Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oja weet jij een pricefid speler,dm?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
En weer een disconnect. Achja, ik ga een potje online.
Oja gewoon andersom alleen,dk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oja weet jij een pricefid speler,dm?
suuuuuuuurequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3e keer stroom eraf hier, sorry Lind
??quote:
Ik zit weer fijn op 3gquote:
Als ik een ragequitter was, was ik allang geleavedquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
oké lekker dan. Ik dacht; alweer een ragequit?
Sliding van D.Luizquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak echt belachelijk veel goals met dit trucje. Keeper trapt er altijd in, maakt niet uit wat z'n rating is.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119452707
Best wel een makkelijkequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak echt belachelijk veel goals met dit trucje. Keeper trapt er altijd in, maakt niet uit wat z'n rating is.
Die slidingquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wou eerst toen zijn keeper uit ze goal kwam en ik dus voor open goal stond met pookje tikken, maar toen ging die naastquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
Gewoon met pookje erlangs tikken, liefst direct in de goal
Dat heb ik ook best vaak. Vooral gehad met die noor King. Die is dus echt zijn 20k niet waard. Sigurdsson is veel beter en linkt met Elyoquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wou eerst toen zijn keeper uit ze goal kwam en ik dus voor open goal stond met pookje tikken, maar toen ging die naast![]()
Hoeveel kost elyo anders ga ik ook een team om hem heen makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak. Vooral gehad met die noor King. Die is dus echt zijn 20k niet waard. Sigurdsson is veel beter en linkt met Elyo
neequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
In de avond zijn spelers toch veel goedkoper toch?
overdag of 's nachtsquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Wanneer wel dan? Of is er geen bepaald tijdstip
en ik bedoel rond drie uur 's nachts.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigelijk met in de avondIk dacht rond 11uur.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik bedoel rond drie uur 's nachts.
zit bij VVV hequote:
lol, gwn met 1 trucje beginnen en uitbreiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik het beste leren skillen eigenlijk? Gewoon steeds blijven rossen op die stick of steeds dezelfde trick oid?
Ik wil wel, maar er is voor de rest niemandquote:
Sorry zie em nu oas , isgoed!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Marcie, vond je mijn tip voor een speler nog een goede? Geen reactie gehad
ben je nou zo achterlijk er is al 6 x duidelijk gemaakt aan je dat niemand hieraan mee gaat doen na de taiwo fail.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef marcie216 het volgende:
Iemand zin in pricefix, heb wrs al speler , dm me (ps3)
Sakho en UP Mangala. Geen pace is een no go.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:43 schreef Walxie het volgende:
Iemand evaring met IF Rami of IF Distin? IF Rami is denk ik niks.. of wel?
Bullshit. Er is over DM al contact geweest over een pricefix op ps3.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
ben je nou zo achterlijk er is al 6 x duidelijk gemaakt aan je dat niemand hieraan mee gaat doen na de taiwo fail.
Dat de Taiwo markt is mislukt komt denk ik door onderschatting en mensen die te vroeg zijn begonnen. Ik heb ze net een speler gewezen, die redelijk populair is. Geen idee of dat lukt, maar hij is wel een stuk goedkoper dan Taiwo. Volgens mij zijn er ook weinig vervangers voor die speler.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
ben je nou zo achterlijk er is al 6 x duidelijk gemaakt aan je dat niemand hieraan mee gaat doen na de taiwo fail.
Heb ik nu ja, maar ik wil gaan versterken in SP, RV of CB. Nog rond de 35-40k over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sakho en UP Mangala. Geen pace is een no go.
Blijkbaar niet he...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Arfa > Valbuenaquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:48 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb ik nu ja, maar ik wil gaan versterken in SP, RV of CB. Nog rond de 35-40k over.
http://futhead.com/12/squad/463170
hoop dat het weer misluktquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he...
Nee zonder gein er zijn wel paar die willen doen hoor, dus wrs ben jij achterlijk
Ja, maar dan schiet ik niet erg veel op. Arfa doe ik er voorlopig niet in, op de een of andere manier dat Valbuena het gewoon beter.. IF Remy?quote:
Thanks kerel.quote:
Niet echt op gelet, vond 'm wel meevallen maar dit soort posts zijn wel kansloos.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Johnbon is wel echt een gezellige gozer he
Okiedokie, op middenveld nog tips? Ik dacht aan M'vila > Sissokoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zielepiet.
[..]
Niet geprobeerd, GJE wel.
Als er meerdere zijn wel, met z'n 2e is vrij kansleusquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Hahaha idd, maar dan ga ik even iets anders doen. Tot over 20 min!
Neeeeeee, mijn engels boek uitlezen.quote:
Haha, oke.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nooit. Sissoko is de beste middenvelder in je team.
NIF en IF is weinig verschil, in die prijsklasse kan je beter voor UP Benzema gaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Haha, oke.
@GJE Is IF Remy jou bevallen?
Thuiskit Feyenoord en uit BK Hackenquote:
Ja, of de NIF.. Kan ik nog een Eredvisie team bouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NIF en IF is weinig verschil, in die prijsklasse kan je beter voor UP Benzema gaan
Vanavond Happy Hour waarschijnlijk dus zal nog wel wat dalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
IF Fer verkochtdikke 30K profit.
Nog een paar K coins en dan SIF Ben Arfa
Jij had toch een Eredivisie team? Zou je nog even een screen willen posten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Dan had ik toch moeten kopen van jequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Een week lang klagen dat je IF Fer niet verkocht raakt en dan nu profit dit profit datquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Voor 139K wegquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een week lang klagen dat je IF Fer niet verkocht raakt en dan nu profit dit profit dat
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond Happy Hour waarschijnlijk dus zal nog wel wat dalen
Thanks! Hoeveel heeft het ongeveer gekost?quote:
Ja, speelt verrekte fijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks! Hoeveel heeft het ongeveer gekost?
En is het lekker om online mee te spelen, tegen MLS teams etc.?
HAHAHA ALWEER EEN NIEUWE TEAM AAN HET BOUWEN?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee bewust er niet ingedaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent vergeten Hutchinson op te stellen.
Als je silver toernooi doet kom je bijna nooit MLS tegenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar niet-shiney is beter voor handicap enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee bewust er niet ingedaanik wil alleen shiney spelers
Als je goed had gelezen, doe ik dit voor erbij..quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHAHA ALWEER EEN NIEUWE TEAM AAN HET BOUWEN?
Eredivisie nooit...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je silver toernooi doet kom je bijna nooit MLS tegenVooral BPL, Mexico en Eredivisie (ik althans)
Ik ben niet gehandicapt dus kan de handicap ook niet beter worden!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar niet-shiney is beter voor handicap enzo.
Dan heeft hij geen excuus meer als hij steeds verliestquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar niet-shiney is beter voor handicap enzo.
Okay, ook maar zoiets maken maar dan met Kwidetti en V. Aanholt denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, speelt verrekte fijn25K max koste het mij.
Wordt je tegenstander gehandicapt vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet gehandicapt dus kan de handicap ook niet beter worden!
Vandaag 3 potjes gedaan met silver, 1x Mexico (wat is die Arellano ofzo een rommelaar) en 2x Eredivisie. Meestal BPL, maar vandaag nietquote:
Aanholt aanrader jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Okay, ook maar zoiets maken maar dan met Kwidetti en V. Aanholt denk ik.
Rosales voor Boulahrouzquote:
Tof team, maar beter haal je wel gewoon Sif Ramires als je weer geld hebt. Vind zelf Aguero ook stuk beter dan RVP.quote:
Weet ik maar ik mag graag posten om het postenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb dit team al 5 keer gezien met elke keer de toevoeging dat Ben Arfa nog mist.
Van Persiequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tof team, maar beter haal je wel gewoon Sif Ramires als je weer geld hebt. Vind zelf Aguero ook stuk beter dan RVP.
GJE is er ook, dus kom maarquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vind het goed alleen nu de rest nog
Waarom goedkoop als het duurder kanquote:
Waarom duurder als goedkoop net zo goed is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom goedkoop als het duurder kan
Welquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en Donk moet vervangen worden, want die krijgt geen 9 chem met 1 dode link.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom duurder als goedkoop net zo goed is?
Ja, dan heb ik bijna hetzelfde als team dat VdM poste..quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rosales voor Boulahrouz
Fernandez voor El Kabir
Marcelo voor Zwaanswijk en klaar?
en Donk moet vervangen worden, want die krijgt geen 9 chem met 1 dode link.
Ja idd, w8 ffquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan heb ik wel club uitnodiging nodig
Ik wist toch ook niet wat voor budget je hadquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik bijna hetzelfde als team dat VdM poste..
Ben al bezig chefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |