quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heb je Murdera nog niet gesproken.
Ik ook niet.quote:
whut.quote:
Jij bent het subopperhoofd. Bij deze.quote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omtrek van de balzak na 5 weken zonder lozing?
Hij kan de auto laten staan en al skippyend naar zijn werk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
Ik geef jullie een hoop respect, en ook nog cadeautjes weg.
Waar is mijn cadeautje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
Yarrr.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zitten jullie hier! Was de meeste al zo kwijt in het lurken bij het "Kunst van het loslaten van je ex" topic!
Boh gekquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zitten jullie hier! Was de meeste al zo kwijt in het lurken bij het "Kunst van het loslaten van je ex" topic!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Njaa seks heb ik dus niet ( no shit ) maargoed 5 weken niet lozen... djeezquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoor ik daar cadeautjes?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
The amount of kansloze posts van jou is too damn highquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Als jij dr blij van wordt als ik dr een strik omheen doe.. vooruit dan maar
qftquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
The amount of kansloze posts van jou is too damn high
Kansloosheid reached level 85quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Holy guacamolequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh, en ga je hem nu in een bosje bloemen verstoppen en met een cameraploeg aan de deur aanbieden?quote:
Ja om 4u is het hier pokeren en bierquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mazzelpik ik mag nog 1.5 uur en dan heb ik geluk
Haar mee uitvragen en dan een gat in de popcorndoos makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en ga je hem nu in een bosje bloemenverstoppen en met een cameraploeg aan de deur aanbieden?
Nee maar ik zeg hier vaak dingen die ik denk wat ik in het echt face to face niet kan zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en ga je hem nu in een bosje bloemenverstoppen en met een cameraploeg aan de deur aanbieden?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doorploeteren tot ik doodga hier ;/
Pokeren, ik doe het nuquote:
Cadeautje voor ovoquote:
Ja, denk het wel tenzij je in Den Bosch woontquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Cici het volgende:
[..]
Neuh, zal wel toevallig zijn dat de naam in jouw Fobo dezelfde is als de mijne
En voor moiquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal er 1 voor je drinken. En 1 voor mijzelf en 1 voor gelukMag eigenlijk niet meer rijden straks
Geef hem nou geen ideeën...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en ga je hem nu in een bosje bloemen verstoppen en met een cameraploeg aan de deur aanbieden?
Heel toevallig dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, denk het wel tenzij je in Den Bosch woont
Dan kunnen we net zo goed Fok! sluiten dusquote:
Neeeh! Ga doorquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Het spijt me ik zal wel niks meer tegen je zeggen
Ik ga vanavond ook in stylequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee schat, wij gaan vanavond aan de wijn, in style
Dat klinkt beterquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee schat, wij gaan vanavond aan de wijn, in style
Maak 'm open dan.quote:
Je was nog maagd toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik vaker gehoord ( hihi )
Wat ga je doen dit weekend
Heulemaal niks..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat ga je doen dit weekend
*Badum-tssjjjquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Je hebt een Geester gekregen!quote:
quote:
Wat aan graf cadeauquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt een Geester gekregen!
[ afbeelding ]
Veel plezier met je Geester!![]()
En toen gilde ze keihard 'ga door'?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou ik weet niet ik heb ooit em dr in gestoken maar toen werden we ruw verstoord
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil een anderequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou van sushi en cocktails.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarvoor? Toen je aanstalte maakte om weg te gaan? GA DOOR JA GA DOOR
Gevult met wat? Vlees zoals een kip??quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef Geester het volgende:
Jezus oke mensen ik weet niet moet je haar gevuld hebben eer je ontmaagd bent? Dat is er dus niet van gekomen. andere hand en span diensten dus wel..
Klaar
Finito
Maagd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef Geester het volgende:
Jezus oke mensen ik weet niet moet je haar gevuld hebben eer je ontmaagd bent? Dat is er dus niet van gekomen. andere hand en span diensten dus wel..
Klaar
Finito
Oh.quote:
quote:
Kusjekroel.quote:
Oi. Hele foute MI hier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gevult met wat? Vlees zoals een kip??
quote:
Ja, want de lijntjes tekst op een forum maakten haar al RAUW aantrekkelijk als een versgeslachte antilope die op het punt stond carpaccio te worden? OF EEN FUCIGN KUDU, NOG LEKKERDERquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus ik ben laag.. bitch zeur dan nietmaakt je alleen NOG maar aantrekkelijker
Zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, want de lijntjes tekst op een forum maakten haar al RAUW aantrekkelijk als een versgeslachte antilope die op het punt stond carpaccio te worden? OF EEN FUCIGN KUDU, NOG LEKKERDER
ohquote:
Je wind mij op met dat soort woorden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus ik ben laag.. bitch zeur dan nietmaakt je alleen NOG maar aantrekkelijker
Ja godsamme zeg, je zit hier ook een beetje de troll te voeren hé?quote:
Ja man. Groen en geel van afgunst en jaloezie. Ik ga even mijn neus snuiten hoor. De emotie wordt me even teveel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:52 schreef Geester het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly dat ik een keer iets heb
Geen zorgen, zolang Geester hier is, blijf ik ook!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg, je zit hier ook een beetje de troll te voeren hé?
En dan straks vertrek je met de noorderzon en dan zitten wij er mee.
Beloofd?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Geen zorgen, zolang Geester hier is, blijf ik ook!
Om hoeveel geld?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef shifto het volgende:
FF pokeren. als ik zo terug ben lukt eht dus niet
Succes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef shifto het volgende:
Wij zijn pudding omdat je denkt digitaal te gaam batsen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:52 schreef Geester het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly dat ik een keer iets heb
Ik zag het net ook al bij je ja. Ik moet nog even.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef Cici het volgende:
Oh my... zie net dat mijn account al bijna 10 jaar oud is...
Subopperhoofd en baws.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
HALLO, IK WAS WEG IN DE BOZE WERELD. HIER BEN IK ALWEER. EN IK HOOR DAT IK OPPERBAWS BEN. SUPERCOOL. EINDE BERICHT.
Blij dat je terug bent!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
HALLO, IK WAS WEG IN DE BOZE WERELD. HIER BEN IK ALWEER. EN IK HOOR DAT IK OPPERBAWS BEN. SUPERCOOL. EINDE BERICHT.
BACK TO THE KITCHEN!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik deel graag maar niet met Geester
Succes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef shifto het volgende:
Hoeft ook niet...Shhh..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik deel graag maar niet met Geester
waz met jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jongens, Skv zit me vieze dingen te dm'en.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
NIEUWSGIERIG SPEL JE ZO, BITCH.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
waz met jou
wat is deze
wie waarom wat dit dat alles
Penerpics?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Geloof ik niks van..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
gaaast.quote:
Hij had er vast een goede reden voor, danquote:
Nee, dat had ie niet. Het is gewoon een jaloerse bitchquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij had er vast een goede reden voor, dan
[SC] Het loslaten van je ex en andere leugens #49 Kort en pittigquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat had ie niet. Het is gewoon een jaloerse bitch
Zat je achter mij aan of zo danquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat had ie niet. Het is gewoon een jaloerse bitch
Nee ovo zat te bedelen om cadeaus.quote:
Ik hoor m'n naam, what's up?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
[SC] Het loslaten van je ex en andere leugens #49 Kort en pittig
Vanaf hier en verder. Ik heb 'm gewoon aan ovo gegeven.
Hij wilde een Geester? Verder ga ik niet lezen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
[SC] Het loslaten van je ex en andere leugens #49 Kort en pittig
Vanaf hier en verder. Ik heb 'm gewoon aan ovo gegeven.
Nee, ik heb ovo een geester gegeven. En die wilde ze niet. Toen gaf ik muhahah en nu is hij over de zeik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde een Geester? Verder ga ik niet lezen.
Wil je er ook eentje? Er zijn er genoeg schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde een Geester? Verder ga ik niet lezen.
Ja en dan janken dat het deze generatie is en dan zelf het boegbeeld van deze generatie zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Laatst ook al om 50 euro.
Jeugd van tegenwoordig.
Ik vroeg het netjes aan je, ik bedel niet om geldquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Wel gewoon gegeven neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Oh, ook nog. muhahah zat foto's van iemand via google hier te posten en zei dat hij het zelf was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man je bent te hoog gegrepen voor me.
Hij kraakt mijn picca's af de vuile hond
Ik heb wel 20 en een hond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Hola Supermercado Telebancos por aqui.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Dan had ik fotogenic guy wel gepakt biatchquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, ook nog. muhahah zat foto's van iemand via google hier te posten en zei dat hij het zelf was.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had ik fotogenic guy wel gepakt biatch
Ik heb ze (gezien)quote:
De humor ligt op straat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
IK BEN DIE RECHTER MUJAUHAUHUHAAHAHHAHHA
lutser die dit bedenkt zometeen
Ja ik zeg ook dat het niet klopt.quote:
Is hij ook, alleen hij blijft eeuwig jong.quote:
Nee, met zijn gedrag LOL. En dan nu die foto. Hell naw.quote:
Wil je een beetje normaal doen aub.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
DIE SULTANAPOP DAAR HEB IK OOK MAAR IK VIND SULTANA VIES
Wait wut. Dat basseer je alleen op de rommel die ik hier plaats in dit topicquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, met zijn gedrag LOL. En dan nu die foto. Hell naw.
Ja, ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik trek dit niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Nu zie je mijn dilemma die ik elke dag heb
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zie er jonger uit dan dat ik ben, worst! life! ever!
[ afbeelding ]
Ik hang aan je lippen. En dan???quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef Geester het volgende:
Ja ik moet morgen voetball en in de avond probeer ik een chick te regelen waar ik in bed mee kan liggen en slapen
Doh. Ik dacht dat je 18/19 wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wait wut. Dat basseer je alleen op de rommel die ik hier plaats in dit topic
Alleen maar dat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef Geester het volgende:
Ja ik moet morgen voetball en in de avond probeer ik een chick te regelen waar ik in bed mee kan liggen en slapen
Tering wat een onbegripquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zie er jonger uit dan dat ik ben, worst! life! ever!
[ afbeelding ]
Ban je mag geen vagina postenquote:
Mkay.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera, ik doe normaal, maar ik bats wel met je moeder.
Wait, whut.
Gelukkig heeft ze wel een mond.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Ban je mag geen vagina posten
en ik zit op stage dus die bobbel in mijn broek is nu best genant
ja inderdaad ik moet echt kappen met die opmerkingen
Ik kan hier echt niet bij met mn hoofd. Sorry.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niet bij met mn hoofd. Sorry.
Dat is zooooooooooo makkelijk. Tieten en mond.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch die met de kut, dan zeurt ze tenminste niet
Ja en als er een vislucht is kan je mooi zeggen dat het door der kop komt HAAAAAquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ze ook geen lieve dingen in je oor fluisteren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
de straat ligt wel vol vandaag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en als er een vislucht is kan je mooi zeggen dat het door der kop komt HAAAAA
Tieten en mond.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en als er een vislucht is kan je mooi zeggen dat het door der kop komt HAAAAA
sorry
She was low down and triflingquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij was leuker met Michael Nicht ja.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
So if you woman's devilish
You can let her run
Or you can bring her down and do her
Like Harajuku got done
Hara's gone, one more round
Hara's gone
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt ons allemaal gehad zo onderhand