Dat zou hij moeten zien in de pot zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:43 schreef cvboer het volgende:
Je zou haast gaan denken dat het waterslot niet in stand gehouden wordt.
Ik heb geen idee of hij daar na gekeken heeft. Verder wat jij ook zegt, de rubbers achter de pot controleren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat zou hij moeten zien in de pot zelf.
Sifon was prima in orde. Stond vol met water en geen geborrel te horen bij doorspoelen van de wasbak in de keuken of doortrekken van het toilet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:48 schreef Nessajah het volgende:
Misschien niet relevant, maar weet je zeker dat de stank uit het toilet komt en niet uit het wasbakje? Wij hebben dezelfde situatie gehad en de stank kwam bij ons uit het wasbakje terwijl we eerst dachten dat het aan het toilet lag. Het probleem bleek in de beluchting van het wasbakje te zitten.
quote:
Dat werkt niet echt prettig inderdaad. Gelukkig wil het met een Imac wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef klipper het volgende:
[..]![]()
Foto's invoegen via de iPad vind ik nog niet echt ideaal, vandaar dat ik dat dan vrijwel ook niet doe.
Inderdaad, via de iMac gaat het dan weer geweldig makkelijk, maar die heb ik niet in mijn woonkamer staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt prettig inderdaad. Gelukkig wil het met een Imac wel.
Jep, alles is hier splinternieuw. Het enige probleem kan alleen maar de pot zijn. Die aansluiting zat(zit) gewoon niet helemaal lekker.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef blomke het volgende:
Je rioolsysteem heeft ook een ontluchting tot boven het dak(beschot)?
Hoe lang geleden is de woning opgeleverd ?quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef G.J.K het volgende:
[..]
Jep, alles is hier splinternieuw. Het enige probleem kan alleen maar de pot zijn. Die aansluiting zat(zit) gewoon niet helemaal lekker.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef G.J.K het volgende:
Woning is casco opgeleverd en de loodgieter was via een zwager geregeld. Aardige vakman maar een beetje eigenwijs. Het enige punt waar het aan kon liggen, daar kon het volgens hem niet aan liggen. Natuurlijk kan ik hem weer bellen en dan komt ie ook wel, maar stiekem vond ik het zelf ook wel eens interessant om die pot van de muur te halen. Weet ik ook weer hoe dat werkt
Probleem kan ook zijn dat de afvoerbuis (na afzagen) niet goed ontbraamd en afgeschuind is. Via een schuin randje moet ie nl. in de vette rubbers glijden. Als dat scheef gaat, zie je dat niet bij het monteren, maar je hebt dan wel een lekke mofquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef G.J.K het volgende:
Woning is casco opgeleverd en de loodgieter was via een zwager geregeld. Aardige vakman maar een beetje eigenwijs. Het enige punt waar het aan kon liggen, daar kon het volgens hem niet aan liggen. Natuurlijk kan ik hem weer bellen en dan komt ie ook wel, maar stiekem vond ik het zelf ook wel eens interessant om die pot van de muur te halen. Weet ik ook weer hoe dat werkt
Ok. Volgens mij was dat wel goed gedaan. Mocht ik de pot er binnenkort weer afhalen omdat de stank terugkomt dan zal ik daar ook even aandacht aan besteden.quote:Op zondag 15 april 2012 17:09 schreef blomke het volgende:
[..]
Probleem kan ook zijn dat de afvoerbuis (na afzagen) niet goed ontbraamd en afgeschuind is. Via een schuin randje moet ie nl. in de vette rubbers glijden. Als dat scheef gaat, zie je dat niet bij het monteren, maar je hebt dan wel een lekke mof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |