DM? Of PM want ik heb interesse in een 650.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef Spro het volgende:
Je vraagprijs is een klein beetje overrated... Heb de mijne vorige week ingeruild, februari 2002 met 26k op de teller, en de dealer heeft hem nu voor 2499 in de verkoop staan.
In ieder val succes met de verkoop van de fiets! Heerlijke motoren: smal, rank en licht! ideale beginnersmotor die zich voor het betere gooi en smijtwerk leent, maar heerlijk toeren ook lekker toestaat! dat gecombineerd met een nagenoeg onverwoestbaar Suzuki blok... Ideale combinatie!
Ik zie ze voor 2499 niet op internet staan hoor, dan is jouw fiets wel erg goedkoop!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef Spro het volgende:
Je vraagprijs is een klein beetje overrated... Heb de mijne vorige week ingeruild, februari 2002 met 26k op de teller, en de dealer heeft hem nu voor 2499 in de verkoop staan.
In ieder val succes met de verkoop van de fiets! Heerlijke motoren: smal, rank en licht! ideale beginnersmotor die zich voor het betere gooi en smijtwerk leent, maar heerlijk toeren ook lekker toestaat! dat gecombineerd met een nagenoeg onverwoestbaar Suzuki blok... Ideale combinatie!
Ben helaas op zoek naar de naked versie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef mista het volgende:
[..]
Ik zie ze voor 2499 niet op internet staan hoor, dan is jouw fiets wel erg goedkoop!
De kappen kunnen er vanafquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ben helaas op zoek naar de naked versie.
De naked SV heeft iets meer aanpassing dan alleen de kappen, geloof dat de stand van het frame wat verschilt, en nog wat kleine dingetjes zoals de koplamp enzoquote:
Alleen kappen, dashboard/koplamp en het stuur/kroonplaat zijn anders. Frame is hetzelfde bij dit model. Bij het nieuwe model (vanaf 2003) schijnt de voorvork dikker te zijn op de S versie tov de N versie, maar dat is hier niet van toepassing.quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Spro het volgende:
[..]
De naked SV heeft iets meer aanpassing dan alleen de kappen, geloof dat de stand van het frame wat verschilt, en nog wat kleine dingetjes zoals de koplamp enzo
een streetfighter kan je er wel van maken
Bij een leuk bod valt er altijd te praten toch? Veel plezier met je fiets!quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Alleen kappen, dashboard/koplamp en het stuur/kroonplaat zijn anders. Frame is hetzelfde bij dit model. Bij het nieuwe model (vanaf 2003) schijnt de voorvork dikker te zijn op de S versie tov de N versie, maar dat is hier niet van toepassing.
OT: Ik heb afgelopen maand een SV650s gekocht (nov 2001, 23k op de teller) voor 2400 bij een garage incl. garantie, aftermarket uitlaat, betere voorveren, led knipperlichten. Dat was misschien erg goedkoop, maar ze zijn echt wel te vinden voor die prijs. Wellicht dat je je prijs iets naar beneden moet afstellen
Succes met de verkoop, zijn erg fijne motoren!
Als ik een SV van dat jaar zie, met die km stand en die prijs dan ga ik mij toch ernstig afvragen wat daarmee is dat ie zo goedkoop is. Je vind ze van 2004 met een km stand van rond de 10-20k voor die prijs..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Ipho het volgende:
Suzuki sv 2006 met 1450 op de teller laatst gekocht voor 3300. Je prijs is echt belachelijk
Je mag altijd een bod doen hoor! Hij moet weg namelijk...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:28 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
mooie motor. Voor nu boven mijn budget.
Het is toch echt zo, heb de onderhoudsgeschiedenis er bij nieuwe achterband etc, en heb er inmiddels al 2000+ blijde kilometers bij gereden, noem het geluk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Spro het volgende:
Met Tankiej eens, dat is wel een bijzonder mooie prijs... en als het te mooi klinkt op waar te zijn...
@Naked verhaal: Het valt dus mee om er een naked van te maken, dacht dat de verschillen groter waren, maar zal inderdaad wel in de war zijn met het nieuwe model.
Desalniettemin: Geweldige beginnersfiets! Zeker met hyperpro of WP veren zeer geschikt voor het betere gooi en smijtwerk
Hij staat inmiddels ook al 2 weken op marktplaats ja. Ik ga de vraagprijs iets verlagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het is toch echt zo, heb de onderhoudsgeschiedenis er bij nieuwe achterband etc, en heb er inmiddels al 2000+ blijde kilometers bij gereden, noem het geluk.
Maar over deze fiets als beginners motor super! Ook voor de gevorderde bestuurder is er nog genoeg plezier mee te beleven. Maar de kilometerstand die, die van jou heeft is ondanks de onverwoestbare blokken van de SV toch wel erg aan de hoge kant en staan er op marktplaats zat SV's met minder km's.
Ik wil niet zeiken over je prijs, het is ten slotte een vraag prijs. Maar houd er rekening mee dat je er misschien lang mee blijft zitten. En heb je hem al op marktplaats staan? Ondanks de 100 onzin boden ben je hem wel vrij snel kwijt in vergelijking met FOK! Zo heb ik een CBR van 1990 met 55.000+ Kms kwijt voor een zeer nette prijs via marktplaats, dit had ik zelf ook niet verwacht.
Succes met de verkoop!
met die prijsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:54 schreef Rode_banaan het volgende:
Bedankt voor het snelle reageren. Ik heb inmiddels al een andere motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |