Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Jimmyfloydd het volgende:
Hoi, ben laatst ook met FUT begonnen, dit is mijn gouden team:
http://www.futhead.com/12/squad/459395
(Dede moet nog vervangen worden door Thiago Silva, en een andere keeper)
Wie kan ik het beste positioneren op RCM? En nog andere tips voor het verbeteren van dit team?
Nilmar is ziek goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.
Neymar moet je niet gebruiken op de ST positie, komt veel beter tot zijn recht als CF.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:
Daar staat nu Lucas, speel echt gruwelijk vind ik zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Neymar moet je niet gebruiken op de ST positie, komt veel beter tot zijn recht als CF.
IF Neves is zn geld niet waard vind ik.. Gooi dan Lucio op RCB en Sneijder op RCMquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?
Carlos Eduardo is ook een prima speler ja, weet niet of je xbox/ps3 speelt maar hij kost ongeveer 40-45k. En wat Nilmar betreft, als jij hem fijn vindt spelen moet je lekker met hem spelen maar ik zou zelf nooit met hem spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?
Als ik op de xbox zat dan had ik hem voor je gekochtquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SIF Ben Arfa moet nog gehaald worden maar kan niet eerder als iemand mijn underpriced IF Fer koopt
Geinig teampje inderdaad! Maar het kan nog een stuk bazigerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SIF Ben Arfa moet nog gehaald worden maar kan niet eerder als iemand mijn underpriced IF Fer koopt
Klopt maar heb ik geen coins voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geinig teampje inderdaad! Maar het kan nog een stuk baziger
Omdat? Ik heb hem gekocht omdat ik snel een team wou samenstellen en hij was de meest redelijke voor het minste coins. Maar Robinho vind ik ook fijn spelen, misschien dat eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Carlos Eduardo is ook een prima speler ja, weet niet of je xbox/ps3 speelt maar hij kost ongeveer 40-45k. En wat Nilmar betreft, als jij hem fijn vindt spelen moet je lekker met hem spelen maar ik zou zelf nooit met hem spelen
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:28 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb hem gekocht omdat ik snel een team wou samenstellen en hij was de meest redelijke voor het minste coins. Maar Robinho vind ik ook fijn spelen, misschien dat eens gaan proberen.
Wat is dit topic trouwens actief, posts vliegen me om de oren
Echt een ziekelijk teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer even zitten zoeken maar als volgens mij past er geen ander middenveld bij dit team als ik voor- en achtergoede hetzelfde wil houden...
[ afbeelding ]
Oh op die manier, principekwestie. I don't want to be a sweaty mofoquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace team
Puush?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe heette die gekke 'plugin' nou waar je meteen je screen mee kon posten?
Tja algemeen beeld dat ze met hem pace abusen maar hij is ook wel overpowered.. 4 star wf en 4 star skills, ergens in de hoge 85 finishing en poacher trait volgens mij dus bijna alles is gewoon een goal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace team
IF Kaka - IF Seedorf - Sneijderquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer even zitten zoeken maar als volgens mij past er geen ander middenveld bij dit team als ik voor- en achtergoede hetzelfde wil houden...
[ afbeelding ]
85 Finishing ja en Finesse shot. Geen poacher gelukkig anders zou iedereen met m spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Tja algemeen beeld dat ze met hem pace abusen maar hij is ook wel overpowered.. 4 star wf en 4 star skills, ergens in de hoge 85 finishing en poacher trait volgens mij dus bijna alles is gewoon een goal.
Ja vond hem toch wel fijn spelen, veel goals gemaakt. Maar misschien een keer Robinho of Neymar neerzetttenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Tja algemeen beeld dat ze met hem pace abusen maar hij is ook wel overpowered.. 4 star wf en 4 star skills, ergens in de hoge 85 finishing en poacher trait volgens mij dus bijna alles is gewoon een goal.
Robinho en Neymar zijn als ST een paar klassen minderquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Ja vond hem toch wel fijn spelen, veel goals gemaakt. Maar misschien een keer Robinho of Neymar neerzettten
Vond 'm ook wel fijn spelen bij een kameraad maar betrapte mezelf wel op pace abuse af en toequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Ja vond hem toch wel fijn spelen, veel goals gemaakt. Maar misschien een keer Robinho of Neymar neerzettten
Schweinsteiger is eigenlijk degene die het best bevalt. Enige nadeel is dat hij bij corners achter blijft waardoor ik gevaar loop bij counters. Als ik Gustavo en Kaka er neer zet kan ik ook weer terug naar Buffon. IF Amelia is niet verkeerd maar hij pakt gewoon niets, hij stompt bijna alles weg...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt een ziekelijk team
IF Kaka en UP Gustavo kunnen wel.
Ik weet niet of mijn team daar beter van wordt...quote:
Dan blijven er weinig opties over? Die Wallyson of Wellinton uit de Russische competitie lijken me ook niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Robinho en Neymar zijn als ST een paar klassen minder
Welliton is erg goed en Wallyson is meer voor de skillers. Nilmar is gewoon een prima spits en niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig opties over? Die Wallyson of Wellinton uit de Russische competitie lijken me ook niks.
Welliton is volgens mij super goed. 5* of 4* skill, pace en volgens mij ook nog een goed schotquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig opties over? Die Wallyson of Wellinton uit de Russische competitie lijken me ook niks.
Fernandinho!!! Zet die als rechter ST neer en alles gaat er in. Dat finesse shot van die man... door zijn Avoid Weaker Foot trait gaat alles er inquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welliton is volgens mij super goed. 5* of 4* skill, pace en volgens mij ook nog een goed schot
Oke, ga ze proberen, thnx!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fernandinho!!! Zet die als rechter ST neer en alles gaat er in. Dat finesse shot van die man... door zijn Avoid Weaker Foot trait gaat alles er in
Hij heeft maar 63 CruveIk krulde altijd de ballen uit de meest bizarre hoeken er in met hem
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fernandinho!!! Zet die als rechter ST neer en alles gaat er in. Dat finesse shot van die man... door zijn Avoid Weaker Foot trait gaat alles er in
Hij heeft maar 63 CruveIk krulde altijd de ballen uit de meest bizarre hoeken er in met hem
Ik scoor ook met Bastos met zijn rechterbeen, geen kunst aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]Gewoon slecht verkeerd voet. Dat is irritant.
Dat doe ik ook aan de linkerkant. Maar aan de rechterkant neem ik hem met Robben. Vind het wel chill om ze in te laten draaien... Maar het is misschien wel een goed idee om ze allebei door Zwijntje te laten nemen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:39 schreef StijnDa het volgende:
Tobi wan oplossing: corners nemen met schweineteiger.
Ik mis IF KPBquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef Rijst het volgende:
Ik scoorde net een hattrick met IF KPBIets wat me met Gerrard nog niet gelukt is.
Ik ook... de tijd dat ik hem voor 34K op pikte en later voor 45K wegdeed omdat ik coins nodig had op dat moment. Niet wetende dat ie naar de 100 zou gaanquote:
Daar heb ik wel redelijk wat winst mee gemaakt. Gekocht voor 40k en verkocht voor 100k. Net zo'n succesverhaal als bij IF Silva. Die had ik gekocht voor 315k, hij werd toen meer (tegen de 400k wel) helaas toen niet verkocht. Toen kwam de marketcrash ivm upgrades, toen heb ik hem voor 330k weten te verkopen. 2 weken later voor 250k teruggekocht. Toen ging de prijs weer naar de 350... Helaas zit hij nu weer dichter bij de 250k maar toch, altijd wel relaxed om zo coins te verdienen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook... de tijd dat ik hem voor 34K op pikte en later voor 45K wegdeed omdat ik coins nodig had op dat moment. Niet wetende dat ie naar de 100 zou gaan
Er zit een hele tutorial bij de replays, daar kan je alles vindenquote:
Hoe saai is dat als je die altijd luistertquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deze man weet. Die luister ik altijd in de auto
Het is een mixtape he geen nummer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe saai is dat als je die altijd luistert
Ik doe wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij een team van +/- 160k kan bouwen. Het moet een hybrid zijn en Gerrard moet erin voorkomen.
Tip: Gerrard kost ongeveer 45k op de ps3 en niet de 110k zoals op Futhead staat.
Is ongeveer richting de 170K ofzo hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Fuszy wat vind je van dit?
http://www.futhead.com/12/squad/459828
edit: veelste duur![]()
Komt met normale prijzen uit op 190k denk ik. Ziet er al wel goed uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Fuszy wat vind je van dit?
http://www.futhead.com/12/squad/459828
edit: veelste duur![]()
Tsja hij is niet fresh meer, ik bied 120.000quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
Iemand die 140K over heeft? IF Fer raakt niet weg
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Tsja hij is niet fresh meer, ik bied 120.000
125.000 laatste bod, zie her en der krasjes op de IF ferquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik ben de 2e eigenaar dus 139K minimaal potver.
138Kquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
125.000 laatste bod, zie her en der krasjes op de IF fer
* Johnbon loopt weg, laatste kans om me terug te roepenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
138KIk moet natuurlijk nog wel iets van winst kunnen maken.
137 Kquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
* Johnbon loopt weg, laatste kans om me terug te roepen
105Kquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik ben de 2e eigenaar dus 139K minimaal potver.
Niemand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie pakt dit buitenkansje.
Er staat nu een CDM IF Fer voor 135k BIN. Ik kwam die van jou net ook tegen op de marktquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie pakt dit buitenkansje.
Wie wil nou een CDM 3-5-2quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staat nu een CDM IF Fer voor 135k BIN. Ik kwam die van jou net ook tegen op de markt
Komt die RW uit Barbados?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
Wie stuurt Frankel
Kom ik tegen op EA forum
[ http://img3.imageshack.us/img3/2816/aleague3421mix.png (copy/paste deze link) ]
Sierd de Vos is baas!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef Johnbon het volgende:
Hahah de nuttloze feitjes van sierd de vos op een rij.
http://www.dumpert.nl/med(...)itjes_vertellen.html
Hahaha, hij lult gewoon anderhalve minuut vol met onzinfeitjes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef Johnbon het volgende:
Hahah de nuttloze feitjes van sierd de vos op een rij.
http://www.dumpert.nl/med(...)itjes_vertellen.html
Ja haha heldquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha, hij lult gewoon anderhalve minuut vol met onzinfeitjes.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:52 schreef pascal08 het volgende:
GE-NI-AAL![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)lipt_de_pan_uit.html
Vreet echt gigantisch veel batterij, toen ik pokemon speelde op de telefoon was ie na 5 uur leegquote:
gameboidquote:
Heet het FUT Trader 12?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
En the Ultimate App voor Android 2.x is er nu ook.
nee, The Ultimate App is het.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:04 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Heet het FUT Trader 12?
Voordat ik de verkeerde download en mijn account gehackt wordt
nee ik ook niet, komt vanzelf wel denk ik. De vorige versie was ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik kan hem in ieder geval nergens vinden.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Een CAM op CM kan toch alsnog 9 chem krijgen?
Jezelf vriendverzoeken sturenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg ik een vriendenverzoek van Thibault
Sigquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jezelf vriendverzoeken sturen________________________!
Protest! Sig is irrelevant.quote:
Standaard, dat soort troep kom je ook alleen maar bij 4* teams tegen. Ik ga mijn 4* teams Garatt op de bank flikkeren om tegen teams van hetzelfde niveau te komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
kwam ook weer tegen een 3* team met fernandinho en lucas en een bronze koreaan voorin, rest brazilianen ook.
Wisselt netjes na 20 min Nilmar erin
Garatt is een baas. Ja wel mooi dat ie zo erg zn best doet, met een bronze beginnen zodat zn start rating op een full silver squad lijktquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard, dat soort troep kom je ook alleen maar bij 4* teams tegen. Ik ga mijn 4* teams Garatt op de bank flikkeren om tegen teams van hetzelfde niveau te komen.
Ik speel hiermee 4,5*, ze gaan allemaal de pan inquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
Triest volk ja maar dat is ook bij 4.5* zo, kom nooit een gelijkwaardig team tegen.
Ook maar net aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
....gelukkig win ik vaker dan dat ik verlies maar ....EA moet gewoon optiefen met die kut herhalingen en kut intro's. Lekker in je eigen tijd kijken.
En sowieso de intro maximaal een halve minuut ofzo. Liefst korter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
max 1 herhaling ben ik wel voor ja, achteraf maar lekker terugkijken als je het wilt zien
Dat zijn ook wel bazenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel hiermee 4,5*, ze gaan allemaal de pan inMeestal gold teams van rond de 80 spelers.
[ afbeelding ]
edit; Met Stekelenburg
Disconnects als een malle in het begin en toen was ik echt bagger in fifaquote:
mijn non rares spelen best kutquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel bazen![]()
Maar ach mij boeit het niet. Meestal krijgen mijn non rares een dikke boost waardoor is ze compleet zoek speel.
Zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Maar ach mij boeit het niet. Meestal krijgen mijn non rares een dikke boost waardoor is ze compleet zoek speel.
Wat heb je dan op de bank? Want ik had ook non-rares maar dan met mn 5* team op de bank en dan krijg je geen boost oid volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Gehandicapt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Miccoli 182 goals in 140 wedstrijden (1,3)
Hernandez 81 goals in 65 wedstrijden (1,24)
Ronaldo 42 goals in 41 wedstrijden (1,02)
Robben 33 goals in 41 wedstrijden (0,8)
IF Benzema 13 goals in 27 wedstijden (0,48)
Hmmm wat klopt hier niet...
De aanvoer naar Benzema is slecht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Miccoli 182 goals in 140 wedstrijden (1,3) Pace + Handicap
Hernandez 81 goals in 65 wedstrijden (1,24) Pace + Handicap
Ronaldo 42 goals in 41 wedstrijden (1,02) Pace - Handicap
Robben 33 goals in 41 wedstrijden (0,8) Pace - Handicap
IF Benzema 13 goals in 27 wedstijden (0,48) Pace - Handicap
Ja dat klopt inderdaad, hij blinkt wel uit in assists maar die worden niet bijgehouden. Maar daar doen Hernandez en Miccoli het ook erg goed, bijna alle doelpunten creeëren ze saampjequote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, hij blinkt wel uit in assists maar die worden niet bijgehouden. Maar daar doen Hernandez en Miccoli het ook erg goed, bijna alle doelpunten creeëren ze saampje![]()
lol @ gurbuh, maa dat mag je niet hardop zeggen want dan ben je een noob!
Hoe ziet je non rare team eruit dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn non rares spelen best kut![]()
alleen Goodwillie, Kranjcar en Long (ja vandermarretje dit dat
) zijn goed.
Fransozen op de bank waardoor ik op 4.5* kom en 79 team rating of 78 als Ribery weer eens loopt te janken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat heb je dan op de bank? Want ik had ook non-rares maar dan met mn 5* team op de bank en dan krijg je geen boost oid volgens mij.
je bent gewoon slecht /rijstmodequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef Walxie het volgende:
5-1 achter.. echt een handicap wedstrijd. Hij scoort alle schoten, ik 1 van de 12
zal zo ff een linkje posten, zit mobiel nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe ziet je non rare team eruit dan?
[..]
Fransozen op de bank waardoor ik op 4.5* kom en 79 team rating of 78 als Ribery weer eens loopt te janken.
Attack 77
Mid 77
Defence 75
Ik won net alles?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent gewoon slecht /rijstmode
Ga je nu weer een nieuw team maken?
vanavond Koreanen toernooi dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand op de Ps3 nog een bepaalde Koreaan nodig?
Ik gooi nu alles op de TP
lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Iemand nog een IF Fer nodig? Er staat nu 1 voor 139K BIN op de TP, ik heb niet genoeg coins maar daar moet zeker winst op te halen zijn.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Iemand nog een IF Fer nodig? Er staat nu 1 voor 139K BIN op de TP, ik heb niet genoeg coins maar daar moet zeker winst op te halen zijn.
Mijn Robben 58 in 36 (1.61)quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een GJE actiequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Nounouquote:
UP Benzemaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Walxie het volgende:
Heb nu Gameiro, voor wie zal ik in de SP gaan? Liefst een Fransman of iemand uit Ligue 1
weekje wachten en je kan vast de .apk googlen en downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
Godver ik kan die Ultimate App nietMn custom ROM kan geen Play Store en als ik de stock ROM terugzet heb ik een te lage versie
Njah maybe. Misschien haal ik wel gewoon een nieuwe foon, was ik toch al van plan. Maar ik kan geen toffe vinden voor een normale prijs en geen halve tablet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weekje wachten en je kan vast de .apk googlen en downloaden.
Desire HD is wel tofquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah maybe. Misschien haal ik wel gewoon een nieuwe foon, was ik toch al van plan. Maar ik kan geen toffe vinden voor een normale prijs en geen halve tablet.
Motorola defy+, 240euquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah maybe. Misschien haal ik wel gewoon een nieuwe foon, was ik toch al van plan. Maar ik kan geen toffe vinden voor een normale prijs en geen halve tablet.
Ik ben er wel tevreden over, staat gewoon android op. Hij is ook nog is waterdicht, valproof en stofproof. Samsung vind ik indd ook niksquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb eens een Motorolie gehad, nooit weer. Liefst een HTC, ook geen Samsung voor mij
Desire HD heb je al voor 200 euro hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden over, staat gewoon android op. Hij is ook nog is waterdicht, valproof en stofproof. Samsung vind ik indd ook niksHTC is zeker prima, maar wel wat duurder
Is dan ook een 'oud' toestel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Desire HD heb je al voor 200 euro hoor.
Geen Play Store op een custom ROM?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
Godver ik kan die Ultimate App nietMn custom ROM kan geen Play Store en als ik de stock ROM terugzet heb ik een te lage versie
Die is dan in rap tempo in prijs gedaaldquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Desire HD heb je al voor 200 euro hoor.
Inderdaad oud tussen aanhalingtekens, out-of-date is ie nietquote:
naja, tweedehands moet erbij gezegd worden hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Die is dan in rap tempo in prijs gedaald
[..]
Inderdaad oud tussen aanhalingtekens, out-of-date is ie niet
Kan geen google account syncen met mn phone. Maybe maar een andere ROM, maar dat moet dan morgen pas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen Play Store op een custom ROM?Hoezo dat nou weer?
Ah oke ja ik speel 4321 met wat andere spelers en het bevalt goed (Sessegnonquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Laucas:
[ afbeelding ]
ja ja vandermarretje dit dat
vind ik ook, jammer dat de trend steeds groter isquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan geen google account syncen met mn phone. Maybe maar een andere ROM, maar dat moet dan morgen pas.
@Dude: Desire HD is me eigenlijk ook al een slagje te groot.
ik vind 4321 echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Ah oke ja ik speel 4321 met wat andere spelers en het bevalt goed.
http://futhead.com/12/squad/265985
is dat net zo'n josti als vandermar's neefje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHAHAM'n neefje had dat weer voor me gefixt. Die werkt bij de Phonehouse
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind 4321 echt verschrikkelijk![]()
kan er niks mee, elke wedstrijd is het hangen en wurgen.
Ik heb geen familie uit Frieslandquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat net zo'n josti als vandermar's neefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eens Sessegnon op CF en Lukaku & Welbeck in de spits of heb je Lukaku al in een ander team? Ben je gelijk verlost van het vandermarretje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind 4321 echt verschrikkelijk![]()
kan er niks mee, elke wedstrijd is het hangen en wurgen.
Lukaku en Sess heb ik al in een ander teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Probeer eens Sessegnon op CF en Lukaku & Welbeck in de spits of heb je Lukaku al in een ander team? Ben je gelijk verlost van het vandermarretje.
GOaltjesdiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
wat betekent poacher eigenlijk?dat je altijd op de goede plek staat?
faalquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lukaku en Sess heb ik al in een ander team
ahh ke thx, El Kabirquote:
Goh, dat ventje is 9 jaar en hyperactiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat net zo'n josti als vandermar's neefje?
ja dat mag hij, deed ik vroeger ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goh, dat ventje is 9 jaar en hyperactiefMag hij? Ik was vroeger ook idioot druk en kletste iedereen de oren van de kop. Sowieso haten op mijn neefje dan ben je homo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Reemi het volgende:
Current auctions op FUTHead, erg handig. Dan zie je tenminste realistische prijzen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een vieze goal met Gerrard, Rijst.
__
Lieve Ben Arfa, ga onder de 80k en ik koop je.
Liefs,
jeboi.
quote:
Xbox? Staat precies hetzelfde op namelijkquote:
Zou kunnen, heb m via de twitterzzz.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xbox? Staat precies hetzelfde op namelijk
Ja! Kom maar op. Even PS3 opstarten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Skillerteam is af op Chiellini na, wie durft?
Chiellini heeft wel zieke skills mang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Skillerteam is af op Chiellini na, wie durft?
Gooi ik hem ook aan, 5 minuutjens?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Kom maar op. Even PS3 opstarten.
Heb nog maar 1,5k helaasquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Chiellini heeft wel zieke skills mang.
Ik skill je eruit mengquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Invite maar. Zal ik je even slachten.
Als jij hem financiertquote:
Word m'n eerste pot met dit team, ben benieuwdquote:
Geen smoesjes gebruiken hequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt m'n eerste pot met dit team, ben benieuwd
Is echt zoquote:
Ach, die heeft Zlatan in zijn broekzak natuurlijk. Alles moet maar via Torres dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is echt zo
En ik heb Attakora op CB
Ik skillz0r je eruitquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, die heeft Zlatan in zijn broekzak natuurlijk. Alles moet maar via Torres dan.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is Caceres de beste optie voor rechtsback?
Bank is leeg, minuutjequote:
Jij begon wel een stuk sterker, mijn 1e 2 doelpunten waren wel lucky op zich. Natale maakte die 2e nog wel mooi af maar hij kwam met geluk bij hem. Daarna werd je een beetje slordig.quote:
Ja, hij heeft wel wat minder pace als Maicon of Abate maar zijn defending + heading maakt dat meer dan goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is Caceres de beste optie voor rechtsback?
Serie A team
ik download em met stock rom om je te pestenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
+ Med/Med workrates.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, hij heeft wel wat minder pace als Maicon of Abate maar zijn defending + heading maakt dat meer dan goed.
Normaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Is Caceres(81) voor onder de 17k een goede deal? Op de PS3
Nee man, ik had al harde lag, host jij eensquote:
Invite.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ik had al harde lag, host jij eens
Ligt het niet aan het feit dat je mijn doel niet een keer hebt gezien?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerste keer dat ik een disconnect tegen een vriend heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt het niet aan het feit dat je mijn doel niet een keer hebt gezien?Geen idee, maar mijn beeld hing compleet vast een aantal keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gespeeld verderOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Staan open, ik reboot wel evenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan je niet joinen. Fix je peurten.
Hoeveel stond het??quote:
Hoe zet je al je poorten openquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staan open, ik reboot wel even
3-0 voor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel stond het??
[..]
Hoe zet je al je poorten open
DMZ Mode of handmatigquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel stond het??
[..]
Hoe zet je al je poorten open
ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik zet soms gewoon mijn vaste MP3 playlist op de PC aan (vooral rock en metal, meesten zullen het wel takkeherrie vinden).
Haha dat was ik ook al van plan maar ben nog bezig alle soundtracks vanaf 98' binnen te slurpen en moet dan nog een selectie maken etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets heel anders: Spelen jullie FIFA met muziek? En welke dan?
Ik meestal een beetje chille beats als Kid Cudi of Chiddy Bang of Nero, ik zit eraan te denken om een FIFA playlist te maken met fifa-klassiekers.Lijkt me best tof.
Even in je router inloggen, en dan onder toepassingen en games.quote:
Dubstep / rap playlistquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik meestal een beetje chille beats als Kid Cudi of Chiddy Bang of Nero, ik zit eraan te denken om een FIFA playlist te maken met fifa-klassiekers.Lijkt me best tof.
dubstepquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even in je router inloggen, en dan onder toepassingen en games.
Dan de FIFA 12 poorten erin zetten en gaan met die hap
[..]
Dubstep / rap playlist
Sommige ook drum 'n bass, wat is daar mis mee?quote:
Ik ga het eventjes proberen dankjewel en een vast IP geven hoe doe je datquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Je ps3 een vast IP geven en in je router zeggen dat dat IP poorten open moet zetten
Gewoon radio aan. Ben ik ook niet aan het kutten met mijn iphone/laptopquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is DMZ modequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ga het eventjes proberen dankjewel en een vast IP geven hoe doe je dat
ik vind het geen muziek, maar that's my take on it. Als je hoort wat ik luister zit je ook met eenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sommige ook drum 'n bass, wat is daar mis mee?
Ik ga ook niet haten op jouw muziek
Volgens mij niet. Ik reboot wel even.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij zijn het jouw poorten hoor
Zeg het eensquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het geen muziek, maar that's my take on it. Als je hoort wat ik luister zit je ook met eengezicht
Enigste rock wat ik wel kan waarderen is dit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het geen muziek, maar that's my take on it. Als je hoort wat ik luister zit je ook met eengezicht
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Enigste rock wat ik wel kan waarderen is dit.
Alter Bridge, Avenged Sevenfold, Marylin Manson etcquote:
Ik kan je ook wel even Teamviewen als je dat wil, zo gepiept voor mij.quote:
Jij luistert wel goede muziekquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Bruce Springsteen doet het altijd goed en anders check mijn Last.fm voor mijn muzieksmaak
Die man is talentloosquote:
Dat is echt zo'n track voor Gran Turismo ofzoquote:
Ik probeer het eerst zelf wel even als dat niet lukt mag je tiemviewen als je dat dan nog wiltquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel even Teamviewen als je dat wil, zo gepiept voor mij.
reminds me, dat moet ik vaker gaan spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n track voor Gran Turismo ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |