SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
nicequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dunnoquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zelfspot?![]()
![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
Hij is niet zo geweldig als je dacht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
De roze bril is al bijna af.Deathlift or Die.![]()
Whut, jouw vriend?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
Precies om deze reden ben ik done met Aussie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goeie welquote:.
Geef 'm dit shirt cadeau:quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Good luck with your relationship goals for 2012.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
full stops and exclamation marks![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Jezus Christus ik zou 'm gelijk dumpen. Dat soort mensen
Als de mijne dat ook gaat doen..
![]()
![]()
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
Klinkt gezond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pisquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
![]()
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen.
Jillzquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jillz, iemand?
All good things are wild and free.![]()
Eigenlijk is al het bier ranzig als je een poosje wat anders gewend bent, da's m'n conclusie na jarenlang onderzoekquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pis![]()
.
Deng sma no sab fa, jonguquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen..
![]()
Dat is niet meer nieuwsgierig, dat is controle willen hebben over iemand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:29 schreef Phantomesse het volgende:
Verder is hij geweldig hoor alleen super nieuwsgierig. Niemand is flawless helaas.All good things are wild and free.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Milou__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breaking news: 2 roti's van Roopram Rotterdam onderweg naar mij.
Nu sporten.
NOH! JUMI heeft geen chain meer!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
CUFFF THAT BITCH!!![]()
Dinsdag nog een roti van Roopram Amsterdam gehaaldquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Breaking news: 2 roti's van Roopram Rotterdam onderweg naar mij.
Nu sporten.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Je moet weten hoe je moet cuffen foolquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist niet fool, zie je dat je niks weet.
Die guytje van haar bakte er dus niks van![]()
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffedquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je moet weten hoe je moet cuffen fool
Die guytje van haar bakte er dus niks van![]()
![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Ja dit dus en ook alsof er geen greintje vertrouwen isquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet meer nieuwsgierig, dat is controle willen hebben over iemand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffed![]()
![]()
Ja.. Ahja kijk wel waar het schip heen gaat. Reden om me niet te vertrouwen heeft hij niet daar we 24 7 geclusterd zijn (wat ik totaal niet erg vind). Verder maakt hij wel vaak ontbijt op bed, krijg ik rozen en doen we veel leuke dingen. Nou we gaan ff de stad in fijne avond!![]()
Oh je kwam Fernandes gewoon ff als twitter gebruiken? Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ja.. Ahja kijk wel waar het schip heen gaat. Reden om me niet te vertrouwen heeft hij niet daar we 24 7 geclusterd zijn (wat ik totaal niet erg vind). Verder maakt hij wel vaak ontbijt op bed, krijg ik rozen en doen we veel leuke dingen. Nou we gaan ff de stad in fijne avond!Fijne avond!
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
NOH! JUMI heeft geen chain meer!!!!!
CUFFF THAT BITCH!!
Kilo's aan Pangasius.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Allemaal op.quote:
Wat zijn de planningen voor de vrijdagnacht van iedereen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nieuwe tracks van Fresku net uit:
http://www.puna.nl/shared.php?add=69c95adfca80b411304b
Samen met een 50 minuten durende docu van de heersende opkomst van Fresku himself:
If not now, then when.![]()
Dikzak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allemaal op.
Wat zijn de planningen voor de vrijdagnacht van iedereen?
Ik blijf een avondje thuis uitbrakkenJij?
Meso as fuck.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dikzak.
Ik blijf een avondje thuis uitbrakkenJij?
Ik wilde eigenlijk hetzelfde doen maar ik voel me verplicht om naar de openmic van een vriend te gaan.Daar dus even bandjes beluisteren en doen alsof ik kan poolen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ook chillquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meso as fuck.
Ik wilde eigenlijk hetzelfde doen maar ik voel me verplicht om naar de openmic van een vriend te gaan.Daar dus even bandjes beluisteren en doen alsof ik kan poolen.Poolen is tof.
Deze valt tegen zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe tracks van Fresku net uit:
http://www.puna.nl/shared.php?add=69c95adfca80b411304b
Samen met een 50 minuten durende docu van de heersende opkomst van Fresku himself:![]()
Het is ook bullshit.quote:
Kijk die docu, dit is niet echt. Je weet toch dat Fresku houdt van grappen maken, die hele docu is 1 grap maar mega grappig.
If not now, then when.![]()
I'm out, mawfuckaz.
Kankerfijn avondje toegewenst.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee ik ga ook niet. Ben te moe om wat te gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vanavond YummYumm trouwens, jammer genoeg is mijn geld op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Milou__ het volgende:
Just what the doctor ordered, nog een wannabi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Nevermind.
[ Bericht 97% gewijzigd door Juminelle op 13-04-2012 22:55:50 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is dat code voor 'even naar Jajong' ?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Even Cher weer gepwnd. Die bitch is echt kankerdom.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Volgens mij wilt niemand jou cuffenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij al een hele tijd niemand gecuffed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:08 schreef Jajong het volgende:
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Even Cher weer gepwnd. Die bitch is echt kankerdom.![]()
Je wil jezelf te hard bewijzen, serieus.![]()
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:09 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Je wil jezelf te hard bewijzen, serieus.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jouw posts tracken? Ik lach. Spytool. Geklaart? En dan noem je mij een puber.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.![]()
![]()
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jouw posts tracken? Ik lach. Spytool. Geklaart? En dan noem je mij een puber.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hallo ze s gwn ambitiues hoor ze wil tog eige kapperzaak opene :s :squote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.Deathlift or Die.![]()
Ook niet. Grappig trouwens. Ik heb mijn vwo diploma al, dat is blijkbaar voor jou iets bijzonders aangezien iedereen die jou niet als hosselkoning ziet, wordt geassocieerd met vmbo. De tweede keer al. Laat me je uit je droom helpen: vwo is niet moeilijk en al helemaal niet bijzonder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij zit elke 5 minuten spytool te checken of mensen over je praten? Dat is nóg triester. Maar succes verder met je VMBO diploma straks. Misschien laat ik mn haar wel keertje door je knippen later.
Het is trouwens simpelweg met normale letters, geen hoofdletters.![]()
Dat jij een diploma hebt kunnen bemachtigen bewijst inderdaad dat het helemaal niet moeilijk is.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Cher is een kloonquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt ze meteen aan hoor, trieste puber. Lekker mijn posts tracken. Je bent gewoon geklaart bitch, ga huilen.![]()
Ik ben in wedstrijdtraining bro, no party for me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:35 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo ben jij op een vrijdagavond aan het rellen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
De persoon achter die kloon is dan dubbel-dom.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dinsdag nog een roti van Roopram Amsterdam gehaaldZe zijn wel gierig man, goed dat mammie er 2 voor me bracht.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben in wedstrijdtraining bro, no party for me.
Is een mattie van mij, fight tegen hem![]()
![]()
Ehm nou nee, jullie happen dat is de grapquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
De persoon achter die kloon is dan dubbel-dom.![]()
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een dingquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]Ze zijn wel gierig man, goed dat mammie er 2 voor me bracht.
![]()
![]()
Ook al is het een kloon, dan is het een hele slechte. En het gebrek aan intelligentie druipt er af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ehm nou nee, jullie happen dat is de grap[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jaa ik stoor me er niet aan , lamaar lullenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook al is het een kloon, dan is het een hele slechte. En het gebrek aan intelligentie druipt er af.
Jij volgt haar blijkbaar![]()
Haha niceeee. Heeft hij een Taekwondo achtergrond? Maar ik vecht MMA, geen kickboksen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is een mattie van mij, fight tegen hem[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vlees was op zich niet weinig, kouseband en aardappel wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een ding
Voor mij sowieso iig.
Roopram is dat een speciale tent?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van Amsterdam zijn anders goed gevuld, zit gewoon vol met 1 zo een ding![]()
Van wie zou het een kloon moeten zijn?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh snap.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is een mattie van mij, fight tegen hem
Ik ga meestal naar tropische winkel rustem voor m'n roti op de ten catemarkt
Goeie tent, lekker eten, schoon en aardige mensen![]()
![]()
Nee man enkel kickboks. Maar dat was in 2006 je zou hem nu moeten zien. Zo een bonkige silverback body, uitgaan en bieriesquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha niceeee. Heeft hij een Taekwondo achtergrond? Maar ik vecht MMA, geen kickboksen.![]()
![]()
Vecht hij nog?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee man enkel kickboks. Maar dat was in 2006 je zou hem nu moeten zien. Zo een bonkige silverback body, uitgaan en bieries[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij bent een beest daaromquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Vlees was op zich niet weinig, kouseband en aardappel wel.
Voor mij sowieso iig.![]()
![]()
Heb wel filmpjes van mijn specialiteit alleen dan weet iedereen op FOK! gelijk weer mn naam & achternaam, shit aint cool brah.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Done. In dat kanaal zijn meerdere filmpjes. 2 van een grappling tournooi en 3-delig van mn eerste MMA partij.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die MMA partij lag mn linkerschouder bij de eerste takedown uit de kom overigens. 2 rondes met 1 arm geknokt. Als je goed kijkt als je mn humerus ook zien uitsteken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Harde sjit
Wel een vieze ecto teef in 2008.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jep. 75kilootjes toen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha thanks i guess?.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Grappling vind ik echt niks, doe eens meer kickboksen.
Maar hoort erbij en logisch dat je dat gebruikt als het je sterke punt is natuurlijk.
Ene filmpje kende ik al trouwens, stond ooit in je fobo of zo?
Klopt ja. Beestachtig wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt wel een kk harde achternaam trouwensThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: