Ik liep daar ook langs toen iemand een tattoo in z'n nek aan het zetten was, ook toevallig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:46 schreef Arquero het volgende:
Euh.... okee...
Wat erg zeg, je zou het maar op je rug hebben![]()
Was dit weekend op de zwarte markt in Beverwijk, daar liet iemand een tattoo in z'n nek zetten. Zoiets zou ik echt nooit doen. Kans is erg groot dat je tattoo er uitziet als dat kruis
Pic posten helpt tegen de jeuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:37 schreef Skitzofrenix het volgende:
Is het normaal dat een pas gezette tattoo erg gaat jeuken?
Neen er staat:quote:
dat ligt eraan hoe groot je hem op je pols wilt hebben..... misschien moet je daar eens naar binnen lopen. prijzen kan je online niet afgeven of inschatten iedere artiest is anders en vraagt ook een andere prijs.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef GI het volgende:
Anders geformuleerd dan. Tattoo shop bij ons in de buurt rekent 80,= voor een kleine kleurentattoo. Zou dit op de pols gewoon onder een kleine kleurentattoo vallen ?
Waar komt dat vandaan eigenlijk, sugarskull? Zulke tattoos of die stijl zie je best veel.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:45 schreef AntiChrist het volgende:
nou ben eindelijk in gesprek over een nieuwe tattoo (sugarskull) bij Candy Cane
Day of the Dead in Mexico.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan eigenlijk, sugarskull? Zulke tattoos of die stijl zie je best veel.
Oeh, dat vind ik mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 09:45 schreef AntiChrist het volgende:
nou ben eindelijk in gesprek over een nieuwe tattoo (sugarskull) bij Candy Cane
ontwerp post ik niet in het openbaar hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik mooiDus wel gelijk posten als je 'm hebt of als je een voorbeeld hebt
Die is nog erger dan dat kruis..quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
Oh gawd...
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)sleys-tatoeage-.html
cool! pics?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook een sugar skull op m'n linker onderarm, laten zetten in Vegas in 2007 of 2008 door een Mexicaan
Die oude zit op zijn arm, deze op zijn buik.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:58 schreef Chase_Utley het volgende:
HAL, je loopt achter man. Die tattoo was toch al bekend.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-buik-zetten.dhtmlquote:Op woensdag 25 april 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die oude zit op zijn arm, deze op zijn buik.
hij is nog geen eens mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
Oh gawd...
[ afbeelding ]
wow, zijn ze lekker op tijd bij nu.nlquote:Op woensdag 25 april 2012 13:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-buik-zetten.dhtml
27-07-2011
what the fuck....quote:Op woensdag 25 april 2012 13:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
27-07-2011
het artikel is gewijzigd, bestond al sinds vorig jaar..... maar madam heeft nu in de grazia een interview gegeven dus is het artikel aangevuld.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wow, zijn ze lekker op tijd bij nu.nl
Ik moet wat meer tijd in SHO doorbrengenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
27-07-2011
quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, broer van de zwager van jou vriendin... Dat ben je toch zelf?
Nooit portretten van vriendinnen/vrouwen nemen, nooit namen van vriendinnen/vrouwen nemen. EN ALS JE HET WEL DOET... DOE HET DAN GOED.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
Oh gawd...
[ afbeelding ]
Stijltje op je arm vind ik sowiesi echt heel nice. Zit al een hele tijd te denken ook in die stijl wat te zetten en dan black and grey.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
Oh mijn skull, ik heb er wat fruit bij in de hand genomen, puur om het plaatje ff compleet te maken. Het kan zijn dat je de blauwe druiven niet zo goed ziet maar die moet je er maar ff bij denken. Oh en ik heb net gesport, 1,5 uur Braziliaans Jiu Jitsu en nog niet onder de douche geweest. Niet dat jullie er denken dat ik er altijd zo slonzig bij loop.
[ afbeelding ]
skull:
[ afbeelding ]
Ik houd niet zo van die skulls, maar dat onderste en bovenste gedeelte.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
Oh mijn skull, ik heb er wat fruit bij in de hand genomen, puur om het plaatje ff compleet te maken. Het kan zijn dat je de blauwe druiven niet zo goed ziet maar die moet je er maar ff bij denken. Oh en ik heb net gesport, 1,5 uur Braziliaans Jiu Jitsu en nog niet onder de douche geweest. Niet dat jullie er denken dat ik er altijd zo slonzig bij loop.
[ afbeelding ]
skull:
[ afbeelding ]
Dat fruit erbijquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
skull:
[ afbeelding ]
cool lekker old school!, ik zit zelf meer aan een new skool ontwerp te denken met felle kleurenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
skull:
[ afbeelding ]
Niceeeee!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
skull:
[ afbeelding ]
Bepanthenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:30 schreef Groninger. het volgende:
Waar smeren jullie trouwens mee in?
Ik met uierzalf mij is verteld dat dit verder gewoon goed ervoor is.
En ik neem aan dat ik niet meer met folie hoef te slapen?
Aangezien ik hem net heb ingesmeerd weer.
Uierzalf hielp bij mij nietquote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uierzalf! heel licht smeren nooit ergens last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |