Ja dat kunnen zequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Straks een keer![]()
Eerst even controleren of niet vriendjes mijn nummer op fb kunnen zien
Gaat nu iedereen net doen of hij het gestuurd heeft.quote:
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat nu iedereen net doen of hij het gestuurd heeft.
quote:
Want het is normaliter zo hoog.quote:
Sorryquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat nu iedereen net doen of hij het gestuurd heeft.
quote:
Liefdequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
en bericht: "volgens mij heb ik het verkeerde nummer"
Dan stuur je terug.. nee hoor..quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Die PI maakt mij onzeker, ik ga huilen.quote:
Deze man snapt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Stuur een foto van jezelf en we komen er snel achter."
Niet huilen. Nu ben ik verdrietig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die PI maakt mij onzeker, ik ga huilen.
Misschien is het wel een zij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ie al een vriendinnetje heeft aangezien ie een roos verstuurde enzo
of hij vind alleen iemand leuk en zij hem niet en dus maak je kans.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ie al een vriendinnetje heeft aangezien ie een roos verstuurde enzo
Verliefde mannetjes wil ik niet. Die zijn erger dan die in een relatiequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef Joysa het volgende:
of hij vind alleen iemand leuk en zij hem niet en dus maak je kans.
ofzo
Heloef en ik zijn altijd in een goede positie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Goedmaak sessie... JWZELLUF VERDOMME
Ik had zo'n goed ideeeeequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verliefde mannetjes wil ik niet. Die zijn erger dan die in een relatie
Mijn berichtje komt niet eens aan. Misschien ben ik al geblocktquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe het ook zij, foto vragen kan nooit kwaad.
Kan je z'n online status zien?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn berichtje komt niet eens aan. Misschien ben ik al geblockt
Pwnd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn berichtje komt niet eens aan. Misschien ben ik al geblockt
Je kan toch alleen maar berichten sturen naar wederzijdse contacten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Pwnd.Waarschijnlijk had hij/zij dan echt gewoon een verkeerd nummer.
Online kan je zien ja, maar nu niet, want hij lijkt helemaal offline te zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef ovoxo het volgende:
Noh, ik bedoel of hij online is of laatst gezien ofzo.
Neen, jij kan toch ook een berichtje ontvangen terwijl je het nummer niet hebt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan toch alleen maar berichten sturen naar wederzijdse contacten?
Bovenin ergens staat toch 'laatst gezien om.....'quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Online kan je zien ja, maar nu niet, want hij lijkt helemaal offline te zijn
Maar het bericht is nog niet aangekomen op zijn mobiel.
Dan ben je gebloktquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vinkjes betekenen of hij het gelezen heeft of niet. Als hij je blokkeert zie je volgens mij niet meer wanneer hij voor het laatst online was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem te werken he
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan toch alleen maar berichten sturen naar wederzijdse contacten?
Nu niet, want als iemand geen internet verbinding heeft, dan kan ie dat ook niet ophalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bovenin ergens staat toch 'laatst gezien om.....'
Ja dat vind ik een kut feature aan whatsappquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bovenin ergens staat toch 'laatst gezien om.....'
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die vinkjes betekenen of hij het gelezen heeft of niet. Als hij je blokkeert zie je volgens mij niet meer wanneer hij voor het laatst online was.
Heel niet.. dan zie je wel de tijd waarop die voor het laatst online was en maar 1 groen vinkjequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die vinkjes betekenen of hij het gelezen heeft of niet. Als hij je blokkeert zie je volgens mij niet meer wanneer hij voor het laatst online was.
1 vinkje betekend dat je bericht verstuurd is naar de serverquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh jawel.. dan zie je de laatste tijd waarop ie internet verbinding had.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet, want als iemand geen internet verbinding heeft, dan kan ie dat ook niet ophalen
Nee hoor, dan komt er 'laatst gezien om..' te staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet, want als iemand geen internet verbinding heeft, dan kan ie dat ook niet ophalen
Zulke mensenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een kut feature aan whatsappSoms wil/kun je gewoon even niet reageren en dan gaan mensen zeiken "ja waarom zeg je niks, ik zag je wel online komen"
![]()
Nee hoor, ook dan niet. Ligt aan de telefoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 vinkje betekend dat je bericht verstuurd is naar de server
2 vinkjes is dat het van de server naar zijn/haar mobiel is verzonden
Dus zegt niets over bericht gelezen of niet
Pas als z'n status 'online ' is of 'laatst gezien op...' met een tijd na je bericht.. weet je zeker dat ie het gelezen heeft
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
Net gerookt, Een stokje, hout vlas en een houtblokje, wat een gedoe.
Hmm nooit geprobeerd. Maar als ik bericht wil opstellen gaat ie naar m'n contactpersonen. Dus kan niet zomaar een nr invoeren ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo?Als je iemand zijn nummer hebt kan je gewoon wa sturen geloof ik.
Ik las laatst in de Veronica gids dat twee vinkjes betekent dat de ander het bericht heeft gezienquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 vinkje betekend dat je bericht verstuurd is naar de server
2 vinkjes is dat het van de server naar zijn/haar mobiel is verzonden
Dus zegt niets over bericht gelezen of niet
Pas als z'n status 'online ' is of 'laatst gezien op...' met een tijd na je bericht.. weet je zeker dat ie het gelezen heeft
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las laatst in de Veronica gids dat twee vinkjes betekent dat de ander het bericht heeft gezien
Is niet waar. Kijk maar op de website van whats app.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las laatst in de Veronica gids dat twee vinkjes betekent dat de ander het bericht heeft gezien
Ik heb het uit de WA helpquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je je berenvel ook bij je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
Net gerookt, Een stokje, hout vlas en een houtblokje, wat een gedoe.
Niet dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De teringquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom staan er groene vinkjes naast mijn berichten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maardan zou ie ook snel van het online status moeten afspringen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee hoor, ook dan niet. Ligt aan de telefoonBij sommige telefoons springt het op online terwijl je alleen het push bericht hebt gekregen.
heyquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:36 schreef Cici het volgende:
[..]
Waarom staan er groene vinkjes naast mijn berichten?
Goed dat u het vraagt. Deze groene vinkjes zijn erg belangrijk omdat ze bevestigen dat uw bericht is verzonden. Ze betekenen het volgende:
- bericht is succesvol afgeleverd op de server.
- bericht is succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger. (nb: dit betekent niet dat het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar slechts dat het bericht is ontvangen op het apparaat)
Ik dacht zelf ook altijd dat het gelezen betekende..
Vanmorgen met blote handen een volwassen beer opengescheurd en gevilt.quote:
Bij m'n vriendin uit curacao niet. Want die zit regelmatig zonder internet .. dus echt geen connectie met wifi/3g.. en dan kan ik dat niet zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komt er 'laatst gezien om..' te staan.
Ja, doet hij ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maardan zou ie ook snel van het online status moeten afspringen lijkt me.
Welkom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:36 schreef Cici het volgende:
[..]
Waarom staan er groene vinkjes naast mijn berichten?
Goed dat u het vraagt. Deze groene vinkjes zijn erg belangrijk omdat ze bevestigen dat uw bericht is verzonden. Ze betekenen het volgende:
- bericht is succesvol afgeleverd op de server.
- bericht is succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger. (nb: dit betekent niet dat het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar slechts dat het bericht is ontvangen op het apparaat)
Ik dacht zelf ook altijd dat het gelezen betekende..
Ik kon niet zien wat je aan je oor had hangen, maar geen smartphone dus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanmorgen met blote handen een volwassen beer opengescheurd en gevilt.
Al die coole talk over smartphones hier.
Geen smartphone?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanmorgen met blote handen een volwassen beer opengescheurd en gevilt.
Al die coole talk over smartphones hier.
Ligt aan de telefoon, ik heb dat wel eens getest met wat mensen, maar het is echt heul anders telkens. Heb ook vaker dat je met iemand een gesprek hebt en de online status van diegene op gisteren staat ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maardan zou ie ook snel van het online status moeten afspringen lijkt me.
Die vertraging / fout ken ik idd ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:38 schreef Joysa het volgende:
Ligt aan de telefoon, ik heb dat wel eens getest met wat mensen, maar het is echt heul anders telkens. Heb ook vaker dat je met iemand een gesprek hebt en de online status van diegene op gisteren staat ofzo
Ik ook niet, word daar echt para vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vertraging / fout ken ik idd ook.
Vaag gedoe in ieder geval![]()
Ik wil helemaal niet zien wanneer iemand m'n berichten leest / online is
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Neen. Ik hoor er niet bij.
Ik gebruik nog blikjes met draad ertussen.
Lekker lang weekend dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Dankewel.
Ik blijf ff hangen terwijl ik ga ontbijten. Heerlijk een vrij dagje
Vertel ons over jezelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Dankewel.
Ik blijf ff hangen terwijl ik ga ontbijten. Heerlijk een vrij dagje
Nieuwe kut in het topic he..quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is jouw vrouwenhaat gebleven?
Dat heb ik niet zo. Ben vooral ongeduldigquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
Vrouwen en hun dubbelzinnige gedachte over het wel of niet genegeerd worden aan de hand van een groen gekleurd vinkje
Waar is de dubbelzinnigheid?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
Vrouwen en hun dubbelzinnige gedachte over het wel of niet genegeerd worden aan de hand van een groen gekleurd vinkje
Alsof het hier over exen gaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een verkeerd topic ben beland, ben al heeeel lang over mijn ex heen lol.
WAZ MET JOUquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een verkeerd topic ben beland, ben al heeeel lang over mijn ex heen lol.
Pas maar op. Zijn genoeg mensen hier die over jou heen willen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ben een moeilijkequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pas maar op. Zijn genoeg mensen hier die over jou heen willen.
Ik ook niet, pas toen mur welkom zei zag ik dat ze nieuw isquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ja.. ik zie het![]()
ik kijk echt nooit naar de usernames
Ik ook niet, alleen naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ja.. ik zie het![]()
ik kijk echt nooit naar de usernames
Lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pas maar op. Zijn genoeg mensen hier die over jou heen willen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen naar [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Pas nou op met wat je zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ben een moeilijke
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ben een moeilijke
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
Soms trek ik alleen mn balk naar beneden om te kijken wat er staat, en daarna denk ik na over een witty response, en pas als ik die heb klik ik het bericht aan zodat het lijkt alsof ik super witty ben in een paar seconden.
Mijn laatste ex is 4 jaar geleden of zo, daar ben ik ook wel overheen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef Cici het volgende:
[..]
qftquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
Oh god Geester, wat is dit voor omslag opeens?
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
Laat die jongen lekkerquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat die jongen lekkerMisschien werkt het
Je weet nooit wie je tegen komt op fok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:45 schreef Geester het volgende:
Misschien is vrijdag de 13e wel mijn geluksdag,
gun mij die liefde
Ik laat 'm ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat die jongen lekkerMisschien werkt het
Een roos via wa krijgen van iemand die een verkeerd nummer had lijkt mij erger.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Niets is zo erg dan wanneer je een poging tot verandering doet en de mensen daar juist op gaan zeiken
Ik heb 'm hosseltips gegeven via DM.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik laat 'm ookMaar ik vraag me af hoe dat opeens kan
Dan moet je het achteraf vragen.. anders haal je hem misschien uit z'n moyoquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Ik laat 'm ookMaar ik vraag me af hoe dat opeens kan
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Niets is zo erg dan wanneer je een poging tot verandering doet en de mensen daar juist op gaan zeiken
Ik ben gedoemdquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef over_hedge het volgende:
Een roos via wa krijgen van iemand die een verkeerd nummer had lijkt mij erger.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
Cici! Wij hebben een keileuke jongen in de SC hier. Niemand van ons snapt waarom hij single is atm, we willen hem immers allemaal, maar helaas, wij zijn niet zo lucky. Dus zeg eens, heb je zin in een date?
Ben je een cougar? Onze single valt wel op oudere vrouwen. Ook al had hij het toen over 2 maanden verschil.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je een cougar? Onze single valt wel op oudere vrouwen. Ook al had hij het toen over 2 maanden verschil.
Ik zeg toch juist dat je op oudere vrouwen valtquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
HE HE !! wie zegt dat 32 te oud is voor mij
BACK OFF
Dat komt heul snel wel weer terugquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind je leuk als je negatief bent.
Weet niet.. 30/32 toch?quote:
Heb je er nog meer?quote:
Die wil vast ook welquote:
Go for it!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
HE HE !! wie zegt dat 32 te oud is voor mij
BACK OFF
En dan ligt het er weer uit omdat mensen te veel bellen en smsenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Sms en bel van 2 t/m5 mei gratis ivm de grote vodafone storing.
Echt.. net alsof iemand nog belt/smstDoe dan internet gratis..
Vodafone is goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan ligt het er weer uit omdat mensen te veel bellen en smsen
Ik zal nog eens normaal tegen je doen. Opdonderen nou met mij quoten.quote:
Lol!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat je op oudere vrouwen valtLAAT MIJ, I GOT THIS, IK REGEL DIT.
Niks mis met cougarsquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je een cougar? Onze single valt wel op oudere vrouwen. Ook al had hij het toen over 2 maanden verschil.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een verlichting zal het voor je zijn als je overstapt
Fine djeezquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal nog eens normaal tegen je doen. Opdonderen nou met mij quoten.
Cougar hebben we ook meer aan.quote:
SPOILER OP JE VOORHOOFDquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Fine djeez
[spoiler]op je voorhoofd/spoiler]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht door muahahah's posts dat ie 18/19 was of zo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
PM/ DM mag ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
He cici beschrijf jezelf eens .. wees niet bang ik bedoel het normaal
Ik weet niet waarom maar ik moest hardop lachen door deze postquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
Cici, deze man doet z'n best voor je! Potentiële vriend, enzo!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
Nou ja wat brengt je hier?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw bang.
Tja, mijzelf omschrijven, moet dat echt?
Hou je 17 jarige redelijk donker getinte vrijgezelle mond nu eens, jullie zijn gewoon jellyquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Cici, deze man doet z'n best voor je! Potentiële vriend, enzo!
Creepy serial-killer-pimply-nerd-alertquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Creepy serial-killer-pimply-nerd-alert
Ik ben niet redelijk donker getint, get your facts right.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Hou je 17 jarige redelijk donker getinte vrijgezelle mond nu eens, jullie zijn gewoon jelly
Dat is bij mij nou totaal niet het gevalquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik die pic van je heb gezien wel .. je bent niet zwart en ook niet whit en ook niet mokkaquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet redelijk donker getint, get your facts right.
Jij bent 43 toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is bij mij nou totaal niet het geval
Mr. Picture Perfecttmquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I swear I won't hurt you, baby.
Bij jou denk ik dat je 60 bent door je username.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is bij mij nou totaal niet het geval
Maar Sting is wel een lekker ding voor die leeftijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou denk ik dat je 60 bent door je username.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik die pic van je heb gezien wel .. je bent niet zwart en ook niet whit en ook niet mokka
De user of de zanger?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Sting is wel een lekker ding voor die leeftijd
Ik zou er ook ingetrapt zijn, wat een manquote:
Een ware charmeur en zeer begaafd redenaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou er ook ingetrapt zijn, wat een man
Die vriendin van hem was wel echt achterlijk, thoughquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ware charmeur en zeer begaafd redenaar.
Gelukkig lig je nu niet doodgeknuppeld ergens in een greppel weg te rottenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou er ook ingetrapt zijn, wat een man
Elke ware baas heeft een achterlijk wijf nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die vriendin van hem was wel echt achterlijk, though
ovoxo is een lekker ding?quote:
FoBo is natuurlijk ook maar beperkt idd, puntquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik da tvan jou nu al zou weten. Daarbij heb ik geen idee meer hoe je eruit ziet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig lig je nu niet doodgeknuppeld ergens in een greppel weg te rotten![]()
Ssssst jijquote:
OKE DANK JE WEL!!!!!quote:
Je bent 43quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de categorie Verboden Fruit, ovoxo?
Sub-categorie jail baitquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de categorie Verboden Fruit, ovoxo?
Lol.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Geester het volgende:
Ik zou haar geven, of ze het toelaat is een 2e
NEE IK BEDOEL HET NIET ZO!!
Niemand kan me omkopenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is een rijke oudere man om tassen voor je te kopen.
Tomato tomato.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Dino of fossiel, whats the difference
Nee, Voxje is als mijn kleine naieve zusje, die ik bescherm tegen de woeste inboorlingen in dit topic.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij gaat haar niet verpesten, bro.
Misschien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil een foto van jouw nieuwe haartjes.
Teaser.quote:
Ik moet telkens denken aan die foto die ik nog krijgquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik moet elke keer denken aan die foto met die glimlach
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan die foto die ik nog krijg
PLIIIIIEEEESSSSS???quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik moet elke keer denken aan die foto met die glimlach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Kans voorbij grindtegel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zou jou tieten te zien krijgen als ik mijn foto zou posten toch?
Nee, dat was 2 dagen geleden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zou jou tieten te zien krijgen als ik mijn foto zou posten toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
PLIIIIIEEEESSSSS???.
NOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan die foto die ik nog krijg
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
PLIIIIIEEEESSSSS???.
I will murder you and your family.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Fluister meer van deze woorden in mijn oor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I will murder you and your family.
Bawww ik vind je zo super duper schattig schatjeliefjequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fluister meer van deze woorden in mijn oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |