Mja, hij moet gewoon niet doen alsof t niet zo is.. of hij heeft echt een bord voor zn kop en weet niet hoe hij met mensen om moet gaanquote:
Eerlijk gezegd geloof ik bij hem (overigens mag ik hem niet maar dat doet er niet toe) dat hij het wel goed bedoelt allemaal. Hij zal best gestoord zijn, kun je soms ook merken maar volgens mij is hij één van de mensen die het wel goed bedoeld maar gewoon de plank pijnlijk mis slaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mja, hij moet gewoon niet doen alsof t niet zo is.. of hij heeft echt een bord voor zn kop en weet niet hoe hij met mensen om moet gaanGrappig trouwens dat hij de persoon is die meerdere malen ''achterom mijn rug'' mij uit zit te maken voor heks/kutwijf en whatever. Ik geef hem geen ongelijk maar janken als ik iets terug doe met feiten = triest. Gek jongetje.
Op de zolder is het veilig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb tussen pagina 1 en 8 van dit topic 'n heleboel gemist zie ikmaar ik kan al wel voorspellen dat Cher weer lekker zit te trollen en sommige FOK!kers zich van hun meest zolderkamernerdachtige kant laten zien.
Hou jij eens even op zeg, Bram Stoker.quote:
Frank is de lieveling ja!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op de zolder is het veilig.
[..]
Hou jij eens even op zeg, Bram Stoker.
white knight?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik bij hem (overigens mag ik hem niet maar dat doet er niet toe) dat hij het wel goed bedoelt allemaal. Hij zal best gestoord zijn, kun je soms ook merken maar volgens mij is hij één van de mensen die het wel goed bedoeld maar gewoon de plank pijnlijk mis slaat.
Dat geloof ik ook maar ik kan echt totaal niet begrijpen dat hij het zelf niet inziet en nog ontkennen gaat ook terwijl zoveel mensen hem daarop hebben aangesproken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik bij hem (overigens mag ik hem niet maar dat doet er niet toe) dat hij het wel goed bedoelt allemaal. Hij zal best gestoord zijn, kun je soms ook merken maar volgens mij is hij één van de mensen die het wel goed bedoeld maar gewoon de plank pijnlijk mis slaat.
Ik vind deze post erg hard, en pijnlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
Denken dat alleen FOK!ers dit doen. Dit is de modus operandi van elke zelfrespecterende man. Je wil niet weten hoeveel mentaal instabiele vrouwen ik heb gehosseld zonder al te veel moeite. Dat zijn de beste/makkelijkste targets jonge n00b. Gelukkig zijn bijna alle vrouwen mentaal niet in orde.
Voel je ook vooral aangesprokenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind deze post erg hard, en pijnlijk
Wat aardig dat eerste.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank is de lieveling ja!!!
Jij bent een brombeer
Gestoorden zien veelal iets niet in werkelijke proporties.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook maar ik kan echt totaal niet begrijpen dat hij het zelf niet inziet en nog ontkennen gaat ook terwijl zoveel mensen hem daarop hebben aangesproken.
De waarheid is inderdaad hard, en kan pijn doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind deze post erg hard, en pijnlijk
hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
De waarheid is inderdaad hard, en kan pijn doen.
Als ik jou tegen zou komen zou je 10 minuten later mee naar huis gaan als ik af ga op jouw postgedrag.
quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:23 schreef strawberry_hill het volgende:
Pardon Joe Momma Wie denk jij wel dat je bent om mij zo aan te spreken ik vraag serieus advies
aangezsien ik constant gefriendzoned word en d8 dat weird was voor een vrouw
ik heb bijna alles geprobeerd maar nikst werkt
vind jij mijn wanhoop grappig ?
of wil je gewoon de popi jopi spelen
Uhm
23
HBO
1.58
58 kg
groen haar
bril
ik weet het niet ik probeer het wel maar miss ben ik iets te euh enthousiast
ik word wel lastiggevallen maar dat zijn 40+ers
klinkt ongezond,Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
De waarheid is inderdaad hard, en kan pijn doen.
Als ik jou tegen zou komen zou je 10 minuten later mee naar huis gaan als ik af ga op jouw postgedrag.
Naivelingquote:
ik ken je niet, maar na de paar posts die ik hier van je gelezen heb kan dit net zo goed op jou slaan. Je komt een beetje als een gefrustreerd en sneue jankkut over met dit soort bullshit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mja, hij moet gewoon niet doen alsof t niet zo is.. of hij heeft echt een bord voor zn kop en weet niet hoe hij met mensen om moet gaanGrappig trouwens dat hij de persoon is die meerdere malen ''achterom mijn rug'' mij uit zit te maken voor heks/kutwijf en whatever. Ik geef hem geen ongelijk maar janken als ik iets terug doe met feiten = triest. Gek jongetje.
Ach flikkert toch op mens, je weet niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jankbal. Ik wil je niet zwart maken, heb niks tegen je maar het is nou eenmaal zo. Ik zet jou neer in een lijstje gebaseerd op de waarheid (je valt/viel fokse meisjes hard lastig, weet je zelf ook wel) en je zit nu jankend achter je pc te creperen omdat het volgens jou nergens op gebaseerd is. Als het niet zo was, had ik je naam daar echt niet neergezet. Laat me geen quotes naar voren halen, mensen vertellen over jou die ervaringen met jouw vervelende geclaim hebben. Nee, het is niet om je zwart te maken, het is de vervelende realiteit.
Ik durf te wedden dat ze neukt als een minxquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef Jajong het volgende:
Niet weten dat Cher een domme prepuberale slet is. Die moet je niet serieus nemen joh.
Jij zit wel altijd als een triesteling in US iedereen zn kont uit te lepelen dus in deze geloof ik Cher-. Uniqum.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach flikkert toch op mens, je weet niks.
Vast, de meeste vrouwen die labiel zijn doen alles om maar aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze neukt als een minx
Autist gespot. Vrouwen die lekker neuken zijn juist niet labiel, labiele vrouwen liggen doodstil onderop.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vast, de meeste vrouwen die labiel zijn doen alles om maar aardig gevonden te worden.
Tjah, jouw mening.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij zit wel altijd als een triesteling in US iedereen zn kont uit te lepelen dus in deze geloof ik Cher-. Uniqum.
Je weet niks over mij meisje. Ik gok dat ik een stuk beter met mensen omga dan jij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, maar het is misschien wel beter dat je jezelf gelooft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet niks over mij meisje. Ik gok dat ik een stuk beter met mensen omga dan jij.
Mijn mening ventileren is anders dan zwart maken. Jij verkondigd onwaarheden, ik zou het demonisering kunnen noemen.
Autist gespot? Jij zou een autist nog niet kunnen aanwijzen als ie op je voorhoofd stond te kwijlen domkop. Maak eerst de middelbare school af voordat je je mengt in discussies met veteranen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Autist gespot. Vrouwen die lekker neuken zijn juist niet labiel, labiele vrouwen liggen doodstil onderop.
Ja leuke cirkelredenering van je:quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, maar het is misschien wel beter dat je jezelf gelooft.
Omdat jij zo'n domme dooddoener erin gooit terwijl vrouwen juist als een blok vallen voor mannen met (gematigde) hoogmoed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |