Klinkt als troep.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Olle. het volgende:
S2 gebruikers.
er stond bij mij bovenin mijn activiteitenbalk een groene plus.
Hierachteraan stond double your android battery life.
Toen ik hier op drukte kreeg ik de vraag of ik batterij supercharger wilde installeren..
Hij is dus al wel gedownload. Bij het installeren heb ik het geannuleerd.
Ik vertrouw het niet eigenlijk.
kennen jullie dit?
Thanks, zat daar al mee te kloten maar het lukte net nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef automatic_ het volgende:
Op applicaties klikken en dan menu > wijzigen. Je kunt dan de onderste icoontjes aanpassen, dus dan kan je telefoon naar beneden slepen.
betterbatterystatsquote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef Olle. het volgende:
mensen hebben jullie toevallig ook een app waarmee je kunt zient wat het meeste energie verbruikt voor je batterij?
Mijn batterij is gewoon leeg .. mijn tel is uitgevallen na 12 uur.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Het batterijverbruik van S2 is sowieso onbetrouwbaar/onverklaarbaar oftewel niet constant/consequent genoeg om daar al na een paar dagen -laat staan paar uur- iets over te zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mij loopt dat de batterij helaas sneller leeg dan voorheen...
synchroniseren met mail staat bij mij standaard op push..quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het batterijverbruik van S2 is sowieso onbetrouwbaar/onverklaarbaar oftewel niet constant/consequent genoeg om daar al na een paar dagen -laat staan paar uur- iets over te zeggen.
De ene keer ben ik in 12 uur 50% kwijt (ook 's nachts) en de andere bij zelfde gebruik en instellingen kan ik er met gemak 3 dagen mee doen (ik heb er een dikkere batterij in zitten). Sychroniseren heb ik altijd uit staan.
Ik denk dat je pas na een week of twee kunt zeggen of gemiddeld genomen de batterij langer/korte/zelfde meegaat.
Geven? WTFquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoppa, HTC One X (polar white) besteld. Ik doe niet meer mee want ik ga mijn S2 aan mijn vriendin geven
Geven ja. Had mijn Desire ook weggegeven toen ik de S2 kreeg.quote:
Dat is wel nice ja. Lekker naar rechts of links schuiven om ze eruit te halen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef netolk het volgende:
Nice, die laatst geopende apps (middelste knopje ingedrukt houden) ziet er best wel heel nice uit
Push gebruikt denk ik minder energie omdat je phone niks hoeft te doen zolang er ook geen mail isquote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
synchroniseren met mail staat bij mij standaard op push..
zal eens kijken als ik de mail standaard per 15 min laat controlleren helpt.
dan de app van daarnaast maar eens kopenquote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef netolk het volgende:
[..]
Push gebruikt denk ik minder energie omdat je phone niks hoeft te doen zolang er ook geen mail is
Jij bent gek.quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Geven ja. Had mijn Desire ook weggegeven toen ik de S2 kreeg.
Nee, heb ik ook, maar dan op een andere rom. Pagina blijft wit en (ik) moet mijn browser killen om weer beeld te krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef gogosweden het volgende:
ben ik de enige die sinds de ICS update van samsung problemen heeft met dat FOK! mobile 9 v/d 10 keer verkeerd inlaad en je dus moet refreshen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |