Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Bart het volgende:
Hier in Zaandam hebben we trouwens de Partij voor de IJsbaan.
One-issue-partijen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Matige actie iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
die heeft het niet begrepen dus
En dan is het ook nog eens de 13equote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Brrrr koud lokaalmaar vandaag lijkt weer goed te gaan
Staat op de planningquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef MaJo het volgende:
NaamtopicWeekend
Red, ga je morgen ook naar de verjaardag van H. waar Asmo is?
Ah gezelligquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat op de planningeea onder voorbehoud Tinu natuurlijk
Lief van je. Dankjewel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef iamredleader het volgende:
Hiervandaan trouwens een dikkevoor Diaan
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ-sc trekt hoogstpersoonlijk de Nederlandse economie uit het slop, zoveel auto's als dat ze hier kopen
Jan-Kees heeft al zoveel minnetjes...één meer of minder maakt ook niets meer uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Dat laatste is juist goed, dat laatste heet bij de Nederlandse regering tegenwoordig ontwikkelingshulp. Dan hoeven ze het zelf niet meer uit te geven en toch kunnen ze zeggen dat we veel geld naar het buitenland brengenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |