Ja man keith is echt goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef bang_bros het volgende:
Hee meisje, misschien kan Keith je wel eventjes helpen?
iddddddd super famousssgurlquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef strawberry_hill het volgende:
ik voel me vereerd dat je 5 klonen hebt aangemaakt,speciaal om mij lastig te vallen
altijd leuk,racismequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef Meloewa het volgende:
:0 Ts is booooooooooooooooooooooooooooooooooo0o0o0o0oooooooooos
Hey, een naam van lang geleden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:19 schreef friekin_ het volgende:
Vertel eens wat nieuws.
Enkel OP gelezen.
Lijkt me leuk!quote:
De balansmethode toegepast bij psychologie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wijven hebben een kut en een stel tette
Kut en tette hebben geen hersens
Geen hersens is voor domme wijven
Domme wijven zijn hoeren
=
Wijven zijn hoeren
Kiss
Hier en daar, vooral niet op fokquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!
Waar heb je gezeten al die tijd?
Getrouwd en kinderen of aan lager wal en aan de drugs geraakt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:49 schreef friekin_ het volgende:
Hier en daar, vooral niet op fok
Leven is nogal omgegooid afgelopen jaar
Allebei niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Getrouwd en kinderen of aan lager wal geraakt en aan de drugs geraakt?
O dat kon ook nog ja. Tof! Tenminste, mij lijkt het niks, maar als jij er blij mee bent: tof!quote:
Ditquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef Robophatt het volgende:
Wie gaat er dan ook dat soort shit op FOK! zetten.
Dan vraag je er gewoon om
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageer tenminste nog op een post van jou ipv iemand achter zijn rug om zwart maken.
Maar je zorgt er toch echt zelf voor dat ik je een kut-hoer vind. maar wat jij nu doet is nergens op gebaseerd en achter mijn rug om.![]()
Zelden zo een walgelijk wijf als jou gezien.
Wie? Nagel ze aan de schandpaal!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:01 schreef strawberry_hill het volgende:
EEn fijn gesprek is nooit ongewenst,maar dit ..
Ik heb een paar topics geopend waar ik erg kwetsbaar overkom en om hulp vraag vervolgens krijg ik maar liefst 5 (!) Fok!ers achter me aan die onder het mom van een gezellig praatje rare dingen willen.
Dit gaat als volgt : reactie op het topic ik reageer terug na een paar reacties hebben ze het over flirten of sex of vragen ze dingen die ik ernstig in twijfel trek .Ik laat hun pertinent weten dat ik niet geïnteresseerd ben in vrijpostigheden en dan is het ineens een onschuldig grapje
They prey on the weak.
Fijn dat Fokkers bewijzen dat de meeste mannen uit zijn op zwakke schakels om te gebruiken en eventueel neuqvlees van te maken en dat ik terugreageer betekent niet dat ik je ga NEUQEN
zo weinig zelfrespect heb IK zelfs niet.
Oh en ja mijn Nederlands is crap dat doet geen afbreuk aan mijn boodschap. Ik heb namelijk geen zin om zoveel moeite te doen voor een forum.
Als het zo moet dan geen vriend,bedankt dat jullie Fokkers me genezen van mijn wanhoop en geaardheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |