wat werk van jezelf in plaats van schitterende schilderijen van iemand anders te rippen.
Het betreffende werk:
http://www.gfxartist.com/community/elite_gallery/5296Wat je hier doet is het laagste van het laagste, zowiezo ben je gewoon een ontzettende beginner want je zeverd dat je dit in maya gemaakt hebt.. terwijl het dus met painter & photoshop gedaan is.. (overduidelijk geen 3d, dit soort detail krijg je (nog) niet voor elkaar met 3d software.) Maar om werk van een ander te bestempelen als je eigen werk is gewoon ontzettend triest.
Ik twijfel er dan ook sterk aan of al die andere "bryce" renders van jezelf zijn of dat je die ook ergens vandaag geripped hebt.
Schaam jezelf
En nou opzouten!
En ja ik ben een beginner, en mijn project moest dus een F16 vliegtuig zijn. Voor mensen gebruik ik wel Poser 5
quote:Jaja smoesjes
Op woensdag 4 juni 2003 13:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.En ja ik ben een beginner, en mijn project moest dus een F16 vliegtuig zijn.
Voor mensen gebruik ik wel Poser 5
quote:w00t dit is echt onmenselijk gedaan. Al die tubes over dat gezicht
Op woensdag 4 juni 2003 13:29 schreef Hymn het volgende:[..]
hmm, die hoeveelheid details kan zeker wel in 3d
had er nog 1 ( soort gelijk aan dat plaatje ) maar met nog meer details maar die kan ik niet vinden
![]()
allemaal 3d
maar idd lage actie
quote:bekijk dat forum maar eens goed en bereidt je dan maar voor op meerdere orgasmes
Op woensdag 4 juni 2003 14:04 schreef Pietjuh het volgende:[..]
w00t dit is echt onmenselijk gedaan. Al die tubes over dat gezicht
quote:Smoesjes.. "
Op woensdag 4 juni 2003 13:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.
En ja ik ben een beginner, en mijn project moest dus een F16 vliegtuig zijn.
Voor mensen gebruik ik wel Poser 5
quote:inderdaad
Op woensdag 4 juni 2003 14:07 schreef tec het volgende:[..]
Smoesjes.. "
op een straaljager ".. right on man..
M.a.w. heel jammer dat jij dat denkt dat ik andermans werk alsmijn eigen werk ga betitelen.
Zelf zou ik dat ook niet leuk vinden als ze dat met mijn muziek deden of weet ik wat... Maar goed het kwaad is al geschied onterecht, maar het boeit me verder ook niet, jij denkt het jouwe en ik weet het mijne
Ontopic maar weer, want zo wordt dit topic ook al weer verkloot
quote:Ik ben daar ook geregistreerd net en ga meedoen met die contest alhoewel ik weinig kans ga maken denk
Op woensdag 4 juni 2003 14:05 schreef Hymn het volgende:
bekijk dat forum maar eens goed en bereidt je dan maar voor op meerdere orgasmes
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.
Jaja, en jij denk dat we dat geloven, loser
quote:is een Engels werkwoord ff opzoeken bij dictionary.reference.com
Op dinsdag 3 juni 2003 21:25 schreef Alter_Ego het volgende:
kan iemand uitleggen wat renderen is?
quote:ziet er mooi uit, maaruh wat is brazil?
Op dinsdag 3 juni 2003 21:54 schreef tec het volgende:
Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
hier 1 plaatje gemaakt met 3D studio max, titelscherm van mn game De sterren achtergrond en de ontploffingen zijn overigens rechtstreeks overgenomen uit andere plaatjes (niet ge-rendered dus)
quote:Brazil is een render engine die de standaard 3dmax scanline render vervangt. Brazil kan meer, bijvoorbeeld breking van licht berekenen als het door een glas valt, of DOF dus dat dingen die dichtbij zijn scherper gerenderd zijn als veraf. Zo zijn er nog een hoop zaken die brazil een stuk beter doet vandaar dat ik het leuker vind om hiermee te renderen, al kun je natuurlijk met de 3dmax scanline renderer ook erg mooie dingen voor elkaar krijgen.
Op woensdag 4 juni 2003 17:10 schreef BdR het volgende:ziet er mooi uit, maaruh wat is brazil?
quote:hehe, ik waag me nog niet aan die contesten
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ik ben daar ook geregistreerd net en ga meedoen met die contest alhoewel ik weinig kans ga maken denk
maar je werk wordt iig nagekeken door gigantische grote namen uit de CG wereld
quote:hehe jah, ik weet nu al dat ik geen schijn van kans ga maken maar dat maakt niet uit. Hier doe ik wel ervaring mee op
Op woensdag 4 juni 2003 18:07 schreef Hymn het volgende:
hehe, ik waag me nog niet aan die contesten
de nieuwe is wel heel leuk trouwensmaar je werk wordt iig nagekeken door gigantische grote namen uit de CG wereld
quote:Die laatste is gaaf!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:54 schreef tec het volgende:[..]
Juist jij snapt hem.
op beide fronten zelfs. Waarom zou kritiek hier trouwens niet mogen zolang het opbouwend is?
Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
nog niet af
Dus ook alles zelf gemodeld. De laatste duurde op mijn pc 11 uur.. dit had veel korter gekunt nog maar omdat ik destijds nog niet genoeg kennis had van DOF instellingen ging het helemaal mis.
Oh en efkes op de plaatjes klikken, ze zien er zo nogal hoekerig uit..
Zoals ik trouwens al zeg over die Bryce renders, het is mijn smaak niet, maar er is vast markt voor dus ik houd je niet tegen om ze te maken.
Maar probeer eens een keer gewoon een totaal object te modelen je zult zien dat het meer voldoening geeft dan een aantal primitives positioneren wat benden en vervormen en daarna een 5 tal uur laten renderen..
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:11 schreef Pietjuh het volgende:[..]
hehe jah, ik weet nu al dat ik geen schijn van kans ga maken maar dat maakt niet uit. Hier doe ik wel ervaring mee op
En deze contest is leuker dan die van GoT op het moment
die heb ik geopend
maar tis idd een leuke 'oefening' , als je ziet wat er geregeld uit die contests komen rollen valt je bek spontaan op de grond
quote:Dan niet, zie mijn onderschrift user-name
Op woensdag 4 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
![]()
Jaja, en jij denk dat we dat geloven, loser
quote:Heb je daar een link van, van dat programma, of meer info ?
Op woensdag 4 juni 2003 17:18 schreef tec het volgende:[..]
Brazil is een render engine die de standaard 3dmax scanline render vervangt. Brazil kan meer, bijvoorbeeld breking van licht berekenen als het door een glas valt, of DOF dus dat dingen die dichtbij zijn scherper gerenderd zijn als veraf. Zo zijn er nog een hoop zaken die brazil een stuk beter doet vandaar dat ik het leuker vind om hiermee te renderen, al kun je natuurlijk met de 3dmax scanline renderer ook erg mooie dingen voor elkaar krijgen.
quote:brazil
Op woensdag 4 juni 2003 19:27 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je daar een link van, van dat programma, of meer info ?
quote:De postbode hoeft nu alleen zijn werk goed te doen
Op woensdag 4 juni 2003 00:31 schreef vosss het volgende:[..]
Ik ben nooit verder geweest dan paint, maar vind het wel super(!!!) wat jullie allemaal kunnen maken, en wil het zelf ook eens proberen, dus ik ga toch liever voor de gebruikersvriendelijkheid
ik ga ff mailtje sturen naar ArmaniMania
quote:Jaaa maar Bryce doet er zo lang over met renderen, langer dan 3D studio MAX in ieder geval, maar dat Brazil dus ook al, hmmm. Och ja, er zijn nog meerdere altarnatieven.
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef nikanoru het volgende:
Alleen je moet er wel een stevige cpu voor hebben. 9 van de 10 keer dat ik iets met Brazil wil renderen geeft ie alleen een wit vlak.
quote:Nergens last van hier p4 2,76 (1gb ddr333) .. en vroeger op mn p3-600 (1gb sdram dat wel) werkte brazil ook prima, al was het wel een stuk trager.
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef nikanoru het volgende:
Alleen je moet er wel een stevige cpu voor hebben. 9 van de 10 keer dat ik iets met Brazil wil renderen geeft ie alleen een wit vlak.
Misschien toch effe het brazil support forum checken?
keb vanacht een WIP gerenderd en dat duurde 9 uur
( global illuminatino met 8 bounces en particle systems )
maar brazil kan ook heel snel zijn, als jij et simpel houdt, houdt brazil et ook simpel
quote:Misschien omdat het zelfs het hele gebied rendert wat je eignelijk niet ziet. Dus dat gedeelte er om heen zeg maar. Verder zou ik het ook niet weten.
Op woensdag 4 juni 2003 20:14 schreef tec het volgende:
Bryce renderd gewoon extreem sloom.. ik weet niet wat dat is met die engine.
quote:Mja zou kunnen, of omdat de scene gigantisch is.. (eigelijk een groote buiten scene en dat moet gelijk gerefelecteerd worden want een scene in bryce zonder reflecties dat kan natuurlijk niet
Op woensdag 4 juni 2003 21:32 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Misschien omdat het zelfs het hele gebied rendert wat je eignelijk niet ziet. Dus dat gedeelte er om heen zeg maar. Verder zou ik het ook niet weten.
quote:djiezus! das toch nie meer normoal!!
Op woensdag 4 juni 2003 19:31 schreef Hymn het volgende:
brazil
quote:Vind alleen dat gebouw helemaal achteraan een beetje nep eruit zien. En de textures van de muren zijn ook niet helemaal goed. Je ziet iig nog steeds dat het CG is
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:
djiezus! das toch nie meer normoal!!
quote:Toch netjes gecombineerd dat 2d en 3d..
Op woensdag 4 juni 2003 17:10 schreef BdR het volgende:
hier 1 plaatje gemaakt met 3D studio max, titelscherm van mn gameDe sterren achtergrond en de ontploffingen zijn overigens rechtstreeks overgenomen uit andere plaatjes (niet ge-rendered dus)
[afbeelding]
quote:niet mee eens. Je kan wel zien dat het CG is, maar dan eigenlijk alleen omdat het allemaal zo steriel is. Nergens gras, mos of andere beplanting, geen mensen op straat, dat soort dingen, maar ja dat is mijn mening hehe
Op woensdag 4 juni 2003 22:46 schreef Pietjuh het volgende:
Vind alleen dat gebouw helemaal achteraan een beetje nep eruit zien. En de textures van de muren zijn ook niet helemaal goed. Je ziet iig nog steeds dat het CG is
quote:thanks, de truuk is om alles te renderen en bewerken op hogere resolutie (2048x1536 had ik gebruikt) en dan het resultaat weer verkleinen.
Op donderdag 5 juni 2003 13:55 schreef tec het volgende:
Toch netjes gecombineerd dat 2d en 3d..(dan bedoel ik voornamelijk die ontploffingen)
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 05-06-2003 14:22]
quote:Goeie genade
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:[..]
djiezus! das toch nie meer normoal!!
quote:Je zou van zo'n dame slet verwachten dat ze ook wel wat ringen om d'r vingers zou hebben
Op donderdag 5 juni 2003 14:42 schreef jwstoop het volgende:
[afbeelding]
quote:cool!
Op donderdag 12 september 2002 11:32 schreef jazza het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jasp00r/Images/fok_v3.jpg
quote:me2
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:[..]
djiezus! das toch nie meer normoal!!
gemaakt in Bryce..
Photoshop 6
Gemaakt in Bryce, met Photoshop beetje af gemaakt..
Even een WIP plaatsen.
Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment.
En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
quote:ziet er vet uit, maar wat is het?
Op maandag 13 oktober 2003 13:38 schreef nikanoru het volgende:
Kick.Even een WIP plaatsen.
[afbeelding]Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment.
En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Van die polygonen moet wel kunnen, maar weet niet precies meer hoe.
quote:het gedeelte van een Tank waar mensen uit schieten
Op maandag 13 oktober 2003 14:26 schreef Manweth het volgende:[..]
ziet er vet uit, maar wat is het?
Van die polygonen moet wel kunnen, maar weet niet precies meer hoe.
quote:Een gedeelte van een tank ja.
Op maandag 13 oktober 2003 14:26 schreef Manweth het volgende:[..]
ziet er vet uit, maar wat is het?
Van die polygonen moet wel kunnen, maar weet niet precies meer hoe.
Moet er toch maar weer eens mee gaan pielen
[Dit bericht is gewijzigd door DGR op 14-10-2003 00:30]
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:38 schreef nikanoru het volgende:
Kick.Even een WIP plaatsen.
[afbeelding]Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment.
En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
alleen volgens mij kan je qua verhouding beter de loop wat langer maken
quote:Wow dat zou ik zeker doen! Zien er heel mooi uit man! Zeker die parfumfles!
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:26 schreef DGR het volgende:
Damn, en dan iets noemen wat je zelf al had gevonden... dan maar een paar plaatjes van mezelf[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Moet er toch maar weer eens mee gaan pielen
+even geupdated.
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 14-10-2003 16:55]
software; 3d studio max 4 en fotosoep.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:27 schreef Maleh het volgende:
Dacht laat ik eens een oudje van me posten;
[afbeelding]software; 3d studio max 4 en fotosoep.
Zo ik vind de tank voorlopig wel even goed. En ben nu bezig met de titan(grote robot). Uiteindelijk zou het een scene uit Warhammer 40000 moeten worden.
De voorlopige tank:
Hoofd van de titan:
M'n icoontje:
Geurtjes zijn ok :
Hakkuh! Goeie oude tijd :
quote:Tering. Die bovenste is mooi!!
Op maandag 20 oktober 2003 12:24 schreef DGR het volgende:
Ziet er netjes uit Nikanoru, hoe lang ben je eigenlijk al met 3dsmax bezig? En dan nog maar wat andere oude dingetjes:M'n icoontje:
[afbeelding]Geurtjes zijn ok
:
[afbeelding]Hakkuh! Goeie oude tijd
:
[afbeelding]
Welke programmas gebruik jij allemlaal?
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 20-10-2003 15:33]
Ik zie trouwens dat 3dsmax6 ook binnenkort uitkomt, hmmm... mooi moment dan om het weer eens op te pakken
quote:Ik kan me herinneren dat jij ook meedeed aan zulke wedstrijden op GoT ??
Op maandag 20 oktober 2003 17:47 schreef LiToKi het volgende:
Naja, hier ook maar wat losse flodders posten dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klikken = volledige versie
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/821699 is de laatste, op de vorige hangt allemaal een slot, en veel plaatjes zullen dood zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |