abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110270740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:08 schreef Lizzebeest het volgende:
Daarom ben ik dan weer zo dol op mannen.Kun je tenminste stevige discussies mee hebben over wetenschap, politiek en wat al niet meer.Zonder dat ze zich aangevallen voelen, als je het niet met ze eens bent. Dat is ook zo'n fijn pijnpuntje met veel vrouwen.
Daarom hebben ze geen interesse en ben je one of the guys, beetje pretentieus lullen over politiek en shit. Als je weet hoe je een tosti moet maken heb je meer kans...
pi_110270761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

eckto :') 1,94 95 kg hier 5% bf ;)

[..]

Piethur mattie woon je ook in grunna :D! Je hebt wel gelijk trouwens over die smatjes hier al moet ik zeggen dat meeste ook wel erg makkelijk zijn hier :')
Ja klopt, er zijn nergens zoveel mooie vrouwen als in groningen!

Maar ook nergens zoveel makkelijke inderdaad. Als je in de blauwe engel kijkt op een donderdag na 3 uur en dan ook nog bij dat podium, triest, maar ook wel weer lachen
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:56:37 #75
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_110270814
TS

Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:58:22 #76
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110270879
Dit soort klachten maakt me altijd wel blij dat ik niet op vrouwen val :)
Heaven is a place on earth with you
pi_110270918
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:55 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja klopt, er zijn nergens zoveel mooie vrouwen als in groningen!

Maar ook nergens zoveel makkelijke inderdaad. Als je in de blauwe engel kijkt op een donderdag na 3 uur en dan ook nog bij dat podium, triest, maar ook wel weer lachen
blauwe engel is sowieso voor alle mensen die op einde van avond nog even gauw wat willen regelen :') Alleen valt dat ook wel te zien aan die chicks die daar komen helaas :D weetje wat wel lachen is trouwens chippitos die shotjes bar aan overkant van kokomo zgmaar alleen dan wt verder :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:02:23 #78
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_110271004
Vrouwen :')__
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_110271061
quote:
En dan dat gezeik, over hoe die man het initiatief moeten nemen, nooit zelf bellen, of het nummer van een man aannemen, maar een week lang elke uur op je telefoon checken of hij al heeft gebeld of een berichtje heeft achtergelaten. En onzeker worden, en in de stress schieten als dat niet het geval is.

Nee doos, hij is dronken en uit met zijn vrienden, en maakt leuk aanspraak met een leuke vrouw. De volgende dag heeft meneer een kater, en de dag daarop moet hij weer hard aan het werk. Waarom zou hij jou nog bellen als het voor hem niet meer dan een gezellig kletspraatje was. En dan moet hij ook nog het vertrouwen en lef bij elkaar schrapen om jou te bellen, en dat in nuchtere toestand. pfff....
Over dat bellen.
Stel op zaterdag wissel je nummers uit.

Zondag bel je niet, want kater en eventueel weer op stap.
Maandag werken.
Dinsdag. Wie belt er nou op dinsdag?
Woensdag, midden van de week en eventueel voetbal kijken met de mannen.
Donderdag, bijna weekend en dus al plannen maken.
Vrijdag, zuipen.
Zaterdag op stap.
Zondag F1 kijken met bier.
Maandag werken.
Dinsdag; niemand belt op dinsdag.
Woensdag. Hey verrek, ik zou dat grietje van laatst nog bellen.

Anderhalve week voorbij, dat grietje helemaal in de stress en inmiddels geen zin meer in.
De kerel in kwestie is zich van geen kwaad bewust en maakt vervolgens gewoon weer plannen voor het komend weekend.

Zo gaat dat ongeveer bij mannen.

:7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110271294
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Over dat bellen.
Stel op zaterdag wissel je nummers uit.

Zondag bel je niet, want kater en eventueel weer op stap.
Maandag werken.
Dinsdag. Wie belt er nou op dinsdag?
Woensdag, midden van de week en eventueel voetbal kijken met de mannen.
Donderdag, bijna weekend en dus al plannen maken.
Vrijdag, zuipen.
Zaterdag op stap.
Zondag F1 kijken met bier.
Maandag werken.
Dinsdag; niemand belt op dinsdag.
Woensdag. Hey verrek, ik zou dat grietje van laatst nog bellen.

Anderhalve week voorbij, dat grietje helemaal in de stress en inmiddels geen zin meer in.
De kerel in kwestie is zich van geen kwaad bewust en maakt vervolgens gewoon weer plannen voor het komend weekend.

Zo gaat dat ongeveer bij mannen.

:7
Zo herkenbaar! Vervang bellen met schoolwerk, gaat ook zo.
pi_110271708
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef GSbrder het volgende:

[..]

pijpmeisje
korpsbal
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:21:53 #82
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_110271830
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

korpsbal
Dat meisje dat een hond pijpte was een hit, anders. Groningen, 17 jaar, ken jij haar?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_110271859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

blauwe engel is sowieso voor alle mensen die op einde van avond nog even gauw wat willen regelen :') Alleen valt dat ook wel te zien aan die chicks die daar komen helaas :D weetje wat wel lachen is trouwens chippitos die shotjes bar aan overkant van kokomo zgmaar alleen dan wt verder :@
Ja klopt, staat het ook wel bekend om. Ken die bar niet, is dat ook net zo'n bar als de Blauwe Engel? De kokomo is tijdens de Keiweek altijd zo relaxt :@ Zoveel jonge en onbedorven meisjes zijn er dan
pi_110271868
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat meisje dat een hond pijpte was een hit, anders. Groningen, 17 jaar, ken jij haar?
Ze kwam uit Den Haag toch?
pi_110271912
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Volgens mij komt ze niet uit Groningen. Ik ken haar niet in ieder geval. Wil jij haar leren kennen? Ze zal wel lekker los zijn in bed! ^O^
pi_110271944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef Ziba het volgende:

[..]

Volgens mij komt ze niet uit Groningen. Ik ken haar niet in ieder geval. Wil jij haar leren kennen? Ze zal wel lekker los zijn in bed! ^O^
Het schijnt dat ze het graag op zijn hondjes doet
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:25:57 #87
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_110272000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, durf ik niet, ik ben een beetje te preuts voor kids these days. Vrouwen die honden pijpen vind ik al vies, conservatief als ik ben.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_110272126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 04:59 schreef Lizzebeest het volgende:
Vrijgezelle vriendinnen daar word ik toch wel zo moe van.
Vooral als ze een leegte in hun leven hebben, een leegte die opgevuld dient te worden met een man.
Maar een ding waar ze het over hebben, en waar ze in geinterresseerd zijn bij het uitgaan, mannen, oh en natuurlijk piemels, en het afzeiken van andere vrouwen. Alhoewel ik in dat laatste natuurlijk ook wel erg goed ben.

Goh, zou het? :o :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:34:25 #89
351780 Piye
King of Kush
pi_110272317
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, durf ik niet, ik ben een beetje te preuts voor kids these days. Vrouwen die honden pijpen vind ik al vies, conservatief als ik ben.
Vrouwen die honden pijpen zijn vaak lafjes. Kom maar terug als je een paardenlul deepthroat. Dan ben je misschien een beetje voorbereid op mij.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110272409
Stuur ze maar naar mij dan ^O^.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disavowed op 13-04-2012 12:43:38 ]
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_110272586
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik deel die mening!
pi_110272646
Vind jullie analyses wel vermakelijk. En WTF, meisje pijpt hond?

Cruella vanuit dat oogpunt heb je wel gelijk.En met jouw naam begrijp ik dat je zo denkt. En ook niet van mening verandert. Maar niet alles in het leven gaat om 'ik, ik, ik''. En ondanks dat ik mij er hard aan kan ergeren, kan ik er ook wel mee lachen. En vind het ook wel leuk ze er een beetje mee te treiteren.

Vorige week was er eentje helemaal klaar met haar gozer. Het is een loser! Je mag hem hebben Lizz!
Okay bedankt, dan neem ik hem vanavond wel mee naar huis, wil die enorme piemel van hem wel eens zien. *loopt onderwijl lachend naar die jongen toe, om een praatje te maken*
*Wordt hard aan haar arm naar achteren getrokken* Je gaat niet met hem praten hoor, hij is stom, negeer hem!

Hihi denk ik dan ook wel weer. Maar na een tijdje gaat dat gezeur over wat er allemaal wel niet stom aan hem is, wel op je zenuwen werken! En de priemende blik als je wel met hem durft te praten, is op een gegeven moment heel moeilijk te negeren!
pi_110272696
TS werd afgewezen vanwege z'n te kleine pikkie :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:44:48 #94
356891 Abed
hooggeleid
pi_110272732
'vrijgezelle vriendinnen' in de titel en de viewcount schiet omhoog.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Forum Admin vrijdag 13 april 2012 @ 12:50:26 #95
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_110272967
Je hebt wel een piemel fixatie TS, wil je er over praten?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:04:21 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110273596
Ik las: "Piemels van minstens 1,90 lang." Dat vond ik toch wat overdreven.

Dat die vrouwen niet zo zeker van zichzelf zijn, dat is bekend. Maar wanneer ze het proberen te camoufleren met allerlei irritante praatjes waarom allerlei mannen niet goed genoeg zijn, dan gaat me dat irriteren.

Dat type vrouwen (die arrogant proberen te doen) mag ik ook graag afzeiken door 10 min. even interesse te tonen, waardoor ze helemaal van slag af raken, en ze vervolgens strak te negeren, waardoor ze nog verder van slag raken. Gewoon, omdat het kan.
The End Times are wild
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:06:51 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110273733
quote:
Je punt is eigenlijk gewoon dat die zelfverzekerde sexandthecity wannabe's gewoon stiekem hele onzekere meiden zijn die heel graag willen voldoen aan wat de omgeving van ze verwacht?

Correct me in i'm wrong...
Spijker op z'n kop
The End Times are wild
pi_110273945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja klopt, staat het ook wel bekend om. Ken die bar niet, is dat ook net zo'n bar als de Blauwe Engel? De kokomo is tijdens de Keiweek altijd zo relaxt :@ Zoveel jonge en onbedorven meisjes zijn er dan
echt heel chil man zetten ze bar in de fik kan je marshmellowtje boven vuurtje houden hahah en alleen amar shortjes _O_ kokomo donderdagavond studentanvond 10 bier 10 euro WE GAAN NAAR DE KLOTEUHUHUH!@UH#!UH@
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:11:40 #99
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_110273963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef Lizzebeest het volgende:
Cruella vanuit dat oogpunt heb je wel gelijk.En met jouw naam begrijp ik dat je zo denkt. En ook niet van mening verandert. Maar niet alles in het leven gaat om 'ik, ik, ik''. En ondanks dat ik mij er hard aan kan ergeren, kan ik er ook wel mee lachen. En vind het ook wel leuk ze er een beetje mee te treiteren.
Met mijn naam? Wat heeft mijn naam ermee te maken?
Lizzebeest, ja met die naam snap ik wel dat je vriendinnen je bij mannen vandaan willen houden, gezien je blijkbaar één of ander hagedismonster bent dat ze één voor één zal verslinden. :')

Nee, niet alles draait om "ik, ik, ik", maar op sommige vlakken weegt "ik, ik, ik" zwaarder dan "wij, wij, wij". Zo ook hier. Het is aan jou om te bepalen of je met een willekeurig man 'mag' praten, niet aan je vriendinnen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:16:59 #100
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110274174
Ik wissel nooit info over formaten van piemels uit met vriendinnen. Mis ik nu iets?
  Forum Admin vrijdag 13 april 2012 @ 13:17:40 #101
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_110274202
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik wissel nooit info over formaten van piemels uit met vriendinnen. Mis ik nu iets?
Wrom niet?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:21:55 #102
351780 Piye
King of Kush
pi_110274355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef Lizzebeest het volgende:
Vind jullie analyses wel vermakelijk. En WTF, meisje pijpt hond?

Vorige week was er eentje helemaal klaar met haar gozer. Het is een loser! Je mag hem hebben Lizz!
Okay bedankt, dan neem ik hem vanavond wel mee naar huis, wil die enorme piemel van hem wel eens zien. *loopt onderwijl lachend naar die jongen toe, om een praatje te maken*
*Wordt hard aan haar arm naar achteren getrokken* Je gaat niet met hem praten hoor, hij is stom, negeer hem!

Hihi denk ik dan ook wel weer. Maar na een tijdje gaat dat gezeur over wat er allemaal wel niet stom aan hem is, wel op je zenuwen werken! En de priemende blik als je wel met hem durft te praten, is op een gegeven moment heel moeilijk te negeren!
Weet je zeker dat die vriendinnen van je niet gewoon 14 zijn?
pi_110274386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:21 schreef Piye het volgende:

[..]

Weet je zeker dat die vriendinnen van je niet gewoon 14 zijn?
Vrouwen zijn toch zo volwassen voor hun leeftijd?
pi_110274424
drank is mn beste vriendin ik ben altijd dronkuh zlaos nu HAHAHAHAHGIGIG
Roken is lekker
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:24:37 #105
351780 Piye
King of Kush
pi_110274469
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Piethur het volgende:

[..]

Vrouwen zijn toch zo volwassen voor hun leeftijd?
Ja die proberen ze er krampachtig in te houden, maar daar heb ik nooit wat van geloofd.
pi_110274539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja die proberen ze er krampachtig in te houden, maar daar heb ik nooit wat van geloofd.
Nee, dat heb ik ook nooit begrepen. Dat zij eerder gaan doen wat maatschappelijk geaccepteerd wordt, betekent niet dat ze volwassener zijn
pi_110274553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Piye het volgende:

[..]

ik ook niet, als 15 jarige mooiboy regelde ik 18 jarige chimeidz :@
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:27:32 #108
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110274599
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Wrom niet?
Gaat ze niks aan en info over hun vriendjes hoef ik ook niet te horen. Maar misschien als je one night stands hebt ligt het anders, dan zie je diegene toch nooit meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')