SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
nicequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dunnoquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zelfspot?![]()
![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
Hij is niet zo geweldig als je dacht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
De roze bril is al bijna af.Deathlift or Die.![]()
Whut, jouw vriend?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
Precies om deze reden ben ik done met Aussie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goeie welquote:.
Geef 'm dit shirt cadeau:quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Good luck with your relationship goals for 2012.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
full stops and exclamation marks![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Jezus Christus ik zou 'm gelijk dumpen. Dat soort mensen
Als de mijne dat ook gaat doen..
![]()
![]()
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
Klinkt gezond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pisquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
![]()
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen.
Jillzquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jillz, iemand?
All good things are wild and free.![]()
Eigenlijk is al het bier ranzig als je een poosje wat anders gewend bent, da's m'n conclusie na jarenlang onderzoekquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pis![]()
.
Deng sma no sab fa, jonguquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen..
![]()
Dat is niet meer nieuwsgierig, dat is controle willen hebben over iemand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:29 schreef Phantomesse het volgende:
Verder is hij geweldig hoor alleen super nieuwsgierig. Niemand is flawless helaas.All good things are wild and free.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Milou__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breaking news: 2 roti's van Roopram Rotterdam onderweg naar mij.
Nu sporten.
NOH! JUMI heeft geen chain meer!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
CUFFF THAT BITCH!!![]()
Dinsdag nog een roti van Roopram Amsterdam gehaaldquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Breaking news: 2 roti's van Roopram Rotterdam onderweg naar mij.
Nu sporten.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Je moet weten hoe je moet cuffen foolquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist niet fool, zie je dat je niks weet.
Die guytje van haar bakte er dus niks van![]()
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffedquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je moet weten hoe je moet cuffen fool
Die guytje van haar bakte er dus niks van![]()
![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Ja dit dus en ook alsof er geen greintje vertrouwen isquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet meer nieuwsgierig, dat is controle willen hebben over iemand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffed![]()
![]()
Ja.. Ahja kijk wel waar het schip heen gaat. Reden om me niet te vertrouwen heeft hij niet daar we 24 7 geclusterd zijn (wat ik totaal niet erg vind). Verder maakt hij wel vaak ontbijt op bed, krijg ik rozen en doen we veel leuke dingen. Nou we gaan ff de stad in fijne avond!![]()
Oh je kwam Fernandes gewoon ff als twitter gebruiken? Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ja.. Ahja kijk wel waar het schip heen gaat. Reden om me niet te vertrouwen heeft hij niet daar we 24 7 geclusterd zijn (wat ik totaal niet erg vind). Verder maakt hij wel vaak ontbijt op bed, krijg ik rozen en doen we veel leuke dingen. Nou we gaan ff de stad in fijne avond!Fijne avond!
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
NOH! JUMI heeft geen chain meer!!!!!
CUFFF THAT BITCH!!
Kilo's aan Pangasius.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Allemaal op.quote:
Wat zijn de planningen voor de vrijdagnacht van iedereen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nieuwe tracks van Fresku net uit:
http://www.puna.nl/shared.php?add=69c95adfca80b411304b
Samen met een 50 minuten durende docu van de heersende opkomst van Fresku himself:
If not now, then when.![]()
Dikzak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allemaal op.
Wat zijn de planningen voor de vrijdagnacht van iedereen?
Ik blijf een avondje thuis uitbrakkenJij?
Meso as fuck.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dikzak.
Ik blijf een avondje thuis uitbrakkenJij?
Ik wilde eigenlijk hetzelfde doen maar ik voel me verplicht om naar de openmic van een vriend te gaan.Daar dus even bandjes beluisteren en doen alsof ik kan poolen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ook chillquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meso as fuck.
Ik wilde eigenlijk hetzelfde doen maar ik voel me verplicht om naar de openmic van een vriend te gaan.Daar dus even bandjes beluisteren en doen alsof ik kan poolen.Poolen is tof.
Deze valt tegen zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe tracks van Fresku net uit:
http://www.puna.nl/shared.php?add=69c95adfca80b411304b
Samen met een 50 minuten durende docu van de heersende opkomst van Fresku himself:![]()
Het is ook bullshit.quote:
Kijk die docu, dit is niet echt. Je weet toch dat Fresku houdt van grappen maken, die hele docu is 1 grap maar mega grappig.
If not now, then when.![]()
I'm out, mawfuckaz.
Kankerfijn avondje toegewenst.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee ik ga ook niet. Ben te moe om wat te gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vanavond YummYumm trouwens, jammer genoeg is mijn geld op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Milou__ het volgende:
Just what the doctor ordered, nog een wannabi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Nevermind.
[ Bericht 97% gewijzigd door Juminelle op 13-04-2012 22:55:50 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is dat code voor 'even naar Jajong' ?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Even Cher weer gepwnd. Die bitch is echt kankerdom.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Volgens mij wilt niemand jou cuffenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:08 schreef Jajong het volgende:
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Even Cher weer gepwnd. Die bitch is echt kankerdom.![]()
Je wil jezelf te hard bewijzen, serieus.![]()
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:09 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Je wil jezelf te hard bewijzen, serieus.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jouw posts tracken? Ik lach. Spytool. Geklaart? En dan noem je mij een puber.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.![]()
![]()
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jouw posts tracken? Ik lach. Spytool. Geklaart? En dan noem je mij een puber.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hallo ze s gwn ambitiues hoor ze wil tog eige kapperzaak opene :s :squote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.Deathlift or Die.![]()
Ook niet. Grappig trouwens. Ik heb mijn vwo diploma al, dat is blijkbaar voor jou iets bijzonders aangezien iedereen die jou niet als hosselkoning ziet, wordt geassocieerd met vmbo. De tweede keer al. Laat me je uit je droom helpen: vwo is niet moeilijk en al helemaal niet bijzonder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.
Het is trouwens simpelweg met normale letters, geen hoofdletters.![]()
Dat jij een diploma hebt kunnen bemachtigen bewijst inderdaad dat het helemaal niet moeilijk is.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Cher is een kloonquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.![]()
Ik ben in wedstrijdtraining bro, no party for me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:35 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo ben jij op een vrijdagavond aan het rellen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
De persoon achter die kloon is dan dubbel-dom.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dinsdag nog een roti van Roopram Amsterdam gehaaldZe zijn wel gierig man, goed dat mammie er 2 voor me bracht.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben in wedstrijdtraining bro, no party for me.
Is een mattie van mij, fight tegen hem![]()
![]()
Ehm nou nee, jullie happen dat is de grapquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
De persoon achter die kloon is dan dubbel-dom.![]()
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een dingquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]Ze zijn wel gierig man, goed dat mammie er 2 voor me bracht.
![]()
![]()
Ook al is het een kloon, dan is het een hele slechte. En het gebrek aan intelligentie druipt er af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ehm nou nee, jullie happen dat is de grap[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jaa ik stoor me er niet aan , lamaar lullenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook al is het een kloon, dan is het een hele slechte. En het gebrek aan intelligentie druipt er af.
Jij volgt haar blijkbaar![]()
Haha niceeee. Heeft hij een Taekwondo achtergrond? Maar ik vecht MMA, geen kickboksen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is een mattie van mij, fight tegen hem[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vlees was op zich niet weinig, kouseband en aardappel wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een ding
Voor mij sowieso iig.
Roopram is dat een speciale tent?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een ding![]()
Van wie zou het een kloon moeten zijn?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh snap.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is een mattie van mij, fight tegen hem
Ik ga meestal naar tropische winkel rustem voor m'n roti op de ten catemarkt
Goeie tent, lekker eten, schoon en aardige mensen![]()
![]()
Nee man enkel kickboks. Maar dat was in 2006 je zou hem nu moeten zien. Zo een bonkige silverback body, uitgaan en bieriesquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha niceeee. Heeft hij een Taekwondo achtergrond? Maar ik vecht MMA, geen kickboksen.![]()
![]()
Vecht hij nog?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee man enkel kickboks. Maar dat was in 2006 je zou hem nu moeten zien. Zo een bonkige silverback body, uitgaan en bieries[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij bent een beest daaromquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Vlees was op zich niet weinig, kouseband en aardappel wel.
Voor mij sowieso iig.![]()
![]()
Heb wel filmpjes van mijn specialiteit alleen dan weet iedereen op FOK! gelijk weer mn naam & achternaam, shit aint cool brah.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Done. In dat kanaal zijn meerdere filmpjes. 2 van een grappling tournooi en 3-delig van mn eerste MMA partij.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die MMA partij lag mn linkerschouder bij de eerste takedown uit de kom overigens. 2 rondes met 1 arm geknokt. Als je goed kijkt als je mn humerus ook zien uitsteken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Harde sjit
Wel een vieze ecto teef in 2008.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jep. 75kilootjes toen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha thanks i guess?.
Grappling vind ik echt niks, doe eens meer kickboksen.
Maar hoort erbij en logisch dat je dat gebruikt als het je sterke punt is natuurlijk.
Ene filmpje kende ik al trouwens, stond ooit in je fobo of zo?
Klopt ja. Beestachtig wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt wel een kk harde achternaam trouwensThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lijkt op de bijnaam van m'n vader, die ik ook overgekregen heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt wel een kk harde achternaam trouwens
Bij die mount in de tweede ronde. Gewoon maaien met je armen.
Ja kan wel dat die er in stond vroeger.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef krioro het volgende:
Grappling vind ik echt niks, doe eens meer kickboksen.
Maar hoort erbij en logisch dat je dat gebruikt als het je sterke punt is natuurlijk.
Ene filmpje kende ik al trouwens, stond ooit in je fobo of zo?
En grappling vaak saai voor mensen die 't niet vaak zien inderdaad.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Tussendoor even naar de referee kijken, die blik zo van "huh, wat is er?" en ondertussen doormaaien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Bij die mount in de tweede ronde. Gewoon maaien met je armen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Tussendoor even naar de referee kijken, die blik zo van "huh, wat is er?" en ondertussen doormaaien.![]()
Zo'n blik van: "Mag ik nog doorgaan?"
Ja die gast was out hoor op dat moment. Ik vroeg de ref om t gevecht te stoppen
Ik ben slapen boeven. Ek es gebroken.
boks ouwe[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lekker bezig in dat topic, Jajong
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niet per se saai trouwens, 't is ook dat ik er een hekel aan had om het zelf te doen (omdat totaal geen skills, en vroeger ook nog mini-krio, zo'n machteloos gevoel als je in een klem ligt, en aftikken wil ik nimmerquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja kan wel dat die er in stond vroeger.
En grappling vaak saai voor mensen die 't niet vaak zien inderdaad.).
Brb even Overeem-fysiek bouwen.full stops and exclamation marks![]()
Overeem is net gepopped voor Testquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet per se saai trouwens, 't is ook dat ik er een hekel aan had om het zelf te doen (omdat totaal geen skills, en vroeger ook nog mini-krio, zo'n machteloos gevoel als je in een klem ligt, en aftikken wil ik nimmer).
Brb even Overeem-fysiek bouwen..
Ben jij natty overigens?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oh, zal voor velen geen verrassing geweest zijn.quote:Ja, heb zelfs nog nooit creatine gebruikt.quote:En ja ik deed toch mee in de discussie een tijd geleden over creatinegebruik in je cut, heb er wel enige kennis van ook al ben ik geen ervaringsdeskundige.
Werd een paar weken geleden door het personeel in de gym apart geroepen, vroegen ze hoe het kon dat ik zo snel groeide.Muscle memory woohoo!
Ben niet van plan om ooit te gaan kuren.full stops and exclamation marks![]()
Post es progressie pics danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, zal voor velen geen verrassing geweest zijn. [ afbeelding ]
[..]
Ja, heb zelfs nog nooit creatine gebruikt. [ afbeelding ] En ja ik deed toch mee in de discussie een tijd geleden over creatinegebruik in je cut, heb er wel enige kennis van ook al ben ik geen ervaringsdeskundige.
Werd een paar weken geleden door het personeel in de gym apart geroepen, vroegen ze hoe het kon dat ik zo snel groeide.Muscle memory woohoo!
Ben niet van plan om ooit te gaan kuren.Of DM je DBB profiel
Ik maak nooit pics. Of geen fatsoenlijke iig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post es progressie pics danOf DM je DBB profiel
In de OP is before (na 7 jaar niet trainen lol en blessure daarna), en ik ben in de 3-4 maanden dat ik nu weer serieus bezig ben pakweg 17-18 kilo aangekomen (beetje vet maar was toch nogal droog). Zal binnenkort eens een poging doen om pics te maken.
Oh en ik kom praktisch nooit op DBB, heb er ook geen account. Misc is leuker.
18kg??? WTF gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik maak nooit pics. Of geen fatsoenlijke iig.In de OP is before (na 7 jaar niet trainen lol en blessure daarna), en ik ben in de 3-4 maanden dat ik nu weer serieus bezig ben pakweg 17-18 kilo aangekomen (beetje vet maar was toch nogal droog). Zal binnenkort eens een poging doen om pics te maken.
Oh en ik kom praktisch nooit op DBB, heb er ook geen account. Misc is leuker.
Ja het verbaasde mezelf ook nogal hoe snel het gaat/ging.quote:Maar wel kek, hoef ik er tenminste niet weer 4 jaar over te doen.
Nice man, goeie core vooral. Echt dem black genes
Als ik ooit opgeef om onder de 83kg te blijven vechten ga ik ook voor size, tot die tijd maar beetje zo'n half ecto-noob lichaam
Merk wel dat 't lastig is om hard te trainen en niet teveel gewicht te gainen. Ik verlies nu veel vet %. En ga heeel langzaam omlaag in gewicht, maar gain vrij snel lean mass. Dit in combinatie met een fucked up schildklier... Lol. Sucks to be me brah[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dank u. En daar had ik het toevallig daarstraks in de gym nog over met een Antilliaan, beetje white people uitlachen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:05 schreef Jajong het volgende:
Nice man, goeie core vooral. Echt dem black genesMaar waarom eigenlijk nu niet in een zwaardere klasse? Of zit je dan echt gelijk bij veeeeel langere/grotere mensen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:06 schreef Jajong het volgende:
Als ik ooit opgeef om onder de 83kg te blijven vechten ga ik ook voor size, tot die tijd maar beetje zo'n half ecto-noob lichaamfull stops and exclamation marks![]()
Ja man, 1 klasse hoger is -93 en dat zit je echt tegen mensen die echt naturel op dat gewicht hangen, ik hang een beetje ertussen in. Ben niet echt klein (187cm) maar mijn frame is imo meer geschikt om op 83 te vechten. En dan heb ik t nog niet eens over weightcutten voor gevechten, dat is pas op pro niveau veel van belang.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oh, ja, da's gelijk een hele stap. Op mijn top woog ik 93kg, en ben maar 1.80m, zou volgens mij best kut zijn bij vechtsporten.
Wat doet een fucked up schildklier wel/niet?full stops and exclamation marks![]()
Dan ben je wel klein ja. Ter illustratie. Als ik een pro zou zijn en rond zou lopen op 88, zou ik vechten op minstens 77kg. Zieke saunatrips.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdie[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het ergste wat ik heb gezien is een dude in de UFC die 225lbs is als ie gewoon thuis zit, maar op 170lbs vecht. Goed voor je niertjes.
Is ongeveer 102 om 77 kilo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Tering, wat een lijst met symptomen. Het enige wat ik daarvan wist is vocht vasthouden.
En ja, dik verschil. Komt in de wedstrijdbodybuilding soms ook voor, maar ja, die hoeven niet te vechten. Ben je dan niet veel zwakker?
Deze gozer traint bij mijn gym, na de wedstrijd in 13 dagen 27 kilo aangekomen. Vooral vocht en zo, maar toch.
http://forum.dutchbodybui(...)to-the-atlas-218023/quote:Stond vorige week zaterdag (13 dagen na wedstrijd) op +27kg. Absurd veel vocht... zo erg dat ik nog geen 20meter kon lopen zonder pomp in mijn schenen te krijgen waardoor de boel gevoelloos werd.full stops and exclamation marks![]()
WTF.
En ja je bent wel zwakker maar omdat je een dag van te voren weegt, ben je de dag daarna vaak wel een heel stuk zwaarder dan je tegenstander.. Als je tegenstander dat niet doet kan je op vechtdag zo 10 kilo zwaarder zijn, en dat is in vechtbegrippen ZIEK veel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ah ja, dus eigenlijk best vergelijkbaar met wedstrijdvoorbereiding in bodybuilding. Eerst helemaal leeg en dan net vantevoren nog even loaden.
Ik heb nog nooit echt een cut gedaan (2 dagen in de week door de stad wandelen ipv op m'n luie reet zitten doet al wonderen) dus geen idee hoe dat is, maar lijkt me wel grappig om eens te doen, écht droog worden. Ben alleen wel bang om spiermassa te verliezen.
Nu etenstijd though.full stops and exclamation marks![]()
Je verliest altijd wel wát spiermassa denk ik, maar bij een goeie cut minimaliseer je dat. Maargoed op die foto's ben je al vrij droog volgens mij.. 10/12%?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja klopt, en ik kan het ook zo geleidelijk doen als ik zelf wil, om het voorzichtig te doen. Maar nah, ik denk eerder 12-14%, geen idee, nooit laten meten ook.full stops and exclamation marks![]()
Zichtbare abs is meestal <12% hoor.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Bovenste 4 alleen, in goed licht.Zal eens kijken of ze het bij de gym fatsoenlijk op kunnen meten. Maar sowieso eerst nog even wat kilo's erbij pakken als het kan.
Zoiets wil ik, voor zover mogelijk: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspicsfull stops and exclamation marks![]()
Vind ik niet heel erg mooi fysiek, beetje uit proportie. Denk dat zoveel massa er op jouw frame een stuk beter uit zou zien.
En die dude is ook niet natty
Nee niet natty idd, en sowieso ook moeilijk om op zo'n laag bf% zoveel massa vast te houden volgens mij.
Maar ik heb BBC genetics.![]()
Ach ja, we zien wel hoever ik kom.full stops and exclamation marks![]()
What happened brah[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niets noemenswaardig. Dacht dat ik dit soort gedrag achter me had gelaten maar blijkbaar niet.quote:Deathlift or Die.![]()
Jeez Kri, dan ben je net een beer man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:40 schreef krioro het volgende:
Bovenste 4 alleen, in goed licht.Zal eens kijken of ze het bij de gym fatsoenlijk op kunnen meten. Maar sowieso eerst nog even wat kilo's erbij pakken als het kan.
Zoiets wil ik, voor zover mogelijk: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspicsAll good things are wild and free.![]()
Zeg dan ook niets, wij verwachten beetje actie krijgen we dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets noemenswaardig. Dacht dat ik dit soort gedrag achter me had gelaten maar blijkbaar niet.All good things are wild and free.![]()
Ik weet uit ervaring dat het er altijd ergens in blijft, je moet 't alleen leren te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets noemenswaardig. Dacht dat ik dit soort gedrag achter me had gelaten maar blijkbaar niet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jammer tli, krio postte net halfnaked pics, die heb jij gemist.
Nou ik heb al tijden geen last gehad van slapeloosheid en nu heb ik al een paar keer achter elkaar met een kloppend hart voor me uit liggen staren. Echt iets van 5 nachten in 2 weken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dan ook niets, wij verwachten beetje actie krijgen we dit.Deathlift or Die.![]()
Damn, nu wil jij vast wel een paar van jou pics sturen ;$quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:05 schreef Jajong het volgende:
Jammer tli, krio postte net halfnaked pics, die heb jij gemist.
You firstquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn, nu wil jij vast wel een paar van jou pics sturen ;$.
Nu ben ik een beetje in de war.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou ik heb al tijden geen last gehad van slapeloosheid en nu heb ik al een paar keer achter elkaar met een kloppend hart voor me uit liggen staren. Echt iets van 5 nachten in 2 weken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik weet het man. Had vroeger dikke anger issues en heb mezelf de discipline aangeleerd om me in te houden. Maar op dit soort momenten lukt het gewoone cht niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het er altijd ergens in blijft, je moet 't alleen leren te voorkomen.Deathlift or Die.![]()
Misschien wat anger management therapie doen ofzo? Heeft mij iig heel wat geholpen, heb al jaren geen deuren meer kapot geslagenquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet het man. Had vroeger dikke anger issues en heb mezelf de discipline aangeleerd om me in te houden. Maar op dit soort momenten lukt het gewoone cht niet..
Heb een week of twee geleden ofzo nog een gat in m'n deur geslagen. En dat is dus waar ik me wel zorgen om maak.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien wat anger management therapie doen ofzo? Heeft mij iig heel wat geholpen, heb al jaren geen deuren meer kapot geslagen.
Deathlift or Die.![]()
Jeh dude, straks is 't een geliefde ipv een deur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb een week of twee geleden ofzo nog een gat in m'n deur geslagen. En dat is dus waar ik me wel zorgen om maak.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij vind me toch niets meer aan, heel verschil met die ene bikini picquote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind me toch niets meer aan, heel verschil met die ene bikini pic[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik wel, kom maar met die pics.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind me toch niets meer aan, heel verschil met die ene bikini pic
Als Tli nu die pics post beloof ik dat dat niet zal gebeuren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jeh dude, straks is 't een geliefde ipv een deur.Deathlift or Die.![]()
Ik dm je straks wel even wat naakt pics.quote:
Nee pas als ik tevreden ben post ik wel wat.All good things are wild and free.![]()
ff mijn chick ophalen uit de stad, worden laatste tijd ziek veel meisjes overvallen hier :/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hier ook nog laatst in de straat. Vriend heeft mij net ook opgehaald. Vertik het om alleen te gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:17 schreef Jajong het volgende:
ff mijn chick ophalen uit de stad, worden laatste tijd ziek veel meisjes overvallen hier :/All good things are wild and free.![]()
Goeie tieten, wel.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
tetten , mijn fiets is gejatMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dit is alleen van belang als je ons gaat uitnodigen anders niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
#maandjehomealone #stilldrunkthankgod #isthecoffeeshopalreadyopen![]()
Vassie zo vroeg op, wat is deze?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is alleen van belang als je ons gaat uitnodigen anders niet.![]()
Ik sliep bij drummer toch, hij moet zo naar hillie voor optredensquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vassie zo vroeg op, wat is deze?don't care, had sex
![]()
![]()
Niceeequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep bij drummer toch, hij moet zo naar hillie voor optredensdon't care, had sex
#Ethavoicequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk de rookies van deze reeks te blij doen als ze hebben gebald dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whehe, dankuquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, Jumi,
KULAAAAAAAAAAAAAR @ WDJV
En naar de shoppa op dit tijdstip? Wat?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
2 Straten verder is er één open van 9:00 tot 01:00. De rest pas na 11'en, waarvan ik de tijden ken dan tenmiste.
![]()
You have succesfully been cuffed by? Ik denk Hilversum ofzo trouwens?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..].
Wat is een hillie nou weer trouwens. Word te oud om al die straattaal nog te begrijpen hoor
![]()
Lol Krio, m'n ma belde net, ze gaat zo boarden, ze zegt dat het grootste deel Chinezen zijn!
![]()
LoL. Jumi als je nog 1 keer zegt dat je een fatty bent kom ik je halen. Fascination, die is pas dik. En heeft een kort pittig kapsel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
KANKER FML.
Ik had gister kankerhard op mn wang gebeten en zat er wondje.. Ben ik nu weer aan t kanen bijt ik op precies hetzelfde stukje.
Nooooooooh broeders en zusters nog nooit zoveel pijn gehad in mn leven.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef Jajong het volgende:
KANKER FML.
Ik had gister kankerhard op mn wang gebeten en zat er wondje.. Ben ik nu weer aan t kanen bijt ik op precies hetzelfde stukje.
Nooooooooh broeders en zusters nog nooit zoveel pijn gehad in mn leven.![]()
![]()
Only thing she lifts in the joint to her mouth brah.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
+1 voor de The Rock reference.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
hilversum jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..].
Wat is een hillie nou weer trouwens. Word te oud om al die straattaal nog te begrijpen hoor
![]()
![]()
Haha nicequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep bij drummer toch, hij moet zo naar hillie voor optredensdon't care, had sex
![]()
![]()
Smeerlap, gewoon een pik in je vagijn gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie woonde er ook alweer in Eindhoven?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whut, ik heb nooit serieus geclaimd dat ik een fatty benquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef Jajong het volgende:
LoL. Jumi als je nog 1 keer zegt dat je een fatty bent kom ik je halen. Fascination, die is pas dik. En heeft een kort pittig kapsel.Doelde meer op het feit dat ik aangekomen ben t.o.v. eerst.
lekker trollen wordt je dik vanquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, ik heb nooit serieus geclaimd dat ik een fatty benDoelde meer op het feit dat ik aangekomen ben t.o.v. eerst.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ally toch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie woonde er ook alweer in Eindhoven?![]()
![]()
U ziet hier:
- Links the goodies. Vloe, tip, tabacca, assie en wierie
.
- In het midden de befaamde Inferno-pizza van de Lidl, door al die topics hier op FOK! móest ik 'm gewoon een keer proberen. Ben er speciaal voor naar de Lidl gegaan. Hij is véél heter dan verwacht voor een pizza, but it ain't got shit on a Surinamer though
. Daar heb je wel wat meer pepre voor nodig!
- Rechts en boven mijn vandaag binnengekomen pakketje van 80 stuks, pakje paste gewoon door de brievenbus![]()
![]()
Je moest gewoon je horloge showen als het een echte neger betaamt hèIk moet serieus lachen, zo subtiel ernaast
En is die Inferno beetje te vreten behalve dat ie zo heet is?
![]()
stoere boiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Je moest gewoon je horloge showen als het een echte neger betaamt hèIk moet serieus lachen, zo subtiel ernaast
En is die Inferno beetje te vreten behalve dat ie zo heet is?
Ik deed het erom inderdaad, mwhehe. Hij is te knagen ja, bodem is wel beetje dun en taai, maar kan passeren.
![]()
Goodlife menquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
U ziet hier:
.
- In het midden de befaamde Inferno-pizza van de Lidl, door al die topics hier op FOK! móest ik 'm gewoon een keer proberen. Ben er speciaal voor naar de Lidl gegaan. Hij is véél heter dan verwacht voor een pizza, but it ain't got shit on a Surinamer though
- Rechts en boven mijn vandaag binnengekomen pakketje van 80 stuks, pakje paste gewoon door de brievenbusik rij zo ook even langs de Lidl, ben benieuwd nu
![]()
Ok, eerlijk gezegd wel een glas melk erbij want zo heet uit de oven met die pittigheid merk je wel.
Haha ja tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goodlife menik rij zo ook even langs de Lidl, ben benieuwd nu
. Doen! Is het proberen waard
.
![]()
Geen flesje gekoeld kutvocht in je koelkast hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, eerlijk gezegd wel een glas melk erbij want zo heet uit de oven met die pittigheid merk je wel.
![]()
![]()
Heb je ze binnen ja?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
U ziet hier:
.
- Rechts en boven mijn vandaag binnengekomen pakketje van 80 stuks, pakje paste gewoon door de brievenbusBest snel.
Kankerquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen flesje gekoeld kutvocht in je koelkast hebben.
Sneller binnen dan dat ik ze op krijg wel jaquote:.
![]()
Klokjes showen is terecht. want horloges
Camel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
U ziet hier:
.
- Rechts en boven mijn vandaag binnengekomen pakketje van 80 stuks, pakje paste gewoon door de brievenbusIf not now, then when.![]()
Ja, was bij ons ook, hele meute van die nieuwe snesi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol Krio, m'n ma belde net, ze gaat zo boarden, ze zegt dat het grootste deel Chinezen zijn!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:
Geen melk drinke joh krijg je bloedneusen vanquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Deathlift or Die.![]()
Deze pic is echt sad op so many levelsquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
U ziet hier:
.
- Rechts en boven mijn vandaag binnengekomen pakketje van 80 stuks, pakje paste gewoon door de brievenbus
Zwakke tafel Mike.
Come at me brah.
Jack Danielsquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Zwakke tafel Mike.
Come at me brah.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat soort avonden zijn per definitie geslaagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Zwakke tafel Mike.
Come at me brah.
[ afbeelding ].
![]()
En wanneer is het huisfeestje bij jou dan nu je home alone bent?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort avonden zijn per definitie geslaagd.
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef junamii het volgende:
[..]
En wanneer is het huisfeestje bij jou dan nu je home alone bent?![]()
![]()
Harde shit. Tot dan, Mike. Ik neem nog wel wat poes mee.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ging serieus flippen dat ik er niet op kon klikken. Helemaal op telefoon kijken zelfsquote:![]()
![]()
Gewoon jullie 2 tussen allemaal dames. Condooms genoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Harde shit. Tot dan, Mike. Ik neem nog wel wat poes mee.![]()
Cola? Gewoon puur mien jungquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je nog een fles cola meenemen? Kthnxbai
JD is puur echt pure kanker.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gewoon drinken en niet zeuren. Als je wasted genoeg bent merk je dat toch niet meerquote:
Zal een zware avond worden zie ik
You get sloppy drunk. I stay whisky neat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon drinken en niet zeuren. Als je wasted genoeg bent merk je dat toch niet meerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Naar de tyfus en als ik er tijd voor vind ook nog even naar de kanker.
PM Adres.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Zwakke tafel Mike.
Come at me brah.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Hehehe. Als ik echt in Den Haag ben, merk ik dat ook wel. Maar gewoon bij mij in de wijk is denk ik 90% autochtoon, ben een van de weinige met een kleurtje in m'n straat ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef jna het volgende:
Juna, we zijn in de meerderheid!
http://www.omroepwest.nl/(...)-allochtone-inwoners![]()
Trouwens, jna, kun jij je herinneren dat een aantal maanden geleden iemand zelfmoord had gepleegd en van het Strijkijzer was gesprongen? Ik hoorde vandaag dus dat dat een Marokkaans meisje is geweest en dat ze een Superman-shirt aanhad toen ze van het gebouw is afgesprongen![]()
![]()
Ja bij mij in de buurt is het ook nog een "witte" wijk, wel minder dan die 90% zoals bij jou, maar gewoon leuk gemengd met een turkse kapper enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef junamii het volgende:
[..]
Hehehe. Als ik echt in Den Haag ben, merk ik dat ook wel. Maar gewoon bij mij in de wijk is denk ik 90% autochtoon, ben een van de weinige met een kleurtje in m'n straat ook![]()
Trouwens, jna, kun jij je herinneren dat een aantal maanden geleden iemand zelfmoord had gepleegd en van het Strijkijzer was gesprongen? Ik hoorde vandaag dus dat dat een Marokkaans meisje is geweest en dat ze een Superman-shirt aanhad toen ze van het gebouw is afgesprongen
Maar wtf, die chickWas ze geestelijk niet helemaal in orde ofzo met dat superman-shirt?
Jawel, je keek.![]()
Ik denk dat je er sowieso geestelijk niet echt helemaal goed aan toe bent als je van een gebouw (?) springt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef jna het volgende:
Maar wtf, die chickWas ze geestelijk niet helemaal in orde ofzo met dat superman-shirt?
quote:![]()
Ja ok, maar ik bedoelde meer of ze echt dacht dat ze superman/vrouw was en kon vliegen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk dat je er sowieso geestelijk niet echt helemaal goed aan toe bent als je van een gebouw (?) springt.Jawel, je keek.![]()
Geen idee, sad wel dat verhaal. Ik moest er vandaag opeens aan denken omdat ik een vriendin heb wonen daar, maar ik begreep niet hoe dat meisje nou gesprongen is.. Tot verdieping x zijn het alleen maar studio's (waarbij de ramen zo klein zijn dat je er helemaal niet uit kan springen én waar zo'n ding voor het raam zit, dus je kan eigenlijk niet eens een blikje naar buiten gooien bij wijze van spreken) en daarna een paar verdiepingen met gewoon woningen met meerdere kamers, maar weet niet hoe het met die ramen daar zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ti's trouwens best een tof gebouw. Binnen heb je een fitnessruimte + een chillruimte met PS3/xbox/tv etc en bovenin een restaurantHehehe eetsmakelijkquote:![]()
![]()
enorm triest ja, wel een kutmanier om zelfmoord te plegen trouwens, je geeft enorm veel andere mensen ook een trauma op deze manier. Doe het dan thuis met pillen ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Geen idee, sad wel dat verhaal. Ik moest er vandaag opeens aan denken omdat ik een vriendin heb wonen daar, maar ik begreep niet hoe dat meisje nou gesprongen is.. Tot verdieping x zijn het alleen maar studio's (waarbij de ramen zo klein zijn dat je er helemaal niet uit kan springen én waar zo'n ding voor het raam zit, dus je kan eigenlijk niet eens een blikje naar buiten gooien bij wijze van spreken) en daarna een paar verdiepingen met gewoon woningen met meerdere kamers, maar weet niet hoe het met die ramen daar zit.
Ti's trouwens best een tof gebouw. Binnen heb je een fitnessruimte + een chillruimte met PS3/xbox/tv etc en bovenin een restaurant
[..]
Hehehe eetsmakelijk
Ben nog nooit binnen geweest, lijkt me wel een heel toffe plek om te wonen, ook qua ligging. Hoe zijn die studio's?Jawel, je keek.![]()
Qua ligging (en uitzicht in de avond) is het inderdaad geweldig. Ik was laatst in R'dam maar moest in de middag in A'dam zijn, maar had allemaal boeken + laptop bij me, dus ging snel met die vriendin mee, spullen bij haar thuis gedumpt en heb meteen de trein kunnen pakken om op tijd te kunnen komenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ben nog nooit binnen geweest, lijkt me wel een heel toffe plek om te wonen, ook qua ligging. Hoe zijn die studio's?
Ti's niet belachelijk groot, maar voor 1 persoon meer dan genoeg. M'n vriendin heeft gewoon een soort van onderscheid gemaakt tussen haar 'woongedeelte' met banken en tv en haar 'slaapgedeelte' met een tweepersoonsbed en een ladekast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Qua ligging (en uitzicht in de avond) is het inderdaad geweldig. Ik was laatst in R'dam maar moest in de middag in A'dam zijn, maar had allemaal boeken + laptop bij me, dus ging snel met die vriendin mee, spullen bij haar thuis gedumpt en heb meteen de trein kunnen pakken om op tijd te kunnen komen
Ti's niet belachelijk groot, maar voor 1 persoon meer dan genoeg. M'n vriendin heeft gewoon een soort van onderscheid gemaakt tussen haar 'woongedeelte' met banken en tv en haar 'slaapgedeelte' met een tweepersoonsbed en een ladekast.Wow dat is serieus netjes gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
[..]
Qua ligging (en uitzicht in de avond) is het inderdaad geweldig. Ik was laatst in R'dam maar moest in de middag in A'dam zijn, maar had allemaal boeken + laptop bij me, dus ging snel met die vriendin mee, spullen bij haar thuis gedumpt en heb meteen de trein kunnen pakken om op tijd te kunnen komen
Ti's niet belachelijk groot, maar voor 1 persoon meer dan genoeg. M'n vriendin heeft gewoon een soort van onderscheid gemaakt tussen haar 'woongedeelte' met banken en tv en haar 'slaapgedeelte' met een tweepersoonsbed en een ladekast.Die dingen heb ik voor mijn raam hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking chill.
[..]
Ti's niet belachelijk groot, maar voor 1 persoon meer dan genoeg. M'n vriendin heeft gewoon een soort van onderscheid gemaakt tussen haar 'woongedeelte' met banken en tv en haar 'slaapgedeelte' met een tweepersoonsbed en een ladekast.Ziet er wel chill uit ja, zeker als je maar alleen bent. Die scheiding is ook wel een goed idee. Weet je hoe veel ze betaald per maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Ja superleuk huisje heeft zequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dat is serieus netjes gedaan.
Ik heb ze zelf ook thuis hangen, zijn leuke dingenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die dingen heb ik voor mijn raam hangenFucking chill.
Ja, ze woont echt zo heerlijk daarquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ziet er wel chill uit ja, zeker als je maar alleen bent. Die scheiding is ook wel een goed idee. Weet je hoe veel ze betaald per maand?En over de prijs, ze betaalt zo rond de 420 incl. voor, denk ik, 30m2.
Dat meisje waar ik het over heb mag trouwens wel opschieten, ik wacht tot ze me ophaalt om naar een verjaardag te gaan![]()
![]()
Wat ben jij nou weer aan het spacenquote:?
JA HAD SEX ENZO HE OF NIET?quote:
IK DACHT DAT IK DE EERSTE WAS MAAR NEE HOOR GEEN BERICHT
HIERBIJ IS HT UIT.
doeiDeathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer aan het spacen?
Hallo prinsessen. En nee ik space em niet. Hard ofzo. En niet dat ding in mijn broek ofzo.quote:![]()
Don't care, had sexquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JA HAD SEX ENZO HE OF NIET?
IK DACHT DAT IK DE EERSTE WAS MAAR NEE HOOR GEEN BERICHT
HIERBIJ IS HT UIT.
doei.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohhhhhhh, Jackie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't care, had sex.
Hoe durf je Prinses hoer te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe durf je Prinses hoer te noemen.![]()
![]()
Don't care had..Och, laat ook maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe durf je Prinses hoer te noemen.![]()
![]()
Die 3 minuten kan je toch geen sex meer noemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't care had..Och, laat ook maar.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
![]()
![]()
Ja.
Laatste Disneyfilm die ik heb gezien:quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef jna het volgende:
Die film heb ik trouwens echt lang niet gezienIsolaatquote:Ecto.
Deathlift or Die.![]()
Beste 3 minuten van mijn levenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die 3 minuten kan je toch geen sex meer noemenHou op ik word verlegenquote:![]()
![]()
Hou allemaal jullie bekken.
Jo Jajong nog hoeren gebeft jonge?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Heb het net gezien jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je van beren leren kanquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatste Disneyfilm die ik heb gezien:
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Stiekem ben ik gewoon hartstikke jaloers op drummerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste 3 minuten van mijn leven
[..]
Hou op ik word verlegenIk wilde je voor mezelf hebben en zo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die 3 minuten kan je toch geen sex meer noemen
Feyenoord Rotterdam![]()
Bedpartner? Mijn hart, wat doe je?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Neem je cavia.quote:
Zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Hee hallo mijn beeldscherm zit weer vol man![]()
Deathlift or Die.![]()
Nee ik moet geen pagga meer slaan op zulke plaatjens. Is slechte eigenschap.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neem je cavia.
[..]
Zal het niet meer doen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sowwwwwyquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bedpartner? Mijn hart, wat doe je?maar mijn hart is nu van iemand anders.
![]()
Ik kán nieteens meer pagga slaan op dezen konten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee ik moet geen pagga meer slaan op zulke plaatjens. Is slechte eigenschap.Deathlift or Die.![]()
Ja same here, heb ook last van gerimpelde handen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kán nieteens meer pagga slaan op dezen konten.Feyenoord Rotterdam![]()
Die eeltplekken kunnen wel voor sensatie zorgen trouwens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja same here, heb ook last van gerimpelde handen.Deathlift or Die.![]()
Ervaringen graag.quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die eeltplekken kunnen wel voor sensatie zorgen trouwens.Feyenoord Rotterdam![]()
Brrrap brrrrrrrrrap!!!!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
MogguhI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zit in de bus met een chick die deed alsof ze aan het bellen was, gaat haar telefoon afFucking dom ben je dan.
quote:Op zondag 15 april 2012 10:32 schreef Juminelle het volgende:
Ik zit in de bus met een chick die deed alsof ze aan het bellen was, gaat haar telefoon afFucking dom ben je dan.
sneu.
Ook een goede morgen y'all. Was half 8 al klaarwakker, zo blij met mn gezonde leefritme![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
Ook een goede morgen y'all. Was half 8 al klaarwakker, zo blij met mn gezonde leefritme![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Om half 7 in slaap vallen nadat de laatste aanwezige mattie GTA 4 afsloot, nu wakker geworden met toch best wel koppijn. Even wat troep opruimen en de afwas willen doen en dan die grapjas languit gestrekt op de bank in de woonkamer aantreffen. Even een jonko draaien en een omeletje bakken, stealh mode aan
.
![]()
Twitter.quote:Op zondag 15 april 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om half 7 in slaap vallen nadat de laatste aanwezige mattie GTA 4 afsloot, nu wakker geworden met toch best wel koppijn. Even wat troep opruimen en de afwas willen doen en dan die grapjas languit gestrekt op de bank in de woonkamer aantreffen. Even een jonko draaien en een omeletje bakken, stealh mode aan
.
![]()
Pot ketel zwart.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: