Opmerking van de dagquote:Op vrijdag 13 april 2012 05:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als ze net zo neurotisch en langdradig zeuren als jij, dan begrijp ik wel waarom ze geen kerel aan de haak kunnen slaan.
De volgende opmerking bevestigt dat vermoeden:quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 04:59 schreef Lizzebeest het volgende:
Nee als jij die kilo make-up van je gezicht schraapt zie je er zo lekker uit.
Ik ben heel blij dat ik een vrouw ben en lekker kan zeiken over andere vrouwen met vrouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:27 schreef kikoooooo het volgende:
Juist om alle dingen die TS noemt vind ik vrouwen zo fantastisch![]()
![]()
En ben ik tevens zoooo blij dat ik een man ben
quote:Op vrijdag 13 april 2012 04:59 schreef Lizzebeest het volgende:
Ik heb nieuwe (stap)vriendinnen nodig!!!!!!!
Check. (>2meter)quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:08 schreef Lizzebeest het volgende:
En pics, alleen voor die mannen met knotsen van piemels, minstens 1,90 lang, extreem mager, doch gespierd. Hoogopgeleid, goede baan met veel poen en avontuurlijk ingesteld.
Ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef Ziba het volgende:
En normale vrouwen willen geen man van 1,90 of langer hoor, dat zijn vaak veel te dunne jongens.
Inderdaad, en weet je hoe frustrerend dat is voor een keurige, nette, lieve jongen met gevoel voor humor zoals ik?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:20 schreef FRseezu het volgende:
Ik ken het. Keurige nette lieve zorgzame humoristische mannen/jongens constant in de friendzone gooien, en wel daten met eikels, opgepompte vetnekken, mannelijke sletten en stoere gasten.
En achteraf altijd maar klagen, mannen zijn klootzakken je hebt niks aan ze..
En vraag je dan vervolgens, wat zoek je dan in een man? zeggen ze dit: Keurig, netjes, lief, zorgzaam, gevoel voor humor.![]()
Dat generaliseren hier altijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef Ziba het volgende:
En normale vrouwen willen geen man van 1,90 of langer hoor, dat zijn vaak veel te dunne jongens.
En ja hoorrrr, we hebben een man gevonden van boven de 1,90!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
En ja hoorrrr, we hebben een man gevonden van boven de 1,90!
Kijk de volgende keer eens naar het posticon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |