Het ding heeft bij mij anders nog nooit dienst geweigerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef netolk het volgende:
[..]
Jewel dat kan ik zelfs...
Kies is idd gewoon dikke stront en ik ben blij dat ik het niet geschreven en uitgegeven heb, Kies wil je gewoon niet met je naam verbonden hebben
Het openen en daarna ook het gebruiken ervan. Iig in het begin. Lijkt wel alsof hij heel veel geheugen gebruikt. Alleen als ik bij taakbeheer kijk, dan gebruik ik nog geen 500mb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen last van, wat is er precies 'traag' aan? Het verzenden, het typen?
Geen last van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het openen en daarna ook het gebruiken ervan. Iig in het begin. Lijkt wel alsof hij heel veel geheugen gebruikt. Alleen als ik bij taakbeheer kijk, dan gebruik ik nog geen 500mb.
Dat ervaar ik anders. Gistermorgen met 97 % de update gedaan. Gister om 21:00 uur batterij leeg. Heb er verder niet veel mee gedaan, omdat we de hele dag door visite gehad hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo op het eerste gezicht gaat de batterij een stuk langer mee, maar we zijn ook pas een paar dagen opweg dus echt een goed oordeel heb ik nog niet, maar het ziet er goed uit.
Deed hij bij mij ook nooit. Tot gister en eergisterquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ding heeft bij mij anders nog nooit dienst geweigerd.
Batterij gaat zeker een stuk langer meequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo op het eerste gezicht gaat de batterij een stuk langer mee, maar we zijn ook pas een paar dagen opweg dus echt een goed oordeel heb ik nog niet, maar het ziet er goed uit.
Dan ben jij een van de weinigen waar het geen problemen levert...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ding heeft bij mij anders nog nooit dienst geweigerd.
dat staat naast de url balk een rechthoekje met een klokje er inquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
heb hem nu 2 dagen en na veel topics doorlezen kom ik al een heel eind voor een mob.noob
Vraag: Heb nu een paar internetpagina's opgeslagen als favoriet maar ik kan favorieten helemaal niet terugvinden??
Waar kan ik dat zoeken?
Telefoon aansluiten op de pc. Even wachten totdat de pc de telefoon herkent. Kies opstarten en als het goed is geeft het programma aan dat er een update klaar staat.quote:Op zondag 15 april 2012 11:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hoi! Ik heb mijn toestel ook nog niet zo heel lang, maar ik zie hier van alles staan over updaten met Kies. Ik heb Kies, en werkte er gisteren nog mee maar ik heb geen flauw idee waar ik de updates kan vinden. In het Kies-menu is het in elk geval niet, want daar heb ik (op de pc dan, want mobiel kan ik niet veel met Kies) alles doorzicht en niets gevonden.
Weet iemand hoe dit moet? Zo'n lang meegaande batterij wil ik ook wel
en anders moet je eerst Kies even updaten dat kan bij help -> updates zoeken oidquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Telefoon aansluiten op de pc. Even wachten totdat de pc de telefoon herkent. Kies opstarten en als het goed is geeft het programma aan dat er een update klaar staat.
Ik gebruik het ook niet om te backuppen, alleen updates.quote:Op zondag 15 april 2012 09:40 schreef netolk het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen waar het geen problemen levert...
overigens gaat alles ook vrij traag via Kies als je bestanden wil overzetten/back-uppen gaat het veel sneller via windows explorer
Och ja, wat simpelquote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef netolk het volgende:
[..]
dat staat naast de url balk een rechthoekje met een klokje er in
Nee, dit doet hij dus nooit.quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Telefoon aansluiten op de pc. Even wachten totdat de pc de telefoon herkent. Kies opstarten en als het goed is geeft het programma aan dat er een update klaar staat.
Help op je toestel? Ik zag bij instellingen wel staan dat ik versie 2.0.109211 heb. Daar kan ik misschien weer wat mee op internet, ik vind het wel vreemd dat ik niet op zijn minst meldingen krijg van updatesquote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef netolk het volgende:
[..]
en anders moet je eerst Kies even updaten dat kan bij help -> updates zoeken oid
Unlocken? Was die vergrendeld, dan? Waarom merk ik daar helemaal niks van? Hoe bedoel je "locked"?quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef automatic_ het volgende:
Dat is een hele oude versie. Lees even terug en je ziet waar je de nieuwste vandaan kunt halen. Verder moet je je toestel unlocken als je hem aansluit
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:19 schreef Fuszy het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)-I9100LKATNL-support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |