Oke oke volgende keer maak ik er wat leuks van (deed ik eerst ook trouwens. gokken op de beursquote:
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik Cici ga versieren
Nee, maar ik ben me er heel erg in aan het verdiepen nu...quote:
Je WeEe333eEeT tOg?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn dat je daar eerlijk over bent, dat diggen de smatjes
oi habibi wolla ik zweer jou maak niet grappen hea!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry. Was mn laptop afsluiten dus kon weinig meer bedenken in die korte tijd :p
Het zij je vergeven Cuetiepiequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry. Was mn laptop afsluiten dus kon weinig meer bedenken in die korte tijd :p
ze zijn niet allemaal gay hierquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik had het ook druk maar krijg ik kusjekroel, ho maar
Kusjekroel, ouwe. Kusjekroel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik had het ook druk maar krijg ik kusjekroel, ho maar
Geen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoeveel zoenen moet ik geven eer je mij bedankt
Ik wil ook kusjekroels, maar voel mij nou maar iets verheven boven Geesterquote:
One does not simply kop opquote:
Je leest mijn gedachten, waarde.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Je leest mijn gedachten, waarde.
Ik wilde 'sukkels'. plaatsen.
Hjbquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Negeer hem mijn liefsteHij verdient onze aandacht niet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Negeer hem mijn liefsteHij verdient onze aandacht niet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat had je je eerder moeten bedenken
Pff, ik weet al genoeg.quote:
Oh, wist je het nog niet...quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Pff, ik weet al genoeg. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Pff, ik weet al genoeg. [ afbeelding ]
Het maakt niks uit, het went al die afwijzingen.quote:
We vernoemen ons kind wel naar jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt niks uit, het went al die afwijzingen. [ afbeelding ]
Noem hem Ryan.quote:
Nouhou.quote:
Gewoon snel 2 kinderen maken en daarna weer in shape komen, hoef je maar 1x de moeite te doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik wil 1 kind, in shape blijven enzo jwz.
Die ene die heel ver weg woonde?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg net een foto van een van mn dates van laatst en nu is ze nog knapper dan ik dacht en ik wil daar naartoe en beohoehehoh
Nee, dan moet je de kinderen opvoeden enzo. geen tijd voor geile kindloze seks. Denk aan de kinderen godverdomme.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon snel 2 kinderen maken en daarna weer in shape komen, hoef je maar 1x de moeite te doenEn daarna zullen we geyle kindloze sekx hebben
Ok, we wachten wel met kinderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de kinderen opvoeden enzo. geen tijd voor geile kindloze seks. Denk aan de kinderen godverdomme.
Jaahaaa die precies! boehoehehquote:
Ik ben gewoon rustig verliefd aan het worden hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
Gaat het nou alweer over seks
WAZ MET JULLIE
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
WAZ MET JULLIE
yoooquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
WAZ MET JULLIE
Ik doelde op ovoxo, geester, schifto en nog 1quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben gewoon rustig verliefd aan het worden hoor.![]()
wat dan ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op ovoxo, geester, schifto en nog 1
Binnenkort een enorm studentenfeest hier (13.000 man), dan komt ze ook met een aantal vriendinnen. Maar ze zou 2 nachten komen en nu komt ze er maar 1 en pas laat op de avond. Ellendeuh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kan je niet weer 'n keer met haar afspreken?
WIE DAN HE? WIE DAN?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op ovoxo, geester, schifto en nog 1
Jij met je luxe problemenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnenkort een enorm studentenfeest hier (13.000 man), dan komt ze ook met een aantal vriendinnen. Maar ze zou 2 nachten komen en nu komt ze er maar 1 en pas laat op de avond. Ellendeuh.
Vraag aan je vriend of ie t erg vindtquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:48 schreef heloef het volgende:
Hmm, ik was net bij mijn beste vriend en er zat ook zo'n vriendin van hem bij.
Ik ben bang dat ik een vriendin van mijn beste vriend wil hosselen. Dit wordt akword.
Zwaar leven knul, zwaar leven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnenkort een enorm studentenfeest hier (13.000 man), dan komt ze ook met een aantal vriendinnen. Maar ze zou 2 nachten komen en nu komt ze er maar 1 en pas laat op de avond. Ellendeuh.
?quote:
Erg zal hij het niet vinden, hij heeft net zelf een vriendin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Vraag aan je vriend of ie t erg vindt
oooh dan ben ik toch al 31 ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
vind ik ook. rond m'n 26e wil ik kinderen.
Verklaar, 'dat ene ding'.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Tyfushoerenzooi. Naar de winkel gaan om iets te kopen, terugkomen met een tas vol boodschappen behalve dat ene ding. Kan ik straks weer terug
Ik kon dit ook Twitteren, maar wilde het even met jullie delen.
Wat is t probleem danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Erg zal hij het niet vinden, hij heeft net zelf een vriendin.
Komt goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Als zij nee zegt kan ik nooit meer normaal daar gaan buurten als zij er is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat is t probleem danik heb ook ooit aangekloot met vriendin van een vriend ( een vriendin ) vond ie gewoon goed
Wie is die neger naast je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Skv ik heb me geplaatst, je bent niet meer alleen
Ninja-edit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ... waarom zou ik iemand anders posten
Uiteraard, moet mooie tasjes en uggs enzo voor je kunnen kopen hèquote:
Je lijkt echt jong, btwquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn zusje weggewerkt, laat de hosselpogingen maar achterwege
Nee, voor de kinderen, idioot.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard, moet mooie tasjes en uggs enzo voor je kunnen kopen hè
Wie is die chick? En waarom post jij foto's van andere users hier? Niet netjes man.quote:
Ik had beter van je verwachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie is die chick? En waarom post jij foto's van andere users hier? Niet netjes man.
Jij bent dat niet, dude.quote:
Mooie kleren voor de kinderen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Die krijgen geen tasjes en uggsGroeien ze veel te snel uit
![]()
In het opzicht dat het iemand anders is dan jij.quote:
Dat wel, maar eerst veel oefenen hoorquote:
Geen *hij is te knap, te jong of te geestig* argument? Jammer dat had je gesiertquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
In het opzicht dat het iemand anders is dan jij.
Alleen Mur mag me voxje noemen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Zie je voxje, we passen wel bij elkaar hahahaha garpje
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Zie je voxje, we passen wel bij elkaar hahahaha garpje
Ik vel er geen oordeel over want jij bent het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen *hij is te knap, te jong of te geestig* argument? Jammer dat had je gesiert
Ja. vaak enzo. 3 keer per dag enz enz jwz.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wel, maar eerst veel oefenen hooranders krijgen we lelijke kinderen
of het is een foto van tig jaar terug!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
In het opzicht dat het iemand anders is dan jij.
wie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Geester het volgende:
Je hebt wel een vrouwelijk jong gezicht is niet negatied bedoeld ofzo
iwz, hoop dat je het kan handelen, kan nog geen recensie check bij je doen etc.enzquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja. vaak enzo. 3 keer per dag enz enz jwz.
shifto, lees je mee/quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vel er geen oordeel over want jij bent het niet.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Zie je voxje Ovoxo, we passen wel bij elkaar hahahaha garpje
Ja maar ik weet niet man, ik durf er geen uitspraken over te doenquote:
Ik luister jaren '90 muziek. wil jij kroelen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet man, ik durf er geen uitspraken over te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
iwz, hoop dat je het kan handelen, kan nog geen recensie check bij je doen etc.enz
Okquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik luister jaren '90 muziek. wil jij kroelen?
quote:
Jij valt alleen maar op uiterlijk ik zie het alquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij valt alleen maar op uiterlijk ik zie het al
Ik vind hem wel knap overigens
Ik zou hem doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij valt alleen maar op uiterlijk ik zie het al
Ik vind hem wel knap overigens
inb4 homo dit dat
nee dat ben ik niet
Wa nou weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil dat iemand anders onze beste man wordt
We hebben er gewoon meer dan 1quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
Ahw voxje van me. Je maakt me zo gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
/fixedquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Geester het volgende:
frietjes oorlog en bitterballen als receptie - diner
Wie zei dat jij het bent?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahw voxje van me. Je maakt me zo gelukkig.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach de bruiloft is toch jouw feestje![]()
![]()
De nacht de mijne
Breek mijn hart en ik breek jouw benen.quote:
Waarom? Die gast lijkt niet eens op de foto in je fobo man.quote:
Oke oke, jij mag het zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breek mijn hart en ik breek jouw benen.
Ik bescherm je tegen iedereen, maar niemand kan jou beschermen tegen mij.
Stuk positiever dan eerder in de reeks!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
Ik wil wel trouwen maar die kans is 10 %
Boefje!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
Die zou ik wel willen geven.. gelukkig is de jurk niet zwart anders zie je die vlekken zo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
Die zou ik wel willen geven.. gelukkig is de jurk niet zwart anders zie je die vlekken zo
Trouwen en kinderen, ja, maar alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef ovoxo het volgende:
Wie wil hier echt trouwen dan? Serieus enzo..
Mneh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef ovoxo het volgende:
Zeg, hoe weet jij mijn echte naam!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik Cici ga versieren
Ik geloof niet meer in liefdequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef ovoxo het volgende:
Hoe zie je dr uit please vertel ik heb een heel vervelend beeld van, chubby en een kort pittig kapsel in mijn hoofd en dat is niet leukquote:
Dat beeld had ik serieus ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe zie je dr uit please vertel ik heb een heel vervelend beeld van, chubby en een kort pittig kapsel in mijn hoofd en dat is niet leuk
Hoe kom je daar zo bij dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe zie je dr uit please vertel ik heb een heel vervelend beeld van, chubby en een kort pittig kapsel in mijn hoofd en dat is niet leuk
ze praat met geester meequote:
Ooh, voorgevoel, daar moet je altijd voor gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Ze is 32 en ja ik weet niet ..voorgevoel?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:39 schreef Geester het volgende:
[..]
moet je dan niet eens opschieten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwen en kinderen, ja, maar alles op z'n tijd
Vertel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee niet kutten met dit soort dingen dat is gevaarlijk..
En opeten! Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand moet toch de korte pittige kastanjes uit het vuur halen?
Brillen staan mij goed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef sawadie het volgende:
[..]
Vertel!
Een bril? Ooh wat ben ik blij dat ik sinds 5 jaar lenzen heb zeg!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand moet toch de korte pittige kastanjes uit het vuur halen?
Ik kut nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee niet kutten met dit soort dingen dat is gevaarlijk..
Dat zeiden ze ook altijd tegen mij, totdat ik lenzen indeed, dat was opeens een stuk beterquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Brillen staan mij goed!
Net in de stad weer een nieuw montuurtje uitgezocht.
Haa mens je praat maar wat ik hoop echt dat je blond en slank bent en lang haar enzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Brillen staan mij goed!
Net in de stad weer een nieuw montuurtje uitgezocht.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Haa mens je praat maar wat ik hoop echt dat je blond en slank bent en lang haar enzo
Helaas voor jou, chubby Indootje van 1m60 met bril. En kort haar. Sinds een jaar..quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Haa mens je praat maar wat ik hoop echt dat je blond en slank bent en lang haar enzo
muhahaha weet mijn echte naamquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heb je Murdera nog niet gesproken.
U srs?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Cici het volgende:
[..]
Helaas voor jou, chubby Indootje van 1m60 met bril. En kort haar. Sinds een jaar..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Cici het volgende:
[..]
Helaas voor jou, chubby Indootje van 1m60 met bril. En kort haar. Sinds een jaar..
quote:
Oh lucky me!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan focus ik me maar op jou....zucht
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan focus ik me maar op jou....zucht
Snik, zo klonk het welquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er iets mis mee is
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar wacht ik wil een foto van jou zien NU VERDULLEME
Is mijn innerlijk niet goed genoeg??quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar wacht ik wil een foto van jou zien NU VERDULLEME
Uhm, mijn familie van vaders kant komt uit Surabaya.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee maar ben je indo ja en welk deel van indonesie?
Als ik em dr in steek dan neuk ik haar innerlijk toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een innerlijk is zo moeilijk te neuken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik em dr in steek dan neuk ik haar innerlijk toch?
Nee sorry, heb geedit.quote:
Hoeft niet joh. Geester heeft nog nooit een naakte vrouw gezien, je hoeft maar een rondje te draaien en de klus is al geklaard.quote:
Bang dat er iets ranzigs op jouw voorhoofd gaat stuiteren?quote:
En wie ben jij nu weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Bang dat er iets ranzigs op jouw voorhoofd gaat stuiteren?
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Bang dat er iets ranzigs op jouw voorhoofd gaat stuiteren?
Heb meer naakte chicks gezien dan jij jezelf.. naaktquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoeft niet joh. Geester heeft nog nooit een naakte vrouw gezien, je hoeft maar een rondje te draaien en de klus is al geklaard.
Eng he, nieuwe mensen?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Je maakt mij in de war, ik ben niet lang blond en slank. Dus je moet verder zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |